1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A5

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de Radu_Audi_A5, 29 Dec 2016.

  1. ovidiu37 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2013
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A5 s-tronic quattro, an fabricatie 2014, 2.0 TDI 177cp
    am gasit pana la urma pe unii ce aduc din germania piese OE pt grupul VAG aprox sub jumatate din cat cer dei de la reprezentanta (cu factura si garantie). Bateria a costat 1170 ron cu tot cu tva......mai urmeaza sa o codez.
    merci pt ajutor.
     
  2. Skippy 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 2.0tdi 2010 CAHB
    Salutare,. Am cumparat baterie, am codat-o, masurat incarcarea pe ea , 14.3 la 30* insa am o problema cu codul 02071. Din cate am gasit pe net, codul reprezinta o eroarea cum ca bateria nu este codata, iar masina nu recunoaste bateria. In momentul de fata, nu am vazut nici o schimbare pe indicatorul de pe baterie de pe mmi, deci nu pot spune daca o recunoaste sau nu.
    Aveti cumva idee, daca acest cod reprezinta intr-adevar problema cu bateria codata sau este vreo alta problema cu traseul de incarcare?
    Multumesc

    Asta e un cod mai vechi, de cand a murit bateria prima oara.

    Address 19: CAN Gateway (J533) Labels: 8T0-907-468.clb
    Part No SW: 8T0 907 468 T HW: 8T0 907 468 K
    Component: GW-BEM 4CAN-M H09 0105
    Revision: EB800053 Serial number: 5300E09911812F
    Coding: 00CF07
    Shop #: WSC 06325 000 00000

    3 Faults Found:
    02071 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!
    012 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01101100
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 114
    Mileage: 199954 km
    Time Indication: 0
    Date: 2009.06.26
    Time: 00:01:26

    Freeze Frame:
    Bin. Bits: 10011
    Voltage: 11.50 V
    Count: 6
    Bin. Bits: 10011

    O sa il iau maine pe cel scos ultima oara.

    Multumesc
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Verifica daca si actuala eroare are acelasi cod.
    02071
     
  4. Skippy 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 2.0tdi 2010 CAHB
    Salutare.
    Ultimul cod citit:
    Address 19: CAN Gateway (J533) Labels: 8T0-907-468.clb
    Part No SW: 8T0 907 468 T HW: 8T0 907 468 K
    Component: GW-BEM 4CAN-M H09 0105
    Revision: EB800053 Serial number: 5300E09911812F
    Coding: 00CF07
    Shop #: WSC 06325 000 00000

    4 Faults Found:
    02071 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!
    012 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01101100
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 114
    Mileage: 208402 km
    Time Indication: 0
    Date: 2009.06.26
    Time: 00:08:37

    Freeze Frame:
    Bin. Bits: 10111
    Voltage: 12.00 V
    Count: 6
    Bin. Bits: 10110
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Codul ala este din cauza VCDS-ului piratat sau versiune prea veche, nu are legatura cu, codarea bateriei.
     
  7. Skippy 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 2.0tdi 2010 CAHB
    Am inteles.
    Multumesc frumos pentru raspunsuri.
     
    lexxxy apreciază asta.
  8. Skippy 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 2.0tdi 2010 CAHB
    Revin cu problema. Schimbat bateria, pus Varta 105Ah AGM, codat cu codul dat de voi. Problema este ca bateria sta non stop la 100% in afisajul de pe mmi si cumva , ceva o mananca. Ajuns in parcare 12.88, 3 zile mai tarziu. 12.32. Si asta in conditiile in care bateria nu are 1 luna si afara este cald.
    Din ce am citit, au fost ceva probleme cu modulul de recunoastere al bateriei sau o problema cu un consumator pe circuitul de AC.
    Multumesc
     
  9. Skippy 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 2.0tdi 2010 CAHB
    Salutare. Am revenit si cu solutia la problema. Ideea era asa: masina avea un consum in stand-by de 430mA pe ora, asta ducand la baterie moarta in 5 zile. Am mers la Cristi, Al Bundy, unde am constatat ca alternatorul fura acei 430mA. Dupa asta, mi-a recomandat pe Uncas, Nicu, electrician, unde in mai putin de 1 ora aveam problema rezolvata. Releul de incarcare era in scurt si fura curent, nefiind original.
     
