1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de clau, 2 Dec 2007.

  1. neohh

    neohh 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2008
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    audi a4 2002
    salut

    am cautat cu atentie consumatorul
    uite ce am facut:
    in primul rand mi-am notat cum vin sigurantele si le-am scos pe toate
    am scos borna - de la baterie si am inseriat un aparat de masura setat pe 20A in curent continuu.
    am constat ca fara toate singurantele pe aparat imi arata 0.13 A adica 130 MA, ce am inteles ca masina in stand by tre sa consume max 150MA.Am inceput sa pun siguranta cu siguranta si am observat ca la anumite sigurante creste consumul. Consumul maxim pe care il am este de 0.85A adica 850 MA.
    sigurantele care mi-au dat consumul asamare sunt:
    1.instalatie clima
    2.Modul coloane directie
    3.Instrument multifuctional
    4.Modul confort
    5.Ventilator incalzire
    6.modul confort
    7.radio
    Poate fi de vina Calculatorul de Confort?

    merci anticipat
     
  2. Vio4

    Vio4 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 DTM ,2.0 tfsi,cod motor BUL,06.2007
    Ceea ce ai facut tu nu este bine,pt. ca atunci cand pui la loc sigurantele se reactiveza fiecare modul in parte. Proba se face simuland inchiderea capotei motor (impingi cuiul clantaului in jos) legi in serie ampermetrul ,inchizi masina si apoi astepti 10-15 min. O sa observi val.curentului scade pe masura ce sting calculatoarele si la un monent dat se va stabiliza la o val. min. Acea val. te intereseaza pe tine.
     
  3. neohh

    neohh 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2008
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    audi a4 2002
    salut

    am simulat inchiderea capotei impingand dispozitivul, dar nu am inchis masina, pentru ca trebuia sa pun sigurantele.
    am inteles ce ai spus si iti dau dreptate, am sa incerc si asta.
    Am sa-ti spun valoarea finala. Dar cum vad ce imi consuma, ai vreo idee?
    am dormit si in masina, am avut ocazia, nu pentru aceasta problema si atunci m-am uitat expres, la o lumina, ventilator, si nimic.
    Mai ai vreo idee?
    merci mult pentru sfat
     
  4. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Ai bluetooth pe masina???
    Problema asta am avut-o eu. Aveam baterie de 95, apoi am pus Varta de 100 si degeaba, le termina in maxim 12 ore. Dupa ce am lasat-o cand am fost plecat in concediu si au verificat-o fir cu fir baietii timp de 1 saptamana la Mitric , au descoperit ca era de la bluetooth care ramanea deschis....Desi nu aparea nicaieri asta! Asa ca vezi sa nu fie si la tine asta!
    DACA AI BLUE, ATUNCI E 99% ASTA! BAFTA!;)
     
  5. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    asa am patit si eu, am lasat radioul pornit vreo 3 ore si mi-a murit bateria. Prima data am crezut ca nu am benzina, ceasul era la min si imi aparea semnul de benzina, dar dupa ce am pornit-o totul a functionat ca inainte.
     
  6. harfo_79

    harfo_79 Bronze Member

    Înscris:
    22 Iul 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi Avant B6/A4 1.9 TDI / Audi Avant B9/A4, 2.0 TDI Black&White
    in mod normal radioul nu are voie sa ramana pornit 3 ore... decat daca ai cheia in contact. dupa 1 ora parca se stinge. cel putin asa face la a mea ca am testat. l-am lasat pornit si cand m-am intors era inchis... dar nu stiu dupa cat s-a inchis.
     
  7. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Probabil a lasat radioul pornit 3 ore cu buna stiinta, facea ceva pe la masina in acest timp.
    Si da, se inchide automat dupa ~1 ora, eu chiar m-am speriat putin cand am patit acest lucru (faceam curat prin masina, asta vara). E plina de "inovatii" masina asta, care iti dau de gandit pana le intelegi.

    Cand bateria are tensiunea scazuta, bordul se manifesta haotic. Se aprinde martorul ESP, incep acele sa sara ca nebunele, indicatorul de benzina sta pe 0, etc.
    Dupa inlocuirea bateriei, si pargurgerea a cativa zeci de metri totul ar trebui sa revina la normal, inclusiv data si ora daca antenuta apare (este semal disponibil).
     
