1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A4 B5 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de click, 23 Dec 2008.

  1. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Deasta am zis ca trebuie masurat. Puntea de diode sau releul se vede la masuratoare.
     
  2. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Cred ca are o dioda care initial a fost strapunsa si a distrus papucul prin incalzire (a pus curentul de excitatie la masa), iar ulterior s-a ars (intrerupt). La masuratoare nu o sa mai scoata 14,3 - 14,5V, ci undeva la 12,5 - 13V.
    Parerea mea este ca trebuie demontat alternatorul si masurata fiecare dioda in parte, iar daca se constata ca puntea redresoare e defecta sa se schimbe impreuna cu releul de tensiune pentru a elimina eventuale probleme ulterioare.
     
  3. gabyyy4433 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 b5 1997
    Concluzie Electrician : Nu incarca alternatorul , desfacut capac negru verificat ce era pe acolo (nu ma pricep ) a zis ca este regulatorul de la alternator cu releu de tensiune , periile acelea erau foarte mancate. Am dat comanda asteptam sa vina piesa sa o monteze . Revin cu raspuns dupa. Va multumesc pentru raspunsuri !
     
    Ultima editare: 6 Ian 2015
  4. gabyyy4433 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 b5 1997
    S-a rezolvat, problema a fost acel releu. Acum pe aparatul de masurat arata 14.2 V. Multumesc.
     
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Asadar, ai vazut? Nu era logica treaba cu miscarea unui fir, cat timp el nu se misca. Iar masurarea e sfanta. Orice electrician, trebuie sa inceapa diagnosticarea numai dupa o masurare.
     
  6. Highman 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 2.5tdi 2000
    demontare electromotor

    Salut,
    Cine ma poate ajuta cu sfaturi sau link-uri pentru a putea demonta un electromotor de pe un motor 2.5 TDI la A4 B5. Nu pot desface surubul de sus de pe cutie. Am demontat fata, am demontat alternatorul si pot desface surubul de jos dar cel dinspre cutie mi-a dat "in cap". Am incercat pe la roata si nu e destul loc pentru cheie. :crying:
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Mai 2015
  7. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Ai incercat cu tubulara pusa pe articulata si crichet?
    Asa ar trebui sa ai loc de manevra .
    Daca vrei lasa un nr de telefon si ne auzim poate te pot ajuta eu.
     
    georgecrisan apreciază asta.
  8. Highman 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 2.5tdi 2000
    REZOLVAT: pentru 2.5tdi ca sa desfac acel surub de la cutie a trebuit sa fac un loc pelanga turbina si suportul de la filtru de motorina (se scoate teava de legatura dintre turbina si primul intercooler, este nevoie de o inelara de 16 cu cot SCURTA, daca nu ai tai una lunga :D).....daca ai avut motorul dat jos si accesoriile montate pe el cand era scos, e posibil ca acel surub sa fie strans foarte tare (cazul meu si le "umpli" frigideru la aia de la service)....

    PS: sper sa ajute pe alti, eu nu am gasit astfel de informatii cand am avut nevoie....
     
  9. F1avius

    F1avius 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4, 1.6, 1995
    Salut

    Deci: 1 - pun contactul
    2 - toate luminile de bord se comporta ciudat, se semi-aprind, ca si cum nu as avea baterie, pana si inchiderea centralizata (care este pusa) sunetule de la alarma se aude chinuit, la fel ca si cum nu as mai avea baterie
    3 - incerc sa pornesc masina... nimic... aud doar electromotorul care face tic, tic... atat
    4 - bateria este buna (asa cred) din moment ce chestia aia de pe baterie e verde (verde bine... nu stears sau ceva), in plus luminile merg, pana si faza lunga, muzica (statie si subwoofer)
    5 - in plus daca o imping porneste perfect...

    Sa fie toate astea de la electromotor???

    E un Audi A4 (1995) 1,6 benzina, cod motor ADP...

    Daca a mai patit cineva ceva de genu...?

    Multumesc pentru sugestii...
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mai bine du-te la un service sa iti puna multimetrul pe baterie sa vada in ce stadiu e si daca iti incarca bine alternatorul. Bulina de pe baterie nu e relevanta tot timpul.
    In prima faza incearca cu alta baterie la care ai siguranta ca este buna.
     
  11. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    Verifica bornele sa nu fie oxidate sau slăbite !!! Plusul (firul gros) de la alternator la baterie verificat la fel (ocidat sau slăbit ) verificare baterie cu un ampermetru !!!
     
  12. F1avius

    F1avius 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4, 1.6, 1995
    Numa ce am venit de la verificare... intr-adevar bateria a fost descarcata... cat despre alternator (am testat si incarcarea), mi s-a spus ca incarca, doar ca, nu chiar cum trebuie. Are incarcarea la 13 si ceva, cand ar trebui sa fie la 14 si ceva...
    Pana la urma am cumparat o batrie noua... apoi sa ma ocup si de alternator...
    Ms pt sfaturi...
     
  13. Eduard81 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    A4,1z,1996
    Baterie moarta

    Salut,sunt nou pe forum. Acum 2 luni am schimbat bateria masinii si acum desi folosesc masina zi de zi,odata la 2 zile imi ramane fara curent. Daca seara ii scot borna si dimineata o pun la loc,porneste. La electrician am dus.o si a zis ca nu are pierderi. Bujiile au fost verificate si sunt ok. Nu mai stiu ce sa fac.
     
  14. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Trebuie să măsori ce curent absoarbe instalația electrică în stanb by, curentul absorbit trebuie să fie în jur de 50 mA.
     
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Schimba electricianul.
    Așa cum spunea colegul trebuie să găsești hoțul de curent. Dacă știi ca ai adăugat ceva de curând pe instalația electrică s-ar putea ca acolo să fie hoțul. Dacă nu, cel mai adesea e playerul, scoate-i siguranta (cred ca e 37-le însă nu sunt sigur) vreo 2-3 nopți și vezi dacă mai rămâi fără curent.
     
  16. cat 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    a4 1,8t quattro aeb,a38l
    verifica becul din portbagaj,eu am patit dupa ce m-a lovit o blonda din spate
    sub capitonaj e un montaj cu bila care inchide contactul
     
  17. MitzaSecu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 1.9 TDI 1998
    Schimb alternator

    Salut! Am si eu o intrebare daca ma poate ajuta cineva....cum demontez alternatorul pe un A4 B5 1.9 TDI 1998 ca am incercat prin tot felu dar nu iese un surub de la alternator pentru ca nu ii da voie suportul de elice de racire...chiar nu mai am nici o solutie. :(
     
  18. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Demontezi si suportul ala (banuiesc ca e vorba de vascocuplaj) si o sa iasa.
     
  19. MitzaSecu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 1.9 TDI 1998
    Am incercat si treaba asa doar ca nu pot pentru ca nu am cheie asa subtire sa intre acolo intre rola pe care trece cureaua si elice si daca nu tin contra acolo, atunci patineaza pe curea si nu merge.Aste e.
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu poti sa-ti polizezi o cheie sa potriveasca in acel spatiu?
     

Distribuie pagina asta