1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A5

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de Radu_Audi_A5, 29 Dec 2016.

  1. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    Este faceliftul de la A5. 2013 ca an. Am fost dimineata la un service si i-am rugat sa ma ajute cu codarea dar in VCDS-ul lor, la Select Module, nu aparea sectiunea Battery Coding. Nu stiu daca are vreo importanta informatia dar am zis ca e bine sa mentionez...
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Invatati sa folositi VCDS-ul.

    Battery Coding nu este un modul sa il gasiti la Select Module.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vasile de ce nu ai mers tu la reprezentanta sa cumperi si sa codezi o baterie originala tot la reprezentanta ? Cand ti-ai cumparat masina asta de ce nu ti-ai asumat si niste cheltuieli ? Fara suparare. Va complicati aiurea si inutil iar cand trageti linie o sa constatati ca mai bine mergeati la reprezentanta pentru ca ati fi iesit mai ieftin, fara batai de cap si stres aiurea si inutil. Bafta.
     
  4. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    Salut Cristi. Am scris mai sus ca imi trebuia urgent si nu am putut merge 100km pana la cea mai apropiata reprezentanta altfel, crede-ma, as fi mers pe original.
    @audi66 codul de la mine este 4L0915105 JCB 220530U1KO.
    Sfat?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iar sfat ? Pai ti-am mai zis odata ce ai de facut. Vorbim impreuna si ne intelegem separat ?
     
    Vasile Vaska apreciază asta.
  6. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    Facusem ce ai scris mai sus. Voiam doar sa ma asigur ca am inteles bine si nu am facut ceva gresit. Multumesc mult de ajutor!
     
  7. cristysir

    cristysir 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A5 Coupe, 1.8 TFSI 170 CP, 2009; Audi TT Roadster, 1.8T 225 CP APX, 2000
    Buna seara,

    Cu o codare pentru bateria din poza atasata ma poate ajuta cineva? Momentan am o codare, cred ca de la bateria oem, si cred ca este versiunea de 80Ah, iar eu am gasit pe masina de 85Ah. Bateria este ok si nu are rost sa o schimb, doar ca imi doresc sa o codez corespunzator. Multumesc.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe masina ta nu s-a montat baterie de 85 Ah, doar 61 / 68 / 70 / 80 / 92 / 95 / 105 / 110 Ah.
    Deci nu avem de unde sa iti dam codare pentru 85 Ah.

    Oricum, ai codarea pe baterie veche 8K0 915 105 D de 80 Ah, care nu se mai gaseste de cumparat nicaieri.
    Ultima revizie este 000 915 105 DH si codarea o ai in poza, in caz ca iti pui o baterie aftermarket compatibila.

    upload_2018-6-25_0-10-0.png
     
    cristysir apreciază asta.
  9. Catalin Cucolas

    Catalin Cucolas 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A5 2.0 2010
    Salutare colegi!

    Am un audi A5 2.0 2010 - 100kw. Cod motor: CAGB. Recent am aflat ca am probleme cu cablajul de la alternator la electromotor. As dori sa ma ajutați cu un cod pentru acest cablaj. Mulțumesc anticipat
     
  10. iBacau

    iBacau 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A5, 2.0 TFSI CDNC 211HP, 2011
    Salut!

    La un A5 2011 TFSI 2.0 as vrea sa schimb acumulatorul. PBN mi a cerut 1100 RON pe acumulator OEM, pe stoauto n-am găsit de 70Ah și cea de 72 este 440 RON. Incontro sa o apuc?
     
  11. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    La MMI 3G Plus nu se poate activa battery level ? In meniul ascuns nu-mi apare battery. Mersi.
     
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu, nu se poate activa. Chiar daca pe unele modele se poate activa, nu il afiseaza in MMI.
     
