1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A8 D3 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de almic23, 28 Feb 2010.

  1. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Cati ani are bateria? Eu zic ca e dusa. Are voltaj, dar nu tine curent.
     
  2. Alex Bădică

    Alex Bădică 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2018
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    A8, 4.2 benzina, v8, 2003
    Am schimbat bateria.. o incercam mereu.. Nu stiu ce sa zic
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema. Cauta un profesionist si vei rezolva problema.

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Bafta.
     
    A8 3.0i apreciază asta.
  4. Alecsandru2x2

    Alecsandru2x2 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2018
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2008
    Salut. Azi masina nu a mai pornit, bateria era moarta. Am pornit cu cabluri, am lasat masina 10 minute sa mearga, am oprit, am pornit din nou si a pornit singura. Pe parcursul zilei am mai primit eroare ca bateria se va incarca in mers. Am activat hidden menu si bateria e undeva la 7 linii. Pe diagnoza am o eroare la incalzirea auxiliara, J644. Modul de control pentru management baterie. De asemenea am mai avut ceva pe canalul 61. Ceva cu quiescent daca nu ma insel. Am sters eroarea fara sa salvez, probabil o sa reapara. Ceva idei? Sa nu ma apuc sa schimb baterii si module degeaba. Ms
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cat de veche este bateria ta ? Erorile alea sunt absolut normale dupa ce ai ramas fara curent.
     
  6. Alecsandru2x2

    Alecsandru2x2 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2018
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2008
    Habar nu am. Masina am luat-o acum 2 luni. Nu stiu nici daca a codat-o corect macar.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Uita-te pe bornele bateriei, trebuie sa fie stantat saptamana si anul fabricatiei.
    Vezi ce amperaj are si incearca sa o codezi.
    Probabil ai bateria pe duca dar asta o afli dupa un test al acesteia.
     
  8. Alecsandru2x2

    Alecsandru2x2 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2018
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2008
    Merci mult pentru raspuns. Asta o sa fac. O sa revin cu update
     
  9. Alecsandru2x2

    Alecsandru2x2 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2018
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2008
    Salut. Am urmatoarea problema. Masina o ia efectiv razna. Apar tot felul de erori, bordul se face rosu, acele coboara si urca, raman fara servo, etc. Am incercat cu alta baterie crezand ca a mea nu mai e buna, dar face la fel. Aveti idee ce ar putea fi? Pe la service-uri habar nu au. Singura varianta e sa ma programez la reprezentanta, dar imi e frica sa nu imi bage un deviz cat nu face masina. Atasez un clip video. Multumesc

     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce nu pui VCDS pe ea ?
    Incarcarea a verificat-o cineva ?
     
  11. Alecsandru2x2

    Alecsandru2x2 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2018
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2008
    Pe vcds apar toate sistemele rosii. Incarcarea am verificat-o si e ok
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cand ai incarcarea slaba asa se intampla.
    Eu tind sa cred ca ti s-a dus unul din urmatoarele :
    - alternator si/sau regulator
    - modulul BCM
    - unul din cablurile de masa (verifici toate cablurile groase de la baterie la alternator, electromotor si masa).
    -ECU defect

    Incarcarea se verfica si in mers cu VCDS sau aparat de masura. Degeaba incarca ok la ralanti daca in turatie sau la cald o ia razna.
     
  13. Alecsandru2x2

    Alecsandru2x2 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2018
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2008
    Poate ajuta informatia. Am mai patit exact aceeasi problema acum cateva luni. Am lasat masina cu bornele scoase toata noaptea si nu am mai avut probleme pana acum. Initial am crezut ca bateria e de vina, dar azi am incercat cu alta si exact aceeasi problema. O sa caut un service, eu evident nu ma pricep.

    Am cautat cum sa verific incarcarea cu vcds dar nu gasesc nimic.
     
  14. Alecsandru2x2

    Alecsandru2x2 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2018
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2008
    Salut. Revin cu detalii. Dupa ce a stat peste noapte cu bornele scoase, de ieri a mers in regula si sistemele si-au revenit, la modul ca nu mai sunt toate rosii pe vcds.

    Insa observ ca au ramas cateva legate de "bus de date confort" mai exact: 00470 bus de date confort in regim de 1 fir. 007 scurt la masa intermitent

    Daca este vorba de modulul de confort, aveti idee pe unde e localizat? Multumesc

    Edit: am gasit asta la modulul de confort din portbagaj. Pare a fi o improvizatie facuta, trail tec led, probabil masina nu a avut stopuri de facelift.
     
    Ultima editare: 30 Aug 2018
  15. AudiA84000biturbo 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2018
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A8 4000cc biturbo 2003
    Salut.. am si eu o problema la a8-ul meu 4000cc biturbo D3 din 2003.. mi se aprinde in bord martorul de la bujii galbem intermitent si nu mai trage cum trebuie... pe test imi da eroarea numarul 18284 - Valve for Torque Support Mount permanent! Ce inseamna si ce ar trebui sa controlez?

    Inviato dal mio SM-J320FN utilizzando Tapatalk
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  17. AlexFlorinKelloo

    AlexFlorinKelloo 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8L (D3, BFM 4.2 Benzina) & Audi A3 (BKD 2.0 TDI)
    Salut,

    In dimineata asta, la -10 grade, cand am pornit masina electromotorul a ramas cuplat inca vreo 20 de secunde dupa ce deja masina mergea la relanti. Nu e prima oara cand ramane cuplat in iarna asta (ca si sunet este un carait puternic timp de 5-10 secunde dupa ce a pornit, eu am banuit ca e electromotorul).

    Azi am pornit, dupa cum ziceam, am mers 10 minute, am oprit, am pornit iar, fara probleme, si ultima oprire a fost la benzinarie. De acolo nu a mai pornit. La cheie, se deblocheaza volanul, se aprind toate sistemele din bord numai ca nu invarte nimic, nu se aude absolut nici un sunet din dreptul motorului. Bateria are 12.44 volti.

    A8L D3 (4.2 benzina, motor BFM)

    Idei despre ce as putea sa verific?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, demontezi electromotorul si il repari asta prima data. Dupa, vezi ce faci mai departe. In Bucuresti sunt profesionisti care te pot ajuta adica sunt ateliere doar pentru reparat electromotoare si alternatoare..
    La electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
    AlexFlorinKelloo apreciază asta.
  19. AlexFlorinKelloo

    AlexFlorinKelloo 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8L (D3, BFM 4.2 Benzina) & Audi A3 (BKD 2.0 TDI)
    Am dus masina pe Baicului. S-au speriat ca e 4.2 V8 si ca e greu de desfacut. Chiar asa greu de desfacut e electromotorul la acest model ?
    Alt mester mi-a zis ca, deoarece electromotorul nu a decuplat dupa pornire, motorul masinii l-a incins prea tare si a ars electromotorul. Altul zice ca e arsa bobina.

    Astept maine sa o puna pe rampa, ca pana acum doar, pareri si bani irositi.
     
  20. Coleus010

    Coleus010 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2019
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    2004 Audi a8
    Salut. Am si eu o problema. De seara pana dimineata raman rara baterie complet. Bateria a fost schimbata acum 6 luni ..si a fost codata. Cred ca am un consumator foarte mare si nu stiu cum sa dau de el. Audi a8 4.0 tdi 2004
     

Distribuie pagina asta