1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Of, Of, Of, era sa-ti spun ca iti trebuie una cu manivela. Pe bune, chiar nu cititi ? Poti cumpara orice marca de traditie si conform specificatiilor care le ai pe masina adica daca ai sau nu ai modul BEM pe masina. Citeste topicul asta integral pentru ca ai toate explicatiile necesare.
     
  2. pamfilie2006

    pamfilie2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2014
    Locație:
    Sărmașu
    Masina:
    A6 C7 2015 S-Line 2.0 TDI ULTRA CNHA
    Mai nou am o problema cu bateria . Se descarca la cateva zile iar la stare baterie in grupul 6 casuta 3 ,chiar daca am incarcat bateria cu redresorul, imi arata stare baterie 40%. Am salvat erorile de pe modul si le incarc aici. Daca aveti idee ce ar putea avea m-as bucura sa ma puteti ajuta. Apropo , bateria am cumparat-o acum un an am codat-o corespunzator si este Moll 110 A
     
  3. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Eu a-și suspecta bateria. Are cumva dopuri? La mine de exemplu bateria Varta Silver 110 Au ( așa am luat mașina) - are dopuri sub abtipildul cu marca bateriei. Am tăiat abtipildul in jurul fiecărui dop cu un vârf de cutter, am băgat o moneda de 10 bani și am deșurubat dopurile. Lichidul, acoperea electrozii interni, plăcile dar densitatea acestuia îmi arata că bateria este încărcată la capacitate de 50%. Am mai completat puțin cu apa distilata și am pus-o pe redresor 14 ore. Redresor luat de la Lidl pe funcția de iarna. Am montat bateria pe mașină și a plecat la primul sfert de cheie. Măsurat tensiunea la borne pe liber 12,42 iar încărcarea fara nici un consumator 14,05- 14,03 V
    Pornind ventilatorul, luminile și proiectoarele plus lumina din uși și plafoniera, tensiunea la încărcare a scăzut la 13, 58
    Revin: măsoară daca ai posibilitatea densitatea electrolitului sau schimba încărcătorul. Un fenomen des întâlnit este evaporarea sub nivelul permis a lichidului electrolitic prin evaporare sau fierbere in cazul supraîncărcării
     
    Ultima editare: 17 Noi 2017
  4. pamfilie2006

    pamfilie2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2014
    Locație:
    Sărmașu
    Masina:
    A6 C7 2015 S-Line 2.0 TDI ULTRA CNHA
    Acuma am fost la masina si am vazut ca sub abtibildul ala se vad niste dopuri. In zilele astea o sa tai si eu folia aia si o sa masor densitatea electrolitului sa vad cam care ar fi treaba. Oricum nu ma asteptam ca la un an de la cumparare sa imi creeze probleme. Chestia deranjanta ese ca desi bateria invarte demarorul chiar bine apare in bord avertizarea cu Battery Low. O sa va tin la curent cu situatia. Mersi Mariano de sugestie.
     
  5. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Acum m-am lămurit și cu bateriile astea, de fapt și cu uleiul și multe altele.....pentru Europa de Est, calitatea acestora lasă de dorit. Ulei Castrol făcut și îmbuteliat in Turcia asemănător doar ca eticheta cu cel de pe rafturile magazinelor din Munchen sau Bruxelles, baterii Varta low sau medium quality. Am văzut asta personal și la Bosch. Nu vreau sa politizez și să abat direcția forumului, dar din păcate calitatea produselor comercializate pe piața noastră este foarte slaba.
     
    pamfilie2006 apreciază asta.
  6. spanu110976 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2012
    Locație:
    Napoli
    Masina:
    audi a6 avant, 2.0 BRF-136CP (170CP) 2006
    Treaba cu calitatea produselor pentru europa de est se stie de mult timp. Nu mai este o noutate.
    Nu inteleg de ce nu cumparati acumulatori Rombat. Sunt niste acumulatori de foarte buna calitate..
     
    auditm și geko apreciază asta.
  7. geko 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2017
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6 Avant 4F,2.0TDI,2005,BRF/ 1968 CMC
    spanu110976 Ai mai avut probleme cu acumulatorul din ianuarie si pana acum ?
     
  8. spanu110976 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2012
    Locație:
    Napoli
    Masina:
    audi a6 avant, 2.0 BRF-136CP (170CP) 2006
    Pana acum nu am avut nicio problema. Imediat se face un an cu acumulatorul de la Rombat.
    Astept sa vina gerul, sa vedem cum se comporta. O sa va tin la curent cu comportamentul Rombat-ului.
     
  9. geko 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2017
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6 Avant 4F,2.0TDI,2005,BRF/ 1968 CMC
    Ok ,gerul vine curand ,astept vesti (oricum am o parere buna despre ROMBAT ).
     
  10. tbalt 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 C6 Avant, 2006, 2.4 BDW,
    Supratensiune de 17v - 2.4 v6 multitronic 2006

    Pe scurt problema mea e urmatoarea:
    Merg cu masina mai mult si se incalzeste ( de regula la a doua pornire la scurt timp dupa prima si totul e incalzit cum trebuie) si brusc se stinge bordul, se reseteaza ECU de la multitronic, servotronicul o ia razna si ramane blocat fie pe city fie pe mod autostrada etc... daca apas repede pedala de frana isi revine inapoi masina dar cutia e pe N, ba sunt sanse sa isi ia si eroare etc. Farurile functioneaza totusi!
    Totul porneste de la o supratensiune de 17 volti, si masina intra in modul de protectie.
    Am verificat tot sistemul electric, incarca corect alternatorul, nu sunt intreruperi pe fire, aveam un releu ars putin, a fost schimbat, niste conexiuni care erau putin largite etc pus totul la punct... tot face asa.

