1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    se poate coda gicule cu vag-com vreo 7-8 marci de baterii. Ai in vag acolo cand codezi o lista cu ele. Si eu mi-am codat alta baterie decat varta dar scorpiono isi pune varta. ;)
     
  2. harpagid

    harpagid 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi allroad 3.0 TDI 2007
    Dar pentru ce trebuie codata bateria?
     
  3. Scorpiono

    Scorpiono 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 2008, S-Line
    Un cod de pe o baterie varta originala cu acelasi amperaj.
     
  4. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Daca nu se codeaza bateria nu incarca cum trebuie.
     
  5. ionutt 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 2.7 multitronic 2009
    si la mine ramane becul de la avarie ramane aprins si dimineata sau dupa cateva ore imi consuma din baterie, bateria este noua TKU ACTIV este bifat in meniul ascuns aveti idee ce poate fi
     
  6. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Ti-ai codat bateria cu vag-com dupa ce ai schimbat-o ? De cati amperi ii ?
     
  7. fabrizio

    fabrizio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F,2.0 TDI 2005+A6 C5 ALLROAD,2.5 TDI 2001+A8 D2,2.5 TDI 1999
    hai sa ma bag si eu in seama.si la mn ramane becul de la avarii aprins,dar va spun sincer ca nu-mi consuma deloc din baterie.bateria o am de pe la inceputul anului,dar in meniu imi arata 100% incarcata si nu am avut nici cea mai mik problema la pornire.nu stiu de ce am impresia ca butonul ala asa trb sa ramana:aprins...sau cel putin o perioada de timp,nu am stat sa ma uit mult timp la el,dar din cate stiu eu ramane aprins...si eu nu am nici-o o problema cu nimik care tine de electrica,electronica etc...
     
  8. ionutt 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 2.7 multitronic 2009
    da butonul trebuie sa ramana aprins am codat si bateria este de 110 ah dar tot trei sferturi o gasesc dimineata
     
  9. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    butonul de avarii NU trebuie sa ramana aprins astai suta la suta. Nici la mine nu ramane aprins.
     
  10. ionutt 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 2.7 multitronic 2009
    pai si e sa fie a bateria am odato in muniul asuns am bifat tku activ
     
  11. bubuftb

    bubuftb 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi a6 2.0tdi 2005
    Salut,acum 2 zile a aparut o problema,cand am vrut sa deschid masina am constatat ca nu imi mai merge telecomanda,MMI nu se aprinde decat cu motorul pornit iar nivelul bateriei este 60%.Am testat-o iar eroarea este "quietsent curent stage 4"cod eroare 02275.Ma poate ajuta cineva?
     
    mariano apreciază asta.
  12. AndyG

    AndyG 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI
    Cred ca eroarea aparea datorita protectiei sistemul electric/electronic care inchide fortat anumiti consumatori in sensul protejarii bateriei care are un nivel scazut.
     
  13. bubuftb

    bubuftb 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi a6 2.0tdi 2005
    Asta am inteles,dar care ar fii motivul pentru care a aparut acesta eroare si care ar fii rezolvarea?
     
  14. AndyG

    AndyG 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI
    O posibila cauza ar fi bateria. A fost schimbata vreodata? Anul/luna de fabricatie sunt stantate pe capul bornei de minus (parca).
    O alta cauza ar fi ca periile alternatorului sunt uzate sau poate ca ai un consumator "ascuns".
    Stiu ca daca bateria e slaba anumite calculatoare ale masinii nu pot intra in "adormire" si de aici un consum in plus.
     
  15. ionutt 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 2.7 multitronic 2009
    salut am si eu prblema cu bateria am avut pe masina varta de 110 si acum am pus bosch silver de 110 am codato dar dimineata tot o gasesc descarcata am fost la reprezentanta si au spus ca trebuie baterie de la ei originala ma puteti ajuta nu am absolut nici un consumator am bifat si tku activ in meniul ascuns am crezut ca e de acolo
     
  16. ionutt 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 2.7 multitronic 2009
    salut am si eu prblema cu bateria am avut pe masina varta de 110 si acum am pus bosch silver de 110 am codato dar dimineata tot o gasesc descarcata am fost la reprezentanta si au spus ca trebuie baterie de la ei nu am nici un consumator
     
    Ultima editare: 9 Noi 2010
  17. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Daca ai vag-com la dispozitie, suna-ma si te ajut. 0744624098 cristi
     
    mariano apreciază asta.
  18. MOSU S-LINE

    MOSU S-LINE 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2009
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A6 S-LINE
    Daca bateria se descarca prima miscare care trebuie facuta este ca cu un aparat de masura sa se masoare intre borna de plus si baterie cati amperi consuma cand masina este inchisa,adica se scoate borna de plus de pe baterie si cu un aparata de masura se masoara cati amperi consuma stand by,daca consuma mai mult de 1 A este o problema ,dupa ce se inchide masina din telecomanda in maxim 5 minute trebuie sa se stinga becul de avarie din butonul de avarie,de regula cand bateria se consuma pana dimineata motivul este ca ramane un consumator care nu intra sleep mode,asta din diferite cauze.
     
  19. Scorpiono

    Scorpiono 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 2008, S-Line
    Iti da in bord low battery ? sau cum?
     
  20. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Salut Cristi!
    Treaba asta cu codatul bateriei ca altfel nu incarca bine e valabila numai la C6-le voastre sau si la tomberonul meu de C5 ?
    Trebuie sa codez si eu bateria?
     
    Schatten05 apreciază asta.

Distribuie pagina asta