Baterie auto la Q7 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de ionut220, 25 Aug 2010.

  1. ionut220 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2010
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    Q7, 3.0TDI, 2007
    Avetzi cunostinte despre unde se afla bateria la audi Q7. Ca trebuie sa o schimb si nu stiu unde e situata.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Feb 2012
  2. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI quattro, 280 cp , 2007, ...full
    .

    Ii situata sub scaunul de la sofer. Iti atasez si niste poze.
     

    Fișiere atașate:

  3. ionut220 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2010
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    Q7, 3.0TDI, 2007
    Multumesc frumos...mi-ai fost de mare ajutor
     
  4. CICU_ALBERTO

    CICU_ALBERTO 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2009
    Locație:
    Arges
    Masina:
    Audi q7,3.0 l tdi.2007
    cat a costat bateria si ce tip este ? Ca ma intereseaza si pe mine una. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Feb 2012
  5. marinarull 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2010
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Q 7, TDI 3000, 2007
    Buna ziua.

    Am si eu o problema la un Q7 cu baterie schimbata la reprezentanta acum 8 luni se incarca doar 50% verificata cu VAS in timp ce MMI indica 100%.
    Am fost si am verificat toti consumatorii masina nu are nici o problema sau ceva, au incarcat ei bateria 100% acum sa vedem cum se comporta.
    Bateria masurata de mine are in jur de 12.22 V seara si dimineata are 12.02 V. Inca nu am descoperit cauza. Poate cineva stie care este cauza. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Feb 2012
  6. Data 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2010
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi Q7 2008
    Baterie descarcata !

    Acesta era efectul unei defectiuni care atunci cind masina era in repaus modulul Power Management nu decupla senzorii de pe masina si in decurs de 48 de ore de stationare masina nu mai pornea .Au inlocuit bateria la reprezentanta au tinut-o o saptamina si abia apoi au inlocuit modulul de care va vorbesc (noroc ca masina era in garantie).
     
  7. Soco 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2012
    Locație:
    Banat
    Masina:
    Audi Q7, 3.0tdi, 2008
    Va salut pe toti!
    Sunt posesorul unui Audi Q7 3.0tdi din anul 2008. Masina am achizitionat-o din Ingolstadt in 2008 cu 0 km in bord. Am si eu o rugaminte daca ma puteti ajuta cu o problema. Am observat in ultimul timp ca masina nu porneste atunci cand e umezeala afara sau masina e udata. Sa va dau un exemplu, am dus masina la spalat, iar dupa ce a fost spalata bateria a fost complet moarta, nici o urma de lumina in bord, nici macar portbagajul nu mi se deschidea cand apasam butonul de deschis. Dupa ce ii dadeam curent de la alta masina nu mai avea nici o treaba. Pornea fara nici o problema. Treaba asta mi s-a intamplat de vreo 2, 3 ori. Cei de la Porsche Timisoara nu au idee ce ar putea fi. Dupa ce a venit toamna nu a mai fost cazul sa spal masina, in consecinta, nu am mai avut problema cu pornirea masinii.
    Ieri, dupa caderea primei ninsori, am avut parte de aceeasi problema. Am fost cu masina la un drum de aproxmativ 50 de km (la dus nu a nins). Cat timp am stat acolo a nins abundent. Cand sa plec masina nu a avut curent, din nou aceeasi problema nici o urma de lumina in bord, mmi-ul nu se aprindea, portbagajul nu se deschidea. Dupa ce i-am dat curent masina " a prins" viata.
    Nu mai stiu ce sa fac... Dupa parerea mea nu cred ca e vorba de baterie, pentru ca masina porneste atata timp cat nu e spalata sau umezita. Cred ca e vorba de ceva consumatori care la umezeala imi goleste bateria.
    Daca aveti vreo idee sau vreo sugestie, va rog, sa imi spuneti. Multumesc, numai bine!
     
