1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A4 B5 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de click, 23 Dec 2008.

  1. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    NU! Ambele sunt de benzinar cu motor pana la 1.6. Tu ai diesel ceea ce inseamna ca ai nevoie de un curent mai mare la pornire si, ai motor de 1.9.
    Sub 75 Ah si 680 A nu iti recomand nimic, indiferent ce marca e.
     
  2. radu401 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2011
    Locație:
    salaj
    Masina:
    a4, 1.9 TDI, '96
    si eu am aceeasi problema la un a4 tdi de 66 kw. faza e ca eu nu tare ma pricep la partea electrica si nu as vrea sa fac cva de capu meu numa. ai putea sa imi spui mai exact unde se gaseste mufa aia cu care ai avut tu probleme? oscilatia este si la mine intre 14v si 16v. ms :)
     
  3. Ferydeva

    Ferydeva Silver Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    deva
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1996
    problema ta este de la puntea redresoare ai o dioda puscata sau pe duca
    schimba puntea si dupa aia e ok
    am intalnit asta des desfaci si masori diodele ca sigur una sau mai multe is cu probleme...........in cazu asta a tau diodele se umfla se vede umflat ca un popcorn:)
    nu iti va da scurt pe niciuna doar ca conduce si invers ceva..........foloseste un aparat cu ac daca ai pe nici o dioda nu trebe sa-ti conduca gram in sens invers
     
    Ultima editare: 27 Apr 2011
  4. radu401 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2011
    Locație:
    salaj
    Masina:
    a4, 1.9 TDI, '96
    ms frumos...o sa incerc sa vad ce e akolo si am sa revin cu rezultatele:d mersi inca odata:o:
     
  5. camouflage

    camouflage 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6, 1.9TDI - AVF, 2002


    Cât de tare îţi încingea? Puteai ţine mâna pe el?
    Ieri am schimbat şi eu releul de încărcare la alternatorul meu (BOSCH 120A) şi, palpându-l am văzut că-l pot atinge fără să pot ţine mâna pe el. Poate (sper) bateria a fost destul de descărcată şi trebuie să "muncească" din greu s-o încarce....sau poate că aşa făcea şi înainte, dar cine să fi băgat de seamă.
     
  6. Samy.

    Samy. Gold Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    A4 avant 1.8T AJL 180Hp, Golf4 2.0i AQY 115Hp
    Se incinge destul de tare (cca 90 grade). De incarcat, incarca ? Ce tensiune baga cand ai AC si farurile aprinse?
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Iun 2011
  7. camouflage

    camouflage 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6, 1.9TDI - AVF, 2002
    Băga 14V după ce am schimbat releul de încărcare (am pus varianta ieftină - CARGO la 75RON). Nu am mai măsurat şi cu consumatorii porniţi (mersesem ceva kilometri pe baterie şi nu am vrut să-l suprasolicit prea tare) dar, după ceasul din bord, încarcă bine şi după ce am pornit climă/radio/faruri. Neliniştea mea este legată de supraîncălzirea asta. Trebuie neapărat să fac un drum la Bucureşti astăzi şi n-aş vrea să am un pui de incendiu pe acolo. Din păcate nu am acum un termometru fără contact ca să-mi fac o idee exactă de ce temperatură am acolo.
     
    Ultima editare: 9 Iun 2011
  8. Samy.

    Samy. Gold Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    A4 avant 1.8T AJL 180Hp, Golf4 2.0i AQY 115Hp
    Nu ia foc, stai linistit. In cel mai rau caz se intrerupe infasurarea.
     
  9. kllaudiuss

    kllaudiuss 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A4B5, ALZ, 1,6, 2000
    salutare Azi am desfacut electromotorul la un a4 b5 si in afara de faptul ca periile sunt consumate jumate nu am vazut sa aiba un alt defect. Totul curat in interior, bucsele sunt ok, bendixul asemenea.L l-am mai curatat si eu dar tot nu porneste. Pun contactul si nu da niciun semn. Nu caraie nu face nimic. Daca o imping porneste si functioneaza perfect. Este posibil sa fie statorul sau rotorul sau alta piesa?

    Va rog un sfat daca se poate. Multam
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Iun 2011
  10. mariusik

    mariusik Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi
    Electromotorul primeste curent cand dai la automat?
     
  11. kllaudiuss

    kllaudiuss 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A4B5, ALZ, 1,6, 2000
    Nu scoate niciun zgomot cand dau la automat. In schimb dupa ce l-am curatat si l-am pus inapoi am atins din greseala plusul cu metal si a facut scanteie deci are curent. Nu stiu daca firul cu papuc (cel de exitatie cred) primeste curent in momentul in care se da la automat. In schimb l-am pus cu 2 cabluri de pornire pe baterie. Am pus minusul pe minus, am pus papucul de la plus al cablului, pe plusul electromotorului si pe papucul de pe electomotor si se invarteste. Cand este pe masina nu da niciun semn deci poate sa fie cablul de excitatie sau contactul ?
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Iun 2011
  12. Ferydeva

