1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. maciupiciu18

    maciupiciu18 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2011
    Locație:
    siret
    Masina:
    audi A6 2010 3.0 quattro tdi
    Ma ajuta si pe mine cu un raspuns la ce am scris mai sus ?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si vrei sa ghicim noi eroarea stocata ? Nu ai atasat eroarea. Ai scris doar ca o ai.
     
  3. Ciprian.Mod Bronze Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 3.0TDi CDUC & A3 8P 1.9TDI BKC
    Va salut!
    Am schimbat astazi bateria originala a masinii: 4FO 915 105 E, Varta 92Ah 850A AGM, cu o Varta de 95Ah, tot AGM.
    Intrebarea mea este daca pot folosi pentru codare, codurile din postul #1219 al lui audi66? (acolo nu se mentioneaza daca acele coduri sunt valide si pentru bateriile AGM)
    Mentionez ca am parcurs tot topicul.
    Multumesc!
     
  4. nica_ro

    nica_ro 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    Posteaza codul de eroare, aici nu esti pe vre-un grup fantoma de pe FB. Din descriere, probabil ai 02252 - Generator/ 004 - No Signal/Communication si cel mai probabil se datoreaza regulatorului de tensiune de pe alternator.
     
  5. maciupiciu18

    maciupiciu18 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2011
    Locație:
    siret
    Masina:
    audi A6 2010 3.0 quattro tdi
    Din cauza timpului nu am scris codu de eroare . Scuze
    Dar ce ai zis tu nica_ro ala este codu
    Si daca este acel regulator
    Cum trebuie sa procedez? Trebuie sa dau alternatoru jos si schimbat?
    Sau trebuie sa curat ceva?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Maciu citeste te rog eu tot acest topic integral de mai multe ori si toate topicurile despre baterie si alternator existente pe forum.Se schimba regulatorul de tensiune. Dar tu dupa cum intrebi "esti praf" cu privire la mecanica si te sfatuiesc sa mergi la un bun electrician auto care se pricepe bine la grupul VAG. Vezi ca demontarea alternatorului implica niste scule speciale si putin mai multa pricepere.
    In alta ordine de idei in baza codului de eroarea citesti aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes ce trebuie sa faci si iti cauti codul de eroare pe net unde ai toate explicatiile.
     
  7. GeorgeSt

    GeorgeSt 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2018
    Locație:
    Popesti-Leordeni
    Masina:
    Audi a6 c6,3.0 tdi quattro,2009
    Dar cele doua borne de la motor se incing?dupa o scurta perioada circa 10 min de cand pornesti motorul?
     
  8. maciupiciu18

    maciupiciu18 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2011
    Locație:
    siret
    Masina:
    audi A6 2010 3.0 quattro tdi
    Nu se incalzeste plusul absolut deloc.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Desfaci borna de pe spatele alternatorului, desfaci surubul ce fixeaza capacul, si ai 2 sau 3 piulite care trebuie sa le dai jos pentru a scoate regulatorul.
    Sa dai jos + de pe baterie, in caz contrar vei face niste flame de toata frumusetea cand umbli acolo.
    Cu ocazia asta, verifica ochiometric si colectorul, daca mai are "carne".
     
    Adi6 și maciupiciu18 apreciază asta.
  10. csabi

    csabi 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2010
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2006 2.0 Tdi cod BRE Resoftat
    Si eu am o problema legata de alternator.se incalzeste foarte tare surubul de plus de la alternator de nu poti pune mana pe el.am taiat conectorul de pe cablu si am cositorit altul dar tot se incalzeste.de incarcat incarca 14.3 la alternator.
     
  11. tim s

    tim s 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C8 45 TFSI SPORT S TRONIC 2019 EU6 dTEMP NAVI LED ACC 245CP
    Pun si eu o intrebare aici: de curand mi-am luat un gadget foarte interesant pentru monitorizarea bateriei. Imi arata tensiunea, incarcarea,sarcina la pornire si monitorizeaza si inregistreaza valoarea tensiunii bateriei trimitand alerte in caz ca tensiunea scade sub o anumita valoare.
    Asa am observat ca in fiecare noapte la orele 3,4 si 5 apar unele caderi de tensiune de 0,07-0.10 V. Acest consum tine cam un minut. Am incercat sa schimb ora setata la masina, am decalat ora cu o unitate, s-a decalat si caderea respectiva cu aceiasi valoare.

