1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. kimson

    kimson 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2014
    Locație:
    Austria
    Masina:
    A6 C6 avant 2,7 TDI (cu DPF)
    @R.Z.V scuze de raspuns intirziat exact 395€.
     
  2. Dinu.

    Dinu. 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Adjud, Romania
    Masina:
    Audi A6 , 3.0 TDI Quatttro S-Line. 2006. Cod motor BMK
    Salut, va rog sa mi scuzați postarea daca este intr un topic greșit dar nu știu unde altundeva sa o scriu așa că o sa incep aici :

    Acum o perioada de timp am umblat cu un amic de al meu la un A6 C6 3.0 bmk cu vcds-ul , ștergând doar câteva dintre erori , aveam service-ul făcut dar mie îmi apărea in bord că ttrtreb sa îl fac așa că am decis sa schimb valoarea așa încât sa nu mi mai arate deloc
    După aproximativ o lună, mă îndreptam spre Bacău, după aproape 50 de km mi-a apărut in bord ESP Faulty - check the manual și la câteva secunde au inceput sa se aprindă tot bordul și mi s-a oprit motorul in mers
    Am reușit sa trag pe dreapta și când încercam sa dau cheie se auzea un zgomot ciudat ca atunci când am rămas fără baterie. Bun, am așteptat timp de o oră venirea unui prieten când am zis sa mai incerc o cheie, culmea că a și pornit, după ce am pornit nivelul bateriei era 0 , in 50 de km parcurși înapoi spre localitatea unde locuiesc s-a încărcat 100% .
    După alta luna mi s-a întâmplat aceeași chestie, și la fel a pornit după o perioadă de o oră sau ceva asemanator.

    Aveți cea mai mică idee despre ce ar putea fi ?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Alternatorul, regulatorul sau cablurile de la baterie pana la alternator, lonjeron si/sau electromotor.

    Intai da jos regulatorul de pe alternator sa te uiti daca mai sunt sau nu carbuni acolo, de preferat fa o poza si posteaz-o aici.
    Dupa aceea te uiti inauntrul alternatorului, la colectorul de cupru. La fel, fa o poza sa vedem starea acestuia.
    Daca ambele sunt ok, dar ma indoiesc, te indrepti catre cablaj.
     
    borsy apreciază asta.
  4. Dinu.

    Dinu. 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Adjud, Romania
    Masina:
    Audi A6 , 3.0 TDI Quatttro S-Line. 2006. Cod motor BMK
    Multumesc frumos pentru raspuns, acum sunt plecat in uk, ajung abia pe 3 septembrie acasă , am pus aceasta întrebare ca sa știu exact daca e alternatorul ca sa îl pot cumpăra de aici direct.

    Deci mai mult că sigur este el, ai idee ce fel de cod trebuie sa aiba pe el?


    EDIT: Aveti idee daca pot conecta acest cablu la masina sa pot asculta si eu o muzica buna direct de pe telefon fara nici un fel de bluetooth ? Nici macar nu stiu cum se conecteaza si unde.
    https://www.amazon.co.uk/BlueFire-I...5916&sr=8-5&keywords=audi+a6+2006+accessories
     
    Ultima editare: 8 Aug 2018
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, trebuie sa aibe codul alfa.

    Evident, cumperi acelasi cod cu ce ai acum pe masina sau reconditionezi alternatorul tau.
     
    Marin Luculescu apreciază asta.
  6. tryka777 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a 6 2000 tdi 2006
    Salutare am facut-o de "oaie"!
    Am schimbat bateria si din neatentie (prostie)am inversat bornele
    Acum problema pe care o am...nu se mai aprinde ecranul(display-ul) ,nu mai am clima,am verificat toate sigurantele sunt ok...ce ar trebui sa verific?
     
    Micutzu95 apreciază asta.
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu cum ai reusit, bornele nu sunt asa lungi incat sa le poti inversa nici daca vrei.
    Bateria daca ai pus-o invers, la fel, orientarea bornelor de pe baterie nu se pupa cu bornele masinii.
    Important este ca totusi ai reusit. :)

    Acum, verifici cu un aparat de masura absolut toate sigurantele din partea dreapta/stanga a bordului, cele din portbagaj si cele de sub stergatoare. Gasesti locatie si legenda in topicul dedicat.
    100% ai prajit una sau mai multe sigurante, vreun releu sau modul.
     
