1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. COSYcosmin

    COSYcosmin 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2009
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi quattro motor CDYA
    Salut.
    Uneori dimineata gasesc bateria descarcata. Bateria este originala si noua, are 2 luni. Azi noapte pe la 2 cand m-am intors din oras am zis sa ma duc la masina si sa dau zapada jos de pe ea cand observ ca butonul de avarii este aprins. Fug repede in casa sa iau cheia sa o pornesc dar degeaba, bateria era descarcata.
    Am incuiat-o si am stat sa vad daca se stinge butonul de avarii, s-a stins Deci trebuie schimbat butonul. Am inteles ca ar fi releul de semnalizare cu tot cu buton, pentru ca da eroare si nu intra in stand-by sau ar putea fi altceva ? Ce ar trebui sa verific ? Multumesc
     
  2. Catalin2323 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2018
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi a6 2006 2.0 TDI, 140 CP
    Salutare . Am și eu o problema la un audi a6 2006 2.0 TDI. Am schimbat de curând bateria mașinii deoarece am avut o problema la alternator(regulator defect mai exact) și bateria s-a descărcat complet. Am pus o baterie cu aceleași caracteristici ca cea originala doar ca de alt producător. După vreo 2 săptămâni bateria sa descărcat complet. Am verificat încărcarea și este perfecta. Nu îmi rămâne nici un bec aprins in mașina, nimic. Electroniștul mi-a spus ca pe modelul meu de mașina nu trebuia codată bateria noua. Dacă știe cineva din ce cauza nu imi mai încarcă bateria va rog lasăti-mi un răspuns . Mulțumesc !
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Electricianul auto iti spune de ce nu iti incarca bateria nu noi din fata tastaturii. Ai peste 70 pagini in acest topic unde sunt prezentate absolut toate solutiile pentru rezolvarea problemei care o ai. Citeste acest topic de mai multe ori pana inveti/pricepi ce trebuie sa faci. Cantd te inscrii pe un forum nu incepi cu intrebarile ci incepi si citesti luni de zile pentru ca sa inveti chiar daca ai probleme.
    Mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
    Schatten05 și nica_ro apreciază asta.
  4. nica_ro

    nica_ro 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    Atasat gasiti TSB (Technical Service Bulletin) 2025360, document in limba engleza. Acesta se adreseaza celor care au probleme cu descarcarea bateriei la masinile cu BEM/BDM (A4, A5, Q5 2008-2014; A6, Q7 2005-2014; A7 2012-2014 si A8 2004-2014).

    Este pentru cei care stiu ce fac. Pentru cei care nu stiu ce fac, e doar sa-si dea seama ce ar trebui sa faca un electrician auto bun.
     
  5. pamfilie2006

    pamfilie2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2014
    Locație:
    Sărmașu
    Masina:
    A6 C7 2015 S-Line 2.0 TDI ULTRA CNHA
    Salut. Am si eu probleme cu incarcarea bateriei. In principiu tot functioneaza dar totusi bateria in timp se descarca. Cablul a fost cositorit acum 2 ani si toate bornele si contactele curatate incepand de la alternator pana la baterie. Acum 2 zile am facut si verificarea cu ampermetrul si borna bateriei luata jos , dupa o ora aveam consum de 0,001 amperi. Ce am observat acum cateva zile a fost ca veneam seara de la Bistrita si am pus sa imi afiseze datele despre incarcare pe display la care am vazut ca tensiunea pe baterie era de 13,5 V cu toti consumatorii porniti(faruri , clima ,proiectoare ceata , incalzire scaune). Am oprit clima si in momentul ala incarcarea pe baterie a urcat la 14,1. Cand am repornit clima iar a scazut la 13,5. Bateria este Moll de 110 Ah si are doi ani. Ce parere aveti ,sa fie ceva probleme cu ventilatorul de la clima sau poate nu face fata alternatorul(si la asta am schimbat carbunii) ???
     
  6. Dinu.

    Dinu. 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Adjud, Romania
    Masina:
    Audi A6 , 3.0 TDI Quatttro S-Line. 2006. Cod motor BMK
    Bateria a fost codata cand a fost pusa ?
     
  7. dany hardut 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 4f 140 Cp 2.0 tdi
    Am cumparat o baterie noua in decembrie 2017 (1 an) iar acum de 2 saptamani cand pornesc apare batery low, 10%. Am incarcare cu consumatori 13,7 V si fara consumatori 14.1 V. Primul electrian mi-a zis ca nu e incarcarea ok, mi s-au schimbat periile la alternator si tot la fel, am fost cu ea la Cristi din Arad care mi-a verificat si codarea care este ok. Am verificat cu multimetrul in serie cu bateria si nu am consumatori. Las bateria seara cu tensiune de 12,6 V iar dimineata ajunge la 12.3 - 12.4 V. Ieri la -15 grade a pornit putin mai greu dar porneste.
    Aseara am scos borna de minus cand mi-a aratat incarcarea baterie pe MMI 100% iar dimineata am montat borna si a pornit la prima cheie iar in bord tot 100%, este. Am pornit iar dupa 2 ore supriza in bord incarcare 10%.
    Am citit si forum de la A-Z si toti sustin ca tensiunile de incarcare sunt ok, codarea este ok verificata., colegul de la Arad spunea ca poate fi modul de bluetooth care se poate activa si dupa 1-2 h dupa ce se inchide masina.
    Ati mai patit asa ceva ? Ce credeti ca poate fi ?
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru problema ta trebuie sa mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici si la care nu ai fost. Trebuie sa fie un electrician cu mare rabdare asta ca sa gaseasca consumatorul "ascuns". Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  9. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Daca te gandesti ca ar fi bluetooth-ul, deconecteaza o mufa de la fibra, ca sa intrerupi "inelul" fibrei, cel mai usor la magazia de CD. Si vei vedea dimineata cum este, daca ai 100% atunci ai un component care nu "doarme".
     
    dany hardut apreciază asta.
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dar nu a zis ce brand este bateria, poate atat a reusit sa tina, 1an.
     
