1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de clau, 2 Dec 2007.

  1. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    S-a dus imobilizatorul din ceasurile de bord . Ai ''mesterit'' cumva cu ceva interfata altceva decat vagcom?
    Pare sa fie in OFF imobilizatorul in cel mai bun caz.
    Acum am observat ca nu-ti indica niciun display deci s-ar putea sa fie duse ceasurile .
     
  2. Munteanuionut

    Munteanuionut 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4 , b6 , BKE ,1.9 tdi , 2005
    Acum doua zile am mers cu ea fara probleme. Am parcat si azi cand sa pun cheia in contact aparea ce se vede in poza doar ca primele doua dati aparea numai ESP, dupa aia au aparut si ABS si Airbag. De mesterit nu m-am bagat in ea ca partea electrica ma depaseste la masina. Am sa scot bateria si am sa o pun pe redresor sa vad ce se intampla . Sper sa nu fie ce ai zis tu, ca prima data a cazut difuzorul de pe ceasuri buzzer-ul care te anuntade diverse. Tin sa precizez ca bateria mea e pe duca.
     
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pare ca n-ai curent in baterie... insa ai spus ca a pornit masina.
    Si pentru ca s-a oprit ai o problema la cititor... odata pornita nu ar trebui sa se opreasca.
    Nu cauta sigurante ca nu ai pe cititor. Sa nu fie defecte ceasurile..
    Cu alarma si centralizata e normal, ai scos borna...
    Cu difuzor defect la ceasuri nu are legatura... alea asa mor ele...
     
  4. Munteanuionut

    Munteanuionut 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4 , b6 , BKE ,1.9 tdi , 2005
    Astazi i-am dat curent de la alt diesel si a pornit fara probleme 1 secunda. Deci, sa fie ceasurile ? Ca alea nici nu s-au schimbat in afara de becurile aprinse din postarea trecuta. Am sa iau alte ceasuri sa vad ce va fi ca nu e mare cheltuiala deodata ca le pun eu montajul e gratis, macar atat. Poate mai aveti alte pareri, v-as fi recunoscator
     
  5. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Clusterul contine imobilizatorul care trebuie adaptat pe noua masina. Ia legatura cu cineva care se ocupa cu asa ceva altfel nu vei putea pleca cu masina de pe loc.
     
  6. Munteanuionut

    Munteanuionut 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4 , b6 , BKE ,1.9 tdi , 2005
    Minune. :anbet: Aseara am scos bornele ca sa nu stea cu alarma pornita si azi dimineata pun bornele si ce sa vad ... toate functionau normal la bord. Bineinteles ca nu aveam baterie sa pornesc asa ca a venit iar cineva mi-a dat curent vreo 10 minute apoi a luat-o din prima. Doar ca mi s-au dat inapoi cam 2.000 km adica acum am 250.000, nu stiu de ce. Masina acum functioneaza normal. Din cauza bateriei nu ar trebui sa fie pentru ca inainte de a primi curent era vai de ea, nici nu putea sa invarta. Nu stiu ce sa cred, va multumesc pentru sfaturi.:beerchug:
     
  7. Leonard_18

    Leonard_18 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4, 1.9TDI AVB, 2004; A4 B8 2.0TDI CNHA 2015
    Intrebare de 100 de puncte:
    cam cati km sunt necesari sa încarci o baterie de la 0 la 90%
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cred ca glumesti. Cine crezi ca a stat cu aparatul de masurat pe ea in mers sa vada cand e la 90% ?
    In plus, si incarcarea este influentata de mai multi factori deci orice raspuns ai primi este irelevant.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Raspuns de 100 puncte: depinde de foarte multi factori (consumatori, de cate ori opresti masina si o pornesti, felul in care conduci, distanta parcursa, felul drumului adica mergi constant sau nu, franezi sau nu, te opresti la semafor sau nu, etc., etc.). Nu exista conditii idelale si de asta nu se poate raspunde exact.
     
