1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. andreycrys 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2011
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    audi a6, 2.7/2005
    salut
    am un audi a6 motor 2.7 din 2005. acum un an a inceput sa mi se descarce bateria peste noapte. am fost la reprezentanta mi s-a spus ca ar fi de vina calculatorul de baterie(cel care se afla in portbagaz), l-am scimbat, o vreme de cateva luni nu a mai facut nici o problema dupa care problema cu descarcatul bateriei a revenit. am cumparat baterie noua varta de 110. dar la intervale de timp diferite gasesc bateria descarcata diminata. pe tester nu arata nici o eroare. din articolele anteriaoare am citit faza cu tcu activ(l-am activat )
    dar nu s-a rezolvat nimic.
    ce ar putea fi?
    mersi mult
     
  2. mariusel86 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2008
    Locație:
    tg-jiu
    Masina:
    audi a6 2.0tdi 2005
    1. de dimineata cand am plecat(-16 grade) mi s a aprins becu la baterie pe galben a bipait odata....masina a pornit la prima cheie si nu s a fortat ... dupa am oprit si repornit dar totul ok fara atentinare de baterie(a stat 2-3 zile nepornita)... din cauza ca era f frig a facut asa sau ?

    2. bateria m am uitat e varta dar nu stiu mai multe deprea ea in caz ca va trebui :) ... masina e a6 2.0 tdi 2005 ... de cati Ah trebuie sa fie si ce recomandati ... pt 2.0 tdi ce cod de codare va trebui ? ms
    :blownose:
     
    G4eorge apreciază asta.
  3. mariusel86 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2008
    Locație:
    tg-jiu
    Masina:
    audi a6 2.0tdi 2005
    am vazut e de 95Ah ... mai e un cod cu 4F ..... acela e codul ce trebuie pus ? si am vazut ca langa borna de - , in lateral iese un mic cablu din baterie ... pt ce este acel cablu ? (pe MMI mi a aratat si azi dimineata si acum 100% la baterie..)
     
  4. space_frame

    space_frame 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Deva
    Masina:
    A8 2004 4.2 quattro 335 cp
    Salut,ceva noutati pentru rezolvaea problemei cu bateria?
    Ledul de la avarie imi ramane aprins non stop.Bateria e schimbata de cateva luni ,dar cand e frig nu mai porneste.
    Oare un update la modulul de baterie rezolva problema?
    Incarcarea e buna.
    VAS ul spune ca unele ecu nu se culca la timp...
    Ceva sugestii?Experiente?
    Se uita vecinii pe geam cum ii dau curent dimineata la a8....spectacol.
     
  5. D_D_U

    D_D_U 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Audi A6 4f 2.0 TDI 2006 CT-XX-DDU
    daca a pornit nu cred ca ai motive de ingrijorare . mie cand mi s-a dus bateria nu mai pornea . ca o idee , unii baieti au schimbat bateria tot cu o varta la fel ca bateria care o aveau pe masina si a mers fara codare , insa eu m-am dus la reprezentanta si m-a costat 1300 lei . o baterie normala de 95 ah varta e vreo 500 . acum daca vrei sa o schimbi faci cum vrei . sau la o adica si una normala varta si se poate coda si din vagcom daca cunosti pe cineva care sa aiba . succes
     
    M@R apreciază asta.
  6. mariusel86 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2008
    Locație:
    tg-jiu
    Masina:
    audi a6 2.0tdi 2005
    ms de raspuns... nu stii pt ce e cablul acela de pe lateral pe partea cu borna de (-) ?
     
  7. D_D_U

    D_D_U 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Audi A6 4f 2.0 TDI 2006 CT-XX-DDU
    mi se pare ca e un furtunas pentru scurgeri din baterie . nu e cablu sa ceva .
     
  8. mariusel86 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2008
    Locație:
    tg-jiu
    Masina:
    audi a6 2.0tdi 2005
    a..ok...ca ma uitam pe net la o Varta SD si parca nu avea asa ceva ...
     
  9. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    si eu am bateria noua ,si daca peste noapte e frig ,dimineata cand o pornesc imi da baterie descarcata. am si codat'o si degeaba .
    becul de avarii nu ramane aprins.
     
