1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A8 D3 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de almic23, 28 Feb 2010.

  1. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Citeste-l pe borna, trebuie sa ai putin peste 14 V. Este bine sa fie intre 13.8 V (fara consumatori) si 14.2 V cu toti consumatorii in functiune (lumini aprinse, dezaburire luneta spate pornita, incalzirea scaune pornita, etc.).
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Feb 2015
  2. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Si la borna aceeasi tensiune, aprox 13,9 la relanti. Am achizitionat un redresor de mentenanta (ctek) si am incarcat aprox 24h bateria si vreau sa vad cam dupa cat timp o sa am probleme iar cu bateria.
     
  3. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Nici temperaturile nu au mai fost atat de scazute, dar nici probleme cu bateria nu am mai avut.
    Foarte bun redresorul, merita incercat pana a se ajunge la inlocuirea bateriei. Cred ca la mine problema era ca nu se incarca destul, si la cateva zile de mers prin oras + webasto dimineata imediat se cunostea.
     
  4. cornel1970

    cornel1970 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2011
    Locație:
    Lerida-spania / Titu , Dambovita
    Masina:
    Audi Q7, 3.0 Tdi, 2006 resoftat. cod motor BUN.
    Salut,
    Si eu am avut aceeasi problema cu bateria si cu ecranul de la MMI, am cumparat o baterie Bosch de 95 de amperi si am inregistrat-o in calculatorul masinii dar imi facea la fel, in 3 minute mi se oprea automat ecranul MMI. Dupa care am cumparat o baterie direct de la reprezentanta audi, o Varta de 110 amperi. Am inregistrat-o in calculatorul masinii si acum nu mai am probleme cu ecranul MMI dar imi arata la pornire baterie slaba, iar cand verific nivelul baterie pe MMI imi da ca este incarcata doar 80% si nu mi retine memoria la MMI.
    Il pun in spaniola, reglez basi si inalte dar dupa ce scot cheia din contact si o las in jur de 30 minute maxim o ora MMI-ul revine la setarile initiale adica trece in Germana
    Mentionez ca alternatorul e verificat si incarca la cota de 14.2 ma rog mai oscileaza un pic intre 13.9 si 14,3. Pretul bateriei a fost de 237 euro aici in Spania unde locuiesc. Poate ma indruma cineva si pe mine. Va multumesc.
    Cu stima, Cornel,
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Mar 2015
  5. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Sa nu ai probleme cu managementul bateriei. Cand ai schimbat-o nu ai pus si tester pe masina? Ce imi arata mie pe MMI legat de nivelul bateriei este fix egal cu zero..am uitat pozitiile pornite intr-o seara si dimineata aveam 10%, dupa ce am lasat motorul pornit 15minute imi arata ca are 70% :)
    Daca nu ai erori legate de managementul bateriei incearca sa o incarci pe redresor calumea sau sa faci un drum mai lung, si vezi dupa aceea daca mai ai aceleasi probleme.
     
  6. cornel1970

    cornel1970 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2011
    Locație:
    Lerida-spania / Titu , Dambovita
    Masina:
    Audi Q7, 3.0 Tdi, 2006 resoftat. cod motor BUN.
    Buna ziua domnilor,
    Am schimbat modulul de management baterie si acum am o problema ce mi-a facut nervii praf. La masina din profil un A8 D3 din 2003, 3.7 dupa ce scot cheia din contact nu mi se opreste unitatea de DVD de la navidatie si prin urmare imi consuma 4 amperi pe ora. Cred ca problema este la cele 3 module din partea stanga a portbagajului, DVD-Navigatie, modul radio si amplificator.
    Daca deconectez acel cablu rosu ce alimenteaza DVD, modulul de radio si amplificatorul nu mai am consumul de amperi.
    Daca ma puteti ajuta cu o idee va rog, ce ar putea fi de vina dintre cele 3 componente ? Mentionez ca dupa o ora imi consuma bateria si imi da in bord baterie slaba si pierde memoria de la MMI, insa masina porneste. Va multumesc anticipat.,

    P.S.:

    Daca deconectez numai unitatea GPS-navigator nu mai functioneaza MMI-ul.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Mai 2015
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Modulul de management l-ai luat din dezmembrari ? Banuiesc ca ai codat bateria pe noul modul. Incearca cu un alt modul, un coleg a patit acelasi lucru aici, doar ca lui nu ii dezactiva senzorii de parcare dupa oprirea motorului si ii consuma bateria, rezultat, modul defect.
     
