1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de clau, 2 Dec 2007.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Alegerea e a ta.
     
  2. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Salutare,

    A venit vremea ca și bateria mea sa vrea sa fie înlocuită(după 14 ani),atasat poza cu bateria originala,a început de iarna trecută sa dea semne de oboseala,pornea la a2-a cheie,toată vara/toamna asta a funcționat bine pana a început sa dea frigul,la pornire din cand in când, in speța dimineața ,apărea mesajul "bremslicht mitte" imediat după pornire și se și stingea in 3-4 sec,nu cred ca asta are vre-o legătura cu bateria,am văzut ca și un coleg spunea de acest mesaj in topic,țin sa precizez ca luminile pe frâna fuctioneaza.
    Azi dimineața când am pus contactul, bordul nu se aprindea(cu excepția martorului frâna de mâna,airabg...)casetofonul nu functiona,iar când i-am dat cheie bineînțeles ca nu schița nimic.
    Am pornit-o cu curent de la alta mașina,mers cu ea 1 ora și apoi a pornit singura după 2-3 opriri.Concluzia mea a fost ca trebuie sa schimba bateria(tinanad cont și de vârsta ei).Din ce văd se recomanda in speța Varta așa ca și eu cred ca tot Varta o sa aleg.
    Optez între:
    Varta Silver văd ca se găsește numai de 85Ah(nu și de 80),iar cea de 85 se găsește sub 2 dimensiuni 315x175x175 și 315x175x190,merge și cea de 190mm h pe A4B6?

    VS

    Varta Blue Dynamic 80Ah 740 curent la rece.

    cei care le-ați folosit poate ma ajutați sa aleg.
    Daca aveți și alte recomandări va rog,nu caut ceva ieftin și ceva calitativ.

    Mersi
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai, poate suna stupid, dar de ce nu o masori pe a ta ?
     
  4. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Ma asteptam sa primesc un răspuns de acest gen,perfect de acord cu tine :)...aia urma sa fac maine,ceea ce ma intereseaza mai tare este ce alegere sa fac inte cele 2 sau alte modele.
    Mersi
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste integral topicul asta. Ai toate datele necesare pentru ce sa cumperi si dimensiuni.
     
  6. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Exact aia am făcut Cristi,nu pun întrebări fără sa citesc înainte..doar ca aici in afara de multe contre pe tema Rombat nu văd ceva clar.Am văzut ca unii colegi au ales Varta..unii mulțumiți alții nu(conform celor spuse am ales si eu acelasi producător)
    M-ar fii interesat cele 2 modele dacă cineva care le-a folosit a fost mulțumit .
     
    Ultima editare: 19 Dec 2016
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu iti recomand Exide Premium de 70 - 77 Ah. Nu ai nevoie de mai mult. La o alta masina care am avut-o din grupul VAG model 2008 (un A3) aveam baterie de 64 Ah si avea foarte multe optionale, mult mai multe decat ai tu pe masina, asta asa ca idee. Nu ai nevoie de mai mult decat daca ai Webasto. Pentru ce optionale are un A4 B6 este suficienta o baterie de maxim 77 Ah. Restul ca si marca ce vrei sa alegi, sunt zeci de modele pe piata.
     
  8. Marius nicolaescu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Stratford upon avon
    Masina:
    Audi 1.9 2001
    Salut!Cu aceasi problema mă confund și eu . . Și inebunesc. . După ce blochez mașină becul din interior de la avarie rămâne aprins. . Până dimineața pa baterie(baterie noua). . Alternatorul incarca. . Nu stiu ce sa mai fac. . Cum ai rezolvat problema?
     
  9. fermier 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2014
    Locație:
    DOROHOI
    Masina:
    A4,b6,1.9TDI,2003
    Salut.Am masurat cat imi incarca alernatorulsi am ramas nedumerit.Cu consumatorii porniti(clima,lumini) 14,7 si cu ei inchisi 14,9 uneori 15.Nu cred ca e bine.Mai ales ca am vazut si niste fluctuatii de la 14,7 la13,8 si invers.Poate fi alternatorul? Bateria e noua.La pornire martorul baterie se stinge dupa 4-5 sec.
     
    Ultima editare: 4 Ian 2017
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, poate fi releul de incarcare .
     
    Ultima editare: 4 Ian 2017
  11. SilviuB6

    SilviuB6 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2016
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi a4 B6
    Sunt in aceiasi situatie. Ati aflat ceva ?
     
  12. Bogdan171991 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B6,1.9 TDI, 2003
    Salut,
    Dimineata asta m-a lasat bateria, am luat curent de la alta masina, s-a incarcat in vreo 3-5 minute, a pornit la sfert, dar dupa porninre a aparut pe BC avertizare de ulei/scurgere ulei, turometrul si kilometrajul sunt moarte, BC-ul e mort in sensul ca nu pot naviga prin el, semnalizari, avarii, faruri nu apar in bord daca le activez. Am pus-o la tester si apare eroare pe terminalul 15. Am dus-o la electronist, a verificat si el cu un tester, nu apare nici o eroare. Aveti vreo idee ce ar putea fi? pana luni nu am unde sa merg cu ea.
     
