1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. Austin 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6, BMK 3.0 TDI QUATTRO
    Am refacut-o cu un cod de 110 Ah, insa intre timp am gasit si buba: un mecanic mai fortos, cand a bagat mufa la calc de incarcare a indoit la 90 de grade pinul 11, exact cel ce primeste voltajul bateriei. A fost irecuperabil asa ca am tras frumos un fir din calc direct la baterie si e totul functional acum. Multam pentru ajutor. Informatia cu pin 11 abia azi am gasit-o, asa ca daca mai ajuta pe cineva... :)
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si de ce nu ai scos pinul din mufa cu un depinator, il taiai, puneai un pin nou si il bagai la loc in mufa ?
     
    NonoGe apreciază asta.
  3. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Austin, in postul #772 atasasem o schema care ti-ar fi fost folositoare, in care apare clar firul, impreuna cu conexiunile lui.
     
  4. ady g 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2016
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    a6, 2.0 tdi, BRE, 2007
    Salutare!
    In sfarsit i-a venit randul si bateriei mele sa-si dea duhul... Masina e din 2007, dar pe baterie scria fabricata in 2006. Cred ca e cea din fabrica. Eu zic ca 11-12 ani de viata ii ajunge.
    Si ca tot omul m-am apucat de citit topicul asta "integral". M-am apucat de cautari pe la diferite service-uri, magazine, inclusiv reprezentante. Nu mi-a venit sa cred ce raspunsuri am primit (asta spune multe din pacate despre meseriasii nostri). Pe multi cand i-am intrebat despre codarea bateriei, au ridicat din umeri, altii au zis ca daca insist eu, ei fac. Altii ca pot pune orice baterie, altii vroiau doar originala. M-a surprins ca la reprezentanta au zis ca ei imi pun AGM sau altceva, daca doresc. Ma asteptam sa ma oblige AGM.
    Oricum, dupa toate cautarile si fiind bine informat de aici (multumesc tuturor pentru postari), am ales un service unde mi s-au parut profesionisti. Mi-au recomandat AGM si codare obligatoriu. Toata distractia a costat 1150 lei, din care 80 lei manopera (La reprezentanta era vreo 1400 lei). Dar cand au verificat incarcarea bateriei, sa-mi faca garantia... Surpriza! Incarcarea la alternator ok, peste 14 si ceva. Pana in spate, la baterie abia mai ajungea putin peste 13. Mi-au zis ca trebuie curatate si cositorite mufele de pe traseu pana la baterie (in cele 5-6 locuri mentionate de voi pe forum) si ca o sa coste 350-400 lei. Daca nu citeam inainte topicul asta, as fi zis ca vor sa ma jecmaneasca, dar asa am acceptat linistit. M-au programat pt 1 oct. Sper sa iasa ok.
    Multumesc inca o data pt informatii. Au fost greu de citit atatea pagini, dar a meritat. Cred ca am luat decizia buna si sper ca noua baterie sa tina macar pe jumate cat cea veche (nu cred ca mai tine masina atat).
    PS: daca eu am pus baterie AGM, nu inseamna ca asa trebuie sa faca toata lumea. Dupa cum s-a mai mentionat si pe aici, sunt masini care merg ok si cu alte variante, dar mie asa mi s-a parut cel mai corect. Acum si dupa posibilitati...
    Succes!
     
  5. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    AGM nu este pentru start/stop? De ce sa dai bani in plus.
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Exact, Aurel. Dar aceste baterii au un avantaj fata de cele normale, isi mentin mai bine energia si se incarca mult mai repede. Cand vin puse pe masini de peste 10 ani, care au deja o vechime la instalatia electrica si incarcarea este tot mai grea, se compenseaza prin acumulator. Sunt multi mecanici care acum monteaza acumulatori AGM pe masini care au multi consumatori sau care fac multe porniri/opriri zilnic.
     
  7. ady g 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2016
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    a6, 2.0 tdi, BRE, 2007
    Habar n-am. Mi-a comandat bateria dupa seria VIN. El a zis AGM. E identica cu cea veche. Doar ca cealalta avea cerculetele de la audi, asta are VW scris pe ea.

    Edit: eu am facut o confuzie. In mintea mea am pus semnul egal intre AGM si OEM. Se pare ca AGM (absorbent glass matt) e o tehnologie folosita si de alti producatori si nu are nicio legatura exclusiva doar cu varta sau audi. Scuze. Oricum, mecanicul, dupa ce a verificat VIN-ul a zis ca am AGM si ca trebuie sa pun tot AGM. Sa inteleg ca in 2006-2007 nu exista aceasta tehnologie? Masinile nu aveau START/STOP? A mea nu are.
     