  8. silkworm 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A8 D3 3.0 TDI 2005 (210CP), A6 C6 3.0 TDI Quattro 2006 (224CP), A6 C5 2.5 TDI Quattro 2002 (180CP)
    Baterie, alternator și încărcare Audi A8 D3

    Am avut o experiență ciudată de curând: când mi-am recuperat mașina dintr-un service de prestigiu (reprezentanță chiar), unde a fost lăsată pentru niște lucrări de tinichigerie, am avut o surpriză: am constatat că pe bord a rămas aprins becul de la baterie. Nu am putut face mai mult de 7-8 km, că mi s-au aprins, pe rând: ABS, ESP, parking brake, si apoi, mare şi frumos, cu roșu, între ceasurile de bord: "P R N D S" :arco:

    Când am văzut că a cedat și calculatorul de la cutia de viteze, am oprit în dreptul unui magazin de electronice (din fericire), am cumparăt un multimetru și am măsurat bateria: 9 volți. Tensiunea pe încărcare n-am mai putut-o măsura, pentru că mașina n-a mai avut suficient curent să pornească.

    Bun. Am luat bateria și am pus-o pe redresor. M-am întors la mașină cu bateria încărcată, ca s-o duc într-un service să-i dau jos alternatorul, să încerc o reparație sau o înlocuire a acestuia. Am pus la loc bateria și surpriză: bateria se încarcă fără probleme, ca și cum nu s-ar fi întâmplat nimic.

    Ce-i drept, nu prea sunt mulțumit de tensiunea cu care încarcă alternatorul (13,8 volți), dar tot așa îmi încărca și înainte de incident.

    Aș fi interesat dacă a mai avut și altcineva asemenea pățanie.
    De asemenea, m-ar interesa cu cât încarcă A8-urile voastre. M-ar interesa în special valorile de la mașinile cu motor de 3000, cu alternatoare mai pământene, nu de la cele cu alternatoare supărate, răcite cu apă.

    PS: Bateria este nouă, a fost luată acum vreo două luni cu aceleași specificații ca și cea originală. Este o Varta cu tehnologie AGM, m-a costat o căruță de bani și da, a fost codată corespunzător.
     
    Ultima editare: 12 Iun 2015
  9. silkworm 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A8 D3 3.0 TDI 2005 (210CP), A6 C6 3.0 TDI Quattro 2006 (224CP), A6 C5 2.5 TDI Quattro 2002 (180CP)
    Revin cu un update. Nu am mai avut probleme de atunci, cu o singură excepţie: acum vreo lună-două, când a plouat abundent, şi când am intrat în plin într-o mini-piscină pe care o "amenajase" ploaia pe o străduţă mai joasă de pe meleagurile astea (atât de rău încât proiectorul din dreapta a luat apă care s-a depus ulterior pe sticlă sub formă de condens), mi-a apărut eroare la frâna de parcare, şi la scurt timp mi s-a aprins martorul de la baterie, semn că nu se mai încărca.

    Am oprit maşina în cel mai apropiat loc posibil, am lăsat-o câteva minute, am pornit-o iar martorul de la baterie nu a mai rămas aprins. Am făcut un drum de aproximativ 100 km fără probleme, excepţie făcând eroarea de la frâna de parcare, care a persistat pâna a doua zi (pesemne apa afectase vreun senzor... sau mai mulţi).

    S-ar putea ca aceste două manifestări să nu aibă legătură una cu alta, dar oricum, e ciudat.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Sep 2015
  10. RazorGMR

    RazorGMR 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2015
    Locație:
    Nehoiu
    Masina:
    Audi A8 , 3.0 TDI , AN FAB. 2006
    Salutare,colegi,
    Revin si eu cu o problema minora ce incepe sa ia proportii. :) Dupa o vechime de 6 ani bateria cea veche a decedat si am fost nevoit sa o schimb acum 6 saptamani bineinteles la reprezentanta Audi in Germania. Toate bune si frumoase, o iau usurel spre casa cam 30 km ajung si parchez masina, apoi cam 3 zile a stationat (se intampla des si inainte). Dupa aceasta perioada ma apropii de masina observ ca nu se mai descuie prin wireless actionez butonul la cheie se descuie odata cu luminile din plafoniera (cu toate ca le tin mereu dezactivate) si cand sa pornesc surpriza eroare "battery low power management" sau ceva asemanator.
    Exact aceeasi eroare ce am patit-o cu bateria cea veche dar, repet, inca o data dupa 6 ani cand zic eu era normal sa isi dea duhul mai ales la temperaturile scazute de aici, am zis ca o fi ceva aiurea dar vad ca din ce in ce mai mult persista, adica s-a ajuns in stadiul in care o pornesc dimineata merg cam 10 km si dupa 4 ore stationare imi da iar baterie goala.
    Cei de la service mi-au spus ca nu are cum sa fie de la baterie, e posibil sa am unul sau mai multi consumatori, adica sa le platesc 3 zile stationare in service ca sa-mi depisteze acel sau acei consumatori. Un lucru ok pentru o cautare asa amanuntita dar ... nu mi se pare normal sa fie asa imediat dupa o iesire din service ? De ce cealalta baterie nu a facut probleme din astea ? Nu pot sa leg unele chestii si ce as putea sa fac ? adica nu le-as plati idiotilor astora aiurea.
    Sa nu uit, bateria veche era tot originala o Varta de 110 Ah de culoare argintie iar cea noua este tot Varta cu aceeasi amperi doar ca e neagra complet. Va rog mult daca aveti timp si placere orice parere conteaza. Va multumesc!
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Oct 2015
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sper sa fi omis tu cand ai povestit problema, dar schimband bateria in reprezentanta trebuie sa o si codeze, au codat-o ?
    Consumatorii ii poti depista si la alt service, nu neaparat reprezentanta.
     
