1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa-ti timp si citeste topicul asta integral ca nici noi nu avem timp sa ne repetam cu explicatiile. Bafta.
     
  2. alex.ady

    alex.ady 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 4f 2.7 tdi V6 quattro
    Sigur o să-l citesc pe tot ...ms mult
     
  3. pamfilie2006

    pamfilie2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2014
    Locație:
    Sărmașu
    Masina:
    A6 C7 2015 S-Line 2.0 TDI ULTRA CNHA
    Si eu am aceeasi problema. Am un coleg care a cumparat zilele trecute un A6C6 din Germania fabricat in 2007 care inca are bateria originala pe el, bateria sta incarcata 80-90 % dar la el nu e problema cu NOT OK. La el scrie simplu OK. Am scanat grupurile de masura dar nu am gasit prea mari diferente.
     
  4. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Si la mine este tot OK.
     
  5. Bogda_n

    Bogda_n 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4F2C6 3.0 TDI (CDYA) 2010
    ma puteti ajuta cu o parere referitoare la starea bateriei? si / sau ce as putea sa mai verific ...
    problema vine din faptul ca dimineata sau dupa o stationare mai mare de 6 - 8 ore masina porneste greoi si becurile din bord "palpaie" pana porneste masina (problema o am inca din vara - nu est ecorelata cu temperatura actuala)

    valorile de mai jos sunt inregistrate dupa ce masina a mers aprox 40 - 50 minute

    image001.png

    bateria este varta originala 110Ah achizitionata dupa VIN-ul masinii din semnatura; produsa in W21 2016; este montata pe masina de aprox 1 an
    "drumurile scurte" dureaza cam 30 - 40 minute / drum; de cele mai multe ori in week-end-uri facem drumuri catre munte / sau similar ca si distanta / durata
    acum aprox o luna bateria am pus-o pe redresor cam 48 - 50 h
    alterantorul a fost verificat - functioneaza in parametrii;
    diferenta de tensiune dintre borna alternator si borna baterie este sub 0.1
    dupa aprox 3 - 4 minute nu mai am consumatori care raman porniti - multimetru inseriat cu borna bateriei

    multumesc
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce codare ai ? Chiar daca bateria are 1 an, are Aging 100%, deci BEM-ul se va comporta ca atare.
     
  7. Bogda_n

    Bogda_n 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4F2C6 3.0 TDI (CDYA) 2010
    VAO360614E0SU (corespunde cu cel de pe baterie)
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Celalalt cod, care incepe cu 000
     
  9. Bogda_n

    Bogda_n 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4F2C6 3.0 TDI (CDYA) 2010
    000915105DL
     
  10. Bogda_n

    Bogda_n 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4F2C6 3.0 TDI (CDYA) 2010
    @audi66 ai reusit ceva pe baza codurilor de mai sus?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Schimba codarea in 000915105DL VA0 39020550B5 si vezi daca schimba ceva.
     
  12. Bogda_n

    Bogda_n 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4F2C6 3.0 TDI (CDYA) 2010
    pe codarea de mai sus si dupa un drum de prox 200 km singurele modificari ar fi pe:
    group 18 / Power Supply (battery) - 13.600 V
    group 19 / State of charge (SOC) - 82%
    group 20 / Battery Capacity (actual / available) - 70Ah

    la repornire dupa stationare de aprox 6 ore, pare sa porneasca un pic mai bine

    este posibil sa fie o problema a codului original al bateriei? sau o problema cu BEM in modul in care citeste / se adapteaza la codul bateriei?
     
  13. csabi

    csabi 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2010
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2006 2.0 Tdi cod BRE Resoftat
    Ce se intampla daca bag codul de 110 ah pe bateria originala varta de 95?SOC este 70-80% si la battery aging 0A,charge 0A.la charge nu ar trebuie sa arate?
     
  14. Valival 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2018
    Locație:
    Galway
    Masina:
    A6, 2.0 tdi, 2006
    Salut,
    Cand am pornit masina s-a aprins martorul baterie in bord, dupa 10 minute s-a aprins ESP check manual si a ramas aprins iar dupa alte 10 minute am ajuns la service unde s-a constatat ca alternatorul este defect.
    Reconditionarea era mai scumpa decat altul SH asa ca au pus altul care incarca perfect dar am ramas cu Esp care se aprinde de fiecare data la 10 minute dupa pornire. Unde am schimbat alternatorul au spus ca am ECU defect fault 1865 iar la alt service mi-au spus sa pun alt alternator deoarece pe acesta nu-l citeste ECU si arata fault 02254. Am verificat mufa mica care intra in alternator pare ok. Este un singur fir ? Ce sa mai fac ce sa verific ?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu ai nici un ECU defect.
    Ramai cu ESP aprins deoarece regulatorul de pe alternatorul pus nu este la fel ca al tau care l-ai dat jos.
    Ia regulatorul de pe alternatorul vechi (daca sunt carbunii ok, daca nu inlocuieste-i) si pune-l pe alternatorul nou.
     
    Valival și spanu110976 apreciază asta.
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sa mergi la niste electricien capabili. Adica la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema. Ai fost la niste prosti dovada ca audii66 s-a prins imediat de problema care o ai.
    Alternatorul se cumpara in functie si identic cu ce ai avaut pe masina ca si cod.
     
    Valival apreciază asta.
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    S-a dus la niste "arzoi". Reconditionarea alternatorului costa pana in 100 lei piesele la care mai adaugi 100 lei manopera.
    Ai 2 rulmenti ce costa 50-60 lei impreuna, colectorul ce este 15 lei si carbunii regulatorului care sunt si ei 15-20 lei.
     
    Valival și spanu110976 apreciază asta.
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    El e in Anglia. :) Dar aia tot "arzoi" sunt :)
     
    Marin Luculescu și Valival apreciază asta.
  19. csabi

    csabi 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2010
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2006 2.0 Tdi cod BRE Resoftat
    Ma ajuta cineva si pe mine referitor la intrebare de mai sus?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cati ani are bateria ta ?
     

Distribuie pagina asta