    Ultima editare: 20 Sep 2018
    radural apreciază asta.
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @ady g Pe platforma C6 nu exista functia de Start&Stop, fie el facelift sau non-facelift.

    Singura baterie AGM montata pe A6 C6 a fost de 92 Ah, cod OE 000 915 105 CE, fiind fabricata de catre Varta.

    Asta cam te obliga la baterie noua OE, deoarece Varta nu fabrica baterii AGM aftermarket de 92 Ah, ci doar de 60, 70, 80, 95 si 105 Ah.

    Care aveti nevoie, codarea este in poza.

    upload_2018-9-20_22-13-23.png
     
  9. ady g 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2016
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    a6, 2.0 tdi, BRE, 2007
    Hai ca m-ai bagat si mai tare in ceata. Pai eu am baterie de 110Ah si tu imi zici ca nu e AGM?? M-am enervat. M-am dus la masina. Am pus cheia de 13 pe ea, am dat jos chinga si protectia de plastic de pe baterie si.... SURPRIZA! Ai avut dreptate! Nu e AGM... In poza ta e marcajul AGM pe ea. Pe a mea nu e. Pai si atunci de ce dracu toti pe la toate magazinele si toate service-urile zic AGM la bateriile OEM?
    M-am saturat de toti habarnistii...
    Iata si poza. Daca se vad codurile BEM, luati cu incredere 20180921_093934.jpg
     
  10. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Ti-a pus una de 110ah normala OE.
     
  11. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Eu am pensionat bateriile normale si am montat un AGM. Concluzia : numai de bine!

    upload_2018-9-23_15-57-31.png
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai ce altceva in afara de "numai de bine" poti sa spui de o baterie OE ? :) Fie ea AGM sau nu ...
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @audi66, eu nu am asa incredere ca bateria OEM este solutia cea mai buna. Daca iti amintesti, pe Q7 aveam probleme cu dascarcarea din cauza scurt-circuitului senzorilor din manere... si in maxim o saptamana ramaneam pe 10% cu bateria FIAMM AGM. Dupa 5 ani am pus originala, iar dupa nici doua luni, in 2-3 zile eram la 10% capacitate. Deci, nici acum nu cred ca bateria originala a fost de ajutor. A fost ultima picatura... am vandut masina.:)
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu cumparat OE din reprezentanta, codata, pe 9.12.2013. Nu a dat nici un semn de oboseala pana acum, desi mai are 3 luni si implineste 5 ani.
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Deacord cu tine, dar daca ai instalatia buna... altfel esti "mort".:)

    Cazanul meu descarca mai mult curent in stationare, decat reusea alternatorul sa incarce in mers.:banghead:
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, automat trebuie sa ai alternatorul ok, cablajul curatat (si de preferat cositorit la imbinari) si fara consumatori dubiosi.
    Altfel, nu rezolvi nimic cu bateria noua, fie ea si OE, o pui imediat pe "chituci".
     
  17. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Pana la urma ce, se poate pune in loc de 110Ah pe 3.0tdi, si una de 105Ag AGM?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca refaci codarea, da.
     
  19. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Acum aprox. 3 ani am cumparat si o baterie normala OE, pe care o foloseam alternativ cu cea de prim montaj insa niciuna nu se compara cu AGM-ul de mai sus dpdv. putere, durata, capacitate de descarcare etc. Am putut face codarea chiar daca sistemul de management si alternatorul nu stiu sa incarce baterii AGM (cu o tensiune mai mare decat 14V), insa nici masina nu are start-stop care sa streseze acumulatorul prin descarcari mari si repetate, asa ca, per total este perfect.
     
  20. Dancapitan de plai 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2016
    Locație:
    Adjud
    Masina:
    Audi a6 c6 2.0 blb 2006
    Buna ziua..
    am o problema la la un a6 c6 blb
    am mers cu ea mergea perfect nicio problema..am lăsat-o 2 zile si cand so pornesc nimic
    nici nu so aprins ceasul din bord nimic..
    ok am pus redresoru am incarcat-o am plecat
    dar dupa un drum de 200 km tot 10% imi arata pe mmi..
    am ajuns inapoi am pus iar redresorul toata noaptea iar a doua zi era full pe redresor dar pe mmi tot 10%
    ce ar putea fi?
     

Distribuie pagina asta