1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A4 B5 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de click, 23 Dec 2008.

  1. ViorelC 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2017
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    Audi A4 1999
    Ok, merg sa incerc. Multumesc!
     
  2. TalosCosmin

    TalosCosmin Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Aseara am patit ceva asemanator..
    Inainte sa ajung acasa , am intrat in depasire , s-a aprins becul la baterie. Pe cand am ajuns acasa s-au aprins esp abs erori in bord. Si s-au ars becurile pe faza scurta. Electricianul a zis ca este alternatorul de vina..

    Imi poate spune cineva cum pot verifica acest regulator de tensiune? Daca mi se strica alternatorul erau aceleasi simptome cu arsul becurilor? Ca scaderea tensiunii e evidenta..
     
  3. TalosCosmin

    TalosCosmin Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Caz rezolvat. Regulator tensiune schimbat!
     
  4. Ciuca ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2016
    Locație:
    Cobia
    Masina:
    Audi a4 B5 1.8 20v turbo motor ANB,An fab 2000
    Salut! Am un audi a4 1.8t si as vrea sa pun un alternator de 120A sau 180A. Se potrivesc alternatoarele de pe diesel? A facut cineva asta? Multumesc!
     
    Ultima editare: 16 Feb 2018
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu se potrivesc de diesel, iti trebuie de benzina.
     
  6. Ciuca ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2016
    Locație:
    Cobia
    Masina:
    Audi a4 B5 1.8 20v turbo motor ANB,An fab 2000
    Și de benzină cam ce modele ar merge?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ala care il ai pe masina acum. Cauti conform codului care il ai la alternatorul tau acum.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Si daca nu ia nou are sa gaseasca probabil unul cu rulmentii, carbunii si colectorul pe ultima suta de metri.
    @Ciuca ionut De ce nu cumperi un colector, 2 rulmenti SKF/Koyo/Nsk si un set de carbuni Bosch sa faci revizia alternatorului tau ?
     
    Ultima editare: 16 Feb 2018
  9. Ciuca ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2016
    Locație:
    Cobia
    Masina:
    Audi a4 B5 1.8 20v turbo motor ANB,An fab 2000
    Va multumesc pentru sfaturi! Alternatorul meu este in regula. Doar ca trebuie sa îmi sosească un sistem audio, vroiam doar să fac un upgrade de alternator. Dacă găsesc unul sh, o sa il reconditionez înainte să îl pun pe mașină. Ma gândeam ca poate este cineva care stie întâmplător sau care sa fi facut upgrade
     
  10. CosminFlooo 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a4 B5 1.8 turbo
    Salut mișiniști! Am o problema cu un Audi A4 cu motor de 1.8 turbo, an 98'. Am o problema de câteva zile de când a venit gerul . De vreo 5 zile sunt -11 -13 grade si noapte chiar si -19. Mentionez ca am avut baterie de 65 amperi si am schimbat-o ieri cu una de 100. Azi dimineață nu a vrut să pornească, după 30 de minute murea bateria dar nu vroia sa pornească.. deși învărtea. Ma puteti ajuta cu niște idei? Multumesc anticipat.
     
  11. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF 170CP
    Salut. Ai incercat si alte variante inainte de a veni pe forum? Sau cauti aici solutia, "virtual"? Poate fi de la filtru de benzina, poate fi de la electromotor, senzor vibrochen.. dupa ce epuizezi toate ideile posibile, poti veni pe forum si spui "NU MERGE". Te-ai inscris astazi pe forum in speranta ca.. poate ti-o reparam noi pe net.
     
  12. CosminFlooo 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a4 B5 1.8 turbo
    Și după ce epuizez toate ideile si tot nu merge, "mi-o reparați" voi, nu? :)) Am pus o intrebare de curiozitate sa stiu la ce sa ma astept . După amiază oricum mai incerc sa o pornesc si am sa o duc la mecanic. Chiar nu ma asteptam la un răspuns așa tupeist .
     
