1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. Body05

    Body05 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 Fsi 2006
    Buna seara!

    Am si eu o problema si va rog frumos, daca se poate, sa imi dati cateva sfaturi.
    Astazi ma intorceam de la serviciu si deodata se opreste motorul in mers, pe bord apare semnalul de baterie. Eram pe banda trei, pun avarii, repornesc motorul si parchez imediat.
    Intamplator era in spatele meu un prieten care a vazut. Am lasat masina asa, am fost acasa la el si am luat laptopul pentru diagnoza. Cand a facut diagnoza a dat o singura eroare la ABS ceva legat de voltaj, absolut nimic altceva.
    Am pornit masina si trepida la relanti, daca o turam, motorul mergea bine. Dupa ce am turat-o ceva timp s-a stabilizat si la relanti. Am mai facut testul odata si iese totul ok. Plecam si dupa 5 minute iar se opreste motorul, de data asta intru direct la primul service si le explic situatia. Au verificat bateria si concluzia a fost ca alternatorul este stricat. Bateria am schimbat-o anul asta, au spus ca e ok.
    Mi-au recomandat sa repar alternatorul, sa nu iau unul nou.
    Va rog frumos sa imi spuneti daca poate sa fie alta problema decat alternatorul.

    Va multumesc frumos!
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stie nimeni si degeaba intrebi. Poate fi orice problema legata de electrica.Pana si un fir care da la masa poata cauza ce patesti tu.
     
  3. Body05

    Body05 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 Fsi 2006
    Am inteles...in acest caz ramane sa repar alternatorul si mai vad dupa ce se intampla...Multumesc frumos!
     
  4. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Am citit azi o chestie pe forumul la rusi , si am dat de o chestie, nu stiu daca intr-adevar e asa ori nu , dar o las aici. Ei zic ca daca se pune o baterie after market cu aceliasi specificatii, cand se face codarea cu codul deja existent , e de ajuns de schimbat o cifra din numarul de serie, nu al codului OEM. In asa fel alternatorul va face incarcare ca pentru o baterie noua, dar daca se codeaza cu codul vechi va incarca ca pentru cea veche.
     
  5. unrealist

    unrealist 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 2.0 tdi CGLC
    Eu am avut aftermarket 5 ani, am incercat tot felul de coduri si am tras de ea si mergeam cu cablurile dupa mine ca daca lasam 2 minute o usa deschisa ramamneam fara baterie. Mi-am luat pana la urma originala VW/Audi si aceste problem au disparut. Luati-va originala chiar daca e mai scumpa, se merita ca nu o sa mai aveti probleme.
     
  6. tata11 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6 c6 4F 2l 2006 BRE
    Am avut unele probeme vezi postarile anterioare...am sters erorile și am schimbat bateria (am donat-o unui prieten cu benzinar ...e cam mare, dar pomana.....)am codat- o cu ce am gasit mai sus, acum se încarca cum trebuie, înainte cred ca nu a fost codată corespunzător.

    Trimis de pe al meu SM-G928F folosind Tapatalk
     
  7. spanu110976 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2012
    Locație:
    Napoli
    Masina:
    audi a6 avant, 2.0 BRF-136CP (170CP) 2006
    Astazi am schimbat preventiv releul de incarcare de la alternator. Un carbune era aproape terminat si celalalt nu mai avea mult nici ala.
    Incarcarea s-a imbunatatit cu 0,20V. Costul releului a fost de 150 ron. Marca MOBILETRON, Cod VR-V3796. Original pe Valeo costa 500ron.
     
  8. tuneru

    tuneru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2010
    Locație:
    Chiajna
    Masina:
    A6 3.0 TDI quattro 2010
    Saltutare,

    Ce se poate intampla daca debifez din lista modulelor Can modulul 61 Battery regul. ? am impresia ca acest modul consuma bateria uneori
     
  9. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Incearca si vei afla. E ca si cum ai defiba din lista can xenon range de exemplu.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu se intampla nimic, s-ar putea sa ramai cu eroare pe el.
     
    tuneru apreciază asta.
  11. Csabika1986

    Csabika1986 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2017
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 cod Bre,fara Dpf!
    Am masurat consumatorii cu un ampermetru in serie la baterie la inceput a fost 6 amperi si dupa un timp a scazut la 0.8 A mi se pare foarte mult sau nu?becul de avarie se stinge cam dupa un min.pierderea de tensiune am rezolvat cu un fir gros tras de la alternator la borna de pornire de sub capota acuma am incarcare 14.2 la alternator si la baterie 14 fata de 13.5 cat am avut este mai ok.am incercat si codarea baterie ca nu era cel de pe baterie dar la can gatway nu imi apare la adaptari nimic oare ce poate fi?
     
