1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la A6 C7

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de dentimarius, 15 Aug 2016.

  1. NonoGe

    NonoGe 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2015
    Locație:
    Sacele
    Masina:
    A6, 3,0 TDI,2006, BMK / A4 2,0 TDI, 2008, CAGA
    Valentin Savescu când o sa fie cazul...cauta baterie OE mai mult si o sa ai probabil surpriza sa gasesti oferte la diferente de pret interesante. Nu toate piesele originale sunt importate de acelas furnizor, cel pentru reprezentante si atunci pretul este semnificativ mai mic. Piesa originala luata din alta sursa decat reprezentanta, poate sa aiba diferenta de 25-40 % mai putin.
     
  2. Valentin Savescu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, 2012
    In sfarsit un raspuns fara sarcasm si mistouri. Multumeac frumos, maine am sa ma duc la un magazin de piese sa cer o oferta :)
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Pe C7 au fost puse urmatoarele baterii :

    68 / 72 / 75 / 80 / 92 / 95 / 105 / 110 Ah.

    De la 80 Ah in sus sunt aceleasi baterii montate pe C6.
    Concluzia, mergeti pe acelasi principiu, baterie OE sau Varta aftermarket (respectandu-se amperajul bateriei OE).

    Ce idee, o baterie OE de 110 Ah costa 950 ron. Aceeasi baterie aftermarket va costa 500-550 ron.
    O baterie OE de 92 Ah (AGM, Start&Stop) costa 1500 ron. Aceeasi baterie aftermarket va costa in jur de 900 ron.

    Alegerea este a dvs.
     
  4. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    italia vicenza CHISINAU
    Masina:
    audi a6,3.0,224cv,2004, 4f, BMK
    Si ca o completare, cea OEM te tine cam 8-9 ani, cea AM cam 4-5(si mai apar careva probleme pe parcurs). Deci cu AM te cheltui cam de 2 ori, cu OEM o data si uiti. Valabil pentru cei ce vor tine masina pe termen lung.
     
  5. Beniamin Ciupe

    Beniamin Ciupe 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2019
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi 3.0 2012
    Buna ziua,
    Sunt nou pe acest forum, am un A6 C7 3.0 an 2012 245 hp 155.000 km si am ramas in strada cu el fara curent.
    La reprezentanta Audi mi s-a spus ca e alternatorul defect din cauza unor pierderi de ulei care zic ei sunt normale la acest model.
    Acum am rezolvat problema cu alternatorul si au spus sa reetansez motorul pentru ca sa elimin aceasta problema.
     
  6. strutu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 1.9 TDI AFN, Audi A6 C7 TDI CGLE 2014
    Buna ziua.
    Am verificat si eu bateria si am vazut ca din 92Ah mai are 75Ah.
    Deocamdata nu mi-a facut figuri.
    Va rog sa-mi spuneti si mie din experienta dvs si din datele citite cu vcds daca trebuie sa iau baterie acum, sau asta ma mai tine macar pana la iarna.
    Masina A6 c7 2.0 2014.
    Cu mentiunea ca bateria este JCB.
    Am facut poza, dupa care mi-am dat seama ca am modificat pe acolo fara sa vreau.
    Va multumesc anticipat pentru raspuns.
     

    Fișiere atașate:

    Ultima editare: 31 Mar 2019
  7. vladone 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 2014, TDI Ultra 190CP
    Salutare! Ar fi o problema daca as incarca bateria masinii (A6 2014) pe un redresor cu impulsuri si evident bateria data jos, deconectata de la masina/calculator? Masina sta de mai multe luni, nepornita din cauza unei defectiuni, iar acum daca pun contactu deja imi da mesaj cu battery very low. De marti se va lucra din nou pe masina si as vrea sa incarc bateria, dar nici n-as vrea sa fac vreo prostie..pot aparea probleme la reconectarea bateriei pe masina? Multumesc
     
  8. Ionut Stoian

    Ionut Stoian 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Avant A6,C7,3.0 TDI 6V,2013, 4G cu 245 HP
    Salutare.
    Daca bateria este deconectată de pe mașină și redresorul respectă curentul/tensiunea normale de încărcare a bateriei....nu este nici o problemă...
    Trebuie respectați parametrii de încărcare și atât.
    Baftă!
     
    vladone apreciază asta.
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Poti sa o incarci si direct pe masina, nu se intampla nimic.
     
    vladone apreciază asta.
  10. Ionut Stoian

    Ionut Stoian 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Avant A6,C7,3.0 TDI 6V,2013, 4G cu 245 HP
    Bună seara.
    Bineînțeles că se poate ca bateria să rămână și montată pe mașină, dar, nu depășiți tensiunea maximă la încărcare, la bornele acumulatorului, de 14,2 Vcc ... 14,3 Vcc. Sunt echipamente conectate la acumulator și sunt sensibile la depășirea tensiunii maxime de lucru (pe la 14,2Vcc) - se pot străpunge anumite echipamente ce au la baza elemente semiconductoare (Si).
    E doar o recomandare personală.
    Seară bună.
     
    vladone apreciază asta.
  11. vladone 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 2014, TDI Ultra 190CP
    Buna ziua. Dupa incarcarea bateriei si reconectarea pe masina am sters erorile, majoritatea nu au reaparut, exceptie cele 2 de mai jos. Trebuie cumva recodata bateria daca a fost deconectata/reconectata? Pot fi de la altceva cele 2 erori? Multumesc.

    20190922_132155.jpg 20190922_132233.jpg
     

Distribuie pagina asta