1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Trebuie codata pentru ca ai BEM.

    Pe borna + (plus) este un “mini panou de sigurante”, in termeni tehnici Battery Overload Unit.
    Pe borna - (minus) este BEM-ul.
     
  2. audilove

    audilove 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2022
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7
    Am înțeles,Multumesc. Totodata vreau sa întreb,codurile din imaginea de mai jos mai sunt valabile? Am luat un banner 92ah AGM(masina din fabrica venind cu Varta 92ah Agm). Se poate coda cu ele sau este nevoie de ceva mai nou?
    VIN -WAUZZZ4FXAN043858
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Foloseste-l pe cel cu 000 pentru 92Ah AGM.
    Cele cu 4F0 sunt vechi.
     
    audilove apreciază asta.
  4. Andrei 21 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4F C6 3000 TDI BMK 2005
    Salut ,
    La Audi A6 C6 an 2005 motor 3.0 tdi se poate demonta releul de pe alternator, fara a demonta fata masinii ? Sau trebuie demontat si scos de pe masina tot alternatorul ?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se poate, se demonteaza doar capacul alternatorului.
     
  6. Andrei 21 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4F C6 3000 TDI BMK 2005
    Multumesc
     
  7. DDB1989 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2022
    Locație:
    Zalău
    Masina:
    Audi A6 C6, 2.0 TDI, BLB, 2005
    Salutare,
    La masina din profil un Audi A6 C6, ce are BEM la baterie, daca demontez bateria de pe masina pentru a fi incarcata, ulterior la montaj trebuie codata din nou ? Mentionez ca stau la bloc la etajul 3 si nu o pot incarca direct pe masina. Mulțumesc.
     
  8. Catalin29Audi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2018
    Locație:
    Bayern -Germania
    Masina:
    Audi a6 4F . 2004 BLB /2.0 / TDI / 140 CP
    Nu este necesara nicio codare ulterioara la remontaj.
     
  9. Cip80 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Piatra Neamţ
    Masina:
    Audi a6 c6 2.0 tdi CAHA 170 cp an 2011
    Salutare,
    Am pe masina din profil un Audi A6 C6 an 2011 baterie originala de 92 Ah cu tehnologia AGM. E bateria originală din 2011. Se poate pune/monta tot originala dar de 110 Ah?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se poate, obligatoriu modificand codarea dupa inlocuirea bateriei.

    Tot vad bateriile astea de 92 Ah AGM pe 2.0 TDI in timp ce pe 2.7/3.0 TDI din cate stiu eu nu s-a montat niciodata model baterie cu AGM indiferent de dotari (incalzire stationara, etc).
     
  11. Cip80 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Piatra Neamţ
    Masina:
    Audi a6 c6 2.0 tdi CAHA 170 cp an 2011
    Mulțumesc.
     
  12. Toma George Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6 C6 2006
    Ce cod a folosit la codare bateriei pe mașină? Ma interesează coduri pentru baterie de 85ah.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca ai fi citit tot topicul ai fi aflat ca pe A6 C6 au fost puse baterii doar de 70, 80, 92, 95 si 110 Ah.
    Deci, nu poti coda o baterie de 85Ah deoarece nu exista nicaieri un cod BEM pentru ea.
     
  14. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Tocmai am gasit pe un 3.0 TDI (cu incalzire stationara) fabricat in iunie 2011, bateria asta de 92 Ah AGM (este cea din fabrica).
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, probabil au fost puse AGM doar pe facelift 2011.
     
  16. Robyn 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2017
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    audi a6 c6 . 2.0 . 2007
    Salutare
    Am si eu o problema la masina
    Ma trezesc de cateva zile cu mesaj Baterry low dar masina porneste si dupa aia merg si se incarca complet dar dupa cateva ore de stat , la fel face. La VCDS pe regulatorul bateriei la "curent value from batery" am niste variatii mari de la -10A La 28A ,cateva variatii pe secunda. La.incarcare am 14V. Baterie de cateva luni , varta de 95ah codata
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Lasa VCDS-ul si masoara bateria cu un multimetru si vezi cati V are dimineata dupa 8-10h de stationare.

