1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto la A6 C5 - discutii diverse - sfaturi achizitie - etc. ...

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de X, 26 Feb 2009.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si a mea baterie si-a dat duhul. Pentru motor de 2.5 tdi este de ajuns 90 Ah sau trebuie ceva mai mare? Recomandati Varta sau Bosch ? Cea veche era de 105 Ah dar mi se pare prea mare tinand cont de faptul ca nu am alti consumatori gen subwoofer, dvd, etc. Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Mar 2013
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    90-95 Ah ti-e suficient.
    Varta sau Bosch? Care e mai ok la bani/curent de pornire.
    Te-ar surprinde sa aflii ca ambele marci sunt una si aceeasi baterie cu etichete diferite?
     
  3. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    Mda...e un fel de ....teoretic poti inlocui curentul consumat de plafoniera sau de casetofon. Acum sa vedem daca nu vor fi probleme la calculatorul masinii ca intra curent pe la bricheta. Habar nu am ..... zic si eu
     
  4. ALEKS 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    -
    La fosta masina (un Volkswagen Passat B4 1.8 benzina) am avut o baterie de 74 Ah care a tinut 5 ani, dupa care am vandut masina cu aceeasi baterie.

    Cand am vandut-o, bateria inca functiona normal, pornind iarna motorul in regula. Dupa cca. 2 saptamani de stationare in parcare, primavara, masina a pornit in regula.

    De obicei ar trebui respectat ceea ce spune producatorul automobilului. Eu atunci nu am respectat, dar nu am avut ce obiecta, bateria a functionat, aparent normal.

    ALEKS
     
  5. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    Depinde foarte mult de cum folosesti masina. Daca o folosesti cum ai luat-o din fabrica mergi pe ce-ti da la carte. Daca incepi sa-i pui, statii, amplificatoare, subwoofere si alte tampenii, evident ca iti trebuie una mai mare. Eu sunt multumit de asta, mai ales pentru ca fiind de 45, alternatorul mi-o incarca repede. Daca era prea mare, ar fi trebuit sa merg mai mult cu masina pentru a o redresa. In principiu la diesel trebuie baterii mai mari decat la benzin
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Multumesc mult pentru raspuns si scuze @macristian1, o sa fiu mai atent pe viitor.
     
  7. Bogdan205 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 1.8T AEB / Audi A2 1.4 TDI AMF
    baterie auto

    Confirm spusele colegului , la fel am A6 1,8t cu baterie de 45Ah masina merge brici .
     
  8. fabrizio

    fabrizio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F,2.0 TDI 2005+A6 C5 ALLROAD,2.5 TDI 2001+A8 D2,2.5 TDI 1999
    Hai aa va spun si eu ce am patit.
    Mi-am cumparat o baterie nou Rombat de 100Ah, garantie 2 ani.Nu am vrut Bosh sau ceva foarte scump, pentru ca eu oricum nu tin bateria mai mult de 3 ani pe masina.Dupa cateva luni de cand am achizitionat-o am avut problema cu masina si a trebuit sa o tractez 80km, timp in care am mers cu avarile si farurile aprinse.A doua zi dimineata bateria era moarta.Am incarcat-o cateva ore si am dus masina la service unde a stat cam o saptamana timp in care au mai fortat cei de acolo bateria.Bineinteles ca atunci cand am scos masina din service am fost cu bateria la garantie.Mesterul de acolo nu a vrut sa imi schimbe bateria ci mi-a zis sa o incarc acasa timp de 50 ore pana se ridica nu stiu ce protectie de prin ea sau pana imi fierbe acidul.
    Am incarcat-o aproximativ 15 ore si numai am probleme cu ea, insa este incarcata undeva la jumatate.
    Mai mi-a zis ca alternatorul masini nu poate sa imi incarce baterie....wtf??? Cum adica, pai ce rol are atunci alternatorul?
     
  9. ALEKS 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    -
    Ce curent nominal are bateria de la motorul de 1.9 TDI cod AVF?
    Doresc s-o inlocuiesc intrucat da semne de oboseala, odata cu venirea frigul.

    Bateria actuala are vreo 6 ani si este Varta. Deci am sa cumpar tot Varta numai sa stiu ce (Ah) sa comand...
     
