1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. csabi

    csabi 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2010
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2006 2.0 Tdi cod BRE Resoftat
    4 ani si un pic:)
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si tu in loc sa inlocuiesti bateria, vrei sa schimbi codarea din 95 in 110 A ?
    Anii de glorie ai unei baterii sunt influentati de foarte multi factori, distante parcurse zilnic, starea alternatorului, incarcarea (care si ea este influentata de mai multi factori, etc.).
     
  3. csabi

    csabi 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2010
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2006 2.0 Tdi cod BRE Resoftat
    Am inteles. Am zis ca daca pe Dacia lui bunicu a tinut rombatul 6 ani atunci o baterie de marca premium ar mai trebui sa tina la fel sau mai mult.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu, nu mai tine atat. Eu la masina mea din profil (luata de noua) am schimbat 3 baterii in 10 ani pana acum. Asa ca fa bine si schimba bateria
     
  5. csabi

    csabi 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2010
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2006 2.0 Tdi cod BRE Resoftat
    Ce parere aveti de bateria macht? 5 ani garantie oare chiar asa o fi de buna?
     
  6. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salut. Din vara/toamna parca se ofera 5 ani garantie la Macht Silver, pana atunci aveau 36 luni garantie. Eu zic ca nu de prosti dau garantie atat.. banuiesc ca le-au testat inainte, sa le poata da atat. In plus ai aceasi marime la baterie insa un plus de curent la pornire, in comparatie cu una standard.
    Exemplu: 74 AH cu 630A la pornire sau 75 AH cu 750A la pornire. Eu la asta m-as uita in primul rand.
    E si mai scumpa Silver dar eu zic ca merita. Am vandut multe Macht 'clasice' (24 sau 36 luni garantie) si in jur de 20 Silver, foarte putine cazuri cand au venit inapoi.
    Oricum, anul trecut erau pe primul loc cu marja cea mai mica de baterii cazute, raportat la cate s-au vandut pe zona/tara.
    Eu Silver am in plan sa-mi iau cand va fi nevoie. Si nu ma intelege gresit ca le fac reclama, stiu ce vand si stiu ca-s bune. Nu am absolut nici un interes sa le fac reclama, ca doar nu iti vand eu bateria si nici nu-s platit de Macht sa-i 'lansez'. Toate cele bune!
     
    robyc1982 apreciază asta.
  7. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Eu cu Varta Silver Dynamic care am pus-o din noiembrie 2012 , merg si acum, mi-a facut iarna aceasta careva figuri cand era mai rece, dar acum ca s-au mai ridicat temperaturile porneste la sfert. Oricum inspre iarna viitoare o sa o schimb sa nu mai am surprize. Cred ca daca tine pana in toamna , si-a facut lucrul de 6 ani.
     
  8. spanu110976 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2012
    Locație:
    Napoli
    Masina:
    audi a6 avant, 2.0 BRF-136CP (170CP) 2006
    Cred ca la noi in tara, adevaratii electricieni auto ii numeri pe degete. Te duci la unul profesionist si iti cere 400ron sa-ti reconditoneze alternatorul. Te duci la unul in spatele blocului si iti ia 150ron si zice ca-ti face si ca-ti drege. TU, Roman si cu ariciul in buzunar, normal ca mergi la ala cu 150ron. Ulterior vi si plangi pe forum ca ti se aprind toate becurile in bord. Acesti oameni ar trebui lasati sa mearga asa cu masinile, vai steaua lor.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bateriile Macht de 95 Ah au 850 A la pornire.
    Bateriile OE de 95 Ah au 450 A la pornire.

    Deci nu cred ca va avantajeaza asa mult acei 850 A la pornire daca 450 si-au facut treaba ca la carte ani de zile.

    PS Nu este rocket-science sa reconditionezi un alternator. Cea mai complexa scula care iti trebuie este adaptorul pentru a scoate fulia de pe alternator, un extractor de rulmenti si un pistol de lipit. In 1 ora te joci cu el.
     
    gizetoN apreciază asta.
  10. csabi

    csabi 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2010
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2006 2.0 Tdi cod BRE Resoftat
    Ultima editare: 15 Mar 2018
  11. kimson

    kimson 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2014
    Locație:
    Austria
    Masina:
    A6 C6 avant 2,7 TDI (cu DPF)
    Am avut un Audi care bateria ei originala m a tinut exact 10 ani.Am cumparat baterie originala de la reprezenta Audi, da e drept costa ceva dar nu prea ai dureri de cap.
    Spunea cineva pe acest forum daca ai Audi trebuie sa iti poti permite si sa o intretii corespunzator. Nu e o ofensa pentru cei care nu pun originala, sunt colegii de mai sus care au dat raspuns la intrebari, ei sunt cu adevarat profesionisti si stiu cum sa inlocuiasca o baterie care nu e originala, dar daca nu stii ia originala corespunzatoare masini tale si gata durerea de cap.
     