  13. SilviuB6

    SilviuB6 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2016
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi a4 B6
    Asa imi ramane si mie becul de avarie aprins dar nu asta e problema ta cu bateria. Trebuie sa fie un alt consumator mai mare decat un bec ca sa ti se descarce bateria. La masina mea de exemplu ramaneam fara baterie din cauza : broasca usa sofer. Nu se mai inchidea complet, era defecta dar inesizabil pentru ca usa se inchidea normal, si dupa ce am schimbat-o, bateria mea nu s-a mai descarcat. Am fost la o reprezentanta AUDI si m-au rezolvat in 3 ore, dar pana sa merg la ei am cheltuit de 10 ori mai mult la electricieni de cartier si service-uri cica bune. La reprezentanta au depistat problema, apoi am luat una SH, am montat-o eu si nu mai am treaba.
    Sfatul meu sa mergi la o reprezentanta Audi , platesti manopera sa iti gaseasca consumatorul si apoi rezolvi cu o piesa SH. Reprezentanta iti vinde original si nu se merita la bani. Mult succes.

    O alta cauza cand ai descarcata bateria iti apar si alti martori aiurea care nu au logica. Din cauza ca e bateria slaba martori o cam iau razna .
     
    Ultima editare: 11 Iun 2017
  14. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salut, am si eu o intrebare. Am citit topicul dar nu am gasit o problema asemanatoare. Se pare ca am o problema cu incarcarea acumulatorului. Toata povestea:
    De la o vreme instalatia de GPL merge greut, trage greut, consuma mult, scoate fum. Am mers o vreme pe benzina si a mers foarte bine, trage bine, fara fum, consum in limite (Ploiesti Mangalia mers in 3000-4000 ture am scos 7,8%, desi computerul arata 8,8%, dar la pompa asa mi-a iesit). Am fost la reglat instalatia, iar tipul de acolo mi-a zis ca nu are nimic, dar nu are curent corect, si de asta cand ramane cu tensiune sub cea ceruta, se reseteaza computerul si revine la valorile din fabrica - ceea ce are sens. Am fost la verificat alternatorul, la borne da curent corect, masa este buna, dar se pare ca am o pierdere pe plus intre alternator si baterie. La ralanti nu e mare, dar in mers probabil ca se poate mari si ajungem la situatia de mai sus. Electricianul care a verificat doar cu asta se ocupa - alternatoare, si mi-a spus ca poate fi ori cablul ori bateria nu mai are viata multa. Am hotarat sa incep prin a trage alt cablu pe plus, iar intrebarea mea este ce cablu ar trebui sa folosesc?
    Apoi, daca ajung la schimbat baterie, am vazut cam care ar fi marcile, as merge pe Exide, dar am o nelamurire - 1.8T 110kW ce curent are nevoie la pornire? Pe site-ul Varta am vazut ca pentru asta e recomandat un curent de ~680A, deci nu ar trebui sa ma duc mai sus de 700, zic eu. Dar de jos, cam cat ar fi marja? Am vazut Exide cu 630A curent pornire, imi e teama sa nu fie prea mic.
    Multumesc anticipat!
     
  15. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Mergi pe moll, banner sau tudor. Restul sunt varza, daca apuci 4 ierni cu ele e bine
     
  16. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Nu m-am hotarat inca, oscilez intre Banner si Exide, mai ales pentru ca nu stiu inca daca e cazul, si m-am fript cu un senzor MAF odata, nu mai bun caruta inaintea boilor. Multumesc de sfat, o sa tin cont :)
     
  17. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Buna, imi poate spune cineva va rog daca este compatibilitate intre cele doua coduri, mi sa stricat alternatorul si am luat altul dar are cod diferit fata de ce am eu pe masina, acestea sunt codurile:

    06B 903 016 AE ------- codul de la alternatorul care l-am luat (arata doar semnul de VW pe el, pe al meu arata semnul de Audi si a spus ca e tot de pe 2.0)

    06B 903 016 S acesta este codul de la alternatorul care il am eu pe masina

    Ma poate ajuta cineva va rog daca sunt compatibile?
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, e ok. Dar daca ai intrebat aici de ce mi-ai mai scris pe privat ?? :wtf:
     
  19. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Scuze, mai intai am dat PM si dupaceea am pus intrebarea si aici credeam ca nu imi raspundeati azi, multumesc.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si erai asa grabit ? Daca ai intrebat prin PM ceva nu mai scrii si te repeti pe forum (cu mesaj public) aiurea si inutil. Numai grabiti si nerabdatori avem pe forum in ultima vreme pe forum.
     

Distribuie pagina asta