1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria Auto - Electromotor - Alternator la A6 C5 Allroad - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C5 (1999 - 2005)' creată de smen, 19 Noi 2011.

  1. smen

    smen 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi allroad 2,5 fabr.2004
    Salutare,
    Povestesc si eu o patanie legata de "beculetul" rosu care indica o baterie si anume: in mers se tot aprinde si se stinge fara a avea o regularitate, dar observand ca sta aprins mai mult cand motorul nu e in turatie foarte mare, avand momente cand si cu turatie mica indicatorul bateriei nu se aprinde. Pe indicatorul de voltaj acul nu mai trece de 12V ceea ce facea pana azi. De pornit porneste dar intrebarea nelinistitoare este: s-a dus bateria sau partea de incarcare (alternatorul, releu...) e buba?
    O seara buna
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Noi 2011
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Verifica alternatorul cu interfata de diagnoza ca sa vezi daca functioneaza la parametri optimi. Fa si o diagnoza masini suplimentar ca sa nu ai surpriza, ca acel bec in bord sa se aprinda din alt motiv.
     
  3. smen

    smen 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi allroad 2,5 fabr.2004
    multumesc...eram hotarat sa schimb acumulatorul
     
  4. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    este posibil sa ai un fir intrerupt de la alternator. Sa nu faca contact din cand in cand .
     
  5. fabrizio

    fabrizio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F,2.0 TDI 2005+A6 C5 ALLROAD,2.5 TDI 2001+A8 D2,2.5 TDI 1999
    Salut.
    Am si eu intrebare pentru voi:
    Daca ma bag pe sub masina, ajung la electromotor ?
    Precizez ca am un Audi Allroad din 2001.
    Sa va spun de ce vreau sa ajung la el tocmai pe acolo.
    S-a consumat bateria si masina a fost inchisa, deci acum nu mai pot intra in masina pentru ca nu pot deschide masina.
    Singura solutie este sa ajung cumva la electromotor si sa-i dau curent de la o alta baterie, atat cat sa pot deschide usile. Mai este si varianta sa sparg geamul, insa vreau prima data sa incerc cu electromotorul.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Mai 2013
  6. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    De ce nu folosesti cheia sa deschizi usa sau portbagajul? Ca sa ajungi la electromotor dai scutul si roata dreapta jos, il gasesti undeva in spatele alternatorului, nu stiu daca te descurci avand in vedere spatiul mic.
     
  7. fabrizio

    fabrizio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F,2.0 TDI 2005+A6 C5 ALLROAD,2.5 TDI 2001+A8 D2,2.5 TDI 1999
    Am rezolvat-o :)...I-am spart geamul.Merci de raspuns
     
  8. MICU COSMIN

    MICU COSMIN 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2013-WV GOLF 1.2 TSI 2015
    salut!
    am o mare problema in legatura cu bateria la un audi allroad din 2004 2.5 tdi:
    -odata cu venirea frigului, bateria veche(monbat 12v 85ah 780a) m-a lasat, pe cale de consecinta am fost nevoit s-o inlocuiesc cu una noua (bosch 12v 95ah 800a) recomandata de cei de la reprezentanta care mi-au spus ca pe original este 12v 95ah 400a.zis si facut,am inlocuit bateria cu ce mentionata mai sus numai ca din momentul in care am montat-o motorul nu a vrut sa porneasca decat cu clesti,ajutat de o alta baterie.am lasat motorul pornit 20 min,am turat-o si cand am oprit-o pentru a vedea daca s-a incarcat nu a mai pornit deloc.dimineata am pornit-o la clesti iarasi si am mers la reprezentanta de unde am cumparat bateria pentru un test.in urma testului a rezultat: BATERIE BUNA,dar de pornit am pornit-o tot cu ajutor.mentionez ca nu am martori aprisi in bord iar indicatorul de incarcare baterie(ori ce o fi acel ceas din dreapta indica in mers aproape plin iar cand pun contactul este la aproape jumatate.
    HELP!!!
     
    Ultima editare: 4 Feb 2014
  9. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Ai testat bateria noua cu un multimetru? Alternatorul iti incarca?, tot cu multimetru se verifica, masina primeste curent de la noua baterie (faruri, casetofon, etc)?
    Crezi ca daca o turezi iti incarca mai repede?
    Verifica tot cu multimetru daca iti fura curent ceva.
     
  10. MICU COSMIN

    MICU COSMIN 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2013-WV GOLF 1.2 TSI 2015
    astazi am fost la reprezentanta si am facut testarea completa a masini.
    se pare ca este vorba de electro-motor.dupa ce va fi reparat voi revenii cu rezultatul final.
     
  11. MICU COSMIN

    MICU COSMIN 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2013-WV GOLF 1.2 TSI 2015
    electromotor-ul a fost reparat(curatat) si functioneaza perfect.(aparent la demontare ar fi necesar demontarea barii fata si a radiatoarelor,dar un mecanic bun o poate face si fara).
     

Distribuie pagina asta