1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A8 D3 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de almic23, 28 Feb 2010.

  1. almic23

    almic23 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8L 4.2 quattro
    azi am intalnit o problema la masina mea, in timp ce stateam in masina cu motorul oprit dupa max 5min mi-a aparut pe display daca nu pornesc motorul in 3 min se stinge mmi-ul, iar dupa 3 min s-a stins nu l-am mai putut porni decat dupa ce am pornit motorul. Dupa ce am pornit motorul am verificat nivelul bateriei si era aproape 0 adica mai un patratel la nivelul bateriei, si bateria era plina cand am oprit motorul. A mai patit cineva asa ceva?
     
  2. alexu

    alexu 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A8,4.2-A3,2.0
    Ai schimbat pana acum bateria?
     
  3. almic23

    almic23 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8L 4.2 quattro
    nu nu am schimbat-o, dar am obs ca in timp ce merge masina nu creste nivelul la baterie...
     
  4. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    iti va creste nivelul dupa ce mergi circa 700/800 km va reveni la normal ..
    Am patit si eu ... in iarna aceasta de la frig .. + ca am uitat contacul pus circa 7 ore .. La inceput m-am panicat .. am mers 100/200 de km nimik... la fel .. si am lasat'o 1 zi si am mers a 2 a zi si am acumulat aprox 800 de km si si-a revenit treptat .. pana la 100% .
    bateria are peste 100 de amperi .. si se incarca mai greu decat cele normale ..
    Mare atentie !! mai bine fa pasul acesta mai repede si nu mai consuma bateria pt ca daca o consumi de tot o sa iti resetezi toate nebuniile de pe acolo si iti va trebui coduri etc... bataie de cap ... mai bine fa cum iti zic eu si o sa fie bine .Multa bafta
     
  5. MMA8 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    S8. 5,2. 2008 B&O,ceramic.
    100% de acord cu isvaly. eu am patzito....schimba urgent bateria.
     
  6. almic23

    almic23 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8L 4.2 quattro
    deci schimb bateria sau sa fac 800km?:)
     
  7. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    mergi cu masina se va incarca ;)
     
  8. almic23

    almic23 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8L 4.2 quattro
    am mers cu masina cam 500km si nici o schimbare la fel a ramas nivelul la baterie:sob:
     
  9. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    lasa in seara asta si mai mergi maine 300/400 si este imposibil sa nu isi revina .Se incarca mai greu .. are peste 100 de amperi .. ai multi consumatori .. si de aceea..
     
  10. almic23

    almic23 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8L 4.2 quattro
    dak o pun la incarcat are ceva?
     
  11. MMA8 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    S8. 5,2. 2008 B&O,ceramic.
    dak bateria este "moarta" poti so incarci, sau sa mergi cu masina cate sute d km vrei. rezultatul va fi acelasi.
     
  12. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Daca o pui la incarcat si o scoti de pe masina e haoss .. daca ai posibilitatea sa o pui la incarcat si sa nu scoti bornele .. e bine ... desi mai natural era cum ti-am zis eu ..
     
  13. almic23

    almic23 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8L 4.2 quattro
    oricum azi merg sa ii fac un test pt ca nu mi se pare normal sa se descarce chiar asa de tare si nici macar nu uitat pornit pozitile sau ceva sa zici k o stat mult...sper sa nu fie alta problema...:unsure:
     
  14. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Alta prob poate sa fie sa nu mai incarce alternatorul si sa fi mers pe baterie .. pana la epuizare.. desi .. ma indoiesc .. dar daca masina ta e din 2004 si nu ai schimbat niciodata bateria si e cea originala de atunci .. + frigurile care au fost .. + ca e garantata doar 2 ani .. se aduna ... E posibil sa fie dusa, bateria desi din cate stiu eu daca o incarci mai te tine putin acolo cat sa mergi :P putin ...,pt ca a8 are fff multi consumatorii .In alta ordine de ideei totusi poate nu e asa si isi va reveni dupa ce faci cum ti-am zis ..
     
  15. almic23

    almic23 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8L 4.2 quattro
    gata am aflat problema...bateri e dusa, dar acuma am alta...ce baterie sa pun? Cineva mi-a zis k nu se poate pune o baterie normala k asta de a8 are nush ce calculator in ea....ceva sfaturi?
     
  16. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Bateria nu are calculator in ea .. poate ai inteles gresit .. daca scoti bateria o sa ai nevoie de multe coduri .. pt a reveni masina la normal .. trebuie sa ai aceeasi bateria ca amperaj pt ca daca pui 1 normal s-ar putea sa se termine la prima cheie :D deci uitate pe cea veche la amperaj si cumpara una cu acelasi amperaj
     
  17. almic23

    almic23 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8L 4.2 quattro
    aha...de ex Varta de 110Ah si 930A e ok? cea originala are 110Ah 850A
     
  18. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Eu zic ca e ok .. dar mai ok ar fi sa fie ca cea originala 850A , Ma gandesc in felul urmator daca pun un incarcator la un laptop de alt amperaj sunt 2 variante ori nu mai porneste ori il arde :D acum tragi singur concluziile
     
  19. almic23

    almic23 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8L 4.2 quattro
    nu prea am gasit de 850 numai de 830 sau 930
     
  20. almic23

    almic23 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8L 4.2 quattro
    acuma sunt in dilema...incercand sa fac rost de baterie am vb cu un prieten care lucreaza la audi care mi-a zis k aceeasi problema pe care o am eu a mai intalnit-o si la altcineva si era de vina nu stiu ce "Energy Management" si ca nu ar fi bateria si totul se poate rezolva la audi cu nush ce schimbare la soft...a mai auzit cineva de asa ceva?
     

Distribuie pagina asta