  10. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    Salut! dupa scanare am niste erori care cred tin de acelasi defect, insa nu stiu unde sa caut acel defect. Erorile sunt:

    Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
    Part No SW: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
    Component: ENERGIEMANAGER H11 0490
    Revision: 00000000 Serial number: 00000000085877
    Shop #: WSC 20346 133 80621

    Part No: 4F0 915 105 D
    Component: von VA0 1503220134
    Coding: 344630393135313035442056413031353033323230313334
    Shop #: WSC 20346 133 86805

    2 Faults Found
    02254 - Interface to Generator
    004 - No Signal/Communication
    Freeze Frame:

    02479 - Partial Consumer Shut-Off Active
    000 - -
    Freeze Frame:

    Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
    Part No SW: 4F0 910 401 J HW: 4F0 907 401 A
    Component: 3.0L V6TDI G000AG 0030
    Revision: --H01--- Serial number:
    Coding: 0011772
    Shop #: WSC 10199 599 75590

    2 Faults Found
    013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724): Electrical Malfunction
    P3348 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 3
    Time Indication: 0

    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Torque: 167.7 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Temperature: 64.8°C
    Duty Cycle: 80.9 %
    Voltage: 11.63 V
    Duty Cycle: 0.4 %

    053255 - Please check Fault Memory in Battery Monitoring Module
    U1007 - 001 - Upper Limit Exceeded
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01110001
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 1

    Am facut si cateva log. pe modulul de generator

    15:37:59 Group 001: Basic Functions
    14.30 V Generator Voltage (specified)
    14.10 V Battery Voltage (actual)
    29.0 % Dynamic-Field Signal
    0.00 s Load Response Time

    15:37:59 Group 002: Battery Tamperatures && Shut-Off Stages
    18.0°C Rail Temperature (actual)
    -1.5°C Battery Temperat. (valuation)
    twConsSwOff 1 Emergency Shut-Off
    StatCurStg 0 Static-Current Shut-Off Stage

    15:37:59 Group 004: Battery Status II
    7.7 A Current Value from Battery
    0.00 Static-Current Mean Value
    10008 Ah Total Energy Balance
    5200 Ah Total Energy Throuput
    5:38:49 Group 005: Last Standing Time && Last Driving Cycle I
    -0.01 Static-Current Mean Value
    -2.64 Total-Current Mean Value
    0.0 Duration last Standing Time
    0.20 Duration last Driving Cycle

    15:38:49 Group 006: Last Standing Time && Last Driving Cycle II
    0.0 Duration last Standing Time
    1.89 Energy Balance of last Drive
    70.0 % Battery State of Charge (SOC)
    N/A

    15:38:49 Group 010: Generator
    14.30 V Generator Voltage (specified)
    29.0 % Dynamic-Field Signal
    Not OK Generator Interface
    OK Generator
    Din cate ma pricep inteleg ca alternatorul nu-mi incarca suficient. Daca aveti vreo idee va multumesc
     
    Ultima editare: 28 Ian 2011
  11. space_frame

    space_frame 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Deva
    Masina:
    A8 2004 4.2 quattro 335 cp
    La mine raman aprinse ledurile de la butonul de esp,la cel ce deschide mmi si la fantele unde iese aeru ,de vreun an am problema asta si cand e f frig nu mai porneste.
    Am sigurante si in partea stanga si dreapta.Din stanga am scos siguranta 29 si ledurile care imi raman aprinse se sting,in rest totul merge perfect.
    Intrebarea mea este de la ce este siguranta 29?
    In carte apare fara descriere,o sa mai cauta in elsa.
    Daca are cineva idei astept.
    Merci
     
    Ionas Serban apreciază asta.
  12. icepec13

    icepec13 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2011
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A6 2.7 TDI 2005


    salut si eu am acceasi problema. am tot un audi A6 2.7 tdi 2005
    si la fel.... nu am mai pornit-o vreo 4 zile si dupa imi aparea pe bord batery level low...si nu i'am dat de cap
     
  13. drid

    drid Silver Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    incearca sa activezi din meniul ascuns ``AKU activ`` bifeazal.
     
  14. bencheacata

    bencheacata Silver Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi Q7 4L 3.0TDI quattro
    AKU activ sau TKU activ??? eu mai degraba as zice ca e TKU functia care trebuie bifata;)
     
  15. drid

    drid Silver Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    TKU nu mai stiu exact
     
  16. posesor_masina 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2008
    Locație:
    europa
    Masina:
    o masina masina
    si eu am avut la masina mea cand am fost in reprezentanta sa ii fac schimbul de consumabile o "actiune gratuita" si anume ceva la instalatia electrica,la unele masini dupa ce opreai motorul ventilatoarele de la radiator ramaneau cuplate si se invarteau pana descarcau bateria.mie unul nu mi s-a intamplat asta.cei care au patit problema cu descarcarea bateriei sa verifice si asta,sa asculte un pic sub capota dupa de opresc motorul,aaa si inca ceva ,asa mi-ai zis cei de la service ca problema asta ,chiar daca iti descarca bateria la scanare cu vag-ul nu se depista nicio eroare
     