    Intrebarea este: stie cineva daca sunt ceva subsisteme pe masina care fac verificari in sistem la anumite ore (cum ar fi o scanare de securitate pe un computer) ? Daca da, care sunt si cum pot sa intervin asupra lor ?
    Multumesc.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si de ce vrei sa faci asta cand producatorul asa a prevazut masina mai precis sa se faca de catre ECU acele verificari ? Adica este normal ceea ce inregistreaza "jucaria" aia a ta.
     
    BogdanM1977 apreciază asta.
  13. tim s

    tim s 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C8 45 TFSI SPORT S TRONIC 2019 EU6 dTEMP NAVI LED ACC 245CP
    Pentru ca am avut perioade in care ma trezeam dimineata cu bateria descarcata si nu stiam ce "trezeste " ECU pe timp de noapte.Am facut verificari extinse si nu am gasit niciun consumator activ dupa oprirea masinii.Macar daca ar face verificarile alea pe timp de zi.
    Aha,deci e buna jucaria mea? Sa stiti ca e chiar fidela, afiseaza valori exacte.

    Deci, exista o scanare la anumite ore?
     
    Ultima editare: 11 Dec 2018
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @csabi Scrie de mai multe ori in acest topic ce cabluri trebuie sa cureti.
     
  15. Dinu.

    Dinu. 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Adjud, Romania
    Masina:
    Audi A6 , 3.0 TDI Quatttro S-Line. 2006. Cod motor BMK
    Salut,
    Revin cu exact aceeași problema, in care mi s-a oprit motorul in mers și bateria era 0.
    Așadar, asta toamna am ajuns acasă din UK și am fost cu alternatorul la un electrician și mi-a schimbat cărbunii de pe alternator, totul bine și frumos. Am venit cu mașina in Anglia, am mai făcut alte 5, 6 mii de km și acum câteva zile iar a apărut problema.
    Mesterii ăștia din Anglia habar nu au ce sa faca, habar nu au să folosească un tester, la ei totul se rezuma la schimb de ulei.
    Așa că vin iar cu o întrebare: ce naiba ar putea fi iar acum ? Săptămâna viitoare trebuie sa vin in tara cu mașina și nu știu dacă mă pot baza.
    Ieri am fost la dezmembrari și am cumparat alta baterie marca Varta. Ideea este: o fi ok sa o pun pe mașină fără să o codez și să aplic metoda băieților in care ei leg in fata altă baterie și fac schimb după ?
     
  16. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Bateria o cumperi nouă, nu neapărat originală, dar de aceeași capacitate cu cea originală pentru a putea sa o codezi (dacă alegi sa faci asta).
     
  17. Dinu.

    Dinu. 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Adjud, Romania
    Masina:
    Audi A6 , 3.0 TDI Quatttro S-Line. 2006. Cod motor BMK
    Pai daca as sti că este bateria as cumpara bateria. Eu o luasem de rezerva, in caz că mi se oprește pe drum înspre casa, sa-mi dau curent sa pornesc pentru că îmi incarca bateria după. Eu as fi vrut sa aflu ce factori ar putea determina sa se mi se întâmple asta ținând cont de faptul că am schimbat cărbunii acum 5-6.000 de km și nu am mai avut probleme de atunci. Se poate sa se fi tocit iar carbunii ?
     
  18. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Funcționalitatea sau capacitatea bateriei se verifică cu aparatul sau mai rudimentar cu un multimetru; în timpul demarării nu trebuie să scadă sub 10V tensiunea la borne.

    Ai schimbat cărbunii acum 5k km, dar colectorul/rotorul l-ai verificat?

    De asemenea trebuie să verifici traseul(wiring-ul) din față, de la electromotor și alternator, până în spate la baterie. Scrie în topic mai detaliat.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ori ti-au pus carbuni de proasta calitate, ori colectorul praf.

    Ai mai dat si quote la postul meu, dar l-ai citit ?
     
    BogdanM1977 apreciază asta.
  20. Dinu.

    Dinu. 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Adjud, Romania
    Masina:
    Audi A6 , 3.0 TDI Quatttro S-Line. 2006. Cod motor BMK
    Nu știu dacă a verificat sau cum se verifica colectorul. Am fost la un service sa mi pună testerul și mi a zis "bateria e buna" alternatorul incarca, cauza nu a putut să mi o zică. Înseamnă că e posibil sa fie din cauza cărbunilor iar , nu știu ce soluție sa gasesc sa pot sa ajung in tara.
    Dar eu nu înțeleg de ce îmi incarca, o am 100% mi se aprind toate alea in bord și când opresc și dau sa pornesc nu mai pornește. După ce îmi dă curent cineva, îmi incarca iar
     
    BogdanM1977 apreciază asta.

Distribuie pagina asta