1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de clau, 2 Dec 2007.

  1. bronx 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Sfantu Gheorghe
    Masina:
    Audi A4, 1.8T, 2002
    Salut, am avut aceeasi problema! Bateria dupa ce apuca sa se descarce de cateva ori, chiar daca o incarci nu mai are durata de viata asa mare! Si mie imi face la fel cand scot borna si o pun la loc (semn ca sunt consumatori) dar e cv normal, pt ca sunt senzori care asa cum ti-a mai spus cineva iti indica faptul ca ai capota deschisa...etc! eu am schimbat bateria si totul e ok!
     
  2. sergiul1990 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4, B6, 2003
    In ultimele incercari de a face bateria sa mearga, am mers in jur de 70 de kilometri cu toti consumatorii opriti : asta include si radio, cd, usb, ac, faruri, si altele. Am ajuns in parcare, am oprit motorul am pornit imediat din nou sa vad daca roteste electromotorul mai mult. Indiferent ca e cald sau nu motorul daca e moarta bateria tot putin va invarti nu? Ideea e urmatoare cand am zis ca era moarta bateria, chiar am vrut sa spun moarta, mi-a rotit cu ultimul suflu, dupa care am facut drumul de care ziceam 70 KM cu toti consumatorii opriti. Am ajuns acasa in parcare si am oprit si pornit motorul sa vad daca s-a incarcat. A rotit binisor semn ca s-a incarcat bateria dupa care am oprit motorul, scos borna la baterie si lasat pana dimineata. Cand m-am trezit am pus borna si am incercat sa pornesc motorul. Am auzit un simplu "PAC" si degeaba nu a mai rotit deloc. Nu cred ca ar fi trebuit o baterie normala sa se descarce peste noapte. Oricum are deja 7 ani de acum bateria si zic eu ca si-a facut datoria.
    Oricum faptul este consumat am inlocuit bateria cu o baterie de a varului meu pentru moment pana imi cumpar una noua.

    Mai am o intrebare. La bateria originala aveam pe lateral in dreptul bornei + o gaura mica in care intra un furtunas mic de plastic. Furtunasul respectiv venea de undeva de printre firele de la motor. La ce anume serveste acel furtunas stie cineva?
    P.s. - bateria asta care o am acuma e de asemenea cam moarta in sensul ca fierbe si miroase a acid (de plumb sau de care o fi), si am observat ca de acolo de unde intra furtunasul miroase.
    Oricum maine imi cumpar una noua dar spre curiozitatea mea.
     
  3. alexsala

    alexsala 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2009
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    audi a4 b7,2.0tdi brd Quattro
    furtunasu respectiv este acolo pentru a evacua vaporii de acid care se creeaza prin functionarea bateriei.e bine cand il scoti dintre firele de la motor sal bagi tot acolo la loc fiindca furtunasu e bagat p sub cadru ca sa nu miroase in compoartimentu motor si in caz ca fierbe bateria usor pe acolo se evacueaza vaporii creati.

    refedritor la bateria ta:ai masurat nivelul si densitatea acidului din baterie?sar putea sa nu mai ai nivelul necesar in baterie sau sa fie densitatea prea mica.pe scala de densimetru trebuie sati arate undeva intre 1.28 si 1.32 cand e incarcata.daca nu atunci trb completat cu acid pana aj la valorile acelea

    spor!
     
  4. sergiul1990 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4, B6, 2003
    bateria era capsulata. banuiesc ca era de aceea care nu ii trebuie completare.
    Oricum am rezolvat problema mi-am cumparat una bucata baterie de la varta, dand la schimb vechea baterie. Porneste bine fara probleme sunt multumit.
    Multumesc pentru raspunsuri:D
     
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Sa o folosesti cu placere.Chiar daca mai resuscitai bateria veche tot te lasa in iarna cand iti era lumea mia draga,daca mai ajungeai pana acolo.Furtunasul ti-a spus colegul de la ce este.Un motor cald porneste mai usor decat unul rece in primul rand pentru ca este proaspat lubrifiat si frecarile sunt mai mici.Plus ca motorina are alta temperatura si se autoaprinde mult mai repede si altele,de aici un consum mai mic de curent.
     