  11. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    @audi66, rasfoind topicul asta am tot dat peste postarile tale in care spuneai ca pe C6 s-au montat baterii de 70/80/92/95/110 Ah.

    Acum doua luni am schimbat si eu bateria, care dadea semne de oboseala (o gaseam dimineata la 50%, cand afara erau 1-2 grade cu plus). Fara sa stiu ce baterie am pe masina (s-a dovedit ulterior a fi un OEM AGM de 850A/92Ah), am comandat modelul AGM recomandat de Varta pentru masina mea, A6 2.0 CAGB din 2009, si anume Varta AGM de 950A/105Ah.

    Long story short, totul este in regula de atunci, bateria am codat-o cu un cod gasit pe net pt bateria asta dar OEM, pt ca de pe a mea lipsea codul BEM (am lasat codarea la fel, cu JCB si nu am pus VA0 nevrand sa risc sa nu mai fie ok codarea), iar pe MMI nu am mai vazut sa scada sub 100% oricat de frig ar fi afara chiar si dupa 2-3 zile de stationare si incarcarea masurata la bricheta e 14.3-14.4 V cu motorul pornit.

    Intrebarea mea era daca am facut bine ce am facut, sau sa ma astept la surprize pe viitor?
    Am pus mai jos pozele cu bateria noua, sticker-ul cu care a venit aceasta (ciudat, lipseste BEM-ul) si codarea gasita pe net dupa care am codat identic si bateria mea.

    Merci anticipat de raspuns
     
  12. dany hardut 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 4f 140 Cp 2.0 tdi
    Bateria este una VARTA SILVER 95 Ah. luata noua, daca si Varta tine 1 an este ok atunci firma
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @seba18 Daca citeai topicul si nu doar il rasfoiai, ai fi aflat ca ai cod BEM doar pe bateriile OE, nicidecum si pe cele aftermarket.
     
  14. spanu110976 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2012
    Locație:
    Napoli
    Masina:
    audi a6 avant, 2.0 BRF-136CP (170CP) 2006
    Au trecut mai bine de doi ani și Rombatul nu da semne de oboseala. Își face treaba cu brio. Dacă mai duce încă doi ani , eu sunt mulțumit. Va țin la curent, nu uit
     
    geko și blinki2009 apreciază asta.
  15. dany hardut 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 4f 140 Cp 2.0 tdi
    Salut cat ar trebuii sa fie normal tensiunea de incarcare la un AUDI A6 C6, ca am vazut o mie de variante pe forum ?
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai vazut variante, de fapt nu ai citit si nu te-ai documentat. 13.8 - 14.2 (14.4) asta este tensiunea optima minima si maxima de incarcare cu motorul pornit si in functie de anumiti consumatori activati sau nu, temperatura motor, temperatura exterioara, etc.
     
  17. dany hardut 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 4f 140 Cp 2.0 tdi
    Asta crezi tu ca nu m-am documentat dar, ca sunt 1000 de variante, am citit de 3 ori forumul si nu mai stii pe cine sa crezi
     
  18. dany hardut 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 4f 140 Cp 2.0 tdi
    Salut,
    Revin din nou cu aceeasi problema la AUDI A6 4F C6.
    Am schimbat bateria AM cu o baterie originala cu cod BEM care a costat 1.100 lei, am schimbat releu alternator, am schimbat BEM, si in bord in continuu tot apare BATTERY LOW si ESP FAULT SEE OWNER MANUAL,
    Incarcarea la masina e 13.9 V cu toti consumatori si 14,21 V fara consumatori.
    Dimineata inainte de a porni masina am verificat voltaj la noua baterie originala care este si codata in reprezentanta cu SETUP+RETURN+JOYSTICK si mi-a aratat 12.48 V, dar in bord tot mesajul BATTERY LOW, iar seara verificata era 12.51
    Am fost si la un electrician, a verificat tot nu exista scurt, nu se incalzeste borna de masa.
    Daca aveam consumatori voltajul la baterie era mult mai scazut.
    Totusi nimeni nu stie sa imi spuna exact de ce tot apar aceste erori: BATERY LOW si ESP FAULT.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai fost degeaba la el, la acel electrician. Mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
    Nu doar acolo, unde ai specificat tu, se fac verificari. Se merge pe cauza. Acele erori iti apar din alt motiv si cel mai probabil ai un consumator care chiar daca nu iti descarca bateria si nu ai voltaj scazut tot iti "arunca" acele mesaje la diagnoza si in bord. In plus eroarea de ESP fault are legatura cu anumite relee defecte. Dar mai departe trebuia sa-ti spuna un profesionist nu noi pe forum.
     
    gabitza121 apreciază asta.
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cum adica codata cu Setup Return si Joystick ?

    Codarea se face cu VCDS.

    In portbagaj ai un tablou de sigurante cu 2 randuri, maro si negru. Verifica siguranta #6 de 5A de pe randul negru, este responsabila de BEM.

    Ce releu ai pus la alternator ? Nou OE, Valeo sau alte branduri aftermarket ?
     

Distribuie pagina asta