1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie auto - Electromotor - Alternator la Audi A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Alan, 7 Noi 2007.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ce ai schimbat la kit-ul ala ? Eu cred ca mai mult ca sigur nu ai schimbat tot. Problema ta este de la accesorii / auxiliare / transmisie - blocata rola alternator - intinzatorul blocat sau ambreiajul compresorului blocat.
    A4 B7 nu a avut si nu are probleme de conectica / cabluri la si de la baterie - alternator - electromotor
     
  2. Contador

    Contador 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 SLine 2.0, BLB, 2005
    Am schimbat atât kit-ul de distribuție cât si pe cel de accesorii, curele, role, totul complet (contitech cu inna). Merci si scuze de deranj!
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Stii sigur ca s-au schimbat frei-ul / rola cu ambreiaj de la alternator si intinzatorul de la accesorii / auxiliare / trnsmisie ? Ai stat langa ei cand au facut operatiunea asta si ai vazut tu asta ?
     
  4. Contador

    Contador 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 SLine 2.0, BLB, 2005
    Da, am comandat ambele kit-uri, complete si eu am fost in permanenta acolo, am si piesele vechi care au fost schimbate. Le mai verific inca odata si revin cu un raspuns.
     
  5. Contador

    Contador 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 SLine 2.0, BLB, 2005
    Am făcut o poza la piesele schimbate (distribuție si accesorii), sper ca astea erau toate. Mai sunt binențeles si curelele.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu sunt alea toate, din pacate. Alea sunt doar de la distributie. Schimba din nou tot ce tine de auxiliare / transmisie / accesorii. Ai de schimbat asa:
    1 rola alterrnator care are ambreiaj - cumperi INA
    1 rola de ghidaj care este langa AC - cumperi tot INA
    1 intinzator de la accesorii / auxiliare / transmisie - cumperi marca Litens sau INA si cureaua de la accesorii / auxiliare / transmisie (cumperi Gates sau Dayco) care chiar daca este pusa / schimbata recent o inlocuiesti. Dupa ce schimbi tot ce ti-am spus eu vezi daca mai ai probleme cu incarcarea si martorii aia aprinsi in bord.
     
  7. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    @Contador eu sunt patit cu problema de incarcare, primele simptome le-am avut la Constanta - cand si cand. M-am intors acasa inca 300 de km si dupa aia prin Bucuresti am inceput sa am martorul aprins distante din ce in ce mai mari (5-10 km). Identificasem deja cu multimetru ca nu incarca, si in momentul in care a aparut iar becul am tras pe dreapta si cu capota ridicata am identificat un carait al alternatorului=> fulia.

    Eu zic 95% fulia scapa si axul alternatorului merge in gol. Am schimbat DOAR fulia si am cumparat fulie FEBI ( ambalatori) in cutie era Ina, problema rezolvata.
     
  8. Contador

    Contador 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 SLine 2.0, BLB, 2005
    Va mulțumesc, sper sa rezolv ori aici (Grecia) ori acasă! Ideea este ca masina funcționează încă foarte bine chiar si dupa vreo 80 km cu martorul aprins si 5-6 opriri-porniri! Zilele astea voi cauta un service! Sa vedem ce-o ieși.
     
  9. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Pai inca functioneaza bine pt ca inca mai tine bateria, mai ales ca e vara. Dar n-ai de unde sa stii cat o sa mai mearga.
     
  10. Contador

    Contador 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 SLine 2.0, BLB, 2005
    Revin sa va spun rezolvarea problemei! Foarte simplu la un service normal in Grecia dar dupa părerea mea foarte profesionist. Au schimbat "periile", au curatat foarte bine alternatorul, uns, suflat cu aer, vf spirele, rotorul, fulia, etc. Funcționează impecabil, am ajuns acasă fără probleme. Totul a durat apx 30 min astfel: servit cu un frape (eu), măsurat curent baterie, vf încărcare si vf pierderi, scos alternatorul (nu exagerez dar a durat 5 min) fără prea mare efort si doar cu scoaterea furtunului de aer (fără altceva), vf la vedere ansamblul de accesorii (nu au constatat pb) preluat si reparat alternatorul de alt mecanic, cu operațiunile menționate mai sus, montat (aici a durat cam 10 min si au fost doi mecanici pt ca e mai complicat la intinzator), vf pierderi curent, tensiune baterie, încărcare, totul ok, 80 euro si tot respectul pt greci! Ca o imagine de ansamblu a service-ului: se lucra impecabil, erau 3 mecanici care se vedea ca știu ce au de făcut, nu trăgeau de timp, nu băteau câmpii, se mișcau foarte repede de la o masina la alta (cred ca erau vreo 10 si tot veneau) pe care le rezolvau fără prea mare efort, curat, rapid! Nu se compara cu ce e la noi si țineți cont ca erau intr-un orășel lângă Paralia.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce este vf asta ?
     
  12. Contador

    Contador 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 SLine 2.0, BLB, 2005
    Verificat cu multimetru.
     