    benkekrisztian apreciază asta.
  17. guguionut

    guguionut 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    1.Audi A6, 3.0 TDI quattro, 2005 2.Audi A6, 2.0 TDI 170HP, 2011
    Salut, am si eu 0 prblema cu bateria; Am pe masina Varta de 110A curent de pornire 850 originala AUDI.
    Problema mea a aparut sau mai bine spus mi-am dat seama de ea dupa o vizita la PBV2 pentru o actiune GRATUITA (privind protejarea descarcarii bateriei de catre un ventilator....) probabil ca cine a mai facut-o stie despre ce e vorba.
    In fine, dupa aceasta interventie am avut surpriza ca la o saptamana sa nu mai porneasca masina dupa 2 zile de stat in parcare.
    Dupa ce am reusit sa pornesc masina cu o baterie Caranda 100 A cu acelasi curent de pornire de 850 am facut schimbul cu bateria originala a masini care la primul drum s-a incarcat 100%.
    La cateva zile de la incident am avut din nou aceeasi problema si anume nu a mai pornit masina dupa alte 2-3 zile de stat in parcare, drept urmare am hotarat sa merg din nou la PBV2 pentru o verificare (ma gandeam ca am ceva consumatori care raman porniti dupa oprirea motorului!!!).
    In urma verificarii PBV2 mi-a spus ca am 2 probleme care tin de 2 calculatoare si anume: 1) Calculatorul de management baterie si 2) Calculatorul de recunoastere cheie(sau ceva de genul asta...).
    deasemenea PBV2 nu mi-a putut confirma ca descarcarea bateriei se produce din cauza celor 2 calculatoare defecte deoarece din cauza defectiunilor nu au putut continua testul pentru restul componentelor, alternator,......

    INTREBAREA mea este daca pot schimba aceste calculatoare cu unele second gasite pe forum-ul audi sau daca este neaparat nevoie sa le iau de la reprezentanta, deoarece am inteles ca aceste calculatoare sunt cu un fel de protectie pe ele si trebuiesc recodate la reprezentanta.

    PS: Multumesc colegului de forum "gicu" care a fost foarte amabil la intrebarile si sfaturile cerute la telefon privind problema mea.


    Va multumesc si va rog daca este cineva care se pricepe sa-mi spuna ce sa fac in continuare.

    Pentru o mai buna intelegere a defectiunilor atasez cele 2 erori aparute in urma testari la reprezentanta:


    05 – Drive authorization system
    4F0910852
    FBSAUDIC6 ELV H30
    Coding 3
    Dealer number 49557
    4F0905852B
    050
    0220

    4F0910131E
    FBSAUDIC6 EZS H43
    Dealer number 00000
    4F090131E
    ---
    0060

    4F0910220D
    FBSAUDIC6 IDG H35
    Dealer number 00000
    4F0837220D
    ---
    0020

    2 Event(s) detected

    00446 002
    Function restriction due to undervoltage
    Lower limit not achieved
    Sporadic

    Ambient requirements:

    Standard values:
    Date 15.03.11
    Time 08:34:02
    Mileage 0140835
    Priority 2
    Malfunction occurrence counter 4
    Unlearning counter/Driving cycle 253

    16347 014
    Control unit
    Defective


    61 – Energy management
    4F0910181E
    ENERGIEMANAGER H11
    Dealer number 00000
    4F0915181A
    000
    0490

    4F0915105D
    Von VA0 1402250093
    Coding long
    Dealer number 00000
    ------------
    ---

    5 Event(s) detected
    00003 014
    Control unit
    Defective

    Ambient requirements:

    Standard values:
    Date 23.12.10
    Time 21:54:51
    Mileage 0139773
    Priority 3
    Malfunction occurrence counter 5
    Unlearning counter/Driving cycle -


    02272 000 Note
    No-load current stage 1
    Sporadic
     
  18. guguionut

    guguionut 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    1.Audi A6, 3.0 TDI quattro, 2005 2.Audi A6, 2.0 TDI 170HP, 2011
    O problema similara am si eu dar la mine nu s-a rezolvat cu actiunea gratuita pentru Audi 2004-2006 facuta de PBV2.
    La o plimbare la reprezentanta am constatat ca aveam o problema cu 2 calculatoare si anume:
    1) Calculatorul de management baterie
    2) calculatorul de recunoastere cheie...... sau asa ceva.
    Pentru cine se pricepe mai mult decat mine atasez erorile:

    05 – Drive authorization system
    4F0910852
    FBSAUDIC6 ELV H30
    Coding 3
    Dealer number 49557
    4F0905852B
    050
    0220