    0218cristian apreciază asta.
  10. Florea Mădălin

    Florea Mădălin 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A5 3.0 quattro
    Salut .As dori si eu niște informați vizavi de o problema care am întâmpinat-o de vro 2 zile .Am avut surpriza sa ramân fără curent si sa nu mai pornească masina am stat cu USA deschisă 3 minute ,si nu a mai pornit de loc .Si nu este prima data când ramân ,fără baterie .una la mâna doi la mâna nu ma anunța ca nu mai am baterie țin sa va anunț ca este un audi a5 3.0 Diesel .automat 2011 .ce este de făcut ?Multumesc
     
  11. Checiches Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2018
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A5 Sportback 2.0 tdi
    Buna , daca puteti va rog sa ma ajutati ?!
    Am un audi a5 sportback 2.0tdi din 2010 masina a fost cumparata de noua sunt primul proprietar problema este :
    De cateva zile se aprindea becul de la baterie in bord am inlocuit bateria dupa seria de sasiu cu o baterie Varta G3 95ah 800A de la autonet dupa cateva zile a aparut din nou problema am verificat nu aveam incarcare am dat jos alternatorul am schimbat releu de incarcare si perii de la alternator am incarcat bateria azi din nou a aparut becul de la baterie in bord am verificat iar nu am incarcare alternatorul e ok dar dupa ce am verificat nu ajunge putere in spate la baterie e posibil sa fie problema cu cablajul de pe masina ? Sau e posibil sa fie arsa ceva siguranta legata de baterie alternator incarcare ? Sau trebuie codata noua baterie ?
    Masina nu are functie start stop deci bateria nu a fost agm si nu este nici asta noua Varta cu functia agm . Va multumesc
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Problema cu cablajul, ca la B8.
    Sau chiar BEM-ul de pe borna bateriei.
     
  13. Checiches Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2018
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A5 Sportback 2.0 tdi
    Nu trebuie codata bateria ?
    Am vorbit azi la reprezentanta Audi si ziceau ca nu este nevoie de codare doar daca bateria este originala audi. La un alt service imi spuneau ca doar daca masina este cu functia start stop trebuie codata bateria dar aceasta masina nu are functie start stop. Masina a fost cumparata de la reprezentanta Audi din Baia Mare in 2010 si are abia 80.000 km. Aceasta problema din pacate ii cam depaseste pe cei din reprezentanta Baia Mare si nu stiu momentan ce sa fac sa duc masina la reprezentanta de la Cluj sau sa incerc sa aflu ce problema poate avea. Masina poate sa fie dusa doar pe trailer ca nu are incarcarc si ramane fara tensiune in baterie. Se poate sa fie cablajul sau BEM’ul de la baterie in conditia asta ? Va spun masina este ca noua pana acum cateva zile nu a fost umblat niciodata la baterie sau bornele de pe ea. Multumesc
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Lasa reprezentanta si alte service-uri.
    Ba da, o cauza poate fi si codarea. Intai o codezi, dupa aia te indrepti catre cablaj si BEM.

    Uite codurile pentru baterie Varta de 95 Ah non-AGM.
    000915105DK
    VA0 300910A1UQ


    O codezi, stergi erorile si vezi cum se comporta.
    S-ar putea sa gasesti eroarea 03041 - Energy Management Active pe CAN.
     
  15. Checiches Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2018
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A5 Sportback 2.0 tdi
    Ok , am sa merg maine la un service sa faca codarea ca nu stiu cum se face si ma gandesc ca trebuie tester . Am sa revin dupa sa va spun daca problema este rezolvata
    Va multumesc
     
  16. Checiches Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2018
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A5 Sportback 2.0 tdi
    Buna , incerc sa bag codul in program dar nu reusesc pentru ca nu il accepta . Puteti sa imi spuneti cum sa bag codul ?
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cu ce program ?
     
  18. Checiches Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2018
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A5 Sportback 2.0 tdi
    Acum mi’a acceptat codul dar fara litera Q si am bagat in programul VCDS 16.8
     
  19. Checiches Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2018
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A5 Sportback 2.0 tdi
    Dar acum nu vrea sa se conecteze cu battery regulation
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E de vina ori VCDS-ul ori BEM-ul.
     

Distribuie pagina asta