  13. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    Passat CC 2.0 DSG 170 CP
    Cum sa dai 30 de minute la cheie ???
    Daca nu porneste dupa 2-3 chei nu e clar ca e o problema la sistemul de alimentare/aprindere ???
    Fa o diagnoza.
    Acum posibil ca ai ars carbunii de la electromotor.
     
  14. Radu1971

    Radu1971 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2015
    Locație:
    orastie, jud.hunedoara
    Masina:
    a4b5,ajm,2000
    Salutare. Intampin o problema delicata. Am cautat in forum dar nu am gasit ceva asemanator asa ca va rog sa ma ajutati daca se poate.
    A4B5 din 2000 ,motor AJM 1,9 TDI 116CP .
    In Ianuarie 2018 am observat in mers ca martorul baterie din bord palpaie .
    A doua zi diminata, am pornit dar martorul a ramas aprins si dupa pornire.
    Prezentat masina la electrician, masurat, constatat defect releul incarcare alternator. Schimbat releul nou, merg fara probleme una saptamana dupa care martorul ...din nou nu se stinge .
    OK. Ma duc inapoi la electrician masoara baterie , alternator constata ca alternatorul incarca 13.2V. comanda alt releu pe banii lui il schimba , masoara 14,4 deci OK dar martorul din bord tot nu se stinge desi dupa pornire intensitatea lui scade dar ramane aprins.
    Am circulat asa o luna jumate si nu am avut probleme, am zis ca oricum trebuie sa schimb distributia in Martie si atunci la un service o sa rezolv si aceasta problema numai ca...... in ultimele 2 dimineti am avut bateria descarcata undeva la 4 V. Am pornit cu ajutorul altei masini iar in timpul zilei cu multe opriri si porniri nu pierd curent atat cat sa imi faca probleme seara am 12.2- 12,4 V in baterie ,dimineata... ioc ...4 V.
    Am verificat cu un multimetru pus in serie pe baterie tabloul sigurante si nu am nici o valoare mai mare de 0.5 A, deci nu am depistat consumator anormal.
    Totusi faptul ca martorul nu se stinge si ca bateria se descarca peste noapte ma duce cu gandul la un consumator ascuns.
    Repet, alternatorul incarca 14.4- 14.3 V , bateria masurata 12.2- 12.3 V si de cei de la magazin ca mai am garantie 1 an jumate la ea.
    Daca se poate va rog un sfat.
    Va multumesc.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tot cu electricianul trebuie sa o rezolvi. Noi nu avem cum sa te ajutam.
     
  16. Radu1971

    Radu1971 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2015
    Locație:
    orastie, jud.hunedoara
    Masina:
    a4b5,ajm,2000
    OK . Multam fain
     
  17. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Schimba electricianul
     
  18. Radu1971

    Radu1971 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2015
    Locație:
    orastie, jud.hunedoara
    Masina:
    a4b5,ajm,2000
    Am rezolvat problema. Dupa o saptamana de cautari si masuratori. De vina era ...tot RELEUL DE INCARCARE, marca Cargo.... am pus pana la urma BOSCH original dupa codul alternatorului si gata- martor din bord stins, nu se mai pierde curent din baterie peste noapte. Prin urmare, trebuie totusi sa folosim componente originale care se dovedesc a fi compatibile si nu creeaza probleme de genul asta. Mai scumpe dar te scutesc de neplaceri. Va salut.
     
    coco_catalin apreciază asta.
  19. paul14

    paul14 Gold Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Targu - Jiu / Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    A fost alegerea ta sau a meșterului pentru firma releului?
    Pentru echivalentul a 2-3 pachete de tigari risti sa platesti manopera de 2-3 ori plus timp si nervi. Noroc ca la AJM e relativ simplu sa umbli la alternator.

    Eu pentru 20 lei diferenta am luat Valeo si am scapat de grija. La 2.5 TDI pentru a umbla la alternator dau jos fata masinii ca la distributie.
     
  20. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    BARCELONA
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Este exact atitudine de care e nevoie pe acest forum...
     

Distribuie pagina asta