  8. Data 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2010
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi Q7 2008
    Pentru Soco -ce povestesti tu aici am avut si eu probleme cu Audi q7 ...culmea cumparat tot din INGOLSTADT tot cu zero km.Numai ca la mine bateria se descarca dupa 2-4 zile.Atentie probabilitatea ca modulul POWER Management sa fie defect este foarte mare .Apoi mai poate fi : bateria este deja veche , sau daca intradevar este o legatura intre umezeala si pornire si nu este o coincidenta atunci poate fi si un senzor ... cine stie .Iti recomand sa faci o diagnoza cu VAG daca te pricepi (nu e sigur ca va detecta defectiune ci numai efectele pierderii de curent atunci cind nu porneste ) toate pornirile(problemele sau pornirile esuate) apar intr-un fisier log .Dar totul este la nivel de coduri de eruare posibile si nu certe .De aceea este nevoide de oameni cu experienta in depistarea acestei defectiuni .Altfel se vor schimba diferite piese ,module ,senzori ,baterie car va duce in final la costuri foarte mari a reparatiilor .Tine minte un lucru cind repari o masina de genul audi q7 -daca mecanicul e amator aturnci costa mai mult decit un super specialist .
     
  9. Soco 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2012
    Locație:
    Banat
    Masina:
    Audi Q7, 3.0tdi, 2008
    Data, multumesc de informatii!
    Am sa caut pe cineva care se pricepe cu diagnoza VAG.
    Numai bine!
     
    Ultima editare: 10 Dec 2012
  10. marinarull 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2010
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Q 7, TDI 3000, 2007
    Da Salut.
    Problema baterie e foarte cunoscuta la Audi Q7.
    Problema cu super specialistii care nu au rezolvat nimic am avuto si eu.
    Bateria este deja veche in primul rind.
    Vreau sa stiu daca ai trapa panoramica la masina, eu am si abia am reparato, curgea si intra in scurt amplificatorul de sunet si consuma bateria.
    In final verifica f bine si alternatorul masinii, eu la-m schimbat incarca insufucient in sarcina si bateria era mai tot timpul goala.
    Bafta
     
  11. Soco 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2012
    Locație:
    Banat
    Masina:
    Audi Q7, 3.0tdi, 2008
    Salut marinarull.
    Nu, masina nu are trapa panoramica.
    Masina e tot in aceeasi stare. Luna decembrie, pentru mine, a fost groaznica si nu am avut timp sa ma ocup de masina. Acum ca mi s-au linistit apele am timp sa rezolv problema masinii.
    Masinii trebuie sa ii fac revizia, dar inainte de revizie am sa o duc la firma care mi-a instalat alarma auto sa verifice daca nu cumva modulul lor imi goleste bateria. Am tot stat si m-am gandit, nu se poate ca cei de la Porsche sa imi spuna ca masina nu prezinta nici o eroare. Trebuie sa fie un consumator care imi "mananca" din baterie. Asa ca voi duce masina la cei de la Viper (cei care mi-au montat alarma) sa verifice daca totul e in regula in legatura cu instalatia lor.
    Dupa voi face revizia masinii, iar daca problema mai persista urc masina pe platforma auto si o duc ori la Szeged ori la Amstetten in Austria (aici am fost impreuna cu un prieten caruia i s-a oprit A5-ul in mers).
    Sper sa gasesc solutia.
    Va salut!
     
  12. Data 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2010
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi Q7 2008
    Ajutor! are cineva o documentatie cu ce setari se face la MMI dupa schimbarea bateriei?Ce baterii accepta -producator ,amperaj.
     
    Ultima editare: 5 Feb 2013
  13. mircea7063 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7 4.2 FSI 2008
    Salut, si eu a trebuit sa schimb bateria, mi s-a spus ca merge numai originala, cica ar avea si bateria ceva cip sau ceva de genul, si ca se poate schimba numai in reprezentanata, m-a costat cu totul 1600 lei.
     
  14. ADYMAN 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    valeni
    Masina:
    q7
    probleme baterie

    Va salut ! am un q7 din 2008 ! la acest model bateria se afla tot sub scaunul soferului sau in portbagaj? problema este ca mi s-a descarcat bateria noaptea trecuta si as incerca sa pun redresorul pe ea. in situatia asta cum pot deschide portbagajul? va multumesc
     
