1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie auto - Electromotor - Alternator la Audi A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Alan, 7 Noi 2007.

  1. gigi24

    gigi24 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2016
    Locație:
    1 Decembrie
    Masina:
    audi a4 2000 2006
    Salut baieti . Am si eu un audi a4b7 din 2006 motor 2000 si as vrea sa stiu dupa cat timp intra in stenbay masina . Multumesc
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Depinde de optionale si alti consumatori aflati/montati pe masina. Depinde inclusiv si de te temperatura exterioara. Sigur intra dupa minim 20-30 minute si maxim 60 minute. Bafta.

    Inca ceva: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  3. gigi24

    gigi24 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2016
    Locație:
    1 Decembrie
    Masina:
    audi a4 2000 2006
    Multumesc audi A4B7 motor BPW . Verific consumatori si imi da 0,20 dupa 60 de minute
     
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Inseamna ca ai consumatori.
    Incepe sa scoti siguranta cu siguranta ca sa vezi cand cade consumul, eu as incepe cu siguranta de la radio. De acolo, cauti sa vezi la ce e legata siguranta aia. Daca e de la mai multe, cu siguranta din nou conectata, incepi sa deconectezi mufele de la fiecare piesa pana din nou scade consumul. Pana determini piesa ce consuma.

    P.S. Daca ai ceva de adaugat, editezi postul (poti face asta 120 minute), nu scrii altul. Citeste si zona de regulament.
     
  5. gigi24

    gigi24 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2016
    Locație:
    1 Decembrie
    Masina:
    audi a4 2000 2006
    Ok multumesc. Care trebuie sa fie valoarea minima a consumului in stand-by ?
     
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Minim, evident 0.00. Maxim ai vrut sa spui, 0.01A.
     
  7. GeorgeM.

    GeorgeM. 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2015
    Locație:
    Deta, Jud. Timis
    Masina:
    A4 B7 Avant, 2.0 TDI, 2006, BLB
    Salut, colegi ! Sunt curios si eu cu o chestie. De ceva vreme , imediat dupa ce porneam masina(A4 B7 2006, 2.0, BLB), imi ramanea aprins martorul "baterie" vreo 2-3 s maxim. Asta a culminat cu moartea bateriei originale (Exide 95 Ah, 760 la pornire, in varsta de 11 ani si ceva ). Am inlocuit-o cu o Rombat Premier de 95 Ah , 900 la pornire si porneste perfect. Ideea este ca nu am scapat de acele 2-3 secunde al martorului "baterie" la pornire, iar astazi la 2 min dupa ce am pornit masina si am plecat, mi s-a aprins in mers pentru o secunda acelasi martor. Precizez ca incarcarea este buna, intrucat am verificat-o la 2 service-uri, unul dintre ele fiind cel care mi-a dat si garantia bateriei. Aveti idee ce poate fi de vina ? Am citit topicul integral si am inteles ca ar putea fi de la cureaua accesorie, role, intinzator, fulie etc. Insa ma intereseaza si parerea voastra pentru a nu trage o concluzie gresita. Multumesc !
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Poate fi releul de incarcare. Eu nu stiu cum ti-au verificat sistemul electric dar mergi la altii. Ca sa fii sigur de o treaba inlocuieste rola de pe alternator si intinzatorul pentru curea. Astea 2 piese se blocheaza si iti pot crea probleme.
     
  9. GeorgeM.

    GeorgeM. 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2015
    Locație:
    Deta, Jud. Timis
    Masina:
    A4 B7 Avant, 2.0 TDI, 2006, BLB
    Pai mi-au verificat incarcarea cu multimetru, la relanti, cu si fara consumatori. Cu toti consumatorii porniti, dar absolut toti, inclusiv Rns-e, becuri, luneta , dublu climatronic, nu a scazut sub 13.99, iar cand o acceleram era mai sus. Ambii mecanici mi-au zis ca incarcarea e foarte buna :) Totusi e posibl sa ai dreptate. Intinzatorul cred ca ar trebui schimbat la mine.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poate ti s-au tocit carbunii si/sau colectorul. Din cauza asta cand si cand ti se aprinde martorul in bord. Nu ar strica daca ai da alternatorul jos sa verifici care e situatia in interiorul lui.
     
  11. romikatm 3rd Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B7 motor 2.0 tdi BPW 103 kW an 2007 ; A4 B8 avant motor 2.0 tdi CAGA 105 kW an 2009
    Cum simulam ''capota inchisa''?
    Eu am masurat cu masina inchisa si capota ridicata si am un consum de 1A.As vrea sa vad si cu capota simulat inchisa ce consum am.
    Multumesc!
     
