Bateria auto - Alternator - Electromotor la A4 B5 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de click, 23 Dec 2008.

  1. click

    click 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2007
    Locație:
    Arges
    Masina:
    A4 B5 Avant 1.9TDI 2001 Euro III Blue Santorini
    A4 B5 2001 1.9 TDI 116CP

    *nu a pornit ieri dimineata (prima oara cind se intampla)
    prima incercare , a invartit motorul asa anemic , dar nu a pornit
    la a doua incercare nici atit , in schimb becurile din bord au inceput toate sa defileze in pas alergator
    Am tras niste fire de la vecinul de la bateria lui ........
    A pornit la prima cheie
    dar vad ca acum nu imi mai arata temperatura de afara
    de regula o afisa in bord , pe display
    bine , s-a blocat si casetofonul si sa resetat si ceasul , dar astea le-am refacut, dar cu temperatura nu vrea

    am condus 40 Km imediat apoi , ( trebuia sa ajung undeva ) , dupa care am masurat bateria si arata 12.7V (Varta 12V 70Ah - asa a fost pe masina cind am cumparat-o din G)
    am fost la Skoda Service Pitesti si mi-au masurat ceva pe acolo - testare baterie si nu mai stiu ce, rezolutie - alternator defect - incarcare aprox.13.7V in loc de 14.2V (cica - asa zic astia de la Skoda)

    azi vad ca a pornit dimineata dar , a fost ceva mai cald afara , si parca totusi a invartit parca mai incet

    intrebare
    chiar o fi alternatorul sau poate daca schimb bateria e mai OK
    adik sa am si eu masina de sarbatori
    cei de la Skoda mi-au zis ca si daca ar avea alternator tot nu ar putea sa ma ajute decit dupa sarbatori si alternatorul face ceva mai mult de zece mil

    cu motorul pornit , eu masor cu aparatul 13.8 volti pe baterie
    si ce fac sa revina afisare temperaturii ?

    prea multe deodata
     
  2. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Nu cred sa fie alternatorul daca ai 13.8v. Si eu am o baterie slaba si imi invarte mai slab cateodata, de cand e frig afara.
     
  3. mircea_glontzu

    mircea_glontzu Audi Expert

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    tg-mures
    Masina:
    aia din poza. si e dizel, cu i rosu :))
    cu motorul pornit tensiunea ar trebui sa fie intre 14,2 si 14,5 volti.tu ai 13,8. s-ar putea si din cauza faptului ca bateria nu e incarcata 100%. si un sfat. cand iei curent de la altcineva. cum ai facut si tu, imediat dupa ce a pornit masina desfa cablurile, nu le lasa asa, risti sa se arda diodele de la alternator
     
  4. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    la skoda au facut si o scanare cu vag com-ul? e posibil sa ai o eroare la senzorul de temperatura exterioara sau sa se fi dezactivat vreo functie care trebuie recodata
     
  5. click

    click 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2007
    Locație:
    Arges
    Masina:
    A4 B5 Avant 1.9TDI 2001 Euro III Blue Santorini
    nu stiu daca cei de la skoda de la service au facut un test sau scanare cu vag-com.De fapt sint cam dezamagit de cei de la Skoda. pai cum sa iti bage masina in service , sa le explici cum s-a intamplat si sa pleci cu ea de acolo cu functiile de la calculator tot asa dezactivate. Nu inteleg , ala care a facut, ce a facut pe acolo , el nu s-a uitat si el sa vada ce si cum.

    parca nu mai e nimic ca lumea nici prin reprezentante
    mi-a luat 85 RON ca sa imi spuna ca parca nu baga alternatorul

    dar asa cum am spus , eu cu motorul pornit si cu toti consumatoti la maxim am pe baterie 13.5V , cu totul la maxim

    sigur o baterie normala in conditi de temperatura si presiune normale trebuie sa aibe undeva la 14.20V

    eu azi am masurat , fara nici un consumator , adica numai cu motorul pornit si in rest nimic aprins, am masurat 14.02 V
     
  6. TTs

    TTs pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T;Audi A4 B8 2.0TDI
    Am baterie Bosch silver de 80am nou nouta si nu-mi da cati volti ai zis tu,ci doar la pornire imi da 14,2volti,pe urma sta la 13,8volti;nu mai zic ca in bord amperajl maxim este de 15volti,daca ajunge la valoarea asta inseamna ca alternatorul incarca prea mult si poate sa-mi arda instalatia electrica a masinii.
     