    Problema a aparut dupa ce a stat locului aproape jumatate de an iar apoi a fost pusa o baterie de cei de la reprezentanta audi, bosch de 85h noua (inainte am avut 95h cred ca si un agm de 100h). Inainte de treaba asta totul mergea ok. Urmeaza sa testez si daca e de la bateria noua punand-o pe cea veche inapoi. Teoretic cei de la bosch o dau ca find compatibila pentru motorul meu.

    Daca nu e nici bateria imi ramane ca alternativa doar alternatorul (cica modelul meu e doar pe original si e 3000 de lei, nu se gaseste refurbished de la producator, iar alternativele la 1000+ de lei cica e la ghici).

    Aveti vreo idee ce poate genera o supratensiune de 17 volti?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru inceput, schimba regulatorul de pe alternator.
    Masina are BEM ? O scanare ai facut ?
     
  12. tbalt 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 C6 Avant, 2006, 2.4 BDW,
    scanare s-a facut, da erori pe toate modulele afectate de supratensiune. ce mi-a spus mecanicul este ca am supratensiune de 17v si nu ii spune de unde vine exact. Tinand cont ca bateria e un stabilizator de supratensiune am 3 variante, sa fie un cablu aiurea (dar le-a verificat), sa fie bateria noua (intrerupta/defecta) sau alternatorul dus. Totul se manifesta dupa o perioada mai lunga de utilizare a masinii.
    Nu stiu exact cum sa verific daca are BEM sau nu. Ideea e ca de la cablul de masa de la baterie pe caroserie trece printr-un cutie neagra cu vreo 2 circuite care a si fost data jos si curatata, daca ala e BEM da, are. Sigur nu s-a facut codare pe bateria asta de 85h.

    Care regulator te referi? da un link la ce te referi anume si ce face acesta... am mai citit pe aici si vazusem ceva de un regulator dar nu am inteles exact care e treaba cu el, doar ca e bine sa pastrezi carcasa si sa schimbi ceva prin el. Ce anume nu stiu. Intreb inainte de a ma apuca sa schimb doar de dragul de a schimba piesele :).

    Daca aveti idei cu ce ar putea produce o asa supratensiune si ce as mai putea verifica inainte le astept cu interes.

    Mersi
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da capacul alternatorului jos si ai sa vezi regulatorul de tensiune. Banuiesc ca poti da si tu un search pe Google, nu trebuie sa fac eu asta in locul tau.
    P.S Face exact ceea ce ii sugereaza si denumirea.
     
  14. tbalt 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 C6 Avant, 2006, 2.4 BDW,
    Ma interesa denumirea completa a regulatorului ca sa stiu ce sa caut, oricum alternatorul e pe valeo si problema mare e ca am multitronic. Si am inteles ca nu se gaseste separat regulator de tensiune pentru alternatorul meu din cauza cutiei.
    Oricum printre simptomele noi am si variatie a tensiunii la pornire, farurile isi schimba in mod clar intensitatea si motorul desi acul sta drept, se simte ca ii variaza turatia si nu are putere.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Omule esti culmea. Da o cautare pe Google dupa "regulator alternator C6", e chiar ceva iesit din comun ?

    Ce treaba are cutia cu regulatorul alternatorului (care este in interiorul acestuia) ? Vezi ca Valeo sunt de 2 feluri, de 150A si 180A.
    Daca nu ma insel tu pe 2.4 ai de 150A si ai nevoie de regulator cod 059 903 803 G.
    Pentru orice alternator se gaseste regulator separat.
    Nu stiu la ce mecanic/electrician ai fost dar ar fi cazul sa il schimbi.
     
    NonoGe apreciază asta.
  16. Csabika1986

    Csabika1986 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2017
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 cod Bre,fara Dpf!
    Bună ziua,
    Am cumpărat un Audi A6 C6 2.0 tdi si am probleme de încărcare. La alternator am 14.3 V și este foarte cald șurubul + (plus) al alternatorului iar la bornele din fata am 13.9 V și la baterie 13.5 V. Am curățat șurubul de la alternator dar tot nu se încarcă. Va rog sa mă ajute cineva.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Intai citesti integral topicul asta si pe urma mai scrii pe forum. Problemele care le ai tu nu se rezolva, din pacate, pe forum ci la un bun electrician auto. Bafta.
     
    pamfilie2006 apreciază asta.
  18. mihaisms 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    audi a6 c6 2007 2.0 tdi
    Ma puteți ajuta cu un cod BEM pentru o baterie Exide 110 ah?
     
  19. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    mihaisms
    Da, te ajut eu cu un sfat,citeste tot topicul si sigur afli codul pt baterie 110. O seara buna
     
  20. mihaisms 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    audi a6 c6 2007 2.0 tdi
    Ok mulțumesc frumos..o seara buna și ție
     

Distribuie pagina asta