    Ferydeva Silver Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    deva
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1996
    Pe cablu de excitatie pune un bec de 21W ca si in stop adica pe excitatie si masa si pune pe cineva sa dea la automat daca nu se aprinde becul cand dai la automat posibil sa fie contactul dus (cam 90% parerea mea) daca se aprinde contactul e in regula,iei un fir si pe papuc la electromotor scoti excitatia si ii dai plus de pe baterie ,daca se invarte electromotoru e ok daca nu se invarte doar tacane e dusa bobina asta daca zici ca ai verificat si sunt in regula periile
     
    Ultima editare: 17 Iun 2011
  13. mario1981

    mario1981 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 ,1,9 TDI,2003
    am si eu probleme cu bateria la masina din semnatura ,nu mai pornea si am schimbat bateria si cand am fost la garantie mi sa spus ca nu imi incarca bine alternatorul , am masurat si am 13,5-13,8V cu motorul pornit iar cu el oprit doar bateria are 13,00V .Acum am fost la mecanic si mi-a spus ca daca am alternator bosch este mai mult ca sigur releul iar daca am alternator valeo ceea ce am eu este rotorul , releul fiind in jur de 2 mil lei iar rotor de alternator valeo este circa 6 mil lei , acum eu am masurat alternatorul si la nivelul lui am 14.00V cu motorul pornit, poate cineva sa ma ajute sa stiu daca poate fi rotorul din moment ce baga 14.00V??sa dau 6 mil asa sa ma aflu in treba nus daca e bine .Ma intereseaza daca cineva a schimbat rotor sau a facut reparatii la alternator si care au fost cauzele si simptomele si eventual ce a schimbat .
     
  14. Samy.

    Samy. Gold Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    A4 avant 1.8T AJL 180Hp, Golf4 2.0i AQY 115Hp
    Daca incarca 14 volti alternatorul si releul sunt in regula. Incearca sa masori tensiunea de incarcare la bornele bateriei cu motorul pornit, dar si cu cati mai multi consumatori in functiune(faruri, AC,aeroterma la maxim). Daca tensiunea de incarcare se menetine sau nu scade sub 13.8 volti alternatorul este ok.
    De ex eu chiar am o mica pl cu alternatorul, cand merg vara prin oras cu masina la viteze mici, alternatorul se incinde la peste 60 grade si atunci scade tensiunea de incarcare la 13,3-13,4 volti cu consumatori. Dar nici macar in cazul meu bateria nu se descarca.
    Aia de la garantie ar zice orice, numai sa nu schimbe ei ceva.
     
    Ultima editare: 29 Iun 2011
  15. Nickushor

    Nickushor 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2009
    Locație:
    Liteni
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI QUATTRO 2010
    Rog pe cei mai priceputi sa ma ajute si pe mine pentru ca am desfacut electromotorul din cele doua suruburi dar nu reusesc sa-l scot pentru ca nu am suficient spatiu .Mentionez ca masina este 1,9 TDI. Daca aveti o idee utila va rog sa mi-o transmiteti urgent pentru ca stau cu masina desfacuta.Multumesc din suflet!! :think::think::think:
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Iun 2011
  16. mario1981

    mario1981 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 ,1,9 TDI,2003
    Multumesc , am verificat si se pare ca e acceasi "problema " ca si la tine Samy . Bateria care am schimbat-o oricum avea peste 3 ani ca de 3 ani am eu masina , deci poate era pe duca oricum si nu mai tinea curent in ea bine .Am verificat acum la rece si incarca 14,19-14,21V fara consumatori si cu faza lunga si clima on ,scade la 13.99-14.00V deci e bine ,fara faza lunga orice as baga merge la 14,19V (casetofon la maxim ) .Acum ma intreb daca e ca la tine cand se incazeste nu mai incarca mai mult de 13,8V fara consumatori si 13,5V cu consumatori(faza lunga ) ,e de la o piesa anume care se incinge si se poate remedia sau e normal sa nu imi fac griji , poate a mai patit cineva asa sa nu mai incarce la fel de bine cand mergi prin oras si e foarte cald afara , si daca e ceva de schimbat la ea sau nu.Mersi inca odata Samy ai fost de mare ajutor acum sunt mai linistit macar am timp sa ma duc cu ea la "doctor" ca imi era ca merg numai din baterie .
     
    Ultima editare: 29 Iun 2011
  17. mhozoc

    mhozoc 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4-2.0 ALT-2002;80-2.0 16V;A4 B7 1.8T 2008
    Nu se incinge nici-o piesa.Releul are in el senzor de temperatura ca atunci cand este cald sa incarce mai putin.Bateria calda daca ar fi incarcata cu 14.2-14.4V ar fierbe putin.
     
  18. mario1981

    mario1981 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 ,1,9 TDI,2003
    Multumesc pentru ajutor , deocamdata ramane de vazut daca si bateria noua se mai descarca .

    Multumesc inca odata!!
     
  19. radulucian 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2011
    Locație:
    bihor
    Masina:
    a4,tdi-116cp,2000
    siguranta alternator

    exista siguranta pentru alternator sau releu de incarcare? nu-mi merge incarcarea, am verificat alternatorul, e ok.
     
  20. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A3 8V/ CRLB / QMM / 2015 - A3 8L / BFQ / FDH / 2003
    Verifică siguranța cu numărul 12 sau poate te ajută cu ceva pozele de mai jos.
     

Distribuie pagina asta