1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. claudiu80 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A6, 2.0, 2008
    Buna ziua,
    am cumpărat un Audi A6, 2.0, 2008 de la un dealer opel.
    Pana sa plec cu mașina, acesta a înlocuit bateria cu una noua. Când a pornit-o, ecranul MMI nu s-a mai aprins (cel cu navigatia, audio, etc).
    Cei de unde am cumpărat mașina au tot încercat tot felul de teste și in final au zis sa merg la un dealer audi pe cheltuiala lor.
    In rest, mașina merge perfect,nu da erori sau martori aprinși in bord.
    Problema e ca dealerul audi e liber tocmai joia viitoare.
    Știe cineva care ar fi cauza? Ce as putea face?
    Va mulțumesc in avans.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stie nimeni. Pot fi zeci de cauze. Bateria se cumpara cu cod BEM daca ai BEM pe masina si trebuie codata. Mergi la reprezentanta asa cum ti-au spus sau faci diagnoza cu un VCDS original la un profesionist. Citeste topicul asta integral.
     
  3. claudiu80 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A6, 2.0, 2008
    Da, așa e cel mai bine. Credeam ca a mai întâlnit cineva o situație similară. Mulțumesc
     
  4. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Salutare! Am ajuns in acest punct cu cititul forumului si am cautat pe goolgle sa vad daca bateriile Varta de 100 Ah au cod si da, au si ele cod si am inteles ca se pot coda.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu s-a pus niciodata baterie de 100 Ah pe A6 C6.
     
  6. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Am inteles ca echiparea originala nu a fost de 100Ah - dar in cazul in care fostul proprietar a luat din nestiinta, caci sincer chiar nu se pricepea iar masina o folosea ocazional, gandindu-se ca n-ar fi o drama foarte mare daca cumpara de 100Ah, deci daca acum din nefericire pe masina este o baterie de 100Ah Varta ce se poate face? Am vazut ca ar fi niste coduri prin topic. S-ar putea face ceva? Multumesc!
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, o schimbi cu una adecvata masinii tale.
     
    mare_hotz și mariano apreciază asta.
  8. Audi a6 c6 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2017
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    audi a6 c6 , 1986cc 2007
    Buna. Sunt posesorul unui audi a6 c6 . Am citit tot topicul si as fi interesat ce baterie a fost pe masina din fabrica ,momentan am baterie de 80 A
    Serie de sasiu. Wauzzz4f76n077005
    Multumesc
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Din fabrica masina ta a plecat cu baterie de 95 AH.
     
  10. Audi a6 c6 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2017
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    audi a6 c6 , 1986cc 2007
    Multumesc
     
  11. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    ieri am incercat sa pornesc masina. Surpriza! cateva tic-tic-tic ca de cuplaj releu si atat! Zgomotul specific ca si cand ar fi incercat sa arunce bendixul pinionul pe coroana.....Bateria lesinata. Dupa ce am stins din buton MMI-ul la urmatoarea incercare nu a mai vrut sa se aprinda. Aveam multimetr-ul la mine - am masurat bateria la borne 12,2 V. Curent ca curent, dar mai mult ca sigur ca nu aveam amperajul necesar pornirii. Mi-a semnalizat in bord ESP-ul si frana de mana, am luat contactul am asteptat 5 minute - am pus din nou contactul, frana si-a revenit, ESP-ul nu.
    Surpriza a venit cand am dat capacul bateriei jos: bateria este Varta Silver de 110 Ah- baterie clasica de uz comercial - de parca masinile astea ar fi "spaceship"- nu vehicule comerciale......ma rog.
    Intrebarea este: exista vreo pereche de coduri specifice care sa le folosesc prin intermediul programului interfetei VAG pentru a imperechea aceasta baterie cu modulul electronic de control al managementului bateriei?
    Langa baterie, am gasit o cutie care mai mult ca sigur contine acesta unitate de management, dar.....pe panoul spate mai este o cutiuta mica din care pleaca borna de minus a bateriei.
    Din cate am inteles exista un singur modul electronic de management al bateriei, celalalt ce poate fi? Nu am avut telefonul la mine sa fac poza.....din pacate
    Daca masina tot este in stationare la loc sigur, m-am ambitionat si am dat bateria jos de pe masina, am bagat-o in masina de serviciu si am adus-o acasa. Acum, este pe redresor. O las sa se incarce full si maine sau poimaine functie de timp sau program o urc pe masina. Nu aveam la mine cabluri de pornire, si chiar de a-si fi reusit sa iau curent de la cineva tot nu a-si fi facut mare branza, caci trebuia sa merg ceva, ceva ca sa reuseasca alternatorul sa o incarce cat de cat.
    Acum vreo trei zile cand am verificat starea bateriei pe ecranul MMI-ului, arata 100% - dar dupa cum bine am inteles asta este o goga, neimperecheata cu masina veridicitatea acestui anunt de pe ecranul MMI-ului este indoielnica....
    Deci ? Coduri, solutii? Bateria aceasta nu are mai mult de 6 luni de zile, ce fac cu ea?
     