  6. XALLECS 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4 2,5 TDI 163 CP 2003
    Schimbarea baterie la A4 B6 - proceduri de urmat la inlocuirea bateriei

    Salutare tuturor in primul rand .Treaba sta cam asa am un a4 2,5 avant 2003 si de curand m-a lasat bateria ..nimic important mi-am zis eu am luat o alta baterie de pe masina unui prieten cu aceleasi caracteristici 95 ah etc am pus-o pe masina si SURPRIZA!!!! masina a pornit intradevar dar alte lucruri stau sa o ia razna unele au si luat-o
    1. geamurile nu mai coboara si nu mai urca din nici un buton
    2.cheia nu mai inchide sau deschide centralizat masina nu mai deschide geamuri ,portbagaj etc
    3.luminile din interior au palpait ceva apoi s-au stins
    4.portbagajul se deschide de multe ori haotic iar cand vreau din buton nici vorba

    Masina in rest functioneaza perfect nici o problema motor cutie ok (cutia e multitronic ) sistemul de navigatie ok sistemul audio bose ok lumini ,xenon ,avarii clima ventilatoare totul ok etc totul este ok.

    ce sfat imi dati?

    mentionez ca nu am o interfata vag-com si nici un priten cu asa ceva:(

    va multumesc anticipat tuturor pt ajutorul acordat
     
  7. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    Cu casetofonul nu ai probleme ?!

    Era parca un topic in care se vorbea despre astea .... atunci cand scoti bateria se desincronizeaza . Dar se repara stai linistit , numai ca nu stiu pe unde am citit !
     
  8. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Problemele acestea se pot remedia cu un vag-com(incearca sa cauti unul)si la mine cand deconectez bateria o iau razna geamurile,inchiderea,cu luminile nu am avut probleme,ceea ce fac inchid geamurile si le deschid apasand continuu pe butoare,iar de inchidere incearca sa o inchizi din cheie si sa o deschizi din telecomanda,data viitoare cand mai deconectezi bateria incearca sa nu ai lumini,geamuri deschise,totul se remediaza,daca nu merge cauta un service computerizat,nu va costa mult cativa zeci de ron.bafta.
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Chestia e nu ca ai decuplat bornele ci ca le-ai tinut decuplate prea mult.

    Luminile de interior pot sa faca asa din cauza inchiderii centralizate (nu sunt 100% sigur) dar incearca sa faci asa:

    Intra in masina, inchide usa, geamurile sus. Pune contactul (nu porni motorul) si apasa pe cheie pe inchis apoi pe deschis. Apoi ia contactul (si scote cheia din contact) si repeta apasarea. Fa treaba asta de cateva ori apoi vezi daca "s-au invatat".

    Geamurile: ar trebui sa mearga sa dai jos un geam, ori ca trebuie sa apesi pe buton de mai multe ori ori ca merge din prima. Cand e jos de tot, apasa lung pe butonul de la geamuri (de pe usa) tot comanda jos. Apoi da-i comanda automata sus. Daca nu merge din prima mai repeta o data miscarea asta si cand e geamul jos si cand e sus. Dupa ce ai reusit ar trebui sa functioneze si din cheie (daca ti apasat lung pe comanda descuiat/incuiat).

    Daca tot nu reusesti poti incerca sa mai decuplezi o data borna (aprinzi farurile - e de ajuns 1 secunda, apoi le stingi) apoi conectezi din nou borna.
     
  10. XALLECS 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4 2,5 TDI 163 CP 2003
    MERCI MULT PT RASPUNS
    absolut tot din ce mi-ai zis sa fac am facut insa nimic nu s-a ntamplat
    am si decuplat bateria am si aprins apoi lumina nimic
    pur si simplu geamurile nu vor sa coboare nici din butoane nici din cheie
    iar inchiderea centralizata nu merge de pe cheie
    din masina inchiderea functioneaza asa cum functioneaza si cand o inchid cu cheia manual nu din telecomanda .


    Cristian S. MERCI PT RASPUNS
    am incercat absolut tot ce mi-a zis insa nimic
    nici un rezultat
    stima
     
  11. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Atunci eu zic ca e timpul sa apelezi la un service specializat. Sorry.
     
  12. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Nu pricep ce erori putea sa iti dea tie sau poate ai mai facut si altceva in afara de baterie,cauta pe cineva cu vag-com si fai un test...
     
  13. XALLECS 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4 2,5 TDI 163 CP 2003
    SINGURUL lucru a fost bateria. maine dimineata am pe cineva care o sa ii faca test cu vag-com. revin cu un update sa va spun ce a fost sau ce o sa fie
     
  14. XALLECS 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4 2,5 TDI 163 CP 2003
    BAUUUUUUUUUUUUUU.
    FAIMOSUL FABRICANT AUDI CU AL LOR MODEL A4 2,5 TDI MULTITRONIC NAVI PLUS BOSE ETC ETC MAMA LOR DE HOTI ...... .
    nu au gasit un loc mai potrivit pt a monta calculatorul de comfort decat in ... unde? unde? cine stie? IN BALTA ...... INTR-O GALEATA DE APA. ... o galeata=10 litri si nu exagerez. adica sub picioarele soferului .. un alt loc mai potrivit nici ca se gasea.
    nu imi vine nici acum sa cred ca puteam sa iau foc dar norocul meu a fost galeata de apa ca sa stins focul (vezi foto) .....