  10. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Si depinde cat de “uzata” e bateria. Cu cat e mai uzata cu atat se incarca mai repede. Dar se si descarca la fel de repede.
    In fine - nu e o intrebare la care sa iti dea cineva un raspuns exact. Exact ce au spus si colegii mai sus.
    Spor
     
  11. Leonard_18

    Leonard_18 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4, 1.9TDI AVB, 2004; A4 B8 2.0TDI CNHA 2015
    Bateria e noua. Faza nasoală e că am cărbuni dusi. I-am curatat nitel vad ca incarca. din ce am inteles cam in 200 km se consuma bateria si ma gandeam ca pe la 150 km sa schimb bateria (suntem 3 mașini cu bateria asemanatoare) si intre timp sa incarce bateria consumata si in felu asta sa parcurg 1300 km. Da poate încarcă.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Hotel, maine deschid toate magazinele de piese auto, dai 50 euro pe un regulator si termini circul asta cu rocada a 3 baterii odata la 100-150 km (poate si mai putin, te prinde noaptea si trebuie sa aprinzi farurile).
     
  13. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Cam la orice magazin de piese auto gasesti carbuni la pretul de 5 lei setul de doua bucati.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand esti plecat, mai ales din tara, doar de cautat piese nu iti arde si mai ales de unde stii tu, daca nu cunosti limba, unde sa te duci. :)
     
  15. Leonard_18

    Leonard_18 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4, 1.9TDI AVB, 2004; A4 B8 2.0TDI CNHA 2015
    Merci, cam asa e nu iti prea arde.
    Am ajuns acasă plus ce m-am plimbat pe acolo 1700 km si inca incarca.
    Voi cumpara acel regulator si gata ce nu am vazut eu se poate schimba si colectorul ?
    Cărbuni sunt lipiti/ cositoriti acolo nu pot fi schimbați. Am încercat să mai trag de ei.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se pot schimba si carbunii separat si colectorul.
     
  17. Adytzul_ac 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2016
    Locație:
    iasi
    Masina:
    Audi A4 B6, 2002, 1.6, AL
    Poate se merita verificate si cablurile dintre baterie-alternator-motor, mai precis caderea de tensiune pe ele cand ai consumatorii mari activati.

    Experienta mea de zilele trecute, cu masina sotiei, o skoda octavia 1U2 din 2003: i-am cumparat un voltmetru de pus in mufa brichetei, sa urmaresc incarcarea. observ 13.2V, in mers, doar cu faza scurta activata. Desfac alternatorul, curat carbunii, erau consumati normal, identic. Repet masuratoarea, la fel. La sugestia unui coleg, verific caderile de tensiune pe cablurile alternator <->baterie si baterie<->corp motor. Surprize: 600mV pe cablul de masa dintre motor si baterie. Normal ar fi aprox 60mV. Demontez cablul de masa, capetele erau oxidate, am curatat, am strans papucii care erau sertizati pe cablu. Montez, masor..Succes: cu faza scurta pornita am 14V. Si mai am un cablu de verificat, cel de + dintre alternator si baterie, sunt 200mV cadere pe el...
     
  18. Leonard_18

    Leonard_18 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4, 1.9TDI AVB, 2004; A4 B8 2.0TDI CNHA 2015
    Salut,
    Care este diferenta intre un alternator Valeo 2542695F si unu 2542695A ? Varianta F s-ar potrivi pe masina mea ?

    Seria sasiu la masina WAUZZZ8E14A095571. Multumesc anticipat
     
    Dallecs apreciază asta.
  19. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salut. Dupa seria masinii am gasit modelul tau: 14V incarcare, 140A, fulie cu 6 nervuri = 6 PK (adica ai o curea peste toate accesoriile: alternator, compresor AC, role, etc).

    Cat timp e de 140A si fulia cu 6 nervuri = 6 PK, 14V ti-e bun.

    Primul cod imi da un alternator ce merge montat (deh, echivalentele astea) insa scoate doar 12V incarcare cu 140A.
    La al doilea imi spune tot 12V.

    Eu zic sa-ti iei unul cu specificatii identice cu al tau sau eventual sa-l repari pe al tau. Il repari in functie de ce ai nevoie, cat ajungi cu manopera.. tu iei o decizie.
     
  20. Leonard_18

    Leonard_18 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4, 1.9TDI AVB, 2004; A4 B8 2.0TDI CNHA 2015
    Daca gasesc rampa cu diode fara capac ~100ron , (cu capac ~250 ) il repar.
    Merci
     

Distribuie pagina asta