1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Nu te deranja.Vezi sa nu ramai fara tastatura.
    PS : mersi pt raspunsul tau de 2 lei,adica zero raspuns.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ionut, incarcarea ta este cam slaba.
    Am scris 13.6-13.7 deoarece sub aceste valori, cu toti consumatorii porniti ai motive de ingrijorare.
    Te-ai luat doar dupa MMI ? Masoara la bornele bateriei si la bornele din fata sau direct la alternator.
    Ideal este sa verifici toate cablurile, unde se incalzeste excesiv ai o problema de contact imperfect.
     
  3. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Salut.multumesc pt reply
    @audi66 am masurat si valorile sunt cam aceleasi cu cele MMI putin mai mari dar tot este o problema...plusul e fierbinte la borna la motor...
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai descoperit si problema. :)
    Eu as incepe prin a curata toate cablurile (alternator, electromotor, lonjeron) si a reface/intari imbinarea cablului la clipsul ce se prinde de caroserie (acolo creeaza toate probleme).
     
  5. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    @audi66 Am masurat acum cu un aparat masura.
    Am la borne in fata cu consumatori( clima, radio, faruri, etc) 13,65 iar in spate pe baterie 13,55
    Am facut si o recodare cu VCDS
    Am sters 000915105DK si am pus 4F0915105C dar nu vad nici o diferenta.
    O sa pun inapoi codul care era inainte.
     
  6. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Salut.Astazi am verificat alternatorul : 14,18-14,20 deci este bun.O sa urc masina pe elevator in curand si sa curat si cablurile de la electromotor,alternator si cele de pe caroserie,daca problema persista,cred ca ma risc la o baterie originala cu cod BEM.
     
  7. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Salut,revin cu un update.Schimbat cablurile (alternator-electromotor-cablul +/- din fata) -incarca la fel.in schimb borna + nu se mai infierbanta asa tare.
     
  8. NonoGe

    NonoGe 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2015
    Locație:
    Săcele
    Masina:
    Audi A4 avant, 2,0 TDI, 2018, DEUA -Ex. A6, 3,0 TDI, BMK / A4 2,0 TDI, CAGA
    Ionutbld daca borna + se incalzeste rezolva si problema aceasta... Pe forum un coleg a mentionat ca se rezolva prin 2-3 lovituri usoare cu un dorn pentru realizarea contactului mai bun. Dupa a constatat o ameliorare a incarcarii. Eu am testat si de la 13, 7 am obtinut 13,9 la bornele bateriei...
     
  9. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    @NonoGe -citeste te rog postul #575 (s-a facut si acest lucru) -lovituri in cablu,fel de fel de lucruri.Am schimbat si cablurile si exact la fel este situatia.
     
  10. spanu110976 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2012
    Locație:
    Napoli
    Masina:
    audi a6 avant, 2.0 BRF-136CP (170CP) 2006
    Cea mai sigura rezolvare cu borna + care se incalzeste, este cositorirea. Am facut aceasta operatiune la masina mea si a unui prieten. Am gasit cablurile oxidate inauntru in borna.
    Nu se mai incalzeste deloc, totul rece.
    Este ceva de munca dar nu mai are moarte.
     
    nae77 apreciază asta.
  11. necmihai 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    B6
    Am un A6 C6 din 2005. Am cumparat recent o baterie bosch de 100 si cu mufa de la la alternator conectata, bateria imi incarca corect insa daca o las conectata peste noapte bateria se descarca
    Am masurat cu aparatul diferentele de tensiune scotand fiecare siguranta in parte si am un consum 2 - 5 A, insa daca deconectez mufa de la alternator am consumul normal de 0.01. Si inca ceva: cu mufa scoasa bateria nu incarca corect.
    Ma puteti ajuta cu vreo informatie/sfat ?
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Doar sa citesti topicul asta integral. Trebuie sa descoperi consumatorul. De ce nu ai cumparat baterie originala sau macar una ce are cod BEM pe ea asta daca ai BEM pe masina ?
     
  13. Iordache aurel 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a 6 blb 2006
    Martor ESP aprins dupa lupte mari am reusit inlocuirea alternatorului cu altul second hand dar aceelasi cod ca cel de le masina . Bafta tuturor orice ar fi defect nu incercati decit cu originale chiar si sec hand .
     
    adamitza2005 apreciază asta.
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu v-am zis de 50 ori ca unele aftermarket-uri (chiar si cele Valeo) pot pune probleme de genul asta, dar vad ca voi tot insistati. :)
     
  15. CipriaNNN

    CipriaNNN 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2018
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi A6 C6 2005
  16. Maryo88

    Maryo88 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2014
    Locație:
    tulcea
    Masina:
    Audi A6 2.0 tdi BRE 2006
    Eu am pus prima varianta, acum 2 saptamani (fara sa o codez). Pana acum nu sunt semne ca ar fi ceva in neregula, am incarcat-o la redresor la inceput (au intrat 35 A ) si se mentine dupa 24-30 ore nepornita undeva la 12.6V, asta in conditiile in care fac drumuri scurte, maxim 10 km, cu 3-4 porniri.
    Pana acum sunt multumit, desi parca regret ca nu am plusat 100 lei pentru Silver Dynamic de 110A. Voi reveni peste ceva timp cu un update.
     
    CipriaNNN apreciază asta.
  17. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    @CipriaNNN daca vei citit integral acest topic dedicat,vei afla 100 % daca trebuie sa codezi sau nu bateria.Sfatul meu este sa cumperi baterie OEM care are cod BEM deoarece din poza postata de tine mai sus se vede cum ca ai calc in porbagaj.Spor la lecturat.
     
    Gaby_yyy și CipriaNNN apreciază asta.
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e obligatoriu sa puna baterie OE.

    Multi cumpara baterii cu amperaj diferit fata de ce au pe masina si/sau efectueaza codarea gresit (sau cu alte coduri decat cele de pe acest topic). De aici si toate problemele.
    Inca nu au inteles ca pe C6 au fost montate baterii cu un anumit amperaj, deci nu se poate monta si coda orice baterie cu orice amperaj.

    Am mai zis odata si ma repet. Pe C6 s-au montat baterii de 70/80/92/95/110 Ah.

    In concluzie, cumpara bateria o baterie Varta Silver Dynamic de 95 Ah si monteaz-o/codeaz-o linistit.

    La 95 Ah o codezi cu 000915105DK cu VAO 300910A1UQ.

    Probabil in codarea actuala ai 4F0 915 105 C.
     
    gizetoN, korosi, ianculets și alți 4 apreciază asta.
  19. CipriaNNN

    CipriaNNN 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2018
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi A6 C6 2005
    Mulțumesc pentru răspuns.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sper sa nu vada cei de la Mobexpert dar citez "Suntem cu totii diferiti. Din fericire", deci parerile sunt impartite. :)
     

Distribuie pagina asta