    CiprianArmwrestling apreciază asta.
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ca ai sau nu bateria originala, daca ai un consumator, ti-o descarca oricum. Trebuie sa descoperi intai acel consumator, verifici cabluri si incarcarea, si pe urma te iei de baterie. Am avut batetie Fiamm, mergea bine pana cand cineva o descarca. Am crezut ca este terminata... am luat Varta originala, din reprezentanta, si dupa cateva zile se comporta ca si cea veche. Imperechiata, codata, aceleasi rezultate. Consumul este principalul vinovat.

    Eu cred ca unitatea de management este doar o vrajeala de marketing, sa mai faca un ban dupa.
     
  13. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Am luat la recitit topicul. Mi-am notat câteva coduri pentru activarea bateriei mele Varta Dinamic de 110Ah.
    Voi incerca așa:
    4F0 915 105 Cu
    250 2160 104
    sau
    8K0 915 105 F
    300 610 A0KT
    Incerc sa merg undeva la cineva cu tester sa introduc aceste coduri și vom vedea.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt vechi codurile alea.
    Vezi ca e unul cu DL la sfarsit, ala e cel mai recent.
     
    mariano apreciază asta.
  15. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    mariano, am atasat o poza cu codurile de pe bateria mea, pe care le poti folosi fara probleme.
     
    mariano apreciază asta.
  16. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Am imperecheat bateria cu acel cod cu DL la sfarsit. Toate bune si frumoase. Dar am observat ca in continuare daca ascult 10 minute muzica fara motor pornit sau trebaluiesc prin porbagaj in 3-4 zile raman fara baterie. Tocmai ce am patit-o....Am schimbat becurile la proiectoare cu altele noi tot H7 dar nightvision de la Philips si cand sa o pornesc....ciuciu - 10% battery level.
    Ce ma intriga cel mai mult este faptul ca desi verific de fiecare data acel nivel al bateriei, am impresia ca nu arata in timp real starea bateriei. Ieri, de exemplu dupa ce am pornit-o si am stat la ralanti cam 10 minute, timp in care a mers si cd-ul si a stat si cu usa de la sofer si porbagajul deschis - inainte sa o opresc am verificat nivelul bateriei si imi arata 100%.
    Astazi am schimbat cele doua becuri la proiectoare, am aprins faza mica si proiectoarele 2 minute sa vad cum lumineaza cu becurile acestea noi, dupa 2 minute proiectoarele s-au stins singure....atunci mi-am dat seama ca BEM a inceput sa elimine consumatorii, m-am suit in masina si am incercat sa o pornesc si degeaba......10 % nivelul bateriei.
    Cand incui masina se stinge afisajul bordului - in 5 minute se stinge si lumina butonului de avarii.
    Pe MMI am dezactivat folow me home, day light a ramas doar intervalul acela de 30 secunde cand deschid masina si se aprind proiectoarele si stopurile.
    Bateria, cred ca are un an jumate vechime - probabil o voi duce la o testare intr-un atelier de acumulatoare, dar meseriasii de acolo mi-au cerut sa vin cu bateria la tejghea. Bateria este Varta Silver de 110 Ah - are dopuri, ceea ce ma duce cu gandul ca la o adica ar putea fi golita si reancarcata cu acid, poate si-o reveni cumva. Acum nu sunt carcaotas, dar si sa dam 550 lei la un an jumatate parca nu este asa de distractiv. Pe cealalta masina un Opel Vectra 2.0 TDI bateria de 75 Ah ma tine in medie 4 ani, nu mai mult - la mers zilnic.....asta la mers de promenada nici macar 2 ani?
     
