1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie auto - Electromotor - Alternator la Audi A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Alan, 7 Noi 2007.

  1. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    @razvanfcs

    Vezi ca ai codul la bateria originala de pe BPWul meu, cu ceva postari in urma. 95ah era.
    Si la mine s-a aprins martorul esp, resetat ceas, etc
     
  2. Logitech

    Logitech Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2012
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 B7 | 2006 | BRB |DPF| 1.9 TDI
    @razvanfcs Cere o decodare pentru VIN aici ,in functie de lista de dotari bateria este diferita.
    @Hilfiger tu parca aveai webasto (:anbet: ) de aici si bateria de 95
     
  3. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Daca se poate pune cit mai mare cu atit mai bine, acum la ger se vede ce inseamna o baterie puternica.
     
  4. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Salut,
    Este adevarat ca daca indicatorul de bord pentru baterie nu se stinge după câteva secunde de la răsucirea cheii în contact sau după pornirea maşinii inseamna ca acumulatorul este pe duca?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fals. Mai bine zis nu ti se stinge deloc ? La mine dupa pornirea masinii se stinge cam intr-o secunda maxim.
     
  6. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Se stinge si la mine dupa ce o pornesc cam la 1-2 secunde. Citisem asta pe un site si vroiam sa o confirm cu cineva.
    Daca asta nu e o cauza inseamna ca gasirea problemei de pornire la rece tocmai a devenit mai complicata...

    Am luat deja in considerare:
    - bujiile, doar ca nu am eroare pe VCDS
    - alternatorul, insa zilele trecute dupa aproape o zi de stat in parcare aveam 12,43 V tensiune la borne. Deci si acesta incarca (sper sa nu fii masurat asa zisa tensiune de suprafata pentru ca nu am pornit consumatori suplimentari inainte de masurare).
    - contacte imperfecte si scurt circuite cred ca apareau si ele pe VCDS. Stiu aici ca mai am de masurat consumatorii in regim de repaus.
    Si cam atat.

    Am mai citit ca ar putea fi pompa de motorina / supapa unisens, senzorul de la axul cu came (doar ca si acesta ar fi aparut pe VCDS)..
    Trebuie sa mai sap. Mai are cineva sugestii si sfaturi despre cum pot masura/verifica cu minim de echipament?

    Multumesc Cristi!

    P.S: bateria actuala o am de 2 ani jumate si nu stiu cand inainte de a cumpara masina a fost schimbata.
     
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Masori cat incarca alternatorul cu si fara consumatori (motorul pornit). Problema, daca exista una , se afla in alternator sau in acumulator. Ce ai citit tu ca ar mai putea fi sunt idiotenii, niciodata nu te va avertiza martorul de baterie daca ti se strica pompa de motorina sau g40, sau ai bujii arse. Niciodata.

    Atata timp cat martorul se stinge la 1 secunda sau 2, eu nu inteleg de ce te stresezi. E normal sa scada tensiunea in baterie cand pornesti masina. Si tot normal e sa dureze 1-2 secunde pana alternatorul suplimenteaza pierderea de la pornire. Si daca chiar e pe duca bateria, nu moare maine poimaine atata timp cat mai aveai 12.43v dupa 1 zi de stationare. Si nu in ultimul rand, nu e un capat de tara sa inlocuiesti bateria.
    Eu zic ca te stresezi degeaba si apleci urechea la unii care isi dau cu parerea (si prost pe deasupra) pe forumuri.
     
    Logitech apreciază asta.
  8. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    ovidiutm, nu am spus ca martorul de la baterie are legatura cu pompa sau bujiile.

    Tocmai ce am venit de afara, am masurat incarcarea si arata ca in pozele din atasament (unde este putin sub 14 V aveam consumatori ca farurile, radio + clima). Fara consumatori varia intre 14.44 si 14.52.
    Dupa 20 minute de mers la relanti cat am masurat valorile si facut un auto-test, tensiunea bateriei masurata cu motorul oprit a urcat la 12,62 V.
    Daca alternatorul incarca, sa inteleg ca bateria si-a pierdut capacitatea? E relevant ca a putut urca tensiunea pana la 12.62V? Pana la urma si un telefon de 3 ani se incarca 100% doar ca nu mai tine bateria 2 zile, tine o zi.