  13. tomiarad

    tomiarad 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2015
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B7,2.0 TDI 2005
    Salut tuturor. Sunt electrician auto. Legat de alternatoare cand becul de baterie se aprinde inseamna ca nu-ti incarca altarnatorul. Daca se aprinde si se stinge ca ori bobinajul de la rotor incepe sa se intrerupa sau periile deja nu ating colectorul.
    Legat de role si intinzator:
    - la ridicarea ambreiajului sau la rotirea volanului se aude zgomot la majoritatea cazuriilor inseamna ca fulia de ambrejai al alternatorului este blocata.
    Demontarea alternatorului nu dureaza mai mult de 5 minute la motoarele 1.9 si 2.0 diesel.
    Alte intrebari puteti sa-mi puneti daca doriti si la nr de tel 0773951332 pentru ca nu stau toata ziua pe internet:)
     
  14. Raul93

    Raul93 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 b7 2.0tdi(170hp) 2006
    Salutare! Azi dimineața inainte de a pleca la servici,scumpul meu b7 m-a lăsat in fața casei.. Am rămas fără baterie,ea fiind nouă 3 luni.. Problema este,că nu e prima dată când rămâne fără curent și am observat porniri mai grele.. Neavând timp liber,umblam cu starterul după mine in caz de urgență,idea este că dacă folosesc mașina zilnic,nu rămâne fără baterie,iar eu sigur nu las nimic aprins. Am observat problema de mult,dar azi mi-a pus capac,nepornindo de două zile,a rămas fără curent și nu vreau sa mai continui așa cu ea,nu vreau sa stric alternatorul. Din câte m-am interesat eu,pe la prieteni,ar avea ceva senzor de la contact care fură curent.. Ați auzit de așa ceva sau este o problemă întâlnită? Orice ar fi de ajutor.. Dacă nu ajung eu la o soluție proprie,am sa o duc la service,dar prima data prefer să-mi văd eu opțiunile. Service-ul din apropiere,e scump și plin de nepricepuți..
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cauzele sunt foarte multe si nu este o optiune pentru tine sa le iei prin eliminare.
    Du-te la un service in prima faza sa iti faca o scanare sau la un bun electrician auto.
     
  16. Daniel_33 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI. 2005
    Buna ziua.
    La prima cheie dimineata masina porneste f. greu. Daca apas pedala de ambreaj la podea sau accelerez un pic o ia mai repede.
    Daca nu pornesc masina 2-3 zile nu mai pleaca deloc. Ceva parca imi "mananca curentul" din baterie. Mentionez ca problema e veche. In plus invarte vreo 3 sec pana porneste ( chiar daca e bateria noua). Stie careva care ar fi problema? Ce ar trebui inlocuit/verificat, sa plece masina la sfert de cheie si sa nu mai "piarda" curent!
    Masina ce o detin e un AUDI A4, 2005. 2.0 TDI, BLB.
    PS: Daca cunoasteti un electrician bun in Iasi, va rog sa mi-l recomandati ( exclus COSSO Garaj - unde te pune sa astepti 5-6 ore in gol si unde te trateaza de sus! )
    Multumesc anticipat!
     
  17. romikatm 3rd Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B7 motor 2.0 tdi BPW 103 kW an 2007 ; A4 B8 avant motor 2.0 tdi CAGA 105 kW an 2009
    As vrea sa pun bateria pe redresor ca da semne de oboseala. Cum procedez: pun redresorul in paralel pe bateria montata pe masina, decuplez borna negativa a bateriei si pun redresorul, sau e nevoie sa dau jos ambele cabluri de la borne si sa pun redresorul?
    In afara de radio si km partiali ce se mai reseteaza( si cum se rezolva?!) daca decuplez bateria in timpul incarcarii?
    Masina A4 B7 2.0 TDI BPW 103kW.
    Multumesc!
     
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Daniel, masina poate porni greu din cauza bateriei sau din alte cauze. Daca zici ca o ia mai repede cand apesi acceleratia, bateria nu are nici o problema. Daca iti mananca curent peste noapte, atunci ai 2 probleme diferite. Pe forum nu putem sa iti spunem care e problema, intrucat acolo trebuie verificate mai multe lucruri pe masina, vizual, cu aparatul de masura, cu diagnoza etc. Cauta un electrician ca sa elimini o eventuala problema electrica si apoi treci pe partea mecanica.

    Romika, daca ai garaj atunci poti pune redresorul si sa lasi bateria pe pozitie, cu capota deschisa.
    "Daca decuplez bateria in timpul incarcarii" nu se intampla nimic. Tu de fapt ai vrut sa intrebi ce se reseteaza cand desfaci o borna: suplimentar fata de ce ai spus o sa iti ramana aprins ESP-ul pana faci o tura cu peste 40 km/h si posibil sa ramai cu o eroare pe modulul de airbag, fara sa se aprinda martorul.
     
  19. romikatm 3rd Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B7 motor 2.0 tdi BPW 103 kW an 2007 ; A4 B8 avant motor 2.0 tdi CAGA 105 kW an 2009
    OK, multumesc!
    Cred ca o sa desfac doar cablul de la borna negativa( lucrarea are loc in garaj).N-are rost sa dau bateria jos si o montez iar.
     
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @romikatm nu ai inteles, nu desfaci nici o borna, pui redresorul direct pe bornele bateriei. Daca nu aveai garaj ca sa poti lasa capota ridicata, atunci trebuia demontata.
     

Distribuie pagina asta