1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A8 D3 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de almic23, 28 Feb 2010.

  1. Radu28 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2016
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    a8 3.0 quattro 2006
    Buna ziua,am o problema cu masina si as avea nevoie de un sfat sau o parere.detin un audi a8 din 2006 3.0quatrro.Dimineata porneste fara probleme si se comporta normal,parcurg cam 20 km,apa se ridica normal la 90% ,o opresc si dupa nu mai porneste ca si cum nu ar avea curent destul,specific faptul ca in bord imi arata ca bateria e incarcata100%...am dus'o la un service autorizat audi care au bagato pe tester si imi da ca si cum undeva nu ar avea masa si intregul sistem este sub tensiune,este posibil sa fie de la alternator?sau de la electromotor?sau s'a rupt vreun cablu care ar face masa pe caroserie?astept un raspuns.multumesc
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu s-a rupt, s-a corodat. Verifici/cureti toate cablurile de masa de pe caroserie/lonjeron. La fel verifici/cureti si cablul de masa de pe electromotor.
     
  3. Radu28 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2016
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    a8 3.0 quattro 2006
    Nu inteleg de ce astia de la reprezentanta mi'au zis ca e alternatorul,nu sunt mecanic dar nu cred ca e posibil,au zis ca ma costa 1000 euro (in italia)
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Unde esti in Italia ?
     
  5. Radu28 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2016
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    a8 3.0 quattro 2006
    Le verona,masina e la pordenone,imi poti recomanda vreun sercice in apropriere?
     
  6. Serghei 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a8 D3 2004
    A aparut o problema legata de baterie pentru ca se tot descarca si nu inteleg din ce cauza. Alternatorul incarca bine, pierdere de curent nu am gasit nicaieri. Ma gandesc sa fie vreo cauza legata de faptul ca nu am memorat codat bateria pe masina cu tester-ul ? Acum am aflat ca trebuie codata bateria cand o schimbi.
     
  7. A8 3.0i

    A8 3.0i 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2016
    Locație:
    Wiena
    Masina:
    Audi a8 3.0 2005
    Buna ziua tuturor,
    Am si eu o problema la masina cred ca poate fi bateria. De cele mai multe ori cand pornesc, porneste foarte greu si imi indica doar 10% baterie iar seara cand parchez am 100% sau daca ma opresc undeva si fac o pauza de 1 ora aceiasi problema.
    Aceasta problema a aparut la un an jumate de de la schimbarea ei (varta 110 Ah). De exemplu cand dau la automat se inchid toate luminide din bord in acea secunda.
    Intr-o zi cand am vrut sa plec cu masina nu am mai avut curent nici macar sa o deschid, moarta complet (am luat curent de la o alta masina, a pornit si am plecat) dar de atunci nu mai am informaie pe display-ul MMI despre nivelul de suspensie. Am becul verde de la suspensie aprins si dupa ce pornesc masina la 3-5 minute se aprinde si cel portocaliu. Nu se ridica cred ca a ramas pe nivelul dinamic.
    Sa fie bateria toata problema masini ?
    Daca cineva are cunostinte despre asta postati va rog frumos.
    Multumesc tuturor
     
  8. sputnik

    sputnik 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2013
    Locație:
    Balta Doamnei, PH
    Masina:
    A8 Lim. BVN q 4.2 TDI 2006
    A8 3.0i de când ai bateria pe mașină ? Ce povestești tu acum, am pățit și eu și s-a rezolvat prin simpla înlocuire a bateriei, dar atenție, nu-ți lua Varta / Bosch / și asa mai departe (conform specificațiilor de voltaj, amperaj, curent la rece, etc). Bateria originală pe care-am avut-o pe mașină a ținut 8 (opt) ani, apoi mi-am luat o Varta Silverlight 110A (la vreo 900 ron) care m-a ținut doar 2 (doi) ani. Acum mi-am pus din nou baterie originală Audi, codată pe computerul mașinii altfel Battery Electronic Management System n-o să-și facă treaba. Baftă

    P.S.:

    Găsești pe net baterie originală nouă, pe mine m-a costat 860 ron
     
  9. CEX

    CEX 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2016
    Locație:
    Năvodari
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI quattro 2004 cod motor ASB
    Salut....atunci cand inlocuiesti bateria trebuie codata pe masina respectiva (numele producatorului , amperajul , voltajul s.a.m.d)...asta in primul rand.
    Legat de afisarea incorecta a gradului de incarcare a bateriei pe display (de la 100 la 10 in doar o ora) poate fi strict legat de codarea baterie pe masina
    Legat de martorul de bord de culoare verde si portocalie al suspensiei pneumatice poate avea mai multe cauze...senzor sau senzori defecti , perna sau pernele de aer defecte sau chiar compresorul (cea mai ieftina optiune ar fi senzorii defecti). Parerea mea personala ar fi sa codezi bateria pe masina in primul rand dupa care sa faci o scanare si acolo vei vedea ce iti da eroare
    drum bun si safe road !!!
     
