Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A5

Discuție în 'Audi A5' creată de Radu_Audi_A5, 29 Dec 2016.

  1. Radu_Audi_A5 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5
    Salutare,

    Am si eu un A5 din 2012, 2.0 TDI. Trebuie sa-i schimb bateria(pe masina are baterie YUASA de 95 Ah). Masina am cumparat-o acum 2 luni adusa din Germania acum 2 ani de proprietarul din Romania. Am ramas de 2 ori fara baterie si am pornit-o cu cabluri. Acum o sapt mi s-a aprins martorul de la bujii, ESP si check engine, in timp de parcam masina. Cand am pornit masina erau aprinsi martorii in bord. Dupa cativa km, am oprit, am stat 3 minute, cand am pornit erau stinsi, masina mergea normal, dar dupa alti cativa km, s-au aprins iar.

    Vroiam sa va intreb:
    => imi poate recomanda cineva(de preferat cine a mai facut) un service unde o pot coda bateria VARTA SILVER DYNAMIC AGM 105Ah H15 cod 605 901 095

    Multumesc.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    @Radu_Audi_A5 Te duci la oricine are si stie sa foloseasca VCDS.
    Ii arati poza atasata si o sa vada unde trebuie sa intre si ce sa faca pentru a coda bateria. Toate informatiile necesare sunt in poza.
     

    Fișiere atașate:

  3. Radu_Audi_A5 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5
    Multumesc.

    Este vre-o sansa ca masina sa fi venit din fabrica cu bateria YUASA ?

    Se poate ca din cauza bateriei sa se aprinda pozitia in mers, desii este stinsa ? Sau geamul cand ajunge sus, sa coboare, adica sa nu se inchida ? Sau sa dea eroare la EGR si sa se aprinda matorul in bord ?

    Un service bun pe partea electrica imi puteti recomanda ?

    O seara placuta.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
  5. Skippy 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 2.0tdi 2010 CAHB
    Salutare. Am o problema mai, dubioasa, sa zicem.
    Anul trecut in martie am luat un A5 2.0 CAHB. Pe masina am un Bosch Agm 105Ah care, din ce mi-am dat seama, fusese codat cu un cod de Varta Agm 105. In Noiembrie, am ramas fara baterie si de atunci mi-am dat seama ca am o problema cu bateria: dupa ce am incarcat-o, la maxim 4-5 zile e sub 11V si adio pornire. Consumul pe masina e de 0.430A dupa ce am inchis masina in cam 30 de minute de la inchidere. Am activat batery level in MMI si e mereu 100%. De asemenea , am un cod de eroare 02071 - CanBus not comunicating , eroare care am inteles ca ar fi din cauza codarii bateriei.
    Bateria o schimb, nu e problema, dar cu ce? Aveti idee ce capacitate de baterie avea stock motorul asta?
    Am gasit pe emag 1 baterie originala Vag de 110Ah normala, 1 baterie originala Audi Agm de 92, amandoua cu cod, si clasica Varta de 105 Agm fara cod.
    Daca iau Varta fara cod, voi reusi sa o codez cu codurile de pe net?
    Sa incerc o alta marca, gen Mol,Exide, etc?

    Multumesc frumos pt raspunsuri
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Foloseste codarea din poza atasata. Este pentru o Varta AGM 105 Ah.
     

    Fișiere atașate:

  7. Skippy 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 2.0tdi 2010 CAHB
    Multumesc frumos pentru raspuns. audi66
     

Distribuie pagina asta