1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie auto - Electromotor - Alternator la Audi A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Alan, 7 Noi 2007.

  1. Manea Constantin. 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Năvodari
    Masina:
    Audi A4,b7 2.0 140cp
    Am rezolvat problema, era rotorul de la electromotor în scurt.
     
  2. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Astazi dimineata la prima cheia, demarorul a facut cam jumate de rotatie si apoi liniste, cred ca se mai auzea un vajait si atat. La a doua cheie, imediat dupa, motorul a plecat la sfert.
    Nu suspectez bateria (exide premium de 3 ani) sau bujiile (schimbate iarna trecuta) avand in vedere temperatura de azi la ora 10 AM.
    Cum senzorul de rotatii de pe volanta a fost inlocuit cu unul nou original acum 4 luni, cred ca dupa 5 ani de pornire grea aleatorie am identificat problema - demaror uzat.

    As avea urmatoarele intrebari:
    1. Este mai indicat sa-l reconditionez decat sa-mi incerc sansa in dezmembrari, nu?
    2. Imi puteti recomanda pe cineva care poate executa reconditionarea?
    3. La ce costuri ale reconditionarii sa ma astept?

    Multumesc anticipat!
     
  3. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Cauta-l pe Nicu de pe Baicului ( Uncas Nicu SRL ). Cauta numarul lui pe Google. Iti reconditioneaza electromotorul cat ai clipi !
     
  4. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Multumesc, Liviu!
    Il caut si revin cu rezultatul.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  5. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Am fost azi sa reconditionez electromotorul. Mi-au schimbat platoul de carbuni, 2 bucse si bendixul: 170 manopera + 220 piesele Bosch.
    Nu stiu daca e mult sau putin insa baietii sunt bine organizati si profesionisti.

    Se simte deja o pornire mai "vremelnica".
    Ramane sa vedem cum va trece testul iernii, anterioarele porniri grele le puneam pe seama bateriei neincarcate suficient in cele 2-4 drumuri pe care le fac saptamanal.

    P.S: am pus poze cu piesele date jos pe topicul meu, totodata si codurile pieselor de pe factura: http://www.clubaudi.ro/threads/audi-a4-b7-1-9-tdi-bke-clean-styling.35294/page-3#post-797384

    Multumesc din nou Liviu pentru recomandare!
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  6. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Bravo Costine, bine ca ai rezolvat. Stiam eu ca te trimit pe maini bune ca de obicei ! Nu este deloc scumpa reparatia, preturile mi se par corecte !
     
    remix apreciază asta.
  7. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Mergand intr-o noapte, aveam geamurile inchise si mi se parea ca se aude ceva (era aerul pe la oglinzi cum cum mergeam tare) si am ridicat geamurile desi erau ridicate. (am testat la cate 2 odata). Cand am incercat sa le ridic pentru o secunda a scazut intensitatea farurilor (foarte putin 10-20% fara sa ma deranjeze, insa in secunda aia se observa putin, apoi daca lasam geamul si il ridicam nu se manifesta deloc, doar in prima secunda se observa asta. E normal acest lucru ? Pornirea e ok si nu prea, adica am testat la unele golfuri 1.9tdi si parca nici nu trebuie sa ating cheia si a si pornit, la mine porneste din prima, insa parca se straduieste ceva mai mult ca sa porneasca. Bujiile sunt ok , desi pe vremea asta nu cred ca au un rol important.
    In urma cu o iarna am patit sa nu porneasca deloc masina, nu am avut "pic" de curent, in urma cu cateva zile am dat de vreo 3-4 ori curent la alta masina ca sa porneasca, bateria are 2 ani de cand e schimbata.
    O parere ? Vreau sa ma duc un pic documentat cand merg la mecanici :)
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie sa faci niste teste mai ales privind caderile de tensiune (pierderile de curent) la anumite capete de fire (se oxideaza de obicei papucii din capetele firelor) asta prima data si o verificare temeinica a alternatorului. Si sa stii ca nici bateriile nu mai tin asa cum ne-am obisnuit noi adica ani de zile. Mergi la un profesionist in electrica auto si mai ales bun pe electrica in grupul VAG si care are rabdare sa verifice ce trebuie.
     