    SFE apreciază asta.
  13. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Am valorile astea dupa ce am mers 25 minute cu masina, pornita dimineata. Mi se pare ciudat ca nu s-a incarcat in 25 minute desi alternatorul merge ok, sa ma gandesc la o baterie noua?
    Asta face 6 ani, e cea originala.
    Mersi
     
  14. Raduta lucian

    Raduta lucian 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2016
    Locație:
    Pitesti; Arges
    Masina:
    Audi A5 coupe, 3.0l TDI - quattro, 2013
    Salut grup, am și eu o problemă la mașină (A5 1,8Tfsi - 2009).
    Am pe masina o baterie (Bosch 100 Ah, 830 A) asa am cumpărat masina și astăzi mi-a pus și mie un prieten VCDS-VAG de curiozitate și a început beleaua. Îmi arata ca alternatorul îmi încarcă 13,7 v fără consumatori și cu mai mulți consumatori porniți arată că încarcă 13,4v maxim. Masina oprita a făcut punte la borna cu aparatul de măsură și după mai multe minute arata un consum de 0.037am.
    Acesta (prietenul) mi-a spus ca alternatorul are o problema ca ar trebui sa încarce 14,4 v și am și consumatori pe mașină.
    M-am dus la reprezentantă și cei de acolo spun ca " ei cred" ca masina funcționează perfect adică vara(la temperaturi înalte trebuie sa încarce maxim 13,8 v pt a nu fierbe bateria...) și ca un consum în stand-by masina trebuie sa aibe 0.050 am....si ca baterie Bosch producătorul nu pune
    Nu știu e sa mai cred, sfătuiți-ma
    Cât ar trebui sa încarce un alternator la 1,8 tfsi?
    Cât ar fi consumul în stand-by pt mașina mea?
    Mulțumesc
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Noi te sfatuim sa mergi la un electrician auto profesionist si sa discuti putin cu el pentru ca sa te lamuresti. Adica trebuie sa mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.

    Nu mecanicul si nici prietenul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie ce ai de facut si iti rezolva problema, daca o ai.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu doar ce am scris cateva posturi mai sus amperajul bateriilor ce au fost montate din fabrica pe 5, se pare ca nimeni nu citeste.

    Nu ai ce cauta cu baterie de 100 Ah pe masina ta.

    Montezi baterie OE sau egala ca amperaj (brand) si o codezi corespunzator.

    Daca o sa cureti toate cablurile de legatura, probabil o sa iti mai creasca incarcarea cu 0.3-0.5 V.

    Cand o sa iti incarce sub 13.3V sa te apuci de investigatii.
     
  17. Onu 1982

    Onu 1982 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2019
    Locație:
    Malmedy
    Masina:
    Audi a5
    Salut,
    Am o problema bineinteles cu bateria la un Audi A5 2014 2.0 tdi 136 cai cu start stop. Nu mi-a mai pornit de 2 ori decat dandu-i curent.
    Din pacate am vazut ca am o baterie Varta (nu OE din ce am vazut ca nu are codul BEM) de 85 Ah pusa in 2018 deci clar nu e codata daca e terminata in 2 ani.
    Nici nu stiu daca e bateria buna ca marime pentru masina mea. Va rog sa ma ajutati cu un cod si ce baterie sa iau. WAUZZZ8T7FA002134. Multumesc anticipat.
     
  18. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    upload_2019-11-7_17-43-38.png
    BEM Code:
    JCB420412C09T
     
    Onu 1982 apreciază asta.
  19. Onu 1982

    Onu 1982 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2019
    Locație:
    Malmedy
    Masina:
    Audi a5
    Multumesc frumos.

    Deci bateria originala este de 92 Ah. Din ce caut imi da doar originala la 2.200 lei. Un pic cam piperat pretul. Nu gasesc varta la amperii astia doar la 95 Ah. Imi poate da cineva un cod pentru 95 Ah ? Pentru ca ma gandesc ca nu este la fel ca cel original de 92 Ah. Multumesc
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pui conform VIN-ului si atat. Punct.
     

Distribuie pagina asta