  8. audi90

    audi90 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 90 B2 1,6 Turbo Diesel & Audi A4 B7 2.5 TDI
    eu stiu dela cativa ca electricieni ca alternatorul trebuie sa incarce cu 14,5 V cu motorul turat in jur de 2000 de ture bine acuma depinde si releu cum e reglat. un amic dupa un drum lung ii fierbea bateria cand am pus aparatul de masura si am masurat cari V ii intra in baterie era 16V si si-a schimbat releu dupa ce la schimbat incarca normal.... cu respect ionut :)
     
  9. sergiul1990 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4, B6, 2003
    Salut. De curand am intampinat o problema la masina mea.
    Situatia ar fi urmatoarea:
    Intr-o zi am fost la un gratar, si din lipsa de muzica am lasat masina vreo ora jumate cu muzica data destul de tare, fara motorul pornit. Dupa un timp, mi s-a inchis tot (asa face cand nu mai are baterie si imi lasa de o singura pornire), dupa care am pornit-o (era seara), si am mers doar pana acasa. A doua zi m-am urcat in masina si iar mi-a invartit electromotorul chiar destul de greu. Din nou era seara am mers cu faruri, muzica (consumatori multi) si cand am ajuns unde trebuia sa ajung dupa ce am oprit motorul si am stat acolo vreo ora cand am incercat din nou sa pornesc bateria era moarta in ultimul hal. Abia am reusit sa o pornescu cu ultimu ei duh. Am lasat-o 10 minute sa se incarce, am oprit-o si am pornit-o imediat dupa sa vad cat s-a incarcat. A pornit fara probleme chiar bine invartind fara semne ca ar fi consumata. Dupa toate astea am lasat-o iar o seara fara sa o pornesc si a 2a zi dimineata, iar mi-a pornit cu ultimul duh.
    Care poate sa fie problema? De ce mi se descarca bateria cand am motorul oprit si o las mai mult timp asa. Eu ma gandesc ca am un consumator...dar nu pot sa mi dau seama care..
    P.s.: e prima oara cand imi face asa si am mai fost in situatii de genu : sa las muzica tare si sa mi se opreasca sa mi lese numai de o pornire, insa dupa mers cu ea putin timp bateria era incarcata foarte bine si nu mi facea probleme daca o lasam nepornita
     
    Ultima editare: 16 Iun 2009
  10. shobo01 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 2002, 1.6 MPI benzina 102cp
    Salut,

    Nu ai prea dat detalii legate de bateria pe care acum o ai pe masina, si anume:
    1. din ce an e bateria (informatia asta ar trebui sa o gasesti undeva scrisa, fie pe borna minus sau plus daca e bateria originala, fie pe undeva pe corpul bateriei). La mine de ex. bateria e din 2002 si nu ma astept sa o mai duca mult, ca totusi a mers 7 ani. "Ochiul magic" - ledul ala nu mai arde deloc.
    2. e baterie cu intretinere sau fara (adica trebuie sa completezi cu lichid, trebuie incarcata extra sau nu)
    3. de citi amperi e bateria
    4. bornele sunt bine strinse, ai grija sa nu fie oxidate pe acolo
    5. alternatorul iti incarca bine? Eventual ar trebui masurata incarcarea

    Ar trebui chestiile asta verificate chestiile astea inainte de a te apuca sa investighezi ceva. Intr-adevar la AUDI s-au mai inregistrat probleme cum ca unul din firele de plus se freca de o margine metalica, si dupa ce se rupea izolatia de pe fir facea un scurt de toata frumusetea si descarca bateria.


    Oricum, zi-ne si noua cum ai rezolvat
     
  11. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    cat ai mers e posibil sa nu fi incarcat destul bateria.
    la relanti nu se incarca( sau incarca foarte putin)
    e bine sa faci fie un drum mai lung fie sa o pui pe un redresor si sa vezi daca mai face asa apoi
     
  12. sergiul1990 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4, B6, 2003
    Am scos + de la baterie si face scantei daca o pun inapoi. Eu stiam ca daca face scantei am un consumator. Nu am citit pe baterie ca nu am avut cand, iar bateria e din 2003 de cand e masina.. Stiu e veche insa nu am avut nici o problema de genul asta pana acum.. Daca as face o diagnoza cu vag com nu ar iesi care e consumatorul?


    - alternatorul incarca bine
    O sa vad in cursul zilei de azi ce o sa rezolv..
     
