1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de clau, 2 Dec 2007.

  1. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Doream sa aud raspunsul cat mai repede ca sa il si pun, l-am pus si vad ca este ok a disparut eroarea de baterie cu rosu care statea aprinsa si nu imi mai descarca bateria, dar totusi am masurat tensiunea cu motorul pornit cu clima si faza scurta porinte si imi arata 13, 36 V, este bine?
     
  2. Sergiu112 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2017
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    audi a4 b6 1.9tdi 131cp
    Salut. Am si eu o mica-mare problema. Bateria este noua de 3 luni, varta, 77mha parca. Daca las masina nepornita 3 zile si incerc sa o pornesc dupa, nu mi merge, trebuie sa i dau curent. Sa fie oare de la borne? P sa ma duc cu ea la un electrician auto dar pana atunci doresc niste pareri daca a mai patit cineva la fel.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi la electrician. Poate fi orice: un fir care da la masa, un consumator care iti descarca bateria, etc., etc. Degeaba intrebi fara sa faci verificari.
     
  4. Sergiu112 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2017
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    audi a4 b6 1.9tdi 131cp
    Consumatori vizibili nu raman dupa ce opresc masina. Alternatorul este bun(verificat). Alarma nu am pe ea, doar inchiderea centralizata din fabrica. Doream un sfat, poate a mai intampinat cineva.
     
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    La ce te ajuta ce am patit eu in conditiile in care consumatori pot fii 1000?

    Eu am intampinat probleme cu un switch de usa ce arata ca usa este deschisa din cand in cand => lumini in interior aprinse + alarma pornita!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Consumatorii vizibili cum spui tu, sunt cu adevarat vizibili doar dupa conectarea unui multimetru in serie pe masina si dupa trecerea a cel putin 20 minute de la incuierea masinii. Si chiar si atunci, vezi consumul, nu consumatorii.
    Ai o parere foarte buna despre masina ta, daca tu crezi ca nu ai consumatori deloc imediat ce ai incuiat masina. Ideea e sa nu ai tot timpul asa cum tu, evident, ai!
     
  7. Sergiu112 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2017
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    audi a4 b6 1.9tdi 131cp
    Am zis eu ca nu am consumatori?:)))) prin consumator vizibil ma refeream la cd player ramas aprins, butonul de avarii ramas aprins, etc..nu la vreo siguranta sau alte chestii. Normal ca nu afli cu un multimetru ce consumatori ai, ci doar consumul! Cam prosti ne crezi tu pe cei care pun intrebari, prietene.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Prietene, cu asemenea raspuns nu ti-ai gasit locul aici. Nu ai inteles nimic si pe langa asta mai esti si arogant. Ultimele mesaje vor fi sterse, prietene.
     
  9. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Prietene, bine ca prin consumatori vizibili nu te refereai la vreo siguranta. Asta e consumator invizibil in opinia ta.
     
  10. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Salutare.

    Am observat de cand am luat masinuta, la pornire martorul de la baterie imi sta aprins pana cand morneste motorul. Pun contactul, astept cateva secunde, se sting ceilalti martori din bord, dar cel de la baterie ramane aprins. Ii dau cheie, porneste ok si apoi se stinge. E normal asa sau trebuie sa verific ceva?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E normal.
     
    vladliviu85 și z1daru apreciază asta.
  12. SilviuB6

    SilviuB6 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2016
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi a4 B6
    Dupa cele citite si intamplate mergi la un service autorizat audi nu da banii pe la electricieni de cartier ca nu faci nimic. Eu de exemplu am avut broasca din portiera sofer defecta si imi consuma bateria peste noapte sau chiar in cateva ore.
     
  13. scorpyo09

    scorpyo09 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 18 t 2001
    Salut,
    Am un A4 B6 1.8T de ceva vreme dupa 2 zile gasesc masina fara pic de curent. Am incarcat bateria pe alta masina am mers cu ea o saptamana totul ok. Dupa ce am repus-o pe masina in 2 zile e moarta
    Am verificat becuri torpedou, bec avarie si nu stiu ce fura curent. Mentionez ca atunci cand pun bornele fac scantei. Nu stiu ce se intampla. Masina are si navigatie dar se stinge tot cand scot cheia din contact.
     
  14. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Ai un consumator pe undeva. De regula orice echipament after market poate cauza astfel de probleme. Ai alarma after market ? Nu mai arma, incuie doar din cheia masinii si vezi daca mai pierde curent. Ai casetofon after maket ? Scoate-i siguranta si vezi daca problema persista.
     
  15. scorpyo09

    scorpyo09 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 18 t 2001
    E tot original pe masina. Nu am mai incuiat-o. Nu am nimic pus de mine after market. Am observat ca in mers mai apare in bord becul ABS. Sa o descarce de tot in 3 zile ? Nu pot sa-mi dau seama ce anume consuma asa mult
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    scorpyo in primul rand scrie corect romaneste gramatical si fara prescurtari aici pe forum ca nu suntem pe mizeria aia de facebook sa scrieti voi cum vreti. Aici scrii corect si atat.
    In al doilea rand de urgenta te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.

    Si nu in ultimul rand la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.

    Sunt colegi profesionisti pe partea de electrica care te pot ajuta cu problema care o ai. Ii gasesti in aria prestari servicii.
     
  17. scorpyo09

    scorpyo09 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 18 t 2001
    Scuze nu am fost atent. Nu am fost la E lectrician
     
  18. ENC 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2017
    Locație:
    Drăgășani
    Masina:
    Audi a4 b6 1.9 2002
    Salut,
    Am o problema pe partea electrica de care nu reusesc sa scap. De cateva luni bateria nu ma mai tine mai mult de 1 zi iarna si 3 zile vara. Am incercat si cu tester si nu mi-a dat nimic. Mentionez ca bateria are 1 an. Probabil este un consumator dar nu imi dau seama unde ar putea fi. Ati mai intalnit astfel de cazuri?
     
  19. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Masoara consumul in standby, interpunand un multimetru la una din borne, astfel incat curentul sa treaca prin el. Pune scala pe 200m ADC si lasa masina vreo 20-30 minute pana la citirea intensitatii. Simuleaza si capota inchisa cu ajutorul unei surubelnite.
     
    ENC apreciază asta.
  20. Munteanuionut

    Munteanuionut 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4 , b6 , BKE ,1.9 tdi , 2005
    Salutare,
    A mai patit cineva sa pui cheia in contact sa nu apara decat ESP, Airbag , ABS si altceva nimic in bord si sa dau cheie si sa mearga de parca nu ar recunoaste cipul ? Porneste si in 1sec se intrerupe si am incercat amandoua chei , este vreo siguranta ascunsa pt cititor ?

    Am scos bornele ca poate era ceva ciudat si isi revine dar acum nu mai functioneaza nici centralizata si cand o deschid suna alarma din fabrica cu difuzorul din spate :keule:
    Urmatorul pas scot bateria maine si o pun la incarcat pe redresor :keule:
     

Distribuie pagina asta