  12. RazorGMR

    RazorGMR 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2015
    Locație:
    Nehoiu
    Masina:
    Audi A8 , 3.0 TDI , AN FAB. 2006
    Buna dimineata! De codat au codat o acum nu stiu cat de bine deoarece NEA PAMFIL ala le cam bajbaia :( Stiu asta dar din pacate nu gasesti electricieni buni prin zona asta sau nu am incredere asa de multa tocmai de aceea cand am probleme pe electric merg la reprezentanta .
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Problema ta poate fi din codare, mai exact codare gresita. Intai cauta pe cineva cu VCDS si codeaz-o cum trebuie, dupa aia daca nu s-a rezolvat problema cauti eventuali consumatori.
     
  14. RazorGMR

    RazorGMR 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2015
    Locație:
    Nehoiu
    Masina:
    Audi A8 , 3.0 TDI , AN FAB. 2006
    o sa incerc si asta cat de curand ,as prefera sa o mai lungesc pana ajung de sarbatori acasa si sa o fac acolo deoarece nu am incredere sa las orice mester cu testerul pe masina :)). Multumesc frumos pentru interes , ai fost atent mereu la fiecare problema de a mea raman dator vandut :D
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu o mai lungi sa nu te trezesti in mijlocul iernii ca nu porneste. :)
    Nu e mare lucru sa codezi bateria, 5 minute dureaza. Si un incepator daca este atent nu are ce sa greseasca.
     
  16. RazorGMR

    RazorGMR 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2015
    Locație:
    Nehoiu
    Masina:
    Audi A8 , 3.0 TDI , AN FAB. 2006
    Trebuie cablu pentru asta,iar pe al meu am reusit sa il strict :)) am gasit un mecanic specializat pe electric(tot inginer ca la audi :)) ) si ma duc maine la el sa vad daca o rezolv.
     
  17. RazorGMR

    RazorGMR 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2015
    Locație:
    Nehoiu
    Masina:
    Audi A8 , 3.0 TDI , AN FAB. 2006
    ai avut dreptate audi66 am rezolvat, cei de la reprezentanta mi-au codat bateria cea noua pe 80 Ah ,a codat din nou cum trebuia si gata problema :D
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bravo, ma bucur. :)
     
  19. RazorGMR

    RazorGMR 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2015
    Locație:
    Nehoiu
    Masina:
    Audi A8 , 3.0 TDI , AN FAB. 2006
    Salutare! revin din nou o data cu problema mea dupa noua codare nu am mai avut problemele dinainte doar ca acum o las stationata o saptamana o pornesc totul ok acel battery level este la 100% iar apoi merg 1 km opresc motorul si cand dau sa o pornesc din nou apare iar eroarea cu power management si imi indica doar 20% bateria. Care ar putea fi problema ? Consumatori nu sunt deoarece zic eu in 7 zile ar trebui sa o consume .. are cineva o idee? Multumesc!
     
  20. RazorGMR

    RazorGMR 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2015
    Locație:
    Nehoiu
    Masina:
    Audi A8 , 3.0 TDI , AN FAB. 2006
    Colegi, apelez din nou la voi, m-au innebunit problemele cu aceasta baterie. Dupa tot ce v-am povestit mai sus si multe incercari de reparare a acelei greseli din reprezentanta imi spune cineva ca incerc in zadar deoarece nu tine de codare ceea ce am eu, ci pur si simplu s-a dus bateria din cauza proastei codari si a mea ca am tot lasat-o asa.
    As avea nevoie de mai multe pareri deoarece nu vreau sa sun maine la reprezentanta sa ma cert cu ei pe tema asta ca sa-mi dea alta baterie si sa fie altceva :(
    Va rog mult, orice parere conteaza, eu unu sunt pe dinafara habar nu am ce poate fi. Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Noi 2015

Distribuie pagina asta