    Daca ai sub 12.5, repeti procedura a 2-a zi dar cu bornele date jos (in felul asta te asiguri ca n-ai consumatori care au dus la consumul bateriei peste noapte).

    In functie de rezultat, decizi daca e de vina bateria sau masina.

    P.S Vezi ca masina ta din profil nu exista.
     
    Ultima editare: 8 Dec 2023
  18. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Va las aici si patania mea recenta cu A6-le meu, 2.0 TFSI.
    Vineri dau la automat, aud 2 click-uri in fata si atat, dupa.. neam, nicio reactie cand porneam.
    Am pus un tester Launch, am avut eroarea P3088 Starter relay: Electrical error in circuit (Upper limit exceeded). Am verificat releele de pornire, dar era totul ok acolo.
    Am sters eroarea, am dat din nou la automat, apoi aveam:
    5463 - Starter control; Returned Message
    P3052 00 [167] - 50 Short to Plus

    M-am uitat un pic pe schema electrica, din ecu iesea totul ok, problema fiind la demaror (aparea cu rosu ceva), aparea o problema la Terminal 50.
    L-am dat jos (procedura la modelul meu nu e asa complicata, ai accesul destul de usor, doar surubul din spate e un pic mai dificil de desfacut) si l-am reconditionat la un atelier (schimbat carbuni, bobina,..), cost total 320 reconditionare + 300 manopera d/m electromotor.
    L-am pus pe masina, nicio reactie la pornire.
    Scanez din nou de erori, de data asta primeam doar 02252 004 Generator - No signal / communication (era culmea sa nu porneasca din cauza alternatorului).
    Am incercat si cu o alta baterie in stare buna, la fel, nimic.
    Am dus-o inca o data pe platforma la un electrician mai bun decat anteriorul ( [​IMG]) si dupa verificari mai amanuntite, problema a fost un fir corodat undeva la masa, plus un pad de pe sasiu oxidat si ala.
    Dupa ce s-a remediat la locurile cu pricina, masina a pornit. Deci am reparat demarorul degeaba.
    Iar legat de baterie, aveam un Rombat de 110Ah, 850A, si desi faceam drumuri si de 150-200 km, desi pe MMI imi arata ca e full ea de fapt nu era incarcata cum trebuie, a doua zi o gaseam in parcare la 50-60% si pornea cam greu. Deci alternatorul incarca de nebun o baterie mai mereu descarcata, drept dovada da semne de oboseala, incarcarea fiind 13V fara consumatori. Voi remedia si problema asta.
    S-a efectuat si test de consumatori falsi si nu am, intra in stand by toti. Deci oi fi prins o baterie proasta care m-a tinut doar 3 ani. E adevarat, mai ascultam si eu muzica uneori in parcare cu motorul oprit insa nu exagerat si in nici un caz nu trebuia sa se descarce in halul asta. Acum am luat o baterie originala si desi aveam impresia ca am BEM, de fapt nu am, nu e niciun modul pe borna de minus :)
    Am trait cu o impresie gresita. In VCDS nu am 61 - Battery regul.
    Am vazut ca unii codeaza bateria de acolo, altii intra la CAN Gateway, la Long Coding si baga acolo codul. Eu nu vad necesitatea sa bagi niciun cod acolo la CAN, daca nu ai BEM. Nu stiu daca influenteaza cu ceva sau nu.
    Atasez si ceva poze de la operatiune.
    M-am stresat degeaba si am cheltuit niste bani aiurea cand problema era de la masă iar erorile, desi diferite, aveau de fapt legatura cu problema mea.
     
    Ultima editare: 19 Apr 2024
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe Facelift nu exista 61-Battery Regul deoarece nu mai e prezent modulul BEM fixat pe caroserie, acesta se afla direct pe borna si codarea se face in 19-CAN Gateway.
     
  20. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011

Distribuie pagina asta