1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nimic, las-o asa. Nu e noua sa ai incarcarea specificata in ELSA.
    Probleme iti faci cand ai incarcarea sub 13.5 si sesizezi vreunul din cabluri ca se incalzeste excesiv. Cu toate ca in alt post ziceai ca ai incarcare la alternator 14.2-14.4 si la baterie 14-14.1. Ceea ce mi se pare foarte ok.
    Eroarea ce o aveai ai rezolvat-o ?
     
  2. nae77

    nae77 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2013
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A6 C6 2006 2.0 TDI-BRE
    Da, eroarea am rezolvat-o. Am cumparat un releu, nu era original Valeo si aveam incarcare 14.2 - 14.4 dupa care am cumparat alt releu Valeo si am incarcarea care am precizat-o mai sus. Problema mea este ca la o perioada de timp, cam 1 luna sau 4-5 luni imi mananca bateria, raman cu 10 la suta. O incarc, merg ce merg si raman iar fara baterie. De incalzit nu se incalzeste nici un cablu, nici o borna de la motor.
     
    VIOREL apreciază asta.
  3. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Am si eu un detector de radar, care are o optiune de tester de curent la baterie. Cu motorul oprit imi arata 12.2 - 12.6 V, cu motorul pornit 14.3 - 14.4 V. Intodeauna.
     
    adamitza2005 apreciază asta.
  4. VIOREL 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2015
    Locație:
    CONSTANTA
    Masina:
    AUDI A6 3.0 QUATRO 2006 cod motor BMK
    Am inteles multumesc mult ,sigur vor schimba tot alternatorul "priceputii"astia
     
  5. sporea 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2015
    Locație:
    Mehedinti
    Masina:
    Audi A6 4F- 2.0 TDI ( BLB ) 140 CP, 2005
    Buna ziua! Am si eu o problema cu o baterie Bosch 110 Ah, bateria nu este codata. Problema este urmatoarea: Bateria se descarca "pe pofte" pana la 5% dupa ce masina staioneaza doua zile, o pornesc merg cu ea o ora pana este 100% incarcata, o las o saptamana nepornita, o pornesc si bateria este incarcata, iar dupa o ora este iar descarcata. Tin sa mentionez ca bateria are un an si a stat si 3 saptamani fara sa fie pornita si era full iar altadata dupa ce am mers cu ea si a stationat doua ore mi-a aparut baterie descarcata. Multumesc!
     
  6. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    sporea salut,
    Masina ta este un 4F 2.0 TDI iar bateria de 110Ah nu prea se potriveste la tine. Ia-ti o baterie de 95 Ah si codeaza cum au spus colegii mai sus. Ai si codul specific pentru modelul tau de masina/motorizare pentru bateria de 95. Succes.
     
  7. sporea 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2015
    Locație:
    Mehedinti
    Masina:
    Audi A6 4F- 2.0 TDI ( BLB ) 140 CP, 2005
    Si crezi ca asta rezolva problema cu descarcarile astea aiurite ?
     
    ionutbld apreciază asta.
  8. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Pai daca voi nu faceti lucrurile cum scrie cartea, cum vreti voi sa functioneze normal masinile..
     
    Roger25 apreciază asta.
  9. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Pui niste intrebari putin stupide.In primul rand bateria se codeaza pe masina mai ales daca ai in portbagaj acel calc de management (citeste postarile colegilor) Iar 2 la mana,repet pt modelul tau de masina iti trebuie baterie de 95 Ah,nu 110,Ce ai tu pe masina acum este pe 3.0 tdi + alte motorizari.Sfatul meu si cred ca al si colegilor este sa te duci sa-ti cumperi o baterie de 95 Ah si sa o codezi corespunzator.Apoi poti sa verifici daca mai ai si alte probleme.
     
  10. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Salutare,
    Dupa multe incercari, codari de baterie, am citit topicul asta cap coada, am rezolvat problema cu bateria. Mai exact am curatat toate cablurile masa (-) si plus (+). Mie mi se-ncalzea groaznic borna + de sub capota, am curatat tot si inca se mai incalzea putin. Dupa ce am mai citit inca o data topicul asta am vazut ca un coleg a "finisat" putin cu un dorn legaturile de la borna respectiva, am facut si eu aceasta operatiune de "finisare" borna s-a racit instant iar sunetul motorului s-a schimbat, si-am scapat si de problema. N-am mai masurat incarcarea dar problema mea s-a rezolvat. Inainte daca seara o lasam cu 100% baterie dimineata veam 10% acum seara o las cu 100% si dimineata o gasesc tot la fel 100%. Mentionez ca bateria e noua. Sa nu se-nteleaga gresit nu din cauza ca imi fura pe undeva curent o gasesam dimineata la 10% si din cauza ca nu incarca suficient.
     
  11. sporea 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2015
    Locație:
    Mehedinti
    Masina:
    Audi A6 4F- 2.0 TDI ( BLB ) 140 CP, 2005
    Multumesc pentru sfaturi ionutbld !O sa incerc si varianta aceasta!
     
    ionutbld apreciază asta.
  12. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Pe C7 mi-am schimbat bateria într-un mod inedit. Am pregătit bateria cea nouă, am pus-o lângă mașină, am deconectat-o pe cea veche rapid, am pus-o pe cea nouă rapid. Totul a durat mai puțin de 30 de secunde și am făcut-o cu motorul pornit și nu i-am făcut nici un fel de codare. Merg de mai bine de o lună și nu am avut nici o problemă cu ea.
     
  13. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    cu motorul pornit ai deconectat bateria veche, si ai montat-o pe cea noua dupa? eu nici in gluma nu as face acest lucru.
     
    ionutbld și scooby88 apreciază asta.
  14. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    @Aurel G Da. Totul a durat cateva secunde. Masina nici nu a avut timp sa-si dea seama ce i s-a intamplat.
     
  15. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    In cateva secunde, nu se reseteaza nimic nici cu motorul oprit...Nu merita riscul sa-l tii pornit.
     
    Ultima editare: 3 Ian 2017
  16. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    La un cunoscut cu audi scotind + la baterie , s-a ars nustiu ce la alternator, la un alt prieten facand aceiasi operatiune la un opel ,s-a dus un modul care are legatura cu incarcarea bateriei. Asa ca eu nici in ruptul capului nu voi face asa ceva.
     
  17. cristi003 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 2005 BLB (140 hp)-103 kW
    Buna dimineata.Am cumparat o baterie noua,m-a lasat din pacate cea de pe masina.Imi spune cineva cum ajung la acel modul din portbagaj sa sterg eventualele erori sau ce mai este pe acolo din laptop ? Multumesc
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este scris in topicul asta cum sa folosesti VCDS-ul pentru a coda bateria si asa mai departe.
     
  19. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Cum e mai recomandat sa pui redresoru pentru incarcare, pe bornele din fata de la motor, sau pe bornele bateriei direct?
     
  20. Emy A 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2015
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6, 2.0l, 2014, manual,177cp
    Astazi am avut placuta surpriza: low battery. Am citit tot acest topic si am vazut ca pe a6 2010 2.0l au fost puse doar baterii de 95ah...in portbagaj supriza... baterie varta de 92ah (4f0915105E). E ok sa trec pe una de 95ah? cu codarea de rigoare apoi... Si eventual ce model de varta? Blue sau Silver?
     

Distribuie pagina asta