1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie - Alternator - Electromotor la Audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4)

Discuție în 'Modele clasice' creată de Bogdan.IS, 15 Dec 2009.

  1. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    In primul rand buna ziua dragi colegi. De vreo saptamana, sau poate chiar doua ma confrunt cu o problema a dracu de enervanta si anume:
    Am schimbat la electromotor puntea cu perii(sper ca asta e denumirea oficiala) si bendixul, noi amandoua. Toate bune si frumoase, dar tot am probleme cu pornirea si anume electromotorul caraie la pornire cand ti-e lumea mai draga. De exemplu la 1 din 5 porniri caraie. Caraie de 2-3 ori si dupa aceea porneste corect. Sa faca cumva din cauza bobinei figurile astea? sau ce altceva ar putea fii?
     
  2. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Mie cand imi caraia la pornire , era din cauza bendixului... Daca ai cumparat cel mai ieftin bendix... e posibil sa fie deja gata :(
     
  3. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Cand caraie , problema vine de la volanta , dintii volantei sant uzati si caraie pana eletromotorul prinde o pozitie buna
     
  4. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    De aia imi era frica, totusi la prima vedere nu se observa ca dintii sa fie uzati. Nu am cumparat cel mai ieftin bendix, dar nici Bosch.
     
  5. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Dintii de la electromotor au fost verificati ? Eu am patit cu o alta masina , ca aia erau uzati bine si tot asa trebuia sa dau la cheie de 3-4 ori pana sa porneasca o data !
     
  6. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    pai a fost pus bendix nou, deci asta ar cam trebui sa iasa din discutie, sincer nu stiu ce sa mai cred.
     
  7. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Ramane volanta ! E de ajuns sa fie ciupiti putin dintii intr o zona si deja caraie , daca ai posibilitatea sa o verifici pas cu pas cu masina sus ar fi f bine .
     
  8. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Orice motor se oprestste doar in doua pozitii si uzeaza coroana doar in locurile alea cnd pornesti daia se aude criiala aia
     
  9. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    totusi ce mi se pare mie foarte ciudat este faptul ca de exemplu dai de 10 ori la automat si porneste perfect iar cand o apuca nebunia..dau de 3-4 ori si caraie
     
  10. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Eu nu cred ca este de la coroana, am avut si eu exact acesta problema acum vreo 10 ani. Initial am fost la un mecanic despre care lumea spunea ca e foarte bun. M-am dus la el pentru ca am incercat sa demontez electromotorul dar nu am reusit. El mi-a luat o gramada de bani, a schimbat platoul cu carbuni, l-a curatat / gresat, eu am vrut sa schimbe si bendixul dar el a spus ca este bun. Dupa vreo 2 saptamani a inceput sa faca la fel. L-am demontat eu (trebuia data roata din dreapta jos pentru a avea acces la unul dintre suruburi) am vazut ca axul avea joc in bucsa din fata aproape un milimetru. Am schimbat bucsa si bendixul, am demontat in intregime reductorul si l-am spalat/curatat/gresat. De atunci a mers perfect. Bendixul trebuie sa culiseze usor pe axul reductorului dar in rest nu se poate verifica "cu mana".
    Cat despre uzura, coroana se uzeaza relativ uniform iar faptul ca marginea dintilor dinspre electromotor este rotunjita nu este o problema. Eu pana acum nu am auzit de coroana defecta la B3 sau B4 si am vazut o gramada de masini cu peste 250.000 de km.
    Din pacate piesele de schimb pentru B3/B4 au ajuns ca alea de Dacia din anii '90 fabricate de tot felul de firme obscure. Asa ca nu exista o certitudine ca o piesa noua este si buna.
    Eu in locul tau as cumpara un electromotor second hand ca mai mult de 150 de lei nu este (sau nu merita). Si daca face la fel il dai inapoi si ceri altul. Parerea mea este ca 99% este din electromotor.
     
    Ultima editare: 9 Aug 2013
  11. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    tocmai aia ziceam si eu, acum 2 luni am schimbat discul, placa de presiune si rulmentul si am inspectat volanta care nu parea sa aiba nici cea mai mica problema. Din ce am observat eu dintii de pe coroana par in stare perfecta, nici unul dintre ele nu are uzura excesiva sau sa fie rotunjit. Cand o sa am vreme o sa mai duc odata electromotorul la vreun meserias sa il verifice. Multumesc pentru pareri!
     
  12. Marius73

    Marius73 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi 80 B3,motor 1,8 cmc,75cp,RU,an1989
    Rulmenti alternator audi 80B3

    Salut ,imi puteti spune va rog cum se pot scoate rulmentii de la alternator,mai ales cel de sus de la fulie ? Am desfacut cele 4 suruburi lungi,am demontat partea de jos dar capacul nu vrea sa iasa si nu am acces la rulmentul de sus.
    Va multumesc.
     
    Ultima editare: 14 Oct 2013
  13. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Rulmentii aia is presati , fara o presa nici nu vad cum ai putea sa i scoti ...
     
  14. Marius73

    Marius73 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi 80 B3,motor 1,8 cmc,75cp,RU,an1989
    Ok, stiu ca e nevoie de presa, ideea e ca nu stiu cum sa scot capacul de sus, unde se afla si fulia, pe care am reusit sa o dau jos, ca sa am acces la rulment .

    Cine imi poate spune cum se poate detasa capacul de la alternator astfel incat sa pot avea acces si la rulmentul de sus. Am atasat o poza in acest scop. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Oct 2013
  15. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Fa o poza din fata si din spate ca asa nu mi dau seama ; poate avea undeva un nit / pana care impiedica scoaterea ?
     
  16. Marius73

    Marius73 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi 80 B3,motor 1,8 cmc,75cp,RU,an1989
    Am mai adaugat 3 poze.Exista intradevar 2 suruburi sus unul l-am putut scoate,dar nu sunt sigur ca au legatura cu capacul,sau poate ma insel...
     
  17. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Scoate amandoua suruburile , apoi curata bine axul - trebuie sa aibe un nit sau o pana musai .
     
  18. Marius73

    Marius73 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi 80 B3,motor 1,8 cmc,75cp,RU,an1989
    Da ai dreptate,dupa ce am desfacut suruburile,capacul s-a desprins.Acum nu imi dau seama cum sa scot rulmentul de sus deoarece peste el se afla suportul pt fulie care are diametru mai mare decat rulmentul(vezi pozele)....o merge desfiletat ?trebuie sa ajung la cineva care are o menghina...
     
  19. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Dupa ce scoti pana de pe ax ai nevoie de o presa ; e posibil ( nu stiu sigur ) sa iasa la "cald " .
     
  20. adidana 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2011
    Locație:
    ciacova
    Masina:
    audi b4
    demontare alternator b4

    Buna seara,
    Am un audi B4 si de ceva vreme s-a aprins becul cu bateria de la bord. Pentru a vedea de ce nu mai incarca alternatorul vreau sa il demontez. Dupa ce am dat surubul cel mare cu cheie de 13 si cureaua m-am impotmolit. Mai are si alte suruburi, daca stie cineva cum se demonteaza sa-mi scrie si mie. Va multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Noi 2013

Distribuie pagina asta