1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de clau, 2 Dec 2007.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca nu faci niste verificari (tu sau altcineva), e greu de aici sa iti spuna cineva diagnosticul exact si sa nu greseasca.
     
  2. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Tensiunea de incarcare oscileaza intre 14.3-13.6 in functie de consumatoriin ralanti si turatie , chiar si atunci cand apar pulsatiile de curent....nu coboara sub 13 v
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    La relanti trebuie sa ai constant 14,2-14,4 fara consumatori. Cu consumatori nu ar trebui sa scada sub 13,6. Daca e asa, releul de incarcare e bun.
     
  4. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Tocmai am descoperit ca la rece cu toti consumatorii pornitii la turatii ~1800 rpm ,in timp ce apar pulsatiile de curent ,tensiunea deincarcare urca pana pe la 14.4 - 14.8 decat sa scada......o_O
     
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Daca creste de 14.6 ai o problema grava.
     
  6. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Am schimbat releul de incarcare si s-a rezolvat, la rece crestea peste 15v,
     
  7. l3moN

    l3moN 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2012
    Locație:
    Bihor
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 TDI 150 CP 2014 CJCD
    Salutare, poate sa isi dea cineva cu parerea de la ce ar putea apararea problema urmatoare ? :

    Acum câteva zile n-am putut porni mașina nici cum, a venit cineva mi-a dat curent, in maxim 10 secunde de incarcat a pornit.

    Am fost sa verifice bateria, a facut mai multe teste de fata cu mine (firma e cea mai cunoscuta in Oradea), a zis ca bateria asta trebuie clar schimbata, pe langa ca cica era prea mica pentru un 1.9 TDI, in sarcina scadea sub 9V si a zis ca nu are voie sa scada sub 9V, puterea de pornire undeva la 400-450 amperi.

    Am luat alta baterie, un Banner de 84 AH, a zis ala de acolo ca ei nu mai comercealizeaza Varta, Bosch, Tudor etc ca cica nu mai sunt ce erau odata, bun, m-a convins sa iau ori Banner ori Moll, Moll-ul e mai scump, asa ca am luat Bannerul la 440 lei care si asa nu mi s-a parut ieftin.

    Azi dimineata cand dau sa pornesc, nu a luat-o din prima la "sfert", a luat-o doar din a doua.

    Ce problema ar putea fi ? Sau e din cauza frigului, au fost -3 grade *C afara, dar totusi.......pentru o baterie noua de 3 zile, are voie ?
    Idee e in felul urmator, e deajuns sa porneasca odata, ca a doua oara chiar porneste la sfert de cheie.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pornirea ta intarziata nu are legatura cu bateria. Nu simteai asta inainte (pornirea intarziata) pentru ca bateria ta anterioara era terminata. Problema ta este in alta parte si nu are nici o legatura cu acest topic. Citeste si fa ce scrie in topicul dedicat, problemei care o ai, din aceasta arie.
     
  9. l3moN

    l3moN 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2012
    Locație:
    Bihor
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 TDI 150 CP 2014 CJCD
    Ar putea fi ceva pe partea de electromotor ?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu, pentru ca atat timp cat porneste perfect la a doua cheie nu are nicio vina electromotorul. Ti-am mai spus: exista topic dedicat in aria asta despre problema ta. Invata sa te ajuti singur si nu mai comenta felul in care raspundem. Nu-ti convine raspunsul treci mai departe fara alte comentarii. Multumesc. Oricum nu te mai obosii sa raspunzi aiurea pentru ca voi sterge comentariile inutile si care nu au nici o legatura cu acest topic.
     
  11. Fanutz

    Fanutz 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 4G 3.0 TDI [CLAB 2012]
    Va salut baieti, am o intrebare legat de martorul bateriei din bord. Mi se aprinde pt 2 secunde atunci cand accelerez, in treapta a 2 ..a3a chiar. Cine ma poate lamuri?
    Sanatate numai bine!
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da jos regulatorul si vezi in ce stare sunt carbunii si colectorul.
     
  13. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Eu merg pe problema la fulia alternatorului
     
  14. Alex alex

    Alex alex 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2013
    Locație:
    Craiova - Slatina
    Masina:
    Audi a6 c6 3.0 2007 3.0 ASB Audi a4 , awx 1.9 131 cp , 2001
    Salut Colegii!
    Cu ocazia venii iernii , m-a parasit si bateria . Voi ce acumulator imi recomandati ? Eu inclin spre Varta silver 77 ah .
    Multumesc frumos si un weekend placut in continuare !
     
  15. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    Exide. Schimbata de 2 saptamani- multumit pana acum. Eu m-am lamurit pe propria piele cu Bosch si Varta.
     
  16. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Dar care este problema cu Varta ? Ce experiente ai avut ?
     
  17. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Eu am avut varta silver de 75ah si a tinut 5 ani.In utimii 2 ani murea daca lasam muzica pornita sau usile deschise 30 de minute(practic era moarta dupa 3 ani).
    Am pus Moll si momentan merge, insa are ~2 ani.
    Exide sunt baterii bune, insa ca orice producator are gama Low-M-Top.
    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  18. 43Sebastian

    43Sebastian 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 2.0i ALT 130 CP
    Salut, sunt nou aici si nu am gasit alt topic referitor la problema mea, daca am gresit locul unde postez imi cer scuze, o sa fiu mai atent pe viitor.
    Am un Audi A4 B6, motor de 2.0i, acuma am o baterie de 80, despre care mi a spus cineva cum ca ar fi din service si ca o am de 10 ani, nu stiu daca este chiar de 10 ani pentru ca mi se pare cam mult sa tina o baterie atata vreme si inca sa pot porni cu o asa relicva ( mi am cumparat masina recent si nu am apucat sa ma uit bine pe sub ea ) si de aici pornitul greu la rece dar si la cald.
    Ce baterie recomandati pentru un motor de 2.0, de 74 sau tot de 80 ?
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe A4 B6 au fost puse baterii de 44. 61, 72, 80 si 95 Ah.

    Pune o baterie de 80 Ah, Varta/Bosch/Exide/Moll.
     
  20. 43Sebastian

    43Sebastian 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 2.0i ALT 130 CP
    @audi66
    Crezi ca e mare diferenta intre 72 si 80 ? Eu ma gandeam sa ii pun una de 74 pentru ca e ceva mai ieftina si nu stiu cat o sa mai tin masina.
     

Distribuie pagina asta