1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A4 B5 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de click, 23 Dec 2008.

  1. MitzaSecu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 1.9 TDI 1998
    Asta am sa incerc azi sa fac...multumesc.
     
  2. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    @MitzaSecu Iti zic ce a facut mecanicul meu ca sa nu mai dea ventilatorul jos. A rupt cu un patent o paletuta de aia mica si a reusit sa scoata surubul de la alternator. Iti fac si o poza maine daca vrei sa vezi despre ce e vorba.
     
  3. adrian06 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2016
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 1996
    Salut am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva si acea problema este electromotorul daca ii dau cheie face un clic si atat va rog imi puteti spune ce e de facut.multumesc
     
  4. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    Din ce spui tu pare a fi bobina defecta !!! Cel mai bine il dai jos si il duci la un electrician sa il verifice !! inainte de astea verifica starea bateriei si a conexinilor dintre baterie alternator electromotor sa nu ai contacte imperfecte sau baterie slaba !! Bafta
     
  5. Fulguletz 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Corabia
    Masina:
    A4, 1.9, 2002
    Salut , pt a4 1.9 : Dupa o luna de la schimbarea bateriei si prima noapte geroasa -15 grade ( bucuresti) , dimineata nu a vrut sa mai porneasca. I am pus contactul si cand sa dau la automat electromotorul nu a avut nicio reactie. Am pornit-o impinsa ( 3 zile la rand in fiecare dimineata ) mai putin astazi . La ora 7 ( -15 grade ) am vrut sa mai fac o incercare ; i am dat la automat si a pornit instant :| am fost cu baterie la verificat ..este ok . Oare de la ce sa fie ? Electromotor ...contact ?.. ( pe scurt , cand porneste cand nu porneste ).
     
  6. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    Verifica legaturile dintre baterie, alternator si electromotor sa nu fie oxidate! Poate sa fie bobina de la electromotor sau periile, dar mai poate sa fie si din cauza partii electrice a contactului cu cheie (dar asta mai rar). Dute la un electrician pentru ca asta nu este un lucru de rezolvat usor daca nu ai ceva cunostinte de electrician. Bafta
     
  7. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Salutare colegi! Fix la 2 ani de zile m-a lasat iarasi electromotorul :) Postarea 286 este de pe 1 mai 2014 :) Am pus mana pe o cheie franceza :aggressive: si i-am aplicat o "palma" la electromotor si a pornit :anbet:. Oare ma tine pana miercuri? Asa de putin sa tina carbunii, 2 ani? :3sadwalk:
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu neaparat carbunii sunt problema. Verifica rotorul in ce stare e si bucsa din capat.
    Cat te tine, doar Dumnezeu stie.
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Depinde si de numarul de porniri, si de calitatea lor.
     
    zolik apreciază asta.
  10. kgy1984 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2012
    Locație:
    brasov
    Masina:
    a4 b5 1.6 75 kw 2000 motor ALZ
    Salutare,
    Am cumparat in aprilie 2014 o baterie Varta BLUE de 60Ah de pe strada Traian din Brasov.
    Azi dimineata nu-mai pornea masina. Am dat bateria jos si l-am pus la redresor.
    Sunt baterile Varta Blue de asa proasta calitate sa tina 2 ani cat este garantia? Am crezut ca sunt Made in Germany si sunt de calitate.
    Ce baterie imi recomandati pentru Audi-ul meu cu motor 1.6 si 102 CP?
     
  11. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Rombat calciu - te intorci la origini. Eftin si bun.

    Pe B6 1.8 T am o bateria Rombat Dacia cu eticheta albastra de 70 Ah si 720 EN - in septembrie face 2 ani- comportament ireprosabil pana acum. Poti opta pentru versiunea mai ieftina de 60 AH si 600 EN.
     
    weaselciuy apreciază asta.
  12. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Bateria poate sa fie inca buna, verifica cat iti incarca alternatorul si in ce stare este elecrtomotorul. Poate sa cada su bateria asa brusc dar nu la temperaturi de +10/15 grade e mai greu sa pice asa dinrodata. Sau ai fost ghinionist, e totus varta. Eu recomand o baterie de 60/70 de Amperi si cu mai puternica cu atat mai bine ( porneste mai usor mai ales iarna) pentru motorul de 1,6. Eu pe masina am de 80 Amperi si am motor de 1,6
     
  13. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Salutare baieti ! Azi mi s-a stricat electromotorul . Făcea numai tic tic pana la urma a învârtit dar foarte greu si cu un huruit pe fundal. L-a dat frate-miu jos si l-am dus la reparat. Problema sta in felul următor... El nu mi-l mai poate monta la loc. Trebuie să il montez eu... Aveti vreo idee cum vin legăturile făcute pe el ? Adica firele care cum unde ?
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce fire ? Ai o mufa si un cablu care il strangi pe electromotor cu o piulita. Daca asta te depaseste, apeleaza la un mecanic.
     
  15. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Daca nu sti sa montezi un electromotor pe masina nu te apuca. Mergi la un mecanic pentru ca e posibil sa strici ceva pe la masina. Mare inginerie nu este ai de pus 2 suruburi pe cutia de viteze si unu pe blocul motor. Cat despre legaturi sunt 2 mari si late firul gros vine pe starter cu piulita de 8 cap de 13 iar cel subtire are o mufa care se clipseaza.
     
  16. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Da.. Am inteless, mersi mult :)
     
  17. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    ++ la ce a spus Drogas.
    M-am pus sa suport "economia" si am luat Rombat ceva 70 Ah, cu punct verde de verificare. Dupa 3 ani, e ca noua. Nu degeaba au facut parteneriat Tesla cu Rombat. Luati cu incredere peste Bosch sau Varta samd. Sunt foarte performante, oameni fac baterii pentru trenuri, vapoare.

    De altfel, completez adaos ca la schimbul bateriei, am rezolvat o problema veche a trepidatiei bordului...nu explic. In caz ca aveti baterii vechi si va tremura volanul...
     
  18. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Salutare baieti ! E normal ca masina mea din semnatura sa bage 13,6 cu motorul pornit ? Eu stiam ca toate mașinile ar trebui sa bage undeva pe la 14,5. Corectați-mă dacă mă insel ;;)
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai cu motorul oprit nu avea cum, nu ? :)
    Lasand gluma la o parte, nu ne-ai zis daca aveai consumatori porniti sau opriti.
    14.3-14.5 trebuie sa ai cu toti consumatorii opriti.
     
  20. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Aveam doar pozitile aprinse. Dar ma indoiesc ca datorita lor baga 13,5 V

    De când a dat frigul invarte mai greuț si automat porneste pe la a 4 invartire a electromotorulu. Ma gândesc ca poate si d-asta...
     

Distribuie pagina asta