    CALCULATOR COMFORT DOWN.

    no coment visavis de poze...

    acum nu mai ramane nimic de facut .

    totusi masina mereg perfect numai ca :
    am geamuri fixe
    nu am lumina in interior
    si nu mereg inchiderea din cheie.


    p.s daca cumva cineva are sau stiu de unde se poate achizitiona unu sh la un pret rezonabil astept un mesaj
     
  15. XALLECS 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4 2,5 TDI 163 CP 2003
    UPDATE.

    PRET PORSCHE ROMANIA 1300 ron calculator comfort + 225 ron montat +adaptat la computerul masini.
    !!!!! pret eventual de platit 2500 ron constand in indepartare mocheat uscare mocheta etc !!!!!! ei nu imi vor monta noul calculator de comfort decat duap ce vor usca mocheta etc etc pe undeva corect zic eu pt a imi putea da garantie.

    PRET SECON-HAND DEZMEMBRARI 150 EURO+ ADAPTAT
    PRET EBAY GERMANIA 85 EURO + 35 EURO TRANSPORT

    la porsche romania mi-au comunicat ca :
    codul 8E0 959 433 AS cod care corespunde produsului meu nu se mai gaseste nou si ca s-a trecut la 8E0 959 433 BA si ca pt acest lucru va trebuii adaptat .

    la dezmembrari mi-au spus ca nu conteaza ultimele doua litere AS-BA si ca codarea si adaptarea tocmai in asta constau ' adaptarea noului modul la masina si calculatorul ei '

    pe ebay germania am gasit cel cu pretul de 85 euro+35transport codul
    8E0 959 433 BA adica codul nou la care s-a trecut.

    va rog sfatuiti-ma ce sa fac cum credeti ca ar fi mai bine
    daca stie cineva daca este adevarat ca se pote face adaptarea respectiva

    orice sfat ajutor este bine venit .
     
  16. XALLECS 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4 2,5 TDI 163 CP 2003
    NICI o sugestie nimic?:sorry:
     
  17. akbar Cont inchis la cerere

    Înscris:
    12 Oct 2008
    Locație:
    dr.tr.severin
    Masina:
    audi A6, 2,5 QUATTRO,132kw
    85+35=120
    150=dezmembrari
    Eu zic sa-l iei de la dezmembrari ca uzura e nesimnificativa si sa-l adaptezi tu.
    De pe e-bay trebuie sa-ti faci cont,platesti,nu stii ce-ti vine,nu stii daca platesti cu cardul tau sau doar dai datele de pe card,eu zic ca e mai bine asa.Nu ma injurati.De la dezmembrari mai negociezi ca nu e fixat in beton si cine stie....la 100e e destul de bine,pana la urma e un calculator,nu e pompa de injectie.Sa ne spui ce ai facut.
     
  18. viodiesel 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2007
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A4 2.5 TDI,150CP,AKN,'99
    Ramine ceva cuplat peste noapte. Oricum exista sisteme alimentate cind opresti masina si o incui, dar un consumator ce nu e prevazut ramine cuplat si iti descarca bateria. La mine de exemplu se aude uneori un tacanit de la casetofon(dupa oprire), si asta ma lasa fara baterie. Nu stiu ce sfat sa iti dau...Doar sa te sfatuiesti cu un electrician bun, sa masoare ce ramine cuplat cind opresti motorul si inchizi masina...Dar e o chestie de noroc, pt ca nu se intimpla mereu. Ai putea incerca sa montezi un intrerupator pe circuitul de alimentare al casetofonului
    http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php?t=21117
    http://www.vwforum.com/forums/f55/2001-passat-1-8-battery-drain-34491/
    http://www.benzworld.org/forums/r-c107-sl-slc-class/1468415-overnight-battery-drain-2.html
    Ceau
     
  19. Dracku

    Dracku Bronze Member

    Înscris:
    21 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Fosta mea, Audi A4 2,5TDI V6 Quattro 2001,180CP
    Hai sa ma bag si eu:).De vreo 2 luni nu prea am mai mers cu ea si astazi cand am vrut sa o mai misc un pic si pe ea saracuta,sa se mai dezmorteasca,bateria nu a mai vrut nici macar sa mai dea peste cap,fie-i tarana usoara:blownose:. O nelamurire am si eu,pe ea scrie Varta 105 Ah,iar acum am vazut ca se fac de 100 si 110 Ah,stiti care este mai buna,sau are ceva daca pun de ex. de 110Ah,e prea mare pt 2,5 tdi.,merci frumos!
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cumpara Hoppeke sau Optima sunt cele mai bune din lume sau tot Varta daca nu gasesti Hoppeke sau Optima.

    Este ok amperajul de 110 Ah, chiar e mai bine putin mai mare, important e sa-ti incapa in lacasul ei.

    O seara buna
     

Distribuie pagina asta