  15. Data 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2010
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi Q7 2008
    Atunci cind bateria este slaba ,ca sintome masina nu porneste dimineata cind sta 1,2,3 zile.In zadar o incarcati sau circulati cu masina rezistenta interna creste atit de mult incit ea nu se incarca in timpul mersului si se descarca staind.
    Incarcata din redresor sint sanse sa circulati cu ea 2-3 zile.
    Fratilor bateria nu are nici un chip (asa spun cei de la service ca nu cumva sa va incumetati sa o schimbati voi) .Eu am schimbat-o singur.Ideea este ca atunci cind se ia curentul total de pe masina la cuplarea unei noi baterii , te intreba un cod produs care poate sa fie acceptat de Audi sau nu .Eu am ocolit aceasta procedura cu ajutorul unei baterii mai vechi pe care am conectat cablurile de curet si am legat-o la bornele din fata de sub capota.Asa am putut scoate bateria linistit de sub scaunul soferului si am inlocuit-o cu un bosh de 12v 110 amp si curent ceva mai mare de pornire decit scria pe aia veche.Asa computerul masini nu a stiut ca am schimbat bateria. Toata distractia a costat 600 lei pretu bateriei si vrea 40 de minute desfacerea suruburilor si ornamentelor de sub scaun.
     

    Fișiere atașate:

    Ultima editare: 24 Iun 2013
  16. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu bateria are cip ci Unitatea de Management a Bateriei are cip/calculator. Intradevar este bine sa mentii curent in instalatia masinii daca nu stii sau nu ai codul la indemana sau bateria cea noua nu are cod pentru (Unitatea de Management a Bateriei) adica pentru a fi codata pe masina.

    O zi buna
     
  17. 1921Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI 2008
    Va salut!
    As avea nevoie de niste sfaturi din partea voastra. Am un Audi Q7 3.0 tdi din 2008 caruia vreau sa-i schimb bateria pentru ca in ultimele doua luni porneste greu sau nu porneste. De exemplu daca astazi porneste peste cateva zile/o saptamana porneste foarte greu sau nu. Am fost la Porsche Timisoara, iar masina nu prezenta nicio eroare. Le-am cerut celor de la Porsche sa-mi faca o oferta pentru schimbarea baterie, iar pretul se invarte in jurul a 2000 de lei (1790 de lei bateria cu tva si aproximativ 250 de lei manopera, asa mi s-a spus) .
    Am intrat pe net sa vad daca gasesc alternative mai accesibile. Am citit acest topic si am luat legatura cu Data caruia i-am trimis mesaj pivat in legatura cu aceasta problema, dar din pacate nu mi-a raspuns.
    As dori sa-mi schimb bateria dupa modelul lui Data cu o baterie mai puternica la pornire (vezi doua mesaje mai sus). Credeti ca as putea crea unele probleme/erori/daune masinii daca imi schimb bateria dupa modelul lui Data?
    Va multumesc!
     
  18. audisamsung 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    99
    Citeste cu atentie Postarea lui Data iar satisfactia ta va fi totala.Nu vei avea probleme.Dar trebuie sa ai grija cind inlocuiesti bateria sa ai o baterie veche dar sa aiba macar 12v sa nu ledi computerul fara curent pe timpul schimbarii.Bateria veche o conectezi la bornele din fata de sub capota prin niste cabluri de pornire.Simplu si inteligent.Inainte de a schimba bateria sa ai grija sa ai la dispozitie magazine deschise ...deci nu faci procedura dumineca sa poti alege o bateria de aceleasi dimensiuni iar amperajul obligatoriu 110 amperi.Curentul de pornire poate fi mai mare ... te va ajuta iarna la pornirea la rece.Recomand in acest sens Bosch.Eu am facut schimbarea de baterie si deja circul cu masina de 2 ani fara probleme.Costul minim ar putea ajunge in situatia lui Data la 600-800 lei pretul bateriei iar manopera 20 minute .Spor la treaba!
     
  19. tiberius_roman 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2009
    Locație:
    nicaieri
    Masina:
    nu am
    Eu sunt sceptic in chestia cu schimbatul bateriei cu una aftermarket. Primul an va functiona poate un an jumate dar dupa vor aparea tot felul de erori ciudate... Calculatorul bateriei comunica si cu alternatorul care face incarcarea in functie de tipul bateriei AGM sau normala. Incercati si va veti convinge;)
    1921Florin daca vrei o baterie buna incearca una AGM si sigur vei fii multumit. :thumbs-up:
     
  20. 1921Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI 2008
    Multumesc de sugestii!
    Pana la anul in ianuarie oricum nu voi putea sa schimb bateria. Pana atunci mai am timp sa ma consult.
    Inca o data multumesc de ajutor!
     

Distribuie pagina asta