  8. tryka777 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a 6 2000 tdi 2006
    Mai idiot de atat nu se poate. Ideea e ca nu am pus contactul, doar pentru 2-3 secunde am pus gresit bornele. Am fost la un mecanic ,mi-a verificat sigurantele ,zice ca sunt ok,mi-a pus calculatorul si a spus ceva de senzor de comfort sau ceva asemanator si ca ar tebui sa dea jos modulul de clima si se verifice .Din lipsa de timp ma chemat saptamana viitoare.Multumesc de raspuns
     
  9. Austin 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6, BMK 3.0 TDI QUATTRO
    Salut, intampin si eu eroarea de mai jos:

    Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
    Control Module Part Number: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
    Component and/or Version: ENERGIEMANAGER H11 0490
    Software Coding:
    Work Shop Code: WSC 00064 264 01654
    Additional Info: 4F0915105C von VA0 2502160104
    Additional Info: Geraet 01654
    VCID: 234399D7E2572A06A91-8076
    1 Fault Found:

    02255 - Voltage Measuring Lead from Vbat
    009 - Open or Short to Ground

    La mine totul e ok, absolut nici o problema pe incarcare, bateria arata 100%, insa din cauza acestei erori, la 10 minute dupa pornirea motorului imi da eroare ESP. Siguranta de care zici e ok. Ma poate cineva ajuta cu mai multe informatii, ce sa mai verific?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si ce nu ai inteles din fraza asta ? Si de fapt cu ceea ce trebuia sa incepi adica sa mergi al un profesionist ?

    Esti in Bucuresti si sunt profesionisti aici care te pot ajuta. Cauta in aria de prestari servicii.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Austin Sa ne facem intelesi, ce baterie ai pe masina, cea OE sau ai inlocuit-o ? Daca ai inlocuit-o, ce ai pus ?
    Din cate vad in scanarea ta, tu ai codare facuta pentru baterie de 95 Ah, codare foarte veche, de prin 2005.
    Incearca o recodare cu 000915105DK VA0 300910A1UQ, este ultima codare disponibila pentru 95 Ah.
    Daca recodezi si incarcarea este ok masurata atat la alternator cat si la bornele bateriei, e posibil sa te fi lasat BEM-ul.
     
  12. Austin 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6, BMK 3.0 TDI QUATTRO
    Pai codarea nu ar trebui sa fie pe 110Ah? A6, motor BMK, 2005.
    Bateria e schimbata acu un an, Varta Silver 110Ah si i-am facut si codarea atunci.
    Multam
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai nu stiu pentru cati Ah ar trebui sa fie codarea deoarece nu am idee ce baterie ai avut din fabrica. Dar presupun ca ai avut de 95 Ah.
    Dupa cum zici, momentan ai baterie de 110 si codare de 95.

    Deci, refa codarea.
     
  14. Dinu.

    Dinu. 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Adjud, Romania
    Masina:
    Audi A6 , 3.0 TDI Quatttro S-Line. 2006. Cod motor BMK
    Îmi poate spune cineva codul alternatorului la un A6 3.0 Quattro cod motor bmk?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Intai vezi ce alternator ai, Bosch sau Valeo.
    99.9% ai Valeo montat pe masina si codul este 059 903 015 R.
     
  16. Dinu.

    Dinu. 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Adjud, Romania
    Masina:
    Audi A6 , 3.0 TDI Quatttro S-Line. 2006. Cod motor BMK
    Mulțumesc pentru raspuns. Ai idee cumva daca este chiar necesar să dea jos tot botul masinii + radiatoare ca sa scoată alternatorul ?
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste topicul asta integral. Acum iti raspund dar data viitoare mesajele care se repeta vor fi sterse direct si fara explicatii. Nu trebui demontata fata masinii ca sa scoti alternatorul.
     
  18. Dinu.

    Dinu. 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Adjud, Romania
    Masina:
    Audi A6 , 3.0 TDI Quatttro S-Line. 2006. Cod motor BMK
    Iarta-ma dar nu am timp sa stst sa citesc, sunt la un service și băieții asta vor sa facă, ai vreo idee? Motor de 3.0 bmk,2006
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si tu crezi ca noi avem timp ? Schimba service-ul daca nu sunt in stare sa demonteze un alternator.
     
    gizetoN apreciază asta.
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Dinu. Poti sa il demontezi si fara a da fata jos, dar te chinui.
    Cel mai.simplu este sa pui botul in pozitia service, practic dai doar bara jos si tragi trager-ul cu tot cu radiatoare 30-40 cm in fata.
     

Distribuie pagina asta