1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie auto - Electromotor - Alternator la Audi A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Alan, 7 Noi 2007.

  1. Al3x93

    Al3x93 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2010
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 2007
    Salut.
    De curand am schimbat bateria veche(varta de 85ah parca), cu zap 100ah
    Problema este in felul urmator: dupa ce a fost montata bateria cea noua toate bune si frumoase pana a 2a zi cand nu a mai vrut sa porneasca...in cele din urma a trebuit sa imi dea un vecin curent
    Mam gandit ca bateria e de vina, ma duc la cei de unde am luato, mi-o schimba, din nou urmatoarea zi aceiasi problema...numai pornea.
    Ma duc la un service sa verifice sa nu fie vreun consumator...descopera ca ar fi navigatia(rns-e). Nu imi dau seama ce ar putea sa consume atat timp cat iau contactu, adica numai ramane nimic pornit peste noapte.
    Nu stiu ce au mai facut ei pe acolo ca mi-au taiat sunetu din boxele spate(acum se aude doar un gajait in boxe)
    Ma duc din nou la service, aceias problema consuma navigatia chiar si dupa ce au 'mesterit' ei pe acolo si dupa ce miau taiat boxele spate...
    De data asta au zis ca trebuie sa taiem de tot navigatia...adica de cateva zile stau fara radio, fara navi...ca si cum nu ar fi.


    Mai pe scurt: am ramas fara navi din cauza unui consumator.

    Problema sa fie intradevar la navigatie?

    Multumesc.
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca ai scos mufa de alimentare si acum nu mai ai problema sa-ti consume bateria pana a doua zi, atunci logic ar fi ca acolo e problema.
     
  3. dandu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2016
    Locație:
    falticeni
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 tdi2007
    Buna,
    Ma poate ajuta si pe mine cineva: am un A4 B7 2.0 si daca nu o pornesc 2-3 zile mi se descarca bateria. Am schimbat bateria si tot asa face. A mai patit cineva asa ceva ? Multumesc
     
  4. Logitech

    Logitech Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2012
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 B7 | 2006 | BRB |DPF| 1.9 TDI
    Măsoară consumatorii, după ce ai închis mașina la 20 - 30 minute trebuie sa ai 0.03-0.04A.
     
  5. dandu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2016
    Locație:
    falticeni
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 tdi2007
    Am masurat si am 0.35- 0.36. Am lasat-o 10 minute. Imi fura undeva curent da nu stiu unde. La mecanic mi-a zis ca nu poate sa depisteze.
     
  6. Logitech

    Logitech Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2012
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 B7 | 2006 | BRB |DPF| 1.9 TDI
    Ai putea sa scoți siguranțele pe rand de la diferite module și poate vezi care este problema.
     
  7. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Ai 'simulat' si capota inchisa? Chiar daca ea fizic e deschisa, poti sa o 'pacalesti' ca si cum ar fi inchisa.
    Masina are led uri sau i au fost aduse modificari ulterioare care nu au fost facute ca la carte?
     
  8. valentin622003 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2009
    Locație:
    dr tr severin
    Masina:
    audi a4 break
    Buna seara !
    La mine in repaos indica un consum de 1.36 A, iar daca stau cu ampermetrul montat creste pe la 3.5 A.
    Vi s-a intamplat asa ceva ?
    Multumesc !
     
  9. dandu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2016
    Locație:
    falticeni
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 tdi2007
    Da si cu cpota inchisa tot la fel .Masina nu are nici o modificare doar ce e din fabrica .
     
  10. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    salut,
    cu scala ampermetrului pe 200m ADC am masurat 35 cu masina neincuiata, si 9,8-10 cu masina incuiata (am simulat si capota incuiata). Cum sunt valorile? mentionez ca nu am asteptat decat cateva secunde sa ajung la valorile astea. Mie mi se par mici mai ales ca nu am asteptat mai mult si ma tem sa nu fi masurat corect.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Valoarea corecta a consumului se vede dupa 20-30 minute de cand masina s-a inchis/incuiat. De-abia atunci intra in stand-by toate sistemele din masina.
     