  13. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    depinde de cate ori ai lasat-o sa se descarce de tot pana acum.O baterie tine la cateva descarcari complete,dar durata ei de viata se scurteaza.
    Cand pui bornele la loc e normal sa ai cel putin un consumator(se aprind ceasurile de bord si iti indica ca ai capota deschisa,chiar si plafoniera daca nu este oprita din buton.
    Eu am tinut bateria OEM pana cum cateva luni(era din 2003)si am schimbat-o din prostie,ca inca era buna(aveam probleme cu pornirea,dar nu era de la baterie).Acum am o varta,dar sigur nu va tine cat a tinut cea OEM
     
  14. cipri@n

    cipri@n Bronze Member

    Înscris:
    4 Iul 2008
    Locație:
    Iași / Catania
    Masina:
    A4 Avant 2002, 1.9 TDI, 131 CP, AVF
    pe mine bateria OEM ma tinut 6 ani de fapt a tinut masina ca eu o am de un an, si m-a lasat deodata fara sa ma avertizeze. daca vrei sa afli daca ai vreun consumator, dupa ce o pornesti faci un drum de vreo 50 km indeajuns sa se incarce bine bateria dupa care o opresti si ii scoti o borna. a doua zi pui borna la loc si vezi daca porneste. daca porneste atunci ai vreun consumator. totusi eu ma gandesc ca e deja vechisoara, s-a descarcat de cateva si nici nu mai are aceeasi propietati solutia din ea.
     
  15. sergiul1990 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4, B6, 2003
    am facut drumul de cativa kilometri azi sa vad daca am consumator am mers cam o ora prin oras in total vreo 60 de kilometri .. am ajuns in fata blocului am oprit motorul, si imediat dupa l-am pornit sa vad cat de incarcata e.. a pornit bine chiar ..apoi am scos borna de la baterie am lasat-o O ORA dupa care cand am incercat sa o pornesc .. s-a chinuit sa o invarta o data .. si a pornit din prostie.. deci clar.. e praf bateria .. acum vin cu inca o intrebare.. Ce baterie imi recomandati ? sa fie buna dar nici chiar cu un pret exorbitant .. stiu eu sa ma incadrez in 500 RON
     
  16. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    recomand varta fiindca asta am pe masina inca din 2004( de la fostul proprietar) si nu am avut probleme cu ea nici chiar la -30 de grade sau dupa o noapte de ascultat muzica( am mai pornit motorul din cand in cand)
    pentru motorul tau as recomanda minim 75 mAh(depinde si cati ai acum). as merge pe un 85-100 si ar trebui sa fie in jur de 400 ron
     
  17. sergiul1990 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4, B6, 2003
    Astazi ma duc sa caut. Cred ca merg si eu pe 85-100 daca nu depaseste de 500 ron. Va tin la curent :D
     
  18. alexsala

    alexsala 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2009
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    audi a4 b7,2.0tdi brd Quattro
    parerea mea este ca bateria ta e in stare normala de functionare,doar ca tu faci greseala de se tot descarca.cand asculti muzica si presupun ca nai ascultat radio,ca ala consuma cel mai putin,ci ai ascultat pe cd sau stick si atunci consuma mult mai mult.iar cand incerci sa pornesti masina,alternatoru suge mult curent din baterie,curent care nul suplinesti asa simplu prin a lasa motoru sa mearga la relantiu sau pe distante scurte.p la vreo 100 de km se mai incarca bateria cat de cat ca lumea.si o alta manevra inutila este sa pornesti motoru si dupa ce lai lasat cata sa mearga sal opresti si sal pornesti imediat din nou ca sa vezi daca sa incarcat bateria.este absolut inutila manevra deoarece dupa scurt timp de functionare motoru este cald si porneste mult mai usor decat dupa o noapte de stat in parcare.

    parerea mea este sa faci un drum mai luing sa se ioncarce bateria sau so pui pe un redresor si sa nu asculti mult timp muzica tare cu motoru oprit
     
  19. radu2000v 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 Avant 2.0TDI 2006 140HP BLB engine
    Fa rost de un redresor si pune-o la incarcat peste noapte (sau vreo 8-9 ore). Daca ai capacele, slabeste-le ca sa nu fiarba. Prin asta se face si un fel de "reformatare" a bateriei si daca nu este decedata complet isi revine.
     
  20. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    am cumparat varta acum 2-3 luni cu 460 ron,este de 75 Ah.Uita-te la bateria de pe masina si vezi de cat este.Nu este o problema daca pui una cu amperaj mai mare,dar se poate sa nu iti incapa ca dimensiuni(vezi cat ai loc).Alta chestie importanta este sa verifici ce curent furnizeaza bateria pentru pornire
     

Distribuie pagina asta