1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A8 D3 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de almic23, 28 Feb 2010.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Aurel, parca tu ai keyless entry, nu?
    Senzorii din manere sunt toti functionali?
     
  2. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Dar a mea nu mai pornea. Asta e o mare problema. Merita OEM? Sau sa incerc rombat, exide sau caranda. Un cod bem mai recent ma poate ajuta un coleg daca nu iau OEM. Mc
     
    Ultima editare: 10 Dec 2017
  3. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    @MarianMaxx da am, functioneaza toti patru. Cu exceptia ca doar cand PLOUA nu se deschide deodata, trebuie sa umblu cam vreo 3-5sec pe sub maniere ca sa se deschida, asta la toti patru.
     
  4. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Dupa discutii cu foarte multa lume inclin spre o baterie Exide 110ah. In jur de 700 ron.
     
  5. sputnik

    sputnik 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2013
    Locație:
    Balta Doamnei, PH
    Masina:
    A8 Lim. BVN q 4.2 TDI 2006
    attn Apokalypsm :
    am trecut printr-o situatie similara cu a ta (bateria originala a tinut 8 ani, am inlocuit-o cu Varta sau Bosch - nu mai tin minte exact - care-a tinut aproape 2 ani si era sa mai cumpar una .... pana mi s-a spus ca voi face asta din 2 in 2 ani :banghead:- asa ca am preferat sa achizitionez o baterie OEM - si sunt foarte multumit.
    Decizia iti va apartine, pe forum doar opinam
     
  6. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    @apokalypsm in ianuarie 2017 am achizitionat o baterie originala 110Ah cu aprox 820ron, cred ca de atunci nu avea cum sa se mareasca foarte mult pretul. Cred ca diferenta de la 700ron la una originala nu justifica achizitionarea celei aftermarket.

    Acum cu venirea din nou a frigului am inceput din nou sa raman cu bateria la minim dupa 2 zile de nepornit, electricianul meu (in care am incredere) mi-a spus ca nu exista A8 D3 care sa nu aibe probleme cu bateria.. tind sa cred ca s-a saturat de mine si trebuie sa caut in alta parte, trebuie sa vad care sunt consumatorii care raman activi, banuiesc ceva pe la manere ca mai fac figuri vreo doua.
     
  7. sputnik

    sputnik 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2013
    Locație:
    Balta Doamnei, PH
    Masina:
    A8 Lim. BVN q 4.2 TDI 2006
    djxme200 Corect !
    Lasand de-o parte verificarea periodica a instalatiei electrice, A8-ul D3 are PMS (power management system). Acesta monitorizeaza atat starea bateriei (inclusiv procesul de incarcare al acesteia in timpul functionarii masinii) cat si statusul diversilor consumatori (in perioada stationarii masinii) si incepe sa-i inchida (in functie de importanta acestora, evident) astfel incat sa poata fi pornit motorul chiar si dupa o perioada indelungata de stationare.
    Din experienta va spun ca dupa doar o zi de stationare, nu mai era activa pozitionarea automata a volanului iar dupa trei saptamani de stationare nu mai clipeau nici macar ledurile-martor de la portiere. Bateria ajunsese la 10% (in meniul MMI) dar motorul a pornit.
    Acumulatorul OEM este "vizibil" pentru computerul masinii care-i monitorizeaza atat procesul de incarcare cat si cel de descarcare (cu VAG-COM-ul se codeaza bateria!!!). Ceilalti acumulatori dureaza maxim 2 ani (cat ii obliga legea pe productori !!) dar nu sunt gestionabili de catre computerul lui A8.
    O zi reusita domnilor
     
  8. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Dupa 3 saptamani e oarecum normal, sa zicem. Dar dupa 2 zile sa ajunga la 10% cu baterie de nici un an nu e ok, iar daca bateria lucreaza mai mult goala am inteles ca iar nu e bine, mai ales acum pe perioada frigului.
     
