1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    E greu de inteles ca in principiu trebuie schimbata bateria ? Intai fa niste verificari la un bun electrician. Citeste acest topic integral. Citeste topicurile in care vrei sa scrii de la inceput. Bafta.
     
  2. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    este posibil sa ai un consumator care nu intra in shut off dupa ce o incui. Ai cumva Bose? Sau poate pur si implu bateria e moarta, ai verificat-o? Alternatorul l-ai verificat? Daca nu faci si tu un minim de investigatii noi de unde crezi ca am putea stii? Asa doar ne dam si noi cu parerea...e ceva gen "mi s-a ars un bec, oare de ce ca ieri mergea perfect"...wtf...
     
  3. marutz

    marutz 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 Tdi 2005 BLB
    salutare! ma poti ajuta si pe mine in legatura cu ce baterie a iesit din fabrica al meu audi WAUZZZ4F25N041608...! Multumesc frumos1
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poftim.
     
    marutz apreciază asta.
  5. marutz

    marutz 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 Tdi 2005 BLB
    Multumesc frumos!!!
     
  6. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Azi am montat noua baterie pe masina (Varta OEM) si nu mica mi-a fost surprinderea sa constat ca n-a fost nevoie de nicio codare, deoarece cele 2 serii care trebuiau introduse acolo (part number si serial number) erau identice cu ale bateriei vechi. In fine, sper sa nu mai am treaba cu dansa cativa ani. :racer: 13.9V e incarcarea la bornele noii baterii (fara consumatori)...cea veche avea 14.1...eu stiam ca pe undeva pe la 14.4 ar trebui, dar poate asa vrea maria sa managementul bateriei...sau?
     
    Ultima editare: 12 Oct 2018
  7. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Intra cu vagul, si dai un DO IT, ca sa vada calculatorul ca ai pus una noua.
     
  8. nica_ro

    nica_ro 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    A6 are modul de management a bateriei, acel BEM. Daca nu ii schimbi codarea, el nu va "vedea" noua baterie si o sa o "trateze" ca pe cea veche, astfel incat va face managementul (caracteristicile de incarcare) ca pentru vechea baterie. Cum spunea @Aurel G , da-i un DO IT cu VCDS.

    Ca o paranteza, modulul BEM sau BDM (J644 sau J367-in functie de anul de fabricatie) pastreaza istoricul ultimelor TREI schimbari de baterie. Si istoricul ultimelor 5 calatorii din punct de vedere al raportului consume energie vs reincarcare. Acest raport este folosit pentru calculul SoC (state of charge) si in functie de acesta BEM solicita alternatorului voltajul de incarcare cu motorul pornit sau decupleaza consumatori prin CAN Bus cu motorul oprit.
     
    nucugheri apreciază asta.
  9. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Ok, am inteles, o sa-i dau un DO IT cu VCDS-ul, mersi pt. sfat. Inca ceva: pe eticheta de pe baterie, acel cod BEM incepe cu 000, iar in VCDS, codarea vechii baterii era cu 4F0 in locul celor trei de zero si mai departe restul cifrelor. Eu l-am lasat asa, cu 4F0 la inceput. Am facut bine sau trebuia sa pun 000, exact cum e pe eticheta?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Alex este scris pe acest topic de zeci de ori cum se face codarea si exista si tutoriale de pe youtube in acest topic despre codare baterie. De ce este nevoie sa te repeti ?
     
  11. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Stiu, am vazut si pe Youtube, dar e totusi o chestie, ca masina mea a venit din Germania cu codarea despre care va ziceam (cea cu 4F la inceput) si a mers bine, a tinut cativa ani bateria (era fabricata in 2009), totul ok. Nelamurirea mea era cu acel 4F in loc de 00...in fine, o sa modific si eu, ca sa fie ca la carte.
     
  12. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Gata, am codat-o exact cu codurile de pe eticheta, incarcarea in VCDS e 14.3V, totul gut...si pornirea e mult mai rapida decat cu vechea baterie, cum am dat la cheie, cum e pornit motorul, din prima invartire...dar credeam ca ma lamureste totusi cineva care-i faza cu acel 4F de la vechea codare, in loc de 00, de la inceputul part number-ului...in fine, bine ca-i bine! :rock:
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Inainte, codul OE al bateriei incepea cu 4F, pe parcurs codul s-a modificat si incepe cu 000.
     
  14. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Pai aia ziceam, ca pe eticheta vechii baterii (fabricata in 2009), codul era tot cu 000, insa in VCDS codatea ei am gasit-o facuta cu 4F0, adicatelea nu s-a respectat intocmai eticheta si se pare c-a fost ok si-asa, a mers fara probleme...
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Inseamna ca nu s-a efectuat codarea cand s-a inlocuit bateria veche (cea cu 4F0) cu varianta noua, revizuita (cea cu 000).

    Daca este non-facelift, masina iese din fabrica cu codarea 4F0.
     
  16. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Ok, acum e clar, mersi de lamurire, poate mai sunt si altii care nu stiau treaba asta. :hi:
     
  17. buzguree 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.7 BPP
    Salut baieti. De vreo doua saptamani, dimineata porneste cam in 1-2 secunde (cred ca porneste destul de repede, parerea mea), dar dupa pornire, comenzile de pe volan si afisarea senzorilor de parcare nu mai functioneaza decat daca ii dau un reset la mmi(mmi2g). Apoi totul functioneaza perfect. Daca o opresc si o repornesc cam in maxim 8 ore totul este ok. Daca ramane peste noapte gen 10-12 ore parcata face treaba de mai sus. Sa ma arunc la o noua baterie (momentan bosch de 2 ani, care este codata) sau problema poate fi din alta parte? In vcds gasesc erori de baterie slaba, dar repet, parerea mea pornirea este rapida. Acum vreo saptamana mi-a dat pe instrumente baterie slaba.
     
  18. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Se taie din curent pentru o pornire mai buna, de asta ai multe "luminiti" stinse. Si la mine face citeodata asa, am bateria pe moarte.
     
  19. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    Salut,
    Ma ajuta cineva cu niște coduri, pentru 110 ah pentru codare, mai recente. Ca găsesc pe forum tot pentru 95 Ah sau 110 mai vechi. Am deja montata pe mașina o Varta de 100 Ah codata aiurea și vreau sa iau un Rombat premier 110 Ah. Mulțumesc
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ultima revizie pentru 110 Ah o gasesti aici pe forum. Este cea care incepe cu 000, nu cu 4F0.
     

Distribuie pagina asta