1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A4 B5 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de click, 23 Dec 2008.

  1. sergiusibiu

    sergiusibiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2007
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4b5 2.8 quattro
    alternator mai puternic ???

    Am un audi a4/b5 motor adp 1,6 si vreu sa aflu de cati amperi e alternatoru din fabrica si daca se poate monta unul mai mare, pt ca nu am destule resurse de curent pt muzica.:think:
     
  2. bigarel

    bigarel 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 cp S-line
    verifica mai intai daca iti baga cat curent ar trebui,o valoare exact nu stiu sa-ti spun,poate ne spune cineva care stie
     
  3. Cristi N. 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B5 1.6, 2001, ALZ
    In portbagaj, langa roata de rezerva trebuie sa ai un sticker cu niste coduri simbolizand dotarile masinii printre care si curentul pe care il poate da alternatorul, eu spre exemplu am asa: 8GL = alternator 120A. Pentru a descifra codurile au pus baietii pe forum, parca la documentatie si link-uri utile o adresa cu un site unde puteai afla dotarile masinii.
    In al doilea rand, cred ca ar trebui sa verifici alternatorul sa nu fie arsa una din diode, cu motorul turat pe la 2000 de ture ar trebui sa ai 14.4 volti pe baterie.
     
  4. sergiusibiu

    sergiusibiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2007
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4b5 2.8 quattro
    imi incarca corect alternatoru dar am consumul cu muzica de aproximativ
    100A, mai vreau sa pun o baterie mai mare, momentan am de aprox 70A si nu vreau sa fie solicitate asa de tare alternatoru si bateria:thrashi:
     
  5. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Un consum de 100 de amperi numai pentru partea audio a maşinii mi se pare neverosimil. La o tensiune de 12 volţi ar trebui să ai un consumator de 1,2 Kw, lucru de care mă îndoiesc. Cred că limitările pe care le constaţi, provin din secţiunile cablajelor prin care alimentezi acele amplificatoare.
    Sunt şi alternatoare mai mari, pentru aplicaţii speciale, dar din considerente de gabarit şi mod de antrenare (fulie cu mai multe canale) nu prea se pot compatibiliza cu ce ai pe maşină. S-ar putea să nu-ncapă în acelaşi loc de montaj,şi sigur vei avea nevoie de o altă curea de antrenare.
     
  6. sergiusibiu

    sergiusibiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2007
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4b5 2.8 quattro
    pai cam 10A consuma mp3-u ca are sig de 15A si statia are 3x30A, si mai sunt si consumatorii masinii, am ampermetru dar e max 10A. ALTERNATORUL MEU E DE 90 A (8GD)
     
    Ultima editare: 27 Iul 2009
    Ionut lucian apreciază asta.
  7. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    da' ce ai frate pe ea, boxe de nunta? Sau faci parte din caravana vreunui circ? :))
     
  8. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Poate 3x30W!
    Faptul că ai o siguranţă de protecţie la player de 15 amperi este complet irelevant. Aici este vorba de putere acustică nu de putere electrică. N-ai cum să absorbi 100 de amperi. Cu 30W putere acustică se asigură sonorizări în aer liber în condiţii mai mult decât decente.
     
  9. spyball

    spyball 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI
    Informatii baterie B5 1.9 Tdi

    Ca tot se apropie sezonul rece, am o intrebare legate de tipul de baterie de care as avea nevoie deoarece simt ca bateria actuala nu o sa ma scoata din iarna. As vrea sa stiu ce tip de baterie, numar de amperi ce s`ar potrivi pe un B5 de 1,9 din 2000, intreb pt ca am auzit diferite variante si vreau sa fiu sigur ca fac alegerea potrivita si eventual un pret. E o investitie foarte importanta si nu vreau sa fac vreo alegere grestia. Mersi fain.
     
  10. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Iti trebuie o baterie de 74 Ah si 680 A la pornire. Mai mica de atata sa nu fie in schimb un pic mai mare nu ii problema.
     
  11. sanremo 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2009
    Locație:
    galati
    Masina:
    A 6,2.5,quatro
    eu am un 2.5,180 cp,dimineata cind e rece motoru ,imi arata ca incarca,cind aprind pozitiile imi cade incarcarea,se aprinde la computer bateria,si unde scrie km partiali apare FUSE,dupa ce se incalzeste motoru isi revine complet,incarca normal,am masurat incarcarea dim. cind e rece si arata ok,13,8v,ce poate sa aiba?
     
