1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. Bogdan1981

    Bogdan1981 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    severin
    Masina:
    AUDI A6 2000 DIESEL AN 2005
    Merci de raspuns. Aveam idee ca e un fel de scurgere si nu are legatura cu problema care o am eu cu bateria. Am tot citit pe forum si as vrea sa activez hidden menu si sa vad cum este TKU - activ sau nu. E posibil sa mi se descarce si din cauza asta ?
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Cred ca nu are de a face TKU cu descarcarea bateriei. La fel era si la mine(mai mult ca sigur in meniul verde este dezactivat), l-am activat, dar nu a fost nici o imbunatatire, bateria se descarca in continuare. Am inlocuit bateria cu una noua si originala, iar acum totul este in regula.
    Incerca sa activezi TKU, daca in cazul tau este o problema la MMI, ar trebuii sa ajute. Eventual faci mai multe verificari, probabil ai un consumator.
     
    Cucu1 apreciază asta.
  3. spanu110976 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2012
    Locație:
    Napoli
    Masina:
    audi a6 avant, 2.0 BRF-136CP (170CP) 2006
    TKU = Torque Kontrol Unit. Nu are nicio treaba cu descarcarea sau cu incarcarea bateriei!!!
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sa ma anunti si pe mine cand in engleza s-o scrie Kontrol si nu Control.

    Fals, fals ! Stiu pe ce forum ai vazut treaba asta dar nu e adevarat.

    Bine ca nu ai zis Transmission Kontrol Unit ca incepeam sa ma gandesc daca inginerii de la Audi nu cumva au pus optiunea de a dezactiva cutia automata din MMI. :))
     
  5. spanu110976 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2012
    Locație:
    Napoli
    Masina:
    audi a6 avant, 2.0 BRF-136CP (170CP) 2006
    Daca eu am gresit, explica tu ce inseamna TKU!!!
     
  6. Bogdan1981

    Bogdan1981 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    severin
    Masina:
    AUDI A6 2000 DIESEL AN 2005
    In week-end o sa ma duc la un electrician sa vad cum rezolv. Cu baterie originala nu stiu ce sa zic. Am inteles ca nu prea conteaza. Trebuie respectat amperajul bateriei cu care a venit si bineinteles codarea acesteia. Am facut acest lucru si degeaba, mi-au masurat instalatia, incarcarea, etc. - este OK. Nu prea inteleg ce ar putea sa fie ca in 2 zile sa termine o baterie Varta noua de 95 Ah asa repede. O sa vad ce o sa fac. E rau ca la noi in Drobeta nu prea avem mesteri. :) Oricum, va multumesc. Cu stima
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e nevoie sa te agiti, lasa "!!!!" deoparte.

    Pai nu stiu ce inseamna, tu certai in trecut un coleg, nu eu. Detineai si tu o informatie si aia eronata.

    Torque = Cuplu. Crezi ca poti activa dezactiva din MMI ceva legat de cuplu ?
    E clar ca TKU inseamna altceva si nu Torque Kontrol Unit.

    De ce nu ar insemna Transmission Kontrol Unit, Traction Kontrol Unit sau Trailer Kontrol Unit ?
     
  8. spanu110976 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2012
    Locație:
    Napoli
    Masina:
    audi a6 avant, 2.0 BRF-136CP (170CP) 2006
    Chiar nu ma agit deloc.
    Toata lumea este setata pe faptul ca descarcarea bateriei are lagatura cu acest TKU, ceea ce este total eronat.
     
  9. Bogdan1981

    Bogdan1981 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    severin
    Masina:
    AUDI A6 2000 DIESEL AN 2005
    TKU=ToleranzKettenUntersuchung = Tolerance Chains Analyze=Analiza lanțului de toleranță=care nu stiu la ce se refera:)).
    Ideea e ca asta inseamna TKU...Salutari.Acum sa revenim la problema mea...ma ajuta cineva sau nu?e cineva din turnu severin?va salut.
     