  12. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Remix, daca ai citit bine aparatul atunci e bine asa, trebuie sa ai in repaus maxim 50mA.
     
    Pana stelian apreciază asta.
  13. dandu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2016
    Locație:
    falticeni
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 tdi2007
    Buna ziua cum se masoara cu aparatu unde trb sa pun ca sa vad multumesc
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ca sa vezi ce ? Deja dupa cum ai pus intrebarea te sfatuiesc sa mergi la un electrian auto. Bafta.
     
  15. valyhd 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi Q7 2007 3.0 TDI
    Am si eu probleme cu descarcatul bateriei in sensul ca mi-o descarca in cateva minute. Cred ca am ceva consumator mare si nu este de la baterie pentru ca si cu alta, face la fel. Daca reusesc sa pornesc merge fara probleme, incarca dar daca am oprit in cateva minute se descarca de se sting si becurile in bord. Sa fie de la electromotor sau alternator ? Pe tester nu da nici o eroare.
     
  16. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Poti masura consumul la standby (masina incuiata din cheie, simuland si capota inchisa) cu un multimetru. Trebuie sa inseriezi multimetrul, interpunandu-l intre cablul de masa de pe caroserie si borna negativa a bateriei, astfel incat circuitul sa se inchida prin el. Mai intai foloseste multimetrul pus pe 10A sa eviti defectarea lui. Dupa ce esti sigur ca ai citire 0, muta cablul rosu pe mA si roteste la scala de 200mA curent continuu. Daca valoare citita este peste 50mA incearca sa lasi masina 20-30 minute (la mine nu a trebuit sa astept) pentru ca toate modulele sa intre pe modul sleep. Valoarea nu trebuie sa depaseasca 50mA. In caz contrar ai un consumator sau un scurt pe undeva.

    Scurtul sau consumatorul cu probleme il poti identifica cu multimetrul conectat, scotand cate o siguranta din panou. Cand la scoaterea vreunei sigurante consumul afisat scade simtitor, atunci ai gasit problema si trebuie sa continui investigatia de acolo.
     
    Ionut T și silvio apreciază asta.
  17. valyhd 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi Q7 2007 3.0 TDI
    Mulțumesc de răspuns. Clar am un consumator mare ca face scanteie mare cand conectez bateria dar rămâne sa gasesc ce este.
     
  18. Contador

    Contador 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 SLine 2.0, BLB, 2005
    Salut! Am si eu o pb! Am făcut un drum cu masina (A4B7-BLB) de vreo 850 km iar cu 70 km înainte de ajungere la destinație mi-a apărut in bord semnul de baterie care din câte am văzut înseamnă pb la alternator. Am oprit masina, am aruncat o privire la motor, nimic in neregula, dupa care am plecat. Semnul a dispărut, a reapărut (de câteva ori) dupa care a rămas aprins. Anterior mi s-a oprit si AC-ul (numai băga aer rece). Posibil o legătura!? Masina pornește si acum fără probleme, semnul de baterie se aprinde normal cu celelalte la check-ul de pornire, apare OK, se sting toate iar dupa pornirea motorului semnul de baterie reapare. Nu mi-as dori surprize la întoarcerea in țara! Urmează sa-i vf mufa si legăturile de la alternator si baterie, poate am noroc si se rezolva. Daca nu, sper sa găsesc un mecanic bun si accesibil (la preț) aici in Grecia! Ceva idei??? Merci anticipat!
     
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Verifica cureaua de accesorii daca este uzata sau intinsa. Posibil sa fie o rola sau un rulment de la alternator sau compresorul de AC sa inceapa sa se gripeze.
     
  20. Contador

    Contador 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 SLine 2.0, BLB, 2005
    Cureaua este schimbată de 1 luna cu tot kit-ul, iar compresorul de AC acum 2 saptamâni a fost vf ! Merci
     

Distribuie pagina asta