  12. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Csabika1986, codarea bateriei se face la 61-Battery Regul,
     
    lucaflo26 apreciază asta.
  13. Csabika1986

    Csabika1986 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2017
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 cod Bre,fara Dpf!
    Acolo am facut codarea dar dupa clipul de pe youtube arata ca se face si la can.
     
  14. Aly_87_ptm

    Aly_87_ptm 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2018
    Locație:
    Oslo, Norway
    Masina:
    Audi,a6,2.0 tdi
    Salut,
    La masina imi consuma bateria in mers. Cand sta pe loc se incarca, iar cand o opresc la fel, se consuma bateria. Cred ca am un scurt ceva sau poate e alta problema ? Nu porneste masina chiar daca are bateria buna, este ceva ce opreste pornirea. Am verificat electromotorul este bun , nu stiu care sa fie problema ? Multumesc frumos, astept niste pareri.
     
  15. hercheacatalin

    hercheacatalin 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2015
    Locație:
    Vrancea/Kuwait
    Masina:
    A6 C6 4F , BMK, 2006
    Pune un ampermetru in serie pe borna de minus si cu mașina oprită si toate sistemele off si deconecteaza si reconecteaza pe rand tot ce nu avea masina pe ea cand a parasit fabrica. Cand vei vedea ca valoare de pe ampermetru a scazut drastic sa stii ca acolo e problema. Consumul in stationare cu toate sitemele off , din ce imi aduc eu aminte trebuia sa fie maxim de 50 mA(0.05 A).Daca acest consum este mai mare de valoarea de 0.05A , deconecteaza rand pe rand sigurantele. Deconectezi una, citesti valoarea. Daca ramane la fel o reconectezi si treci la urmatoarea.Daca a scazut consumul, vezi de ce este responsabila siguranta si stii unde e problema. Daca ai un consum mare si dupa asta si nu ai reusit sa vezi din sigurante ce anume, atunci sfatul meu e sa o duci la un electrician priceput sa verifice alimentarile la module
     
    Aly_87_ptm apreciază asta.
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    aly citeste integral acest topic si data viitoare te rog sa nu mai deschizi topicuri noi, aiurea si inutil. Multumesc.
     
  17. spanu110976 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2012
    Locație:
    Napoli
    Masina:
    audi a6 avant, 2.0 BRF-136CP (170CP) 2006
    Foarte ok releul de incarcare de la Mobiletron. Curentul de incarcare este intre 14,20v si 14,41v.
    O sa revin curand si cu starea bateriei Rombat Premier, (f.f.f.multumit pana acum) care am montat-o pe masina acum aproape un an.
     
    Ultima editare: 5 Ian 2018
  18. tuneru

    tuneru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2010
    Locație:
    Chiajna
    Masina:
    A6 3.0 TDI quattro 2010
    Pe forum audizine scriau cativa ca problema cu descarcatul bateriei ar fi de la soft mmi si de la modulul bateriei ( Battery regulator).
    In prima faza spuneau ca ramane radio pornit, mai exact nu ii taie alimentarea dupa ce scoti cheia din contact.
    Se pot updata ambele componente ?
     
  19. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    @spanu110976 -Si ce vrei tu defapt sa spui ? Pune o poza si cu consumatorii porniti.De cat este alternatorul tau ? Degeaba ne spui cat ai dat pe releu incarcare daca nu prezicezi si ce alternator este compatibil cu acest releu pe care l-ai cumparat.Daca nu era bun releu-incarcare,iti aparea in bord ESP si Baterie.Deci dupa parerea mea e bun si releu vechi.
    PS : daca e asa cum spui,eu am avut un releu incarcare pe VALEO si l-am vandut,pt ca un electrician mi-a spus ca l-am cumparat degeaba dar asta nu are asa mare importanta.
    Atasez si eu 2 poze in care prima poza 14,12 V fara consumatori si a-2-a poza cu consumatori (xenon,faza-lunga,proiectoare,radio,clima pornita) 13,56 V

    @audi66 -spuneai intr-un post #1055 ca 13,6-13,7 e ok ? Eu stiam de 13,8 minim.Poti veni cu un comment te rog ?

    Multumesc
     
    Ultima editare: 9 Ian 2018
  20. spanu110976 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2012
    Locație:
    Napoli
    Masina:
    audi a6 avant, 2.0 BRF-136CP (170CP) 2006
    @ionutbld Nici nu ma deranjez sa-ti raspund.

    Update baterie Rombat Premier 95ah, 900A la pornire, montata acum 1 an.
    Pana in momentul actual nicio problema. Bateria este codata cu urmatoarele coduri: PART NUMBER am introdus un cod de original, adica 4F0915105C, iar la SERIAL NUMBER am introdus codul 595 2350 090.
     

Distribuie pagina asta