  7. click

    click 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2007
    Locație:
    Arges
    Masina:
    A4 B5 Avant 1.9TDI 2001 Euro III Blue Santorini
    azi am gasit pe cineva in Arges care are VAG- si mi-a facut o scanare , vreau sa spun ca alternatorul baga de fapt 14.08 14.09 V , asa arata pe calculator , deci in consecinta alternatorul mi-a zis ca e f bun si de fapt si bateria , a facut tot felul de incercari cu toti cansumatori si toate alea si a zis ca totul e OK si mi-a rezolvat si treba cu cititul si afisatul temperaturii exterioare , deci Service Skoda , sa isi gaseasca alt client pt alternator la 15-30 milioane .........

    uff uffff, am rezolvat si la scanare a zis ca totul e in limite normale
    operatie reusita pacientul OK

    si am acum si o relatie buna pt a face scanari pe viitor
    singura buba a zis ca din cind in cind nu citeste cheia, a zis ca poate fi cheia sau poate fi cititiorul de cheie de sub volan

    dar se intampla rar
     
  8. juve_star

    juve_star Bronze Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 1,6 101CP
    Bine ca ai rezolvat problema. Eu am o baterie din 2002-2003 nu stiu sigur, dar astept sa ma lase. Momentan masina porneste ok. Ce marca recomandati pentru viitor?
     
  9. barbyshoru

    barbyshoru 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3-1.6 benz-green-cutie automata
    Varta "uscata" recomand eu
     
  10. crisfad 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4, '96, 1.9 TDI, 110cp
    Incarcare baterie A4 B5 probleme si rezolvari

    Salutare! Am o problema pe care n-am mai intalnit-o pe forum. Masina e un A4 '96 TDI 81kw. La un moment dat a inceput sa varieze voltmetrul din bord de la 14 la 16 v. Am masurat tensiunea pe baterie cu motorul pornit si... surpriza 18.6 v. Bineinteles mi-a fiert si acidul din baterie putin. Am schimbat releul de incarcare si am tot aceeasi problema. Daca scot firul DF, tensiunea de incarcare ramane pe undeva pe la 14,4 v si variaza foarte putin in functie de turatie. Are cineva idee de ce s-ar fi intamplat? Multumesc anticipat.
     
  11. crisfad 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4, '96, 1.9 TDI, 110cp
    Chiar nu a mai avut nimeni o problema asemanatoare?
     
  12. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    ConSTanTa
    Masina:
    A6 C5 AvanT , 1.9 TDi , AvF , 131 Hp , CV 6+1
    Eu din cate stiu .. daca masori bateria cu motorul pornit introdeauan iti va arata o valoare normala ...
     
  13. crisfad 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4, '96, 1.9 TDI, 110cp
    Asta daca toate componentele alternatorului sunt in parametri normali.
    Oricum, s-a rezolvat problema. Tensiunea ce venea pe firul DF era de aprox 0,6v de unde rezulta si tensiunea de incarcare foarte mare. Problema era o mufa cu contactele oxidate. Dupa ce am curatat contactele, pe firul DF venea o tensiune de 13,8 v si incarcarea si-a revenit in parametri normali.
     
  14. alexoble18 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2008
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a4 2.5 v6 150 cp tiptronic fab 2001
    Probleme alternator a4 b5

    :sign_ot:Salutare.dimineata la rece cand pornesc motorul incepe sa scartaie si sa pocneasca ceva in alternator...timp de cateva minute..cand se incalzeste nu se mai aude nimic,ce so fi intamplat ???
     
  15. TTs

    TTs pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T;Audi A4 B8 2.0TDI
    Rulmentul,fulia, cureaua sau ambreiajul(daca ai);deschide capota si incearca sa localizezi exact de unde zgomotul.
     
  16. alexoble18 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2008
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a4 2.5 v6 150 cp tiptronic fab 2001
    din alternator se aude
     
  17. TTs

    TTs pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T;Audi A4 B8 2.0TDI
    Atunci nu ramane decat rulmentul.
     
  18. alexoble18 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2008
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a4 2.5 v6 150 cp tiptronic fab 2001
    rulmentul,si dak tot il desfac ii schimb si carbunii..
     
  19. TTs

    TTs pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T;Audi A4 B8 2.0TDI
    Daca gasesti carbuni,sa ma anunti si pe mine,ca si la mine sunt tociti si trebuiesc schimbati.
     
  20. alexoble18 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2008
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a4 2.5 v6 150 cp tiptronic fab 2001
    maine o s ma apuc s il dau jos si sa ma duc sa cumpar carbuni si rulment...
     

Distribuie pagina asta