    Tirpitz și vladliviu85 apreciază asta.
  9. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Din cate retin s-a mai discutat undeva pe forum despre aceasta problema , iar cand actionezi geamurile sa se ridice ele fiind ridicate la maxim scade pentru o fractiune de secunda intensitatea luminii si relantiul undeva la 50rpm+-. Concluzia la aceea vreme era, ca este normal , acum nu mai este asa normal @Cristi ?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu nu tin minte daca s-a mai discutat chestia asta aici pe forum si poate fi si asa, cum spui tu. Iti dai seama ca eu daca imi aduceam aminte despre problema asta ii spuneam unde sa se uite si in cel mai rau caz ii disparea mesajul instant pentru un lucru deja repetat si mentionat. :)
    La masina mea nu se manifesta in felul asta si nici pe alte modele nu am vazut asta. De asta eu consider ca niste teste tot ar trebui facute.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  11. Soare Daniel

    Soare Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2017
    Locație:
    Găești
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 tdi 2006 BPW
    Salut, ce pot face cu bateria in cazul acesta? Dimineata invarte de 5-6 ori apoi porneste. La 1-2grade, cred ca la -10,-15 nu mai porneste deloc.
     
  12. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    O pui pe redresor aproximativ 24 de ore si ii mai dai o sansa. Verifici sa aiba nivelul de electrolit corespunzator, completezi daca este nevoie si poti cu apa distilata. Asta inainte de a o pune pe redresor. Apoi o pui pe masina, si vezi cum se manifesta. Daca nu isi revine trebuie inlocuita.

    Cati ani are bateria ? Ce marca \ model este ? De cati amperi ?
     
  13. Soare Daniel

    Soare Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2017
    Locație:
    Găești
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 tdi 2006 BPW
    Am masina de 2 ani, nu stiu varsta bateriei. 80 amperi, varta blue dynamic. Pt motor 2.0 tdi.
     
  14. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Varta blue = cea mai proasta baterie din lume. Daca era silver era ok. Incearca ce ti-am scris mai sus desi sunt slabe sanse sa reabilitezi o baterie care de noua a fost proasta.
     
  15. Soare Daniel

    Soare Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2017
    Locație:
    Găești
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 tdi 2006 BPW
    Am inteles. Multumesc frumos pt raspuns si promptitudine.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  16. Koss30 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2012
    Locație:
    Timișoara / Paris
    Masina:
    Audi A4 Break S-Line, B7, 2.0TDI 136cp, 2006, BRF
    Buna seara. Am si eu o problema, demarorul e terminat si vreau sa il schimb cu unul nou. Doar ca am vazut pe site-urile unde vreau sa comand ca pt cod motor BRF sunt doua modele: unul care se invarte in sensul acelor de ceasornic si altul care se invarte invers. Intrebarea e cum pot sti de care imi trebuie?
    Ati avut careva problema asta? Multumesc anticipat.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se cumpara conform codului de piese existent in baza seriei sasiului masinii. Nu te mai uita la magazine on-line. Mergi fizic la magazin si comanzi la magazin cu seria ta de sasiu. Cand vine piesa si o ridici de la magazin verifici cu ce ai pe masina. Cel mai bine se comanda dupa ce s-a desfacut piesa de pe masina.
     
  18. Sulea Ioqn Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7 BLB 2006
    Salutare,
    La masina Audi A4 B7 2006 - 103 kw cod motor BLB cu RNS-E si BOSE am o problema legata de consumul curentului din baterie pentru care nu am gasit persoana potrivita inca sa o si rezolve si nici o explicatie plauzibila.
    Problema e urmatoarea:

    Dupa inchiderea tuturor functiilor masinii consumul oscileaza intre 0.25-0.05, nu se stabilizeaza pe nici o valoarea. Mentionez ca am asteptat mai multe de 30 minute sa scada aceasta valoarea si nici o sansa.
    Pentru ca acest consum sa se stabilizeze este nevoie sa scot siguranta 39 (RNS-E + BOSE) consumul se stabilizeaza undeva la 0.05, ceea ce e o valoarea normala din ce stiu eu .
    Pana acuma am incercat schimbarea sezorului aferent pedala frana, am decuplat si amplificator RNS-E / BOSE pentru a verifica oscilatia descrisa mai sus dar fara nici un rezultat. Mentionez ca singura eroare care apare pe diagnoza este Driver door lock ECU(ATT) - Error 01331 .

    A mai intalnit cineva problema asta ? Ma poate ajuta cu schema electrica aferenta sigurantei 39 pentru a putea vedea toti consumatorii ?
    Multumesc anticipat.
     
  19. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Am intalnit aceeasi situatie la un A3 BKD-2005, la care tot RNS-E era vinovatul pentru descarcarea bateriei. Dupa multe incercari, am descoperit ca bateria era problema. Avea mici oscilatii de tensiune, fapt ce nu permitea RNS-E sa intre si sa ramana in Stand-by. Dupa inlocuirea bateriei, n-a mai avut problema. Poti imprumuta o baterie pentru a face proba.
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
     

Distribuie pagina asta