1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie auto - Electromotor - Alternator la Audi A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Alan, 7 Noi 2007.

  1. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Nu stiu cu ce a fost dotata din fabrica...nu am "luat-o" de noua, de aceea v-am cerut o indicatie in acest sens.... dotari? Merg cu clima, muzica, lumini si gps, nimic extraordinar, pachet comfort la care am schimbat playerul cu un concert 2..
     
  2. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
  3. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Buna Domnilor
    Conform VIN-ului ar fi nevoie de o baterie de 72Ah, a mea avea 70 plus ceva decedati datorita vechimii, cred ca pe la 66-67, am achizitionat un EXIDE de 77Ah si nu mai am emotii dimineata, este sensibil mai bine!
     
  4. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Mai bine puneai de 95ah sau 100ah
     
  5. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Deci recapitulam, pune baterie conform VIN-ului, sau pune una cu 25% mai mare decat indicatiile producatorului, unde poate fi solutia? Este cam mare diferenta dar oricum multumesc pentru sfaturi, am ales o cale de mijloc cu cativa amperi mai mare decat in specificatii!
    Un an mai bun si numai de bine tuturor!
     
  6. dragos2015

    dragos2015 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 benzina, ALT, fabricatie 2005, webasto on board
    Salutare!

    Daca a mai patit cineva, alternatorul incarca 14,2 v cand este motorul rece si 13,5 cand este motorul cald. Intrebarea este de ce?
    Multumesc!
    ps: alternatorul are schimbate toate componentele, pe banc incarca 14,2
     
  7. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Ca sa nu-ti sulfateze bateria. De asta se ocupa releul de încărcare. E ok.
     
  8. dragos2015

    dragos2015 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 benzina, ALT, fabricatie 2005, webasto on board
    Buba e ca am luat baterie noua si nu mi da garantie la incarcare 13,5. Parametrii normali ar fi 13,8-14,2
     
  9. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Schimba releul de incarcare, parerea mea.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu as zice sa inceapa prin a curata toate cablurile posibile ce pleaca de la baterie si ajung la alternator, electromotor, lonjeron, etc. Dupa ce cureti bine si le verifici sa fie capsate bine la capete, castigi sigur cei 0.3 V necesari pentru a beneficia de garantie.
     
  11. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    In primul rand, verifica cat scoate alternatorul, masurand tensiunea DIRECT la borna de plus a alternatorului. Nu te baza cat a scos pe nu stiu ce stand. Pe tine te intereseaza cat scoate montat pe masina.
    Daca alternatorul scoate tot 13.5v la iesire, e clar ca problema e la alternator...
    Daca alternatorul scoate 14v sa spunem, atunci problema e cablul si conexiunile lui. Ma refer la cablul ala gros de plus, dintre borna de plus alternator si borna de plus a bateriei.
    Si parametrii normali la un alternator nou si o baterie noua sunt 14.2-14.6 v.
    Daca tu ai avea 13,8 cu altenator nou si baterie noua, ai avea o problema. Nu ai voie sa ai sub 14 v cu piese noi!!! Ca sa intelegi despre ce vorbesc, cand o sa ai 13.8, porneste consumatori (faruri/ faza lunga, dezaburire, incalzire scaune, ventilatia etc) si sa vezi la cat scade bateria!
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  12. dragos2015

    dragos2015 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 benzina, ALT, fabricatie 2005, webasto on board
    Am rezolvat problema, era din releu. Prima data au montat un releu valeo si tot nu incarca, azi au pus unul aftermarket si pe cel valeo l am dat retur. Incarca 14,4
    :)
    Multumesc!
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  13. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Exact ce ti-am spus eu Dragos !
     
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Na Dragos, ai vazut cum e cu verificarea incarcarii pe stand?
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  15. Butaraul 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 S-line 2.0 140 cai
    Salut, sper ca postez in sectiunea potrivita, am o problema cu martorul de la baterie. Azi dimineata, am pornit masina, totul in regula iar dupa 8km a inceput sa palpaie in bord martorul de la baterie (rosu). Am oprit masina, am stat 5 min pana am cumparat ceva de la magazin si am pornit iarasi. Cand am pornit, martorul de la baterie a ramas aprins si am mai mers inca 2km pana la munca, masina nu a facut nici o figura, totul a fost in regula. Dupa ce am ajuns la munca, am pornit masina in pauza (dupa 4 ore de cand am ajuns) si nu s-a aprins martorul, totul era in regula am si lasat-o sa mearga 10 min. Aveti idee care ar fi problema?
    Mentionez ca dupa ce am iesit de la munca am venit acasa fara radio, fara clima, fara faruri, deoarece un coleg mi-a spus ca ar fi problema la alternator si ca ar fi bine sa merg acasa pe cat posibil fara consumatori, asa si am facut si pe drum nu s-a aprins martorul, totul a fost ok. Masina este un A4 B7 2.0
    BLB din 2006, avant.
     
  16. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Si daca postezi unde trebuie, noi trebuie sa ti-o reparam? Se pare ca n-ai fost la mecanic. Prima data mergi la mecanic/mecanici priceput/i sau electrician, daca ai o "buba" ce n-o gaseste nimeni, iei la "periat" forumul, in cautarea problemei tale.. daca n-o gasesti nicicum, postezi aici mai paoi. Ai facut exact invers.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Are o problema la alternator. Carbunii de pe regulator sau colectorul.
    Ideal ar fi sa il reconditioneze complet.
     
  18. Manea Constantin. 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Năvodari
    Masina:
    Audi A4,b7 2.0 140cp
    buna seara , am si eu o problema asemanatoare nu mai porneste am scos si borna 2 minute si tot nu vrea
    am facut o scanare si daca poate cineva sa ma ajute ii multumesc mult


    Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl
    Part No: 8E0 820 043 AL
    Component: A4 Klimaautomat 2728
    Coding: 00000
    Shop #: WSC 48534
    VCID: 6BD5212719702B46511-5072

    1 Fault Found:
    01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time
    27-00 - Implausible Signal

    si unde este localizat releul 614 la a4 b7 2000 blb
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eroarea nu are legatura cu pornirea. Releul ala nu stiu de ce il cauti. Este in compartimentul ECU. Mergi la un profesionist cu VCDS si bun electrician.
    Adica trebuie sa mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  20. Manea Constantin. 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Năvodari
    Masina:
    Audi A4,b7 2.0 140cp
    Salut Cristi, am înțeles perfect ce spui dar toți au treabă când trebuie să se deplaseze la mașină, doar s-o iau cu platforma și să mă duc la un service bun
     

Distribuie pagina asta