  10. Makaveliftw

    Makaveliftw 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI CGLC 2015 / Audi A6 1.9 TDI AWX 2003
    Eu am schimbat bateria la mine acum 2 saptamani. De fabrica a avut 80Ah, iar acum am pus Varta Black Dynamic 88Ah.
     
  11. ALEKS 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    -
    M-am uitat azi dimineata pe baterie, pare bateria originala a masinii.
    Caracteristici: 92Ah, curent de pornire 760A

    O adevarata distractie. Am sa-mi comand una sa incerc sa o schimb in weekendul acesta.
     
  12. ALEKS 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    -
    Am schimbat-o astazi. Nu am mai gasit Varta de 92Ah (760A curent start) si dintre toate ofertele am ales BOSCH Silver Plus S5, 85Ah (800A curent start). Am inteles ca S5 este o baterie facuta pentru motoare diesel si consumatori multi. Demarorul se invarte foarte vioi acum. Sper sa tina in timp.

    Ca fapt divers, zicea omul de la garantie: "daca ar tine si bateriile astea noi cum au tinut originalele (6-9 ani) ... am da faliment".
     
    Ultima editare: 30 Noi 2013
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Varta aia de 92 Ah ai s-o gasesti NUMAI cu abtibildele alea de original. Cele fara sigla/stampila OE sunt de 90 sau 95 Ah.
     
  14. ALEKS 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    -
    Chiar asa si era cu stanta Audi presata la cald, codul modelului precum si alte abtibilduri in germana. Fara nimic altceva. Doar intr-un colt era un sticker cu Varta si caracteristicile ei. A fost o baterie buna.
     
    Ultima editare: 30 Noi 2013
  15. z_a_v_e_l_k 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 2.5 TDI, 150 Cp, (AFB), an 99, quattro , tiptronic. A6 C5, 2.4 ( BDV) an 2003 , automata
    Intrebare:
    Calculatorul de confort are legătură cu încărcarea ? pentru ca am constatat ca becul cu bateria din bord nu se mai aprinde când pun contactul și la un moment dat când turația era pe la 1800 a "licărit" scurt și a început sa încarce.

    Stima
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Dec 2013
  16. av33ntad0r 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2013
    Locație:
    londra
    Masina:
    audi a6 2.4 6v 2001
    hi

    salut. am o problema la un a6 2.4 6v 5v. am mers intr-un service pentru a suda teava esapament , mecanicul a decuplat plusul de pe baterie , a sudat electric cateva secunde iar apoi a reconectat borna plus de pe acumulator insa masina nu mai porneste. calculatorul nu da nici o eroare, citeste cheia, invarte motorul insa nu porneste. va multumesc anticipat pentru ajutor. masina este din 2001
     
  17. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    Este a doua iarna cu bateria pe care am luat-o pentru masina mea, Varta de 45 AH . Multi mi-au zis ca e prea mica, dar daca asa a avut de la mama ei. Motor de 1.8 Turbo benzina. Porneste foarte bine, si cand a fost fff frig, chiar am avut o perioada de 5 zile in care nu am pornit-o. La prima cheie a pornit fara probleme.
     
  18. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Si eu zic ca e mica... de 45Ah vine loganul 1.4 chel care chiar nu are o necesitate electrica asa de mare cum ai tu cu climatronic si incalzire in scaune sau sitemul de sonorizare...

    ceva optim pentru 1.8 e 70Ah si curent de descarcare 600-700 EN.

    Am avut bateria tatalui meu Varta silver 74AH si 750 EN( de diesel) cateva saptamani, pornea motorul intr-o secunda efectiv sarea din suporti...

    Ca sa nu mai zic ca la frig (-15, -20grade) capacitatea ei scade cu 50%, asa din 45 Ah si curent de descarcare maxim 450EN nu prea mai ramai cu ceva
     
    Ultima editare: 3 Mar 2014
  19. f l o r i n

    f l o r i n Bronze Member

    Înscris:
    9 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Passat,2.0TDI, 2010
    da...mititica, dar la benzinar isi face treaba... oricum, una care sa treaca de 50Ah e recomandata pe viitor, cand se va cere schimbata actuala.
     
  20. Marius_MRS

    Marius_MRS 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, V6 2.5 tdi, 2002
    Salut, ce baterie (Ah) se potriveste cel mai bine pentru A6 C5, V6, 2.5 TDI, cod motor AYM si in ce marci aveti incredere din proprie experienta mai ales.
     

Distribuie pagina asta