  10. A6...A3

    A6...A3 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2017
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    A6 . 2.0 2005 A3. 2.0 2005
    Salutare
    Am și eu o mica problema. Am un A6 din 2005 motor 2.0 140 cp. De vreo doua zile masina, dimineață ,nu mai are curent în baterie. Baterie schimbata cu aprox 2 luni în urma . I-am dat curent pana a ajuns la 90% încărcare , dar a doua zi dimineață bateria avea doar 10%. Cunoaște cineva care ar putea fi problema. Multumesc
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca o sa citesti acest topic sigur o sa-ti dai seamam ce trebuie sa faci ca sa afli ce iti descarca bateria. Spor la lectura.
     
  12. A6...A3

    A6...A3 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2017
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    A6 . 2.0 2005 A3. 2.0 2005
    Mersi mult. Dar treaba cu bateria schimbata nu se aplica în cazul asta ,cea cu un releu montat la panoul de sigurante pentru MMI nu se aplica ,alternatorul este funcțional. Restul informatiilor probabil le-am scăpat și de aceea am cerut ajutor.te rog da un copy apoi paste la ceva ce crezi ca m-ar putea ajuta.
     
  13. Bogdan1981

    Bogdan1981 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    severin
    Masina:
    AUDI A6 2000 DIESEL AN 2005
    Salutari.Se pare ca am gasit problema la consumul meu de baterie.Mi-au zis baietii ca este de la amplificatorul audio de sunet.Ma poate ajuta cineva cu unul?
     
  14. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Bogdan1981 - Eu cred ca baietii la care ai fost tu,au service in spatele blocului.Du-te la un service calumea.sau un electrician care stie despre modelul tau de masina,si afla exact ce se intampla.Sau dai la primul post si citeste pana la ultimul inclusiv, de 2 ori, ca sa fii sigur ca nu ai pierdut nimic.
     
    blaga alexandru apreciază asta.
  15. Bogdan1981

    Bogdan1981 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    severin
    Masina:
    AUDI A6 2000 DIESEL AN 2005
    ionutbld - este parerea ta...la mine asa a fost.dupa 3 zile de stat in parcare imi arata bateria 100%.amplificatorul era de vina
     
    benkekrisztian apreciază asta.
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este deja cunoscuta problema amplificatorului care consuma bateria.
     
  17. Bogdan1981

    Bogdan1981 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    severin
    Masina:
    AUDI A6 2000 DIESEL AN 2005
    Ieri am desfacut amplificatorul sa vad daca se poate repara. Daca nu, o sa iau altul.
     
  18. sososm 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2016
    Locație:
    satu mare
    Masina:
    Audi A6 C6 4F2 2.0TDI BLB
    Salut,
    Intrebare: Exista cumva cod pentru rotorul alternatorului (eventual cine are cont pe partslink24), ca in ETKA nu apare doar ca ansamblu, electricianul meu a pus rotor nou cica, da eu nu am idee daca se poate comanda separat (alternator Valeo 180A, pentru Audi A6 2006 2.0 TDI 140 cai, berlina).
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Rotor sau colector ? Ambele se gasesc separat, Valeo. Din pacate nu au cod OE Audi, va trebui sa cauti compatibilitate Valeo pe internet.
     
  20. CatalinMorcan

    CatalinMorcan 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 ,2.0 tdi 125kw CAHA, an 2010
    Salut,
    Am si eu o problema cu diferenta de tensiune de la alternator la baterie. Am citit topicul integral si am masurat cum spunea-ti:
    -masurat la bateria 13.35V ,
    -masurat la bornele de sub capota 13.39V
    -masurat la alternator (pe borna de plus si pe carcasa alternatorului) 14.7V (fara clima, faruri pornite)

    Ca hinturi in gasirea cablului cu probleme am mai facut ceva masurari aditionale ca sa zic asa :
    -am masurat de pe plusul bornei de sub capota si cu minus de pe motor si la fel 14.7V. tiind sa cred ca poate fi cablul de minus

    Am diagramele (ceva e mai jos) dar nu stiu cu ce ar trebui sa incep.. poate ma ajutati cu ceva sfaturi pt a incepe verificarea cablurilor...

    Multumesc.

    upload_2017-4-25_11-31-25.png
     

Distribuie pagina asta