  9. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Dupa curatarea tuturor inflexiunilor masei cu caroseria si schimbat cu baterie exide excell eb1100 de 110ah cu dot recent+codate cu cod bem de la baterie de 2017, totul a revenit la normal. Incarcarea cu totul stins este de 13,96V si cu tot aprins 13,67V masurata pe bornele bateriei.
     
  10. Razvan1989

    Razvan1989 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi a8 3.0 tdi 2005
    Am aeasta eroare pe modulul de la baterie,
    02273 - Quiescent Current Stage 2
    000 - - - Intermittent
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  12. Razvan1989

    Razvan1989 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi a8 3.0 tdi 2005
    mai exact ce ar putea fi,m am uitat si eu pe acel forum si nu imi dau seama...
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Acolo, in ce ti-am scris eu, sunt zeci / sute de link-uri, nu numai unul, unde sunt explicate pe larg motivele erorii care o ai. Asa ca nu stiu la ce te-ai uitat.
    Daca nu iti dai seama mergi la electrician si /sau un bun diagnostician pe electrica auto care stie sa citeasca ELSA. Bafta.
     
  14. Razvan1989

    Razvan1989 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi a8 3.0 tdi 2005
    multumesc
     
  15. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    @apokalypsm zici tu ca incarcare e in parametri ? Eu zic ca-i cam la limita incarcarea.Sunt de parere ca colegul @sputnik are dreptate.Eu am un A6 si aceleasi probleme le cam am si eu,si cred ca voi ajunge sa fac comanda de o baterie OEM.Am un prieten care aceeasi situatie o intampina.Baterie Varta din comert,10 minute portierele deschide si ghici "Low Battery" si-a luat baterie OEM si adio probleme legate de descarea bateriei.Toate bune.
     
    Ultima editare: 10 Ian 2018
  16. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    @ionutbld problema e ca daca citesti self study program 287 acest BEM are momente diferite de incarcare in functie de viteza, sarcina motor, SOC baterie, varsta baterie, temperatura etc. Colegii care se ocupa zilnic cu garaj pot confirma, sunt unii chiar buni aici.
     
  17. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    confirm cele spuse de @apokalypsm legat de incarcare la A8 D3. Am schimbat acumulatorul la reprezentanta si electricianul mi-a spus clar ca in certificatul de garantie nu imi va trece exact valorile din acel moment deoarece ar insemna (teoretic) ca nu e incarcarea buna.

    Eu cred ca am probleme din cauza unui maner, intr-o seara am incercat sa inchid masina din dreapta fata si nu a mers. A doua zi bateria era la 10%.
     
  18. DarkAzarel

    DarkAzarel 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A8, 3.0i(ASN) Multitronic, 2005
    Am avut si eu problema la baterie. la 3-4 saptamani trebuia sa o pun pe redresor cateva ore. Bateria era noua, Bosh de 110A cu 920 A la pornire, codata cu cod de OEM, deoarece A8 nu recunostea Bosh, incarcare buna 13,6-13,8V constant. Vara iarna, trebuia sa reincarc bateria. Vara mai rar. Am cumparat Varta Silver tot de 110A am codat-o si nu mai am nicio problema. Am vat la cineva bateria Bosh, pe o masina normala, un Peugeot Boxer diesel, si nu are niciun fel de problema cu bateria. nu stiu exact care ar fi fost cauza problemei, dar ma bucur de rezolvare.
     
    cornel1970 apreciază asta.
  19. DarkAzarel

    DarkAzarel 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A8, 3.0i(ASN) Multitronic, 2005
    Salutare, cine ma ajuta cu o schema electrica pentru un A8 D3 3.0 TDI 2006 ? ma intereseaza traseul cablului de +12v de la alternator pana la baterie. Multumesc
     
  20. Alex Bădică

    Alex Bădică 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2018
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    A8, 4.2 benzina, v8, 2003
    Salut, am un a8 4.2 v8 benzina si nu il pot lasa mai mult de 2-3 zile cu borna pusa pentru ca golește bateria de energie, are un consumator in plus si nu il da pe tester.. Mă puteti ajuta cu ceva sfaturi?
     

Distribuie pagina asta