  10. A8 3.0i

    A8 3.0i 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2016
    Locație:
    Wiena
    Masina:
    Audi a8 3.0 2005
    Sputnik si CEX
    Va multumesc de sfaturi. Am si vorbit cu cineva sa imi cedeze bateria maine. O sa va tin la curent daca dispare totul dupa treaba asta. Merci mult.
    Sputnik Apropo: poti sa postezi o poza sau modelul exact de baterie originale care ai cumparat-o ?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Scrie codul de mai jos pe Google si o sa vezi cum arata bateria originala de 110ah.

    000915105DL
     
  12. A8 3.0i

    A8 3.0i 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2016
    Locație:
    Wiena
    Masina:
    Audi a8 3.0 2005
    Eu totusi cred ca si martori de la suspensia pe aer se aprind tot din cauza bateriei si de cand a inceput problema asta nu mai imi arata nici nivelele la suspensie
    Dupa ce pornesc masia se aude cum porneste ceva releu si ca 10 secunde se decupleaza cred si se aprinde martorul de la suspensie cel galben
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    A8 3.0i ca sa nu facem o varza din topic (adica sa amestecam problemele) ne rezumam strict cu discutile doar despre baterie / alternator si atat. Despre suspensie exista topic dedicat. Rezolva problema cu bateria si pe urma daca mai apar alti martori scrii in topicurile dedicate. Multumesc pentru intelegere. Ultimele 2 mesaje vor fi sterse.
     
  14. Marduk Von Dell

    Marduk Von Dell 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0i (ASN) an fabricație 2004
    Saluatre. Am sa va povestesc patania mea, poate ajuta.
    Am ramas fara baterie, am scos bateria din portbagaj si am inchis portbagajul. Mare greseala.
    Am incarcat bateria, am descuiat usa cu cheia si am alimentat masina prin mufa de la bricheta (mai romaneste...cu doua fire )pentru a deschide portbagajul. S-a deschis. Am montat bateria inapoi, am codat-o si acum astept sa vad daca se mai descarca. Incarcarea este de 13.8-13,9 volti cu farurile pornite. Stie cineva cum vad incarcarea pe baterie din meniul secret? De afisat afiseaza nivelul pe MMI.
     
  15. A8 3.0i

    A8 3.0i 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2016
    Locație:
    Wiena
    Masina:
    Audi a8 3.0 2005
    Tasta car-> setings-> bateryzustand
    Daca ai meniul in germana
    Sau cand intri la setari a doua optiune
     
  16. Eddysson 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2017
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    Audi A6 2.7 diesel 2006
    Salutare..vesnica problema..Seara am 100%, dimineata gasesc 10%
    Mentionez ca masina am cumparat o de 2-3 luni si nu stiu cat de veche este bateria sau daca fostul proprietar a codat o...Intrebarea mea este, pana sa o pun pe tester, sau sa ii cumpar baterie noua si sa o codez, se intampla ceva daca ii scot bornele mai mult timp? Adica aproximativ o noapte..In afara de faptul ca se va reseta ora, etc...am inteles ca e posibil ca radioul sa imi ceara nu stiu ce cod?

    Multumuesc si scuze daca am scris vreo prostie pe aici :)
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu iti cere nimic. Scoate-i borna linistit.
     
  18. MariusJkr

    MariusJkr 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2017
    Locație:
    Germania / Constanța
    Masina:
    Audi a8 3000 2015 CTB 258 cp
    Salutare unde as putea sa vad cat la % e încărcată baterie la a8 ?
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In MMI. Citeste manualul de utilizare pntru masina care o ai.
     
  20. MariusJkr

    MariusJkr 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2017
    Locație:
    Germania / Constanța
    Masina:
    Audi a8 3000 2015 CTB 258 cp
    E în germana și nu prea înțeleg

    Am încercat sa accesez meniul secret dar nu functioneaza.
     

Distribuie pagina asta