  17. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Salutare grup! Pentru ca ne pregatim sa plecam in concediu, mi-am luat o masura de siguranta vis-a vis de bateria aceasta inselatoare. Am cumparat un mini acumulator de 12V 10 Ah pe care il voi folosi ca backup in caz de descarcare totala sau intr-atat incat sa nu imi porneasca. Voi lasa cuplat acest mic acumulator la cuplele de curent de la motor, atat timp cat voi pune pe redresor acumulatorul mare. Poate parea hilar, dar acum inainte de concediu - a fost cea mai economica solutie. Daca o fi si o fi, in iarna voi cumpara un alt acumulator.
     
  18. alex hartau

    alex hartau 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2015
    Locație:
    arad
    Masina:
    Audi A6 2.7 2006
    Salut
    Am avut probleme cu bateria care ma lasa dupa aprox 15 minute de utilizat radio sau orice lumina.
    1.In fata, borna de + era calda si am un surub prin ea ca sa faca contact mai bine si acuma nu se mai incalzeste
    2.Alternatorul baga 13.5 in fata si 13.4 in spate asa ca am curatat toate cablurile + ca am dus alternatorul la reparat. Acum baga 14.3 in fata si 14,2 in spate.
    3.Bateria este varta silver de 110 , este codata ok si este 92% buna.
    4. Consumatori nu am , e verificat la electrician + ca beculetul de avarii se stinge dupa circa 9 minute
    Aseara am stat cu muzica pornita 45 de minute (tot fiind original pe ea) , fara contact pus si n-am mai putut porni.
    Am nevoie de un sfat ca nu-mi place situatia si nu consider normal ce se intampla.
    ce se mai poate verifica ?
     
  19. Eddysson 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2017
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    Audi A6 2.7 diesel 2006
    Salutare. Ma poate ajuta cineva de prin Gorj sau județele vecine cu o codare a bateriei? Dețin un a6 2006 2.7
    Un număr de telefon pe privat dacă se poate. Mulțumesc
     
  20. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Alex hartau, personal m-am convins ca aceasta mașina este echipata cu sisteme si dispozitive care consuma curent la greu. Sistemul de sonorizare de exemplu este unul din cele care consuma. Nu atât unitatea de citire cat sistemul de amplificare. Apoi toate fitele cu luminile alea de follow me sau buy, buy de fapt fițe care consuma si ele. Una peste alta, tipul acesta de mașină nu este genul acela de te duci cu ea la grătar si lasi ușile deschise ca dirlidirli-da să-ti gâdile urechile. Clar a fost proiectată sa asculti muzica atât timp cât esti in masina ai folosesti mașina. Iar cat despre auxiliarele gen becuri, faruri, plafonieră porbagaj iei ce ai nevoie si o închizi. Nu stai cu ea cascata sau cu usile deschise cum am fost noi obisnuiti. Este construită pe principiul take and go.
     
    Aurel G apreciază asta.

Distribuie pagina asta