    4F0910131E
    FBSAUDIC6 EZS H43
    Dealer number 00000
    4F090131E
    ---
    0060

    4F0910220D
    FBSAUDIC6 IDG H35
    Dealer number 00000
    4F0837220D
    ---
    0020

    2 Event(s) detected

    00446 002
    Function restriction due to undervoltage
    Lower limit not achieved
    Sporadic

    Ambient requirements:

    Standard values:
    Date 15.03.11
    Time 08:34:02
    Mileage 0140835
    Priority 2
    Malfunction occurrence counter 4
    Unlearning counter/Driving cycle 253

    16347 014
    Control unit
    Defective



    61 – Energy management
    4F0910181E
    ENERGIEMANAGER H11
    Dealer number 00000
    4F0915181A
    000
    0490

    4F0915105D
    Von VA0 1402250093
    Coding long
    Dealer number 00000
    ------------
    ---

    5 Event(s) detected
    00003 014
    Control unit
    Defective


    Ambient requirements:

    Standard values:
    Date 23.12.10
    Time 21:54:51
    Mileage 0139773
    Priority 3
    Malfunction occurrence counter 5
    Unlearning counter/Driving cycle -


    02272 000 Note
    No-load current stage 1
    Sporadic


    In prezent astept pentru ca nu stiu ce sa fac legat de cele 2 calculatoare, si anume daca le pot achizitiona si second sau numai noi de la reprezentanta deoarece am inteles ca au ceva protectie si trebuiesc codate la reprezentanta.

    Daca aveti ceva ideii sau sfaturi va astept cu drag:)

    multumesc anticipat
     
  19. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Poti sa le cumperi si second. Iar la reprezentanta dai o declaratie pe propria raspundere sau daca ai facura pe calculoatoarele second nu mai trebuie. Reprezentanta ii obligata sa iti scoata protectia.
     
  20. andrei91gl

    andrei91gl 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    2012 Audi A4 Allroad CAGB / 2011 Audi A7 3.0TFSI CGWB
    Salutare!
    Am un prieten cu un A6 2.0TDI 2006 cu probleme asemanatoare.Mai exact ii apar urmatoarele erori pe ABS/ESP si Battery Regulation.

    Adresa 03: ABS frâne Eticheta: ROJ\4F0-910-517.lbl
    Numar VAG SW: 4F0 910 517 K HW: 4F0 614 517 K
    Componenta comandata: ESP 8.0 front H03 0090
    Revizie: 00000000 Numar serial: 00000000000000
    Codare: 0004471
    Atelier: WSC 02327 785 00200

    1 cod a gasit
    18265 - Semnal incarcare de la modul motor: defect
    P1857 - 000 - - - intermitent
    împrejurari cod:
    Starea defectului: 00100000
    Priorit.defectului: 3
    Frecv. defectului: 24
    Resetare contor: 248
    rulaj: 91348 km
    Indicator de timp: 0
    Data: 2005.02.14
    timp: 08:25:27

    Adresa 61: Regulator baterii Eticheta: 4F0-910-181.lbl
    Numar VAG SW: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
    Componenta comandata: J0644 BEM H11 0540
    Revizie: 00000000 Numar serial: 00000000080271
    Atelier: WSC 98765 666 38059

    Numar VAG: 4F0 915 105 A
    Componenta comandata: von VA0 1411120183
    Codare: 344630393135313035412056413031343131313230313833
    Atelier: WSC 98765 666 38059

    2 coduri de defecte
    02254 - Conector pentru generator
    004 - Nu este semnal / nu cominica
    împrejurari cod:
    Starea defectului: 01100100
    Priorit.defectului: 4
    Frecv. defectului: 13
    Resetare contor: 204
    rulaj: 91341 km
    Indicator de timp: 0
    Data: 2005.02.14
    timp: 08:15:25

    02479 - Deconectare consumatori partiali: activa
    000 - -
    împrejurari cod:
    Starea defectului: 01100000
    Priorit.defectului: 7
    Frecv. defectului: 36
    rulaj: 91341 km
    Indicator de timp: 0
    Data: 2005.02.14
    timp: 08:15:50

    Masina porneste cam greu, dupa ce motorul invarte de 2 ori , iar pe vag-com arata ca ar mai avea 70% baterie.
    Problema este ca la el nu merge deloc radio-ul iar VAG-ul nu se conecteaza deloc pe modulul 56 Radio sau Media-Player.Afiseaza frecventa dar nu se aude nimic in difuzoare.La cd-uri problema este aceeasi.
    Este posibil sa nu functioneze radio din cauza erorilor bateriei?
    Multumesc anticipat!
     
    KaTzZu197 apreciază asta.

Distribuie pagina asta