1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Sandulescu Gabriel, tu vezi o diferenta de amperaj atat de mare intre bateria originala si cea aftermarket, pentru ca ai comparat mere cu pere. Amperajul bateriei OE este masurat dupa norma DIN iar cea a bateriei AM dupa normele EN/SAE. In privinta achizitiei, as prefera bateria originala, prin prisma calitatii, care pentru mine primeaza.
     
    Aurel G apreciază asta.
  2. Lidia 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2016
    Locație:
    Anina
    Masina:
    Audi a6 2litri 4f 2005
    Pentru 100 ah Varta aveti un cod?
     
  3. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Lidia, in cazul masinii tale, ai de ales intre 95Ah si 110Ah..
     
    Corfar apreciază asta.
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Lidia Nu s-a pus niciodata baterie de 100 ah pe A6 C6, deci nu avem cod pentru asa ceva.
     
  5. vlad_82 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2014
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 2.0 TDI (BRE) 140 CP, 2007
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca masina a venit din fabrica cu baterie de 110 ah, tu de ce vrei sa pui una de 95 si AGM ?
     
  7. vlad_82 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2014
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 2.0 TDI (BRE) 140 CP, 2007
    Pana acum a avut baterie de 95 ah si am presupus ca e ok, fara sa verific decodarea. Mentionez ca 90% din timp fac drumuri scurte, urban, gen 3-4 km, si apoi masina sta si nici nu circul zilnic cu ea (posibil sa fie numai asta cauza descarcarii rapide a actualei baterii). Scuze, dar nu stiu ce inseamna AGM, dar daca e vorba de marca din link-urile puse, eu am pus 2 produse de la Varta.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bateriile AGM sunt folosite pe masinile cu Start&Stop, ma indoiesc amarnic ca tu ai asa ceva pe masina.

    Un motiv pentru descarcarea rapida a bateriei este si faptul ca masina ta din fabrica a avut baterie de 110 AH, codata. Daca a fost schimbata cu una de 95 si lasata codarea de 110, crezi ca este ok ?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vlad citeste, te rog eu, topicul asta integral ca ne tocim degetele pe tastatura aiurea si inutil. Multumesc foarte mult pentru intelegere.
     
  10. spanu110976 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2012
    Locație:
    Napoli
    Masina:
    audi a6 avant, 2.0 BRF-136CP (170CP) 2006
    Update baterie Rombat Premier 95ah, 900A la pornire:
    Astazi este a-50a zi de la schimbarea bateriei la saracie (audi). Pana in momentul actual nici cea mai mica problema. Porneste perfect dimineata. Temperaturile inca sunt destul de scazute dimineata.
    Verificat din nou cu vagul si conditiile bateriei sunt 100% , in conditiile in care se fac cam 2-3km pe zi cu masina cu 8-10porniri ale motorului.
    Bateria este codata cu urmatoarele coduri: PART NUMBER am introdus un cod de original, adica 4F0915105C, iar la SERIAL NUMBER am introdus codul 595 2350 090, cel gasit scris pe acumulatorul rombat.
    Ieri am cositorit cablurile de la borna de "+", cea care se afla in compartimentul motor. Se incalzea destul de tare. Dupa aceasta operatiune a crescut incarcarea cu 0,3V si bineinteles borna nu se mai incazeste. Partea de la borna care duce spre caroserie am gasit-o oxidata foarte tare.
     
    nae77 apreciază asta.
  11. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Salut colegi! Am schimbat bateria cu una varta 110ah am facut codare cu vcds dar nu reusesc sa intru in meniu-l ascuns mmi pentru a activa tku ma poate ajuta cineva?.cu un filmulet sau procedura exacta sa nu fac prostii multumesc!
     
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Cucu1 Pentru apasarea tastelor SETUP+CAR(Meniul verde) pasii sunt urmatorii:
    Select 07 - Control Head
    Select Adaptation 10
    Select Channel 08
    Select Read
    Enter new vale 1
    Select Test
    Select Save
    Select Done, Go Back
    Select Close the controller.

    Sau video
     
    Ultima editare: 3 Mar 2017
  13. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Multumesc Marian! Am intrat in 07 dar rezulta deja activa functia doar ca nu ma lasa sa intru.. banuiesc ca am facut bine car + setup simultan ?
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Mar 2017
  14. spanu110976 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2012
    Locație:
    Napoli
    Masina:
    audi a6 avant, 2.0 BRF-136CP (170CP) 2006
    Cucu1, nu inteleg, de ce vre sa activezi TKU? TKU, nu are nicio treaba cu bateria. La mine nu a fost si ne este bifat acel TKU.
     
  15. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Eu am citit tot capitolul acesta.. si am inteles ca daca se schimba bateria fara a nu te ajuta cu cabluri si cu alta baterie prin compartiment motor trebuie activat TKU ca nu intra MMI in slip mo..
     
  16. spanu110976 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2012
    Locație:
    Napoli
    Masina:
    audi a6 avant, 2.0 BRF-136CP (170CP) 2006
    Asa de curiozitate, te-ai interesat de la ce vine prescurtarea TKU? Sau mai bine zis, prescurtarea carui sistem de pe masina este?
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    spanu110976 Si de ce ne lasi in suspans, zi-ne tu.
     
  18. Bogdan1981

    Bogdan1981 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    severin
    Masina:
    AUDI A6 2000 DIESEL AN 2005
    Salutari.Inca nu am rezolvat problema cu bateria.Acum 2 sapt am schimbat-o si am luat Varta 95Ah.Codarea am facut-o cu codurile care le-am gasit in forum si a zis codare reusita.Dar dupa 2 zile de stat in parcare o gasesc cu 10%.Precizez ca incarcarea, alternatorul este ok.Dar cand mi-a schimbat bateria mai era un tub de plastic care cred ca venea de la BEM si mi-au zis in service ca era de la bateria originala.Acel tub in acest moment nu este conectat la baterie..are cumva legatura ca imi descarca bateria asa repede?daca da..cum trebuie pus?sau aveti ceva sfaturi?e careva din Tr.Severin sa ma poata ajuta?va multumesc anticipat.
     
  19. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    daca ai in vedere tubul negru in forma de spirala, ala descarca gazele formate in baterie.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact. Unele baterii aftermarket nu au orificiu pentru acel tub.
     

Distribuie pagina asta