  12. MariusQMP

    MariusQMP 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2008
    Locație:
    Turda (jud Cluj)
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant, 1.9TDI 131 Cp AVF, 2002
    Alte pareri? Ceva recomandari in ceea ce priveste marca/model, care are raport pret - performanta mai bun pentru 1.9TDI ?

    :thumbs-up:
     
  13. mircea_glontzu

    mircea_glontzu Audi Expert

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Allroad 2011 CAHA
    Varta Black.. e un bun compromis calitate-pret. si, cum a spus si tucudean. sa fie de minim 70 de Ah, si 680 puterea de pornire.
     
  14. CristiAuD

    CristiAuD Silver Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Ro
    Masina:
    alta marca
    eu am un bosch de 80 de amperi pe masina de vreo 1 an si jumatate si functioneaza perfect.ideea e sa iti cumperi o baterie buna nu neaparat scumpa in functie si de ce consumatori ai pe masina.ca se numeste bosch sau varta sau orice altceva e ok.nu apela la baterii cu denumiri ciudate!;)bafta!
     
  15. MariusQMP

    MariusQMP 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2008
    Locație:
    Turda (jud Cluj)
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant, 1.9TDI 131 Cp AVF, 2002
    Pai in afara de Varta si Bosch nu am prea vazut nimic prin magazine sa para mai de incredere. Ce alte brand-uri mai sunt?. Un vecin se lauda cu Rombat :puke2:, cica are de 3 ani si merge brici si ca nu merita banii in plus pt o baterie mai scumpa. Parca nu mi-as pun Rombat in Audi.
     
  16. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Stiu ca toata lumea zice de rau despre Rombat dar eu pe masina lu mama, adica un opel corsa, are Rombat de 55 Ah mi se pare, si ii de 4 ani de zile si functioneaza perfect. Asa ca, cred ca mai depinde si de norocu cel ai :)
     
  17. CristiAuD

    CristiAuD Silver Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Ro
    Masina:
    alta marca
    pai cred ca in afara de rombat nu cred ca gasesti pe piata ceva mai de doamne ajuta.intr-adevar nu prea merge "Audi" cu "Rombat" :) dar in contextul in care varta sau bosch te usuca de bani eu zic ca e ok
     
  18. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Apropo de faptul ca nu merge "cuplul" Audi-Rombat: pe precedentul B5 aveam o baterie originala de... Fiat :) Nici mie nu-mi placea sa vad sigla Fiat sub capota, dar isi facea treaba bine ;)
     
  19. Samy.

    Samy. Gold Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    A4 avant 1.8T AJL 180Hp, Golf4 2.0i AQY 115Hp
    Probleme alternator 120 a BOSCH

    La masina din semnatura am probleme cu alternatorul. Este un Bosch de 120 ce are carcasa di spate de plastic ca cel din poza 1.
    Cand motorul este rece alternatorul incarca cu 14.4 V. Pot sa pornesc orice consumator(faruri, AC, aeroterma).
    Dupa ce se incalzeste, vara la mersul prin oras, sau in afara orasului la viteze mici tensiunea de incarcare scade la 12.8 V cu farurile si AC pornite.
    Daca merg cu viteze mari incepe sa creassca treptat tensiunea de incarcare.
    Am schimbat regulatorul de tensiune, am verificat diodele, infasurarile si tot asa face. Am observat ca se incinde foarte tare, dar si temperatura in compartimentul motor este destul de ridicata vara.

    Cautand pe net am vazut o carcasa de plastic spate pentru acelas tip de alternator, la care se poate atasa un"furtun" pentru a putea trage aer rece pentru ventilatie.
    Daca cineva are acest tip de carcasa il rog sa imi spuna codul acesteia. Se poate vedea in poza 2.
    Multumesc
     
  20. Samy.

    Samy. Gold Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    A4 avant 1.8T AJL 180Hp, Golf4 2.0i AQY 115Hp
    nu are nimeni alternator cu (tulumba) ca modelul din poza 2?
     

Distribuie pagina asta