  12. csabi

    csabi 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2010
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2006 2.0 Tdi cod BRE Resoftat
    Ai perfecta dreptate,dar nu mi se pare normal ca o baterie originla la incarcare 14.2v codata sa tina doar 4 ani.cu motorul pornit pe o baterie descarcata sa am 0 ah charge asta nu mi se pare normal.interesant cand pun pe redresor arata 100 soc.
     
    Dan_Slatina apreciază asta.
  13. Pitic 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2007
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A6 4f 2005
    Am bateria EB1100 = 110 Ah, Exide, 850 A la pornire. Am nevoie sa o codez sau macar sa verific daca are codul corect. Ma poate ajuta cineva cu un cod ? Multumesc.

    upload_2018-4-3_13-44-0.png
     
    Raducu_88 apreciază asta.
  14. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Pitic, in imagine este o eticheta de baterie de 95Ah.. Iti trebuie cod pentru 000915105DL, pe care-l gasesti si cu o pagina in urma, plus in mai multe pagini din topic.
     
  15. Pitic 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2007
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A6 4f 2005
    am pus o poza cu un cod la intamplare sa vada omul ce caut. cod ptr baterie exide nu am gasit de aia intrebam...
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista cod pentru baterie Exide. Nu ai inteles nimic si tot repetati aceleasi lucruri intruna si intruna. Scriem, ne repetam aceleasi lucruri inutil. Ma intreb daca mai are rost sa primiti raspuns si va mai si suparati cand va dispar mesajele pentru postari aiurea si inutile. Chiar nimic nu vreti sa cititi si sa invatati ? Cauti un cod generic pentru o baterie asa cum ar trebui sa ai pe masina.
     
  17. Ave

    Ave 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2017
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 F4 C6 2.0 tdi 140 cp 2005 BLB BMW X1 2.0 177CP
    Salutare colegii. La o scanare cu vcds am urmatoarele erori. \C e trebuie remediat sau schimbat ? Multumesc.
    Adresa 61: Regulator baterie Eticheta: ROJ\4F0-910-181.clb
    Numar VAG SW: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
    Component: ENERGIEMANAGER H11 0490
    Revizie: 00000000 Numar serial: 00000000054541
    Atelier: WSC 01945 202 82828
    VCID: 2345598EE2D5FE5EAC-8076

    Subsistem 1 - Numar VAG: 4F0 915 105 B
    Component: von MLA 0409090419
    Codare: 34463039313531303542204D4C4130343039303930343139
    Atelier: WSC 00000 384 00290

    4 coduri de defecte:
    02256 - Curent de repaos
    001 - limita superioarã depãºitã - intermitent
    împrejurari cod:
    Stare defect: 00100001
    Prioritate defect: 7
    Frecventa defect: 3
    Resetare contor: 104
    rulaj: 229196 km
    Indicator de timp: 0
    Data: 2018.04.22
    timp: 15:54:24

    02479 - Deconectare consumatori parþiali: activã
    000 - - - intermitent
    împrejurari cod:
    Stare defect: 00100000
    Prioritate defect: 7
    Frecventa defect: 59
    Resetare contor: 255
    rulaj: 229308 km
    Indicator de timp: 0
    Data: 2018.04.27
    timp: 18:10:30

    02254 - Conexiune spre generator
    004 - lipsã semnal/nu comunicã - intermitent
    împrejurari cod:
    Stare defect: 00100100
    Prioritate defect: 4
    Frecventa defect: 52
    Resetare contor: 73
    rulaj: 229308 km
    Indicator de timp: 0
    Data: 2018.04.27
    timp: 18:10:38

    00003 - Modul comandã
    014 - defect - intermitent
    împrejurari cod:
    Stare defect: 00101110
    Prioritate defect: 3
    Frecventa defect: 44
    Resetare contor: 255
    rulaj: 206026 km
    Indicator de timp: 0
    Data: 2015.12.20
    timp: 11:18:45
     
  18. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Salut! Cat a costat toata distractia la reprezentanta?
     
  19. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Vis a vis de Varta silver dynamic pot spune ca nu am fost deloc multumit. Am vandut-o in martie la munci agricole caci ma lasa cand iti era lumea mai draga. Scadea amperajul si facea figuri la pornire. Asta la vechime de puțin sub 3 ani si folosire in regim ocazional, weekend si drumuri afara din București. Am ales Caranda tot de 110Ah cu 900 la pornire. Am inlocuit-o simplu si direct, fara codare, fara baterie ajutatoare, caci de la momentul vânzării pana in momentul achiziției celei noi nu am avut nevoie de masina. A stat limuzina fara curent undeva la o săptămână. Am urcat Caranda pe mașină, am legat bornele si am facut scanarea tuturor sistemelor electrice. Singurele erori le-am gasit la ABS si cd-rom, datorate amperajului scazut. Le-am sters si totul este perfect si ok!
    Am ales Caranda datorita raportului calitate pret, garantiei de 24 luni si nu în ultimul rând modului de utilizare a masinii.
     
  20. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Fiecare cum o nimereste.
     
    mariano apreciază asta.

Distribuie pagina asta