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    adica tii capota deschisa insa cu o surubelnita inchizi borasca capotei - de unde si termenul ca simulezi capota inchisa.
    1A e foarte mare consumul.
    Important: consumul masurat il vezi dupa ce adorme confortul, adica dupa circa 20 minute dupa ce ai simulat masina incuiata. Adica sa nu te astepti sa il poti citi imediat.
     
  13. badilosu

    badilosu 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI cod BRB, an 2007, sedan
    Va salut. Eu vin cu o problema legata de pornire. Din start mentionez ca nu e din cauza bateriei, verificat si testat. Asadar: astazi am inlocuit bendixul deoarece sarea in momentul in care treceam cheia in pozitia actionari demarorului (si o vreme am mers asa cu masina, desi pornea cam la a 5-a sau a 6-a cheie, dupa care, acum 2 zile, nu se mai invartea nici electromotorul, dar absolut deloc, si nu se auzea niciun zgomot din zona lui). Bun, dupa inlocuirea bendixului, am sperat ca problema lipsei "invartirii" motorului s-a rezolvat. Nicidecum. Am montat electromotorul pe pozitie si la fel se intampla: nu invarte deloc. L-am demontat din nou si am masurat voltajul pe cele 2 fire de "+" (de la bobina si rotor) la punerea contacului, precum si la punerea in pozitia "pornire". Nicio tensiune la masurare. Am cautat pe internet o rezolvare a problemei si am gasit ca in carcasa ECU se afla 3 relee. Maine voi desface carcasa si voi verifica releele. De mentionat ca am verificat functionarea electromotorului si e in regula. Mai mult de atat, chiar cu el montat pe masina, prin legarea directa printr-un cablu a conectorului din mufa de excitatie a bobinei si "+"-ul de la baterie si punerea contactului. A pornit imediat masina. Ma gandesc la faptul ca ar putea fi si din contact. Vreo idee despre cum se poate verifica contactul? Sigurantele din panoul de sigurante sunt in regula. Multumesc. Orice idee e binevenita.
     
  14. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    verifica cablaje intrerupe sau coapte din cauza tensiunii si vechimii,asa cum ai zis si releul e o piesa importanta din angrenaj
     
  15. badilosu

    badilosu 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI cod BRB, an 2007, sedan
    Am rezolvat problema pornirii. O cauza banala: mufa de la electromotor are înăuntru o protecție contra apei, din cauciuc de culoare roz. Cauciucul acela era deplasat si nu permitea celor doua mufe sa facă un contact bun.
     
    george_gopo apreciază asta.
  16. ltalexei

    ltalexei 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2009
    Locație:
    Chisinau - Republica Moldova
    Masina:
    AUDI A4, 2.0 tdi, 2005 avant multitronic BLB
    Salut,
    De vreo 2 saptamani de cand s-a racit afara vreau sa pornesc si uneori nu imi iesea din prima. In final - demaror defect partial. Parcurs astazi - 147.000 km. Gasiti atasat ceva poze.
     
  17. Summy94 comman

    Summy94 comman 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 C6 Quattro 171 km 2383ps
    Buna seara membrilor!
    O intrebare am, daca poate cineva sa imi dea un sfat.
    Asta seara am schimbat alternatorul ca nu mai incarca. Am cumparat alt alternator nou si am inceput procedura de schimbare. Cand l-am dat jos am observat ca alternatorul vechi avea doi pini si cel nou doar 1. Cum nu aveam alta solutie l-am pus asa sus. Am montat tot la loc si totul e ok. Martorul baterie stins, turometrul functional si incarcare 14,00 cu farurile si toti consumatorii porniti. Credeti totusi ca ar trebui sa iau un alt alternator cu 2 pini ?
     
  18. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Buna seara Domnilor
    As dori sa-mi schimb bateria la masina din semnatura, ok, merg pe EXIDE, de 77AH, este in regula? Sa fie mai mare? Ce am acum pe masina e ceva no-name si are cam 67AH, cred ca are vreo 3 ani dar in sezonul rece invarte greu, oricum porneste la sfert..ca dimensiuni 278mm lungime,175mm latime si 190mm inaltime , spun asta ca o comand de pe ebay, 90 de euro! Sa se potriveasca...multumesc!!
     
  19. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Exide de 77 am pus si eu pe masina si e ok. Tot 1.9tdi am.
     
  20. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    De ce nu cumperi baterie cu aceleasi caracteristici cu care a fost dotata masina din fabrica? Degeaba iti spun eu sau alti colegi sa cumperi una de 77Ah daca masina ta are nevoie de altceva. In decizia achizitionarii unei baterii un factor decisiv il reprezinta dotarile pe care le are masina, pe langa motorizare care e cea mai importanta.
     

Distribuie pagina asta