1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    @audi66 deci este ok sa iau un Rombat Premier de 110h 950 si sa il codez cu codurile de original de varta 110 ? 000915105DL si 380417H0UD .Mersi
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, este ok bateria. Codari gasesti destul in acest topic pentru 110 Ah.
     
  3. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    Salut,
    In fiecare zi la prima cheie (dupa o noapte de stat) porneste masina balbaita, intrerupta in suturi parca si imi reapare eroarea 02256 - 001 upper limit exceeded - quiescent current. Am schimbat bujiile noi, baterie de 110 rombat 950 noua (codata cu cod original de varta 110). De cateva zile si inainte cu varta de 100 Ah tot asa facea, TKU activ, becul de la avarii mi se stinge dupa cateva minute dupa ce inchid masina. 14.3v am la alternator incarcare iar la borne 13.95-14 cu consumatori pe cat se poate opriti toti cat imi permite masina. Un indiciu de unde as putea incepe sa caut problema ?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, sa mergi la o diagnoza profesionista pe partea de electrica si pe partea de mecanica. Asemenea probleme nu le rezolvi pe forum. Ai la dispozitie 69 pagini aici in topic cu toate solutiile posibile pe partea de baterie, alternator si electromotor iar in plus ai la dispozitie topicuri dedicate motorului tau pentru ca sa vezi de unde sa "o apuci".
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai Lucian, daca tu ai 13.95-14 cu absolut toti consumatorii opriti, inseamna ca ai undeva la 13.5 cu ei porniti. Ceea ce nu este deloc ok pentru baterie.

    Alternatorul incarca ok, dar cum ti-a zis si Cristi, solutia se afla in acest topic si iti da un singur indiciu "cabluri, curatat si cositorit".

    Ia citeste tot topicul asta cap-coada si o sa gasesti un post de al meu foarte detaliat cu ce trebuie sa faci. Un post care sunt sigur ca l-am repetat eu si alti colegi de minim 5 ori.
     
  6. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Salutari, duminica am ramas fara curent , asa ca am comandat baterie noua OEM, asta silver dynamic non OEM m-a tinut exact 6 ani, sa zicem ca si-a facut lucrul ei. Cu codarea a modulului 61 este clar, dar am gasit un video, unde arata ca se mai baga coduri si in 19. Cineva a mai facut si poate sa explice ce inseamna. Pun link-ul mai jos.

     
  7. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Cu cat ai luat bateria OEM si de unde? Si eu cand am codat bateria, doar la modulul 61 m-am bagat, in rest mi s-a spus ca n-am treaba (pt. modelul meu de masina).
     
  8. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
  9. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Bateria se codeaza in modulul CAN numai dacă nu ai activ modulul 61 Battery Reg.
     
    Schatten05 apreciază asta.
  10. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
  11. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Azi am pus bateria noua OEM, porneste motorul ca scantea. Las aici codurile, poate cineva cauta mai noi, bateria este 22/2018.
    e0d87286-6101-4582-9fe6-625a9dc733ed.jpg
     
    dany hardut, nica_ro și radural apreciază asta.
  12. Daniel Goleanu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2018
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI , 07.2008
    Salutare,
    De cateva zile,de cand a inceput frigul mai exact, am niscaiva probleme cu bateria , la modul ca o gasesc aproape descarcata dimineata. Ma gandesc ca am un consumator sau un modul care nu intra in sleep mode (am activat din Hidden Menu si acel TKU care era debifat la mine ) . Daca e cineva mai avizat care-si poate da cu parerea las mai jos si codurile de eroare care imi apar pe tester.

    Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
    Part No SW: 4F0 910 181 F HW: 4F0 915 181 B
    Component: J0644 BEM H12 0760
    Revision: 00000000 Serial number: 00000000084709
    Shop #: WSC 00000 384 00290
    VCID: 24475A92E7DBF9645C-8070

    Subsystem 1 - Part No: 4F0 915 105 D
    Component: von VA0 2805061351
    Coding: 344630393135313035442056413032383035303631333531
    Shop #: WSC 00000 384 00290

    5 Faults Found:
    02272 - Quiescent Current Stage 1
    000 - - - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100000
    Fault Priority: 7
    Fault Frequency: 3
    Reset counter: 255
    Mileage: 187549 km
    Time Indication: 0
    Date: 2018.11.23
    Time: 10:54:03

    02273 - Quiescent Current Stage 2
    000 - - - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100000
    Fault Priority: 7
    Fault Frequency: 2
    Reset counter: 255
    Mileage: 187551 km
    Time Indication: 0
    Date: 2018.11.23
    Time: 11:22:15

    02276 - Quiescent Current Stage 5
    000 - - - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100000
    Fault Priority: 7
    Fault Frequency: 2
    Reset counter: 255
    Mileage: 187551 km
    Time Indication: 0
    Date: 2018.11.23
    Time: 11:22:25

    02274 - Quiescent Current Stage 3
    000 - - - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100000
    Fault Priority: 7
    Fault Frequency: 2
    Reset counter: 255
    Mileage: 187551 km
    Time Indication: 0
    Date: 2018.11.23
    Time: 11:22:35

    02277 - Quiescent Current Stage 6
    000 - - - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100000
    Fault Priority: 7
    Fault Frequency: 2
    Reset counter: 255
    Mileage: 187551 km
    Time Indication: 0
    Date: 2018.11.23
    Time: 11:22:45
     
  13. Merlin

    Merlin 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2007
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 3.0 tdi quattro , 4f bmk
    Salutare.

    O problema la audi a6 3.0 cu pornirea dimineata cand e frig , facut test de consumatori a iesit 0.01 , atasez si cele 2 de la testul de baterie .

    Nu stiu ce sa fac mai departe . Din ce reiese din toate testele este ca bateria este ok are 2 ani ( varta silver dinamic 110 cu 910 ) , alternatorul incarca si el , si cand am pus testeru imi arata la incarcare 14 , cand am dat drumu la faruri arata 14 + 25 % si tot asa ... si totusi dimineata cand e frig abia porneste... Unde ar fi problema

    Multumesc anticipat!
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mersi @Aurel G de pont.

    A mea a venit 24 / 2018. :)
     
    Aurel G apreciază asta.
  15. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Cu placere, acum numai ii arati cheia si porneste , asa-i ? :):):):):):)
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da daa. :):)
     
  17. Lupan Corneliu

    Lupan Corneliu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2018
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A6,2.0tdi,2010
    Vă salut,
    A venit timpul sa schimb bateria. Acum am Varta AGM originala 92 Ah / 850, borna de minus este prinsa pe caroserie deci nu cred ca am modul. Masina este A6 C6 / 2.0 tdi an 2010 cutie automata. Ce baterie pot cumpara si monta ? Eventual va rog si codurile daca trebuie desi nu am modul. Multumesc
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La fel ca cea de pe masina daca nu ai BEM pe masina cu toate ca eu vad un cod BEM pe bateria ta. Cel mai bine cumpara tot una originala cu cod BEM.
     
  19. maciupiciu18

    maciupiciu18 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2011
    Locație:
    siret
    Masina:
    audi A6 2010 3.0 quattro tdi
    Fratilor eu am o singura eroare fara altele pe langa in legatura cu bateria si alternator
    Imi da eroare doar generator atat.
    Pe vcds canalu 15 zice ca nu e ok.
    Bateria zice ca e codata ok totul la punct.
    Ce trebuie sa fac ?
    Cand am luat masina pe o factura ca a fost schimbat alternatoru.

    Teste facut pe baterie
    Volts 12.24
    Ir:3.78mo
    Healthy77%
    Alternator:
    Vmax 13,97
     
    Ultima editare: 2 Dec 2018
  20. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Lupan Corneliu, unitatea de control pentru monitorizarea bateriei, se vede in poza ta, pe borna de minus.
     

Distribuie pagina asta