1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai citit nimic si te rog sa citesti acest topic integral. Multumesc. Da, e obligatoriu sa codezi bateria.
     
  2. Creta grigore

    Creta grigore 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2018
    Locație:
    Bistrits
    Masina:
    Audi a6 2.0 2005
    Buna seara oare ma poate ajuta si pe mine cineva sa imi spuna cu ce baterie a iesit masina din fabrica ?wauzzz4f25n030088...multumesc
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poftim.
     
    lucaflo26 apreciază asta.
  4. Creta grigore

    Creta grigore 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2018
    Locație:
    Bistrits
    Masina:
    Audi a6 2.0 2005
  5. Creta grigore

    Creta grigore 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2018
    Locație:
    Bistrits
    Masina:
    Audi a6 2.0 2005
    Eu mi.am comandat o varta silver 95 ah agm 850 a...vineri o sa o pun si o sa vad daca o sa mai am probleme
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Trebuie vazut si capacitate de incarcare a alternatorului pentru cei care montati baterie mai mare decat prevede producatorul.
     
  7. Creta grigore

    Creta grigore 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2018
    Locație:
    Bistrits
    Masina:
    Audi a6 2.0 2005
    A verificat-o un prieten de la un service si o zis ca se poate pune linistit dar nu mai mare de 100 Ah.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Toate sunt capabile sa incarce o baterie de 110 Ah.

    Sunt doar 2 brand-uri de 3 feluri pe C6, Valeo sau Bosch :
    -120 Ah (de obicei la motorizarile pe benzina)
    -140 Ah (cel mai des intalnit)
    -190 Ah (racire pe apa)
     
  9. Creta grigore

    Creta grigore 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2018
    Locație:
    Bistrits
    Masina:
    Audi a6 2.0 2005
    Da ai dreptate ..incarca...dar el mi.a recomandat sa imi iau intre 80-100....acuma eu am ales 95
     
  10. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Legat de alternatoare, exista 3 marci : Bosch (180A), Valeo (150A si 180A) si Hitachi (190A). Cel mai intalnit este cel de 180A.

    Creta grigore, ai alternator Valeo de 180A. Te rog sa ne spui daca ai reusit sa codezi BEM-ul pentru bateria AGM si daca da, care-i tensiunea livrata de catre alternator.
     
  11. Creta grigore

    Creta grigore 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2018
    Locație:
    Bistrits
    Masina:
    Audi a6 2.0 2005
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    :)) Eu am vrut sa filtrez in ETKA dupa seria mea de sasiu si am filtrat dupa un B6.

    Merge sa codezi baterie AGM de 95 Ah pe C6, testat de mine. 14.3 V

    P.S De fapt sunt 4 marci, exista si Delphi pe langa Hitachi la racire cu apa.

    Eu tuturor celor cu baterii de 95 Ah fara Start&Stop le-am recomandat Varta Blue Dynamic 95 Ah, costa 400 ron.
    Varta 95 Ah AGM este in jur de 600 ron.
     
  13. Creta grigore

    Creta grigore 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2018
    Locație:
    Bistrits
    Masina:
    Audi a6 2.0 2005
    Acum am apucat sa o comand. Mi-a recomandat-o un prieten ce are masina ca si a mea si o are de cativa ani si o zis ca ii foarte ok. Intradevar ii mai scumpa, dar eu chiar nu stiu care ii mai ok. Am avut Varta 74 Ah 750 A, un an jumate m-a tinut. Oare nu ii prea mare consumul in repaus ?

    received_1815188948554583.jpeg
     
  14. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Eu am reusit sa codez un AGM de 105 AH pe masina mea, insa tensiunea generata a ramas tot 14.3V, corect trebuind sa urce si pana aproape de 15V, in functie de necesitati.
     
  15. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Salut.Nu stiu voi,dar eu m-am saturat de "Low Battery" si am cumparat o baterie de 95 Ah Originala cu cod BEM.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asa ar trebui sa procedeze toti. Bravo.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cristi, toate problemele cu Low Battery sau alte nebunii dupa inlocuirea bateriei OE cu una aftermarket apar din cauza utilizatorilor :
    -folosesc fel si fel de codari gasite pe net
    -habar nu au sa utilizeze VCDS si totusi isi baga nasul peste tot
    -altereaza codarea schimband doar ultimul caracter
    -codeaza doar partial (e nevoie de ambele coduri introduse corect)

    Eu am schimbat peste 20 de baterii aftermarket pe A6/A8 codate corespunzator fara nici un fel de problema.
     
    marutz, lucaflo26, tata11 și încă o persoană apreciază asta.
  18. alex.ady

    alex.ady 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 4f 2.7 tdi V6 quattro
    Salutare
    Acum 2 zile am schimbat bateria cu una VARTA de 95 ah și 900 A. Nu am apucat sa o codez deoarece azi am plecat cu ea de dimineața totul ok când deodată mi s-a aprins bateria in bord cu mesajul Battery low și s-a oprit mașina in drum. Stie cineva cauza ?
    Un mecanic mi-a zis ca e alternatorul de vina si la asta m-am gândit și eu in prima faza dar mi s-a părut ciudat ca, avand bateria precedenta, nu am avut probleme decât ca era veche și făcea figuri la pornire dimineața. Era terminata pentru ca am verificat-o. Eu m-am gândit ca poate am luat-o prea puternica bateria și mi-a stricat alternatorul sau e din cauza ca nu am codat-o. Ma poate ajuta cineva cu o părere ?
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu te poate ajuta nimeni pentru ca pot fi zeci de cauze. Mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema. Unii din cei mentionati de mine ii gasesti in aria de prestari servicii. Citeste acest topic integral.
     
  20. alex.ady

    alex.ady 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 4f 2.7 tdi V6 quattro
    Am citit topicul dar nu pe tot, adevărat pentru ca este mult de citit și eu sunt membru nou. Merci mult si o zi frumoasa.
     

Distribuie pagina asta