    Inca o chestie:
    Acum doua ore, masina a pornit greu. La 2 ore dupa aceste 2 porniri, mi-a pornit motorul dupa 6 invartiri de electromotor (toate intr-o singura incercare).

    Acum, in ideea ca bateria se descarca repede de la varsta, ma gandesc sa iau un redresor sa incarc bateria si sa incerc sa o pornesc cu ea incarcata. E relevant testul ?
     
  9. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    REMIX, daca este slaba invirtirea, bateria da semne de oboseala. La motoarele diesel este esential sa ai turartie marita la pornire.
     
  10. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    daniell, esti a treia persoana care imi spune asta, cred ca aici e problema.

    Multumesc!
     
  11. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Incarcarea e buna. Bateria... ar prefera sa fie vara.
     
  12. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Ok, deci bateria clar trebuie o sa o schimb :))
     
  13. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Azi am fost sa caut bateria disparuta, ca nu mai ajungea... Am gasit-o in depozit la Urgent cargus, intr-o balta de acid....
    Stie cineva unde din TM pot lua alta? Sau ceva online serios?
     
  14. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Azi mi-a ajuns bateria comandata, un Exide Premium de 77Ah.
    Pentru ca s-a discutat pe forum, mentionez ca pe certificatul de garantie scrie ca garantia se pierde daca consumul de curent la repaus este mai mare de 0.05 Ah.
    Alte randuri care atrag pierderea garantiei:
    - daca tensiunea de incarcare masurata nu se incadreaza in intervalul 13.8 - 14.4 V
    - daca bateria este descarcata la mai putin de 8 V.

    Poate ajuta pe cineva.

    Va tin la curent cu randamentul bateriei.

    Hilfiger, cel mai bine ar fi sa cauti un magazin care livreaza gratuit la domiciliu, unde o monteaza si verifica (tot gratuit) pentru a-ti acorda garantia. Exista asemenea magazine in Bucuresti, pentru Timisoara nu stiu insa.
     
  15. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Am gasit care monteaza, dar platesti peste 100ron extra. Aceasi firma mi-a trimis alta baterie, dar si aceasta a venit cursa. Am completat cu electrolit si o folosesc asa. Cei de la curier au zis ca primesc banii inapoi pe baterie, ca era sursa/sparta si neambalata corespunzator. Sa vedem ce zic. Am poze, etc.
    Bateria asta e un Banner Power Bull de 88ah, nu am mai luat exide cu riscul sa vina sparta. Si cum webasto meu nu vrea sa porneasca, nu am la ce folosi atata amperaj.
     
  16. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Puteai sa iei de 85Ah, e diferenta mica de bani.
     
  17. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Pe site la ei scria de 95ah in titlu, dar cand a venit era de 88ah. Am citit mai atent in prezentare si dupa cod era cea de 88ah. Asa se minte pe la noi.... Sper ca altii sa fie mai atenti :)
     
  18. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Intrebare scurta. E normal ca prinderea bateriei sa lase bateria sa se ridice de pe pozitie dupa strangerea surubului? Pentru ca la mine o face. Nu cred ca se ridica cele 16-17 kg la gropi, dar e suficient doar sa nu o lase sa se miste fata spate? Cum e la voi?
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie sa stea fixa fara sa se miste. Surubul ala din fata are un partea de jos o clema care fixeaza bateria definitiv. Cred ca la tine clema aia nu a fost fixata in mod corect. In lateral (dreapta masinii) ai o bucata de plastic / un opritor care intra in partea metalica pe care sta bateria. Acel opritor poate fi mutat / scos si pus in alta gaura daca bateria este mai mare in lateral. Cauta in topic pentru ca ai poze si scheme din ELSA ca sa vezi cum arata clema aia de fixare din fata bateriei. Bafta.
     
  20. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Clema este. Joc stanga dreapta am putin. Am vazut si opritorul dar nu am alta gaura sa-l mut sa tina mai strans, probabil ca e ok daca il las asa. Legat de surub, am incercat sa-l pun fara clema insa ori surubul ori suportul au filetul stricat de la un punct. Fiindca prinde cu destule spire, am folosit un distantier in partea de deasupra clemei si tine bateria